165. forduló, 167. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. jún. 3. 9h:20'
EZ A 166. JÁTÉKHETED, 166. FORDULÓD
167. játékheted kezdete: jún. 7.
A következő fordulódat legkorábban a 167. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,29] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+10 varázspont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy piromenyét nyomára bukkansz. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [8 pontot használtál fel, van még 328.]

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 20 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 328.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[81,28] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ovimon-bokrot. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő nektoraf mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a nektoraf jobb karját. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A nektoraf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 598 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [82,27] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy nukleáris cickány. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nukleáris cickány fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. Vasalt bunkóval eltalálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [83,26] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy mutáns pók. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a mutáns pók testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 287.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[84,25] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy liumbe. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a liumbe testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A liumbe nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A liumbe csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A liumbe szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [85,25] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,25] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy ork sámán. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 251.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[87,25] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios híveié. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,25] A dombság átmegy hegységbe. Észreveszel egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy világítótornyot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy púderszikla van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 bányászcsákányt.

(Továbbmész...) [89,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Észreveszel egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A dühödt ordítás, ami a következő pillanatban felhangzik, egyértelművé teszi, hogy az esetleges kincsért meg kell küzdened. Egy mosolygó rettenet!

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mosolygó rettenet csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 bronzhegyű nyilat. Elcsomagolod a kötelet, és elhagyod a veszélyes sziklaperemet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy bibircsók-óriás lehet. Itt csata lesz.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [104 pontot használtál fel, van még 147.]

h 81 665 használod a 81. tárgyat
Megméred az elkarog szőrt: súlya 0.01 kg. [5 pontot használtál fel, van még 142.]

f 665 kísérletezel a 665. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Vadul gondolkozol... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

h 234 50 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Egy bonyolultabb nótával próbálkozol, és sikerül is néhány hibával lejátszani! Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 99 keresed a 99. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy piromenyétet. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 77.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 37.]

tf 4 7 fejleszted a 4. tulajdonságodat 7 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [7 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Egy amnioszt töm magába a trappoló dinymák. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 307 pontot. A következő körben tehát 337 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NUKLEÁRIS CSATACICKÁNY (155. SZÖRNY)
A nukleáris csatacickány egyike a termomágikus háború után létrejött torzszülött mutánsoknak. Az egykori birodalmi csatacickányokból kifejlődött óriás méretű példányok nemcsak természetes támadási metódusaikkal jelentenek veszélyt: romlott testükből állandó sugárzás árad, amely nemcsak a sejteket roncsolja, hanem esetenként néhány aranyadat is korrodálhatja. Szerencsére, nukleáris csatacickányok csak síkságon fordulnak elő, így el lehet őket tudatosan kerülni. Egy dolog van, amiért esetleg mégis megéri vadászni rá: a gyomrában gyakran pirkit képződik.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. Ez a 166. fordulód.

Erő: 27 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 21 (23) Védekezés: 36 Menekülés: 35 % Életkor: 57/57 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 262/261 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 118/115 Pénz: 126 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1135 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 790 TP-t kaptál. Jelenleg 244 587 TP-d van. A következő szinthez még 15 413 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: * 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8 2. nyomkövetés: 24 3. mászás: 8
4. csapdakészítés: 14 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 19
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 9 11. versengés: 4 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 7 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 30

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 24 darabot, csak egyszer)
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), téfea magofluxot (#98) szuper hálócsapdával (#274), óriás patkányt (#42) szuper hálócsapdával (#274), csontvázat (#48) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 149.73 kg Megterheltség: 182%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
32 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bot (#4)
4 kaja (#2) 8 pirkit (#153) 5 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bányászcsákány (#434) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 liumbe hajtás (#655)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 óndarab (#85) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
24
25
26
27
28
29
30
(81,28) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 50. jellempróba, nektoraf (#355)
(82,27) nukleáris cickány (#155), 32. jellempróba
(83,26) mutáns pók (#117)
(84,25) liumbe (#349)
(85,25) Dornodon oltár, 27. jellempróba, tetemember (#123)
(86,25) ork sámán (#345), Tharr oltár, 35. jellempróba
(87,25) Elenios oltár, 21. jellempróba, érclelőhely
(88,25) a 39. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(89,25) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), nyuhaj karbin (#110), bibircsók-óriás (#120)

Üzenet küldése a karakternek