165. forduló, 167. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 24. 19h:45'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,117] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 bozontfonatot (3500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 bozontfonat (eladási ár: 3700 arany, ebből a kezelési költség: 370 arany) ellenértékét.
Varázserőd regenerálódik. (+108 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+33 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 302.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy vasszervezet varázslat! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 300.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 298.]

cir 41 vándorcirkusz látogatása 41
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 7 3 2 t. energia kisütése: 7 3 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 mászás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 298.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Egy veterán zsoldosnak, mint Neked, nincsen szüksége egyébre, csak elszántságra; no és persze egy kis mágiára. Ezek segítségével kezdesz el mászni. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg nagymester!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Megsoroztad a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester bal középső lábát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg ősmágus! (ld. enc.)

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 53 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 190 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 rézgolyó. Többször meglövöd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg ősmágus testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel megdöfködöd a quwarg ősmágus díszes potrohát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 12 életpontot sebeztél. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. 110 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és 4 gyöngymangó. 3 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 415, gyógyulás: 27, összesen: -388 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 réz papi karkötőt. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +113 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +96 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +118 életerő.) [35 pontot használtál fel, van még 263.]

vd 10 m 10
Kalandozóként nagy rutinod van a szörnyek elleni harcban. Kamatoztatod is, amikor felkutatsz néhány ellenfelet abban a reményben, hogy valami nyomra bukkansz az utóbbi idők történéseivel kapcsolatban. Hamarosan rá is bukkansz az elsőre, ami egy ryuku gárdista!

Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel többször eltalálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával épp hogy eltalálod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 6 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 377, sebződés: 79, gyógyulás: 46, összesen: -33 ÉP}

A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy ryuku gárdista.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista jobb lábát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a ryuku gárdista bal oldalát. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 9 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával meghorzsolod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel megbököd a ryuku gárdista bal oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 10 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 83, gyógyulás: 45, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 1 manifeszt.nyúlványt. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ragyás burástya.

Tüzet köpsz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya bal karját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Agyartőrrel tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal csápját. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 életpont.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával néhányszor megcsapod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a ragyás burástya fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 5 életpontot sebeztél. Csáprágójával a ragyás burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 36, gyógyulás: 44, összesen: +8 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy pszi elementál!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 90 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 55 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 52 életpontot vesztettél. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 112, gyógyulás: 0, összesen: -112 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 2 hattyútollat. Érdekes! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +113 életerő.) Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy nektoraf.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a nektoraf testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 7 életpontot sebeztél. A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf viaszos testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a nektoraf testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 058 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 57, gyógyulás: 44, összesen: -13 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ryuku gárdista.

Tüzet köpsz ellenfeledre. 39 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista bal vállát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 26 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöfködöd a ryuku gárdista testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 10 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Mallon botjával néhányszor megcsapod a ryuku gárdista jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a ryuku gárdista bal karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 426 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 83, gyógyulás: 48, összesen: -35 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel 4 vas dobónyilat. Érdekes! Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy ragyás burástya.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 életpont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 2 311 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 19, gyógyulás: 31, összesen: +12 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy epokitféreg támad rád.

Tüzet köpsz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az epokitféreg testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 életpont.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 48, gyógyulás: 51, összesen: +3 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 258.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[114,118] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin!

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy sötét gnóm!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 65 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az óriáspók testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. Agyartőrrel eltalálod az óriáspók testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 ezüst kulcsot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Tüzet köpsz. 80 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod az erszényes elkarog jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Az erszényes elkarog patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 9, gyógyulás: 16, összesen: +7 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) [46 pontot használtál fel, van még 212.]

ek 406 t. energia kisütése: 406
Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[114,117] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot.
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Látsz egy álomvirágot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku légiós lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a ryuku légiós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Teleeszed magad. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [114,116] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 73 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Találsz egy amniosz-fát. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Tetőtől talpig bekened a gyereket a púderkő porával. Így már haza mer menni. Megköszöni a segítségedet. (+2 jóság.)
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [115,115] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A távolban sakálok üvöltenek. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy epokitféreg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megdöföd az epokitféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg melléd csap a farkával! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 180.]

m 1 mozogsz északkeletre
[116,114] A bozótost ritka erdő váltja fel. Felfedeztél egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy varkaudar behemót. Itt csata lesz.

Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra rontasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a varkaudar behemót izmos testét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 172.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Vlallena. A feladatod a következő. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy kőhegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy kőhegyű lándzsát 200 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklakezű Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 152.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy trófea nyaklánc. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy agyartőr. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Nrimkuljiuspók néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. A sok brutális próba között üdítő változatosságot jelent, ami most következik: el kell játszanod egy általad választott hangszeren egy dalt, és ha elnyeri a kalandmester tetszését, továbbenged. Az előadásba beleadsz mindent, de hamar nyilvánvalóvá válik, hogy még tapasztalatlan vagy, kevés a gyakorlatod. A kalandmester a fejét csóválja - nem engedhet tovább.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 132.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Graltrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy rézsisakot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy rézsisakot 200 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Trallomgárcérr". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy bávatag golombár. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 85 életpontot sebeztél. Ellenfeled szárazság varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 3 rézgolyó. Párszor kipécézted a bávatag golombár bal lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Körülötted minden elcsendesedik. Szinte hallod a fű növését... Az lenne ilyen hangos? Megdöbbenve tapasztalod, hogy Blligates vérszopó indái rád tekeredtek. Eszed vesztve próbálsz kiszabadulni, miközben a növény a véredet szívja.... Sikerült!! Lelked mélyén érzed, ez Sheran büntetése volt... (50 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy hosszú íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. Ó, csak egy nyamvadt varázstekercs! Dühösen eldobod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 92.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[117,114] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Látsz egy mély kutat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Leereszted a szuperkötelet, amibe a kövér nő belekapaszkodik. Nagy nehezen sikerül kihúznod, még szerencse, hogy szuperkötelet használtál, egy sima kötél bizonyosan elszakadt volna. A kövér nő nem győz hálálkodni, de te csak szerényen mosolyogsz. (+2 jóság.)
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy törpemammut került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 76 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mallon botjával iszonyatosan megcsapod a törpemammut testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 5, gyógyulás: 14, összesen: +9 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,114] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy vortexmágus lesz az ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 198 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+19 életpont.) Agyartőrrel jól megszurkálod a vortexmágus testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 életpont.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 184 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 életpont.) Agyartőrrel megkarcolod a vortexmágus testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 192 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A vortexmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. 4 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 579, gyógyulás: 69, összesen: -510 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +106 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +99 életerő.)
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Déja vu, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse, 1 Sötét halál. Ez egy pár! Kérdőn pillantasz az árnymanóra, majd rezzenéstelen tekintete láttán felbátorodsz. Nagyobb összeggel megemeled a tétet, majd elégedetten tapasztalod, hogy ellenfeled bedobja a lapjait. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Aranyeső, 1 Déja vu, 1 Sötét halál, 1 Piromenyét. Ez egy pár! Az árnymanó határozottan emeli a tétet. Sunyi arckifejezésén nem tudsz eligazodni, túl sokat viszont nem akarsz veszteni. Inkább az asztalra dobod lapjaidat a megadás jeleként. 783 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 60 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A szellemkastély olyan, mint mindig, magányos és lenyűgöző. A bejárat előtt nem vár rád kísértet, az egyetlen "élő" dolog a környéken a szél cibálta sátorponyva. Sietve lépsz be a falak közé. Minden bátorságodat összegyűjtve elindulsz a sötét és kietlen járatban. A tizenkettedik lépésed után egy kísértetiesen lebegő alak jelenik meg előtted, kezében egy hatalmas méretű karddal hadonászik feléd. A szörny némiképp meglepődöttnek tűnik, hogy nem ijedtél meg tőle, mégis arra készül, hogy fegyverével kettéhasítson. Kilesve a megfelelő pillanatot, átbújsz szellemteste alatt, és továbbszaladsz a folyosón. Pár perc múlva, amikor zilálva hátrapillantasz, a kísértetet már sehol sem látod. Hirtelen egy velőtrázó sikoly zúzza össze a szellemkastély törékeny csendjét. Rémülten tapasztod két tenyered füleidre, de ez semmit nem segít. Az iszonyatos kiáltás szinte az agyadig hatol, és bár csak pár percig tart, mégsem tehetsz ellene semmit. Éhezni és szomjazni kezdesz! (160 életpontot vesztettél.) Rendületlenül haladsz előre a folyosókon, mígnem valami utadat állja az egyik szakaszon. Gyorsan kiderül, hogy a kísértetvarázsló agresszív magatartása semmi jóval nem kecsegtet. Le kell győznöd, ha folytatni akarod utad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Távolról szárazság varázslatot lő rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 rézgolyó. Párszor kipécézted a kísértetvarázsló jobb lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a kísértetvarázsló jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a kísértetvarázsló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Félrehajolsz, de a kísértetvarázsló karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 64, gyógyulás: 18, összesen: -46 ÉP}

Elszántan lépkedsz előre a sötét folyosón, ami hirtelen véget ér, és egy négyszögletes teremmé szélesedik. Furcsa érzésed támad, majd rájössz miért. Nem messze tőled gomolygó köd támad, és annak közepén valami félelmetes lény materializálódik. - Egy halálelementál - kiáltasz fel rémülten. A lény testén apró rezdülések futnak végig, ahogyan a tudatod ellen készül támadást indítani. Tested szinte elviselhetetlenül felforrósodik, a következő pillanatban azonban minden elcsillapodik. A lény eltűnt. Amint a kezedre nézel, megértesz mindent. (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Kis kutatás után megtalálod a tovább vezető utat, egy zárt ajtót a terem egyik sarkában. A kapu fölé valaki apró jeleket vésett. Hamar ráébredsz, hogy a kőbe vésett betűk mindegyike valójában egy-egy gombnak felel meg. A megfelelő sorrendről csak a titkosírás megfejtése után kapsz némi információt, de innen már nem lehet megállítani. Mosolyogva indulsz tovább az ajtó mögött talált újabb folyosón. A következő pillanatban kiégett síkságon találod magad. Az ég vörös, a napnak nincs nyoma. Lávatavak köpik bugyborékoló váladékukat a felszínre, fertőzött gejzírekből mérgező gőz száll fel. A Sötét Föld! Hogy kerültem ide? Nincs idő gondolkodni - hirtelen tucatnyi félelmetes Thargodan vesz körbe. Felkészülsz a dicsőséges halálra. Fegyveredet felemelve, szembefordulsz a Thargodanokkal. Azok habozni látszanak, de aztán az egyik neked ront. Ahogy hozzá érsz, köddé foszlik! Csak egy illúzió - könnyebbülsz meg. De mennyire valóságos! Az utolsó Thargodan elűzése után újra az üres folyosón találod magad. Hirtelen fény gyullad a téged körülvevő sötétségben és egy pódium jelenik meg előtted. Az emelvényen egy ragyogó tárgy fekszik, talán a legcsodálatosabb dolog, amit életedben eddig láttál.
- Tied halandó - tölti be egy hang a termet, de forrását nem tudod megállapítani, az is lehet akár, hogy csak a fejedben szól. - Fogd a cirkuszosok ajándékát, amiért kiálltad a próbákat. - Közelebb lépsz a nyereményedhez és jobban szemügyre veszed: Zu'lit koronája. A színpompás ajándékkal a hónod alatt hagyod el a kastélyt, és rendkívül szerencsésnek érzed magad. (ld. enc.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +103 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.)
Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Ennivaló, hamm, hamm! (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. [74 pontot használtál fel, van még 18.]

v 96 95 107 elmormolod a 96. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

113 114 115 116 117 118 119
113
114
115
116
117
118
119
(114,116) törpemammut (#115), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 28. jellempróba
(114,117) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 255. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku légiós (#361)
(114,118) márványtorony (#175), 25. jellempróba, Tharr oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132), óriáspók (#303), erszényes elkarog (#354)
(115,115) epokitféreg (#147), phua-kúp (#372), 36. jellempróba
(115,117) quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), ryuku gárdista (#360), ragyás burástya (#111), pszi elementál (#221), nektoraf (#355), epokitféreg (#147)
(116,114) kihívás tornya (#502), szent tölgyfa (#393), oltár, 255. jellempróba, varkaudar behemót (#189), bávatag golombár (#165)
(117,114) mély kút (#93), oltár, 42. jellempróba, törpemammut (#115)
(118,114) vaskohó (#155), vortexmágus (#418), kísértetvarázsló (#424)

[95,107] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
Nincs elég tvp. [5 pontot használtál fel, van még 3.]

m 6 mozogsz nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

vd 10 m 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 103 keresed a 103. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy mélységi grittangot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 258 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 20, 3.
A mindenségit, ez aztán kemény nap volt! Sebaj, egy veterán zsoldos mindenből kihozza a legjobbat! (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól agyontápolt kalandozókirály helyett csipkés fenekűre tápolt kalandozó császár. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +13 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG ŐSMÁGUS (302. SZÖRNY)
A quwarg ősmágus a mágiára szinte teljesen immúnis, de nagy mágikus potenciállal rendelkező lény - minden bizonnyal egy másik létsíkra valahogy átkeveredett quwarg lárvából jött létre. Apró mérete ellenére hihetetlenül nehéz elpusztítani, ez nyilván mágikus képességeinek tudható be.

ZU'LIT KORONÁJA (821. TÁRGY)
Zu'litnak, a villámmágia nagyhatalmú ismerőjének hagyatékából került ki ez a díszes fejfedő, melyet egy aranymíves törpemester a legjobbak közül, a varázsló személyes kovácsa, készített annak idején. A mágikus tulajdonságokkal később Zu'lit maga ruházta fel a koronát. Ha a fejedre teszed, a következő dolgokat tapasztalod: teológiád (csak ha már legalább 1), taumaturgiád (csak ha már legalább 1), intelligenciád, és védettséged egyaránt 5-tel nő, valamint köröd elején varázsenergiád gyorsabban regenerálódik (+100 VP-vel). A tárgyat nem adhatod át másik kalandozónak.

GÁZFORMA (27. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
A tested feletti uralmat már majdnem tökélyre fejlesztetted. Ennek egyik látványos eredménye, hogy mostantól képes vagy magadat apró gázmolekulákra bontani, és így minden ajtó alatt átsiklani. Mivel a folyamat energiaigényes (10 TVP-t kell elköltened), csak akkor használod, ha már minden egyéb próbálkozás (zárnyitó készlet, ajtóbetörés) csődöt mondott. Nincs többé szükség kulcsokra! - mondhatnád, de sajnos tudod, hogy a mágikusan lezárt ajtókon való átjutásra ez nem jó - ezeknél továbbra is szükséges a megfelelő kulcs. Az ilyen, mágikusan lezárt ajtóknál meg sem fogod próbálni a gázforma alkalmazását! Mivel a dolog igen nagyfokú zavartalan koncentrálást igényel, harcban, menekülésre a gázformát sajnos nem alkalmazhatod.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (87). Ez a 166. fordulód.

Erő: 36 (51) Szint: 28 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 44 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 70 Menekülés: 35 % Életkor: 40/43 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 633/610 Jellem: jó (512) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 639/67 Pénz: 44638 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 185/287
Eddig összesen 2634 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 37 549 TP-t kaptál. Jelenleg 2 335 404 TP-d van. A következő szinthez még 264 596 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/74 ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: 26/62 (+10%)
ütőfegyverek: 26/83 (+22%) lőfegyverek: 27/23 (+2%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
95,107 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 118,114
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 138,121

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/67 2. nyomkövetés: 17/68 (+20%) 3. mászás: 16/2 (+210%)
4. csapdakészítés: 16/28 (+23%) 5. csapdaészlelés: 2/43 6. gyógyítás: 42/57
7. titkosírás: 2/25 (+10%) 8. felderítés: 12/17 9. szörnyidomítás: 4/98
10. teológia: 29/49 (+5%) 11. taumaturgia: 35/26 (+17%) 12. szerencsejáték: 1/97 (+10%)
13. versengés: 10/35 (+21%) 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/95 (+8%)
16. szörnyismeret: 6/6 17. pszi: 19/55 (+10%) 18. zárnyitás: 1/71
19. vadászat: 3/21 (+8%) 20. vitalitás: 3/89 21. bányászat: 19/9
22. úszás: 5/93 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, szellemkastély (41)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 68, 192, 201, 204.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1201, az összesen kapott pontszám: 299135. (összesen ölhető: 1206 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 12 TU. szükséges még: 38 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1464 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 10 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
1 púderkő (#119) 10 rézgolyó (#343) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
136 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 2 hattyútoll (#1222)
20 kerek kő (#19) 2 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 ragasztó (#83)
1 réz papi karkötő (#307) 1 spiritusz (#170) 4 ugh méreg (#166)
4 vas dobónyíl (#189) 2 víz (#27) 1 Zu'lit koronája (#821)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

94 95 96
106
107
108
(95,107) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek