164. forduló, 166. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. aug. 3. 9h:20'
EZ A 226. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
227. játékheted kezdete: aug. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [175,42] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+231 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 312.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 1 10 0 elmormolod az 1. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 287.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy névjegykártya képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 267.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 6 4 11 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

kpb kezd. parancs berakása:

v 6 20 15 elmormolod a 6. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 262.]
[A parancs tárolásra került.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 257.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 12 131 felt. lőfegyver haszn. 12 a 131. tárggyal
Ok, FLH 12 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 15 108 felt. lőfegyver haszn. 15 a 108. tárggyal
Ok, FLH 15 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 18 249 felt. lőfegyver haszn. 18 a 249. tárggyal
Ok, FLH 18 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 21 189 felt. lőfegyver haszn. 21 a 189. tárggyal
Ok, FLH 21 189 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

flh 24 176 felt. lőfegyver haszn. 24 a 176. tárggyal
Ok, FLH 24 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

fkt 447 3 1 felt. készítesz a 447. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[176,41] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy óriás liánt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy éjkornis. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 3x 2d8+6.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az éjkornis jobb első lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az éjkornis bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az éjkornis még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs, 2 borostyán függő és egy fűszertartó. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 3 086 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 51, gyógyulás: 29, összesen: -22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy bolyongó lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 4d18.} Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [176,40] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Ráismersz a lényre. Egy kputtyintó csalán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 341-390.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 24 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 418, sebződés: 28, gyógyulás: 56, összesen: +28 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vámpírkarddal felnyitod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 37, összesen: +37 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 5 quwarg tojást. Levitálva hagyod el a helyet.

(Továbbmész...) [176,39] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy alanori csatamén előtt. Észreveszel egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebesített tyrannoszaurusz rex. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hasznavehetetlenné vált a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 tyrex csontot. (ld. enc.) 1 683 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy quwarg szellem.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 44 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (33 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg szellem testét. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem kísértetauráját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szellem testét. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal többször eltalálod a quwarg szellem testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 222, gyógyulás: 65, összesen: -157 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy csapat q. rohamosztagos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal kegyetlenül összevagdalod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 6 q. rohamosztagos. (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal végigvagdosod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A 2 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 64, gyógyulás: 71, összesen: +7 ÉP}

Van itt egy cirkuszi fősátor (713. épület.). [53 pontot használtál fel, van még 204.]

be 713 bemész a 713. épületbe
Félrehajtod a sátor bejáratára hajló ponyvát, és belépsz rajta. A mosolygós gnóm hivatalnokot ugyanott találod, mint mindig, egy iratokkal telirakott íróasztal mögött, amely a sátor közepén áll. Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Örül, hogy megtetted, amit kért. [2 500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.] Russlan szája a füléig ér, úgy vigyorog rád, hogy ez az előnyös üzlet végre megköttethetett. Úgy hiszi, nagyon jó kapcsolataid lehetnek, ha ilyen olcsón sikerült amnioszhoz jutnod.
- Persze ezzel még nem vagyunk teljesen kisegítve - vált egy kicsit bizalmasabb hangnemre a gnóm hivatalnok. - A lovak ma ugyan kapnak enni, de ettől még a cirkuszi kasszák nem telnek meg. Ott van például a díjak kérdése... úgy gondoltuk drága és egyedi tárgyakat adunk a cirkuszi sátrakban sikeres kalandozóknak, hogy felkeltsük figyelmüket, és minél többen és többször jöjjenek ringbeszállni a díjakért. Ezek a tárgyak azonban nem olcsók, és hiába a kizárólagos szerződés a zangrozi beszerzőnkkel, az még az árakat is növelni akarja. Szóval előbb-utóbb elfogynak a cirkuszi díjak, ha nem változik meg valami hamarosan. Sajnos vannak tárgyak, amiből nagyon kevés van, például aranytermő erszény már alig van a készleteinkben. Ha segíteni akarsz, szerezz valahonnan legalább egyet, ez ki ugyan nem segít, de egy másik kalandozó a jövőben legalább boldog lehet. A teljes beszállítói árat természetesen nem fizethetjük ki érte neked, de majd valahogyan viszonozzuk, ígérem. Ja, és a legkevesebb, hogy a vándorcirkusz törzstámogatója tisztségbe emelünk. Rendben?
Elképedve hallgatod a mesét arról, hogy a cirkusznak milyen rosszul megy. Hát, ha ennyire rászorulnak, lehet, hogy segítened kellene. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. Amint eltávolodsz valamennyire, mosolyogva előveszed a kért tárgyat. Vársz egy ideig, aztán visszafelé indulsz. Ez könnyű feladat volt!
Örül, hogy megtetted, amit kért. [3 750 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 5 cirkuszi pergamen. (ld. enc.)] Russlan láthatólag boldog attól, hogy ennyire segítőkésznek bizonyultál. Vigyorogva mondja el, hogy a most hozott cirkuszi aldíj jó helyen lesz, a cirkuszidéző pergamenről pedig rövid használati utasítást ad. A beígért támogatói tisztségről azonban nem beszél, te pedig el is feledkezel róla, hogy szóba hozd.
- Jó hírem van - mesél tovább Russlan. - A cirkuszi döntnökség beleegyezett, hogy megszervezzem egy új műsorszám beiktatását a vándorcirkusz repertoárjába. Ehhez azonban nem elég a szörnymennyiség, amelyet a céllövöldében felhasználunk, új fenevadak kellenek. Na de itt jössz te a képbe, ha elvállalod, 200 aranyat tudok fizetni, ha szerzel nekünk egy élő dombi yetit! A további teendőket nyugodtan ránk bízhatod.
A gnóm hivatalnok modora annyira behízelgő, hogy kis híján gyanú támad a lelkedben vele kapcsolatban. De aztán legyűröd ezeket az érzéseket, hiszen a fickó egyáltalán nem sántikál rosszban, csak a legjobbat akarja a cirkusz számára. A gnóm megveregeti a hátad, majd búcsút int. A további teendőiden töprengve távozol. [5 pontot használtál fel, van még 199.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[175,40] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy roguena közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a roguena testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a roguena testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a roguena testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 2 kaját. 2 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [174,40] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 26, gyógyulás: 59, összesen: +33 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. {max. életpontja: 141-160.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 kerek követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [173,40] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Északra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ekharion. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ekharion ragyás testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (4 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel néhányszor megcsapod az ekharion bal vállát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion jobb karját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel többször eltalálod az ekharion jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd az ekharion testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ajaj! 2 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 38 aranyat. 2 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Egészséged TF-elődött. [43 pontot használtál fel, van még 156.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[172,41] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elhagyott bányát. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [171,42] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy drakolich. {egyik sebzési módja: 2x 3d12+18.}

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drakolich bal hátsó lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a drakolich csontos vázát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a drakolich bal oldalát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt hadúr.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr bal oldalát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt hadúr jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az élőholt hadúr rothadó testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 8 bogyógránátot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700.

(Továbbmész...) [171,43] Továbbra is alacsonyhegység.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy szubreális vámpír. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 122.]

m 4 6 mozogsz délre, nyugatra
[171,44] A vidék továbbra is alacsonyhegység.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elena előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy mély szakadékot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Ez egy kicsit mély! Félelmeden gyorsan úrrá leszel, majd koncentrálni kezdesz. Lábad alatt meglódul a talaj, és pillanatok múlva már le is lebegtél. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy téfea magoflux!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a téfea magoflux bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók! {támadása: 9.}

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mutáns pók testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 deus ex machinát. Levitálva hagyod el a helyet. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes lopás:) Könnyűszerrel megtalálod azt a helyet, ahol Boázu letáborozott. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. A pihenő figura holmijához közelítesz. Vagy Te voltál ügyetlen, vagy a másik túl éber - a lényeg az, hogy lebuktál! Rohansz, mielőtt még észbe kapna.

(Továbbmész...) [170,44] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant jobb lábát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő és egy Eldaran karkötője. 3 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 96, gyógyulás: 63, összesen: -33 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy szubreális vámpír ijesztett meg. {max. életpontja: 141-160.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. Egészséged TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 82.]

ef 6 506 energia fejlesztése 6
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 40.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 37.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 34.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat 4 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [4 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 336 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY)
Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges.

TYREX CSONT (280. TÁRGY)
Rövid tűnődés után nekilátsz, hogy hosszadalmas munkával kivágd a tyrex lábszárcsontját. Először elég értelmetlennek tűnik a dolog, de a szörnykomponensek kinyerése automatikusan történik, úgyhogy nem sok beleszólásod van a dologba. Amikor végzel a munkával, és lepucolod a csontot, jó ötleted támad: a kemény, de viszonylag könnyű csontból jó ütőfegyvert lehetne készíteni. Ehhez persze valami igazán keménnyel, valami igazán ellenállóval, valami igazán fájdalmassal kéne a megfelelő alakúra faragott csont végét bevonni... Talán egy kvazár megmunkálásában járatos kováccsal kéne konzultálni.

CIRKUSZI PERGAMEN (1233. TÁRGY)
Díszes, cirádás rúnákkal teleszőtt pergamenlapokat tartasz a kezedben, melyek mindegyike maga egy varázslat. Legalábbis ha végighúzod az ujjad a finom ívelésű betűkön, magával fog ragadni a cirkuszi mágia és részese leszel annak, amire a pergamenbe oltott rúnák képesek: hirtelen a vándorcirkuszok egyikében találod magad. Rendkívül erős mágiáról van szó, így akár még a kies Sötét Földön is működik a teleportáló varázs. Használatba hozni a H 1233 paranccsal tudod. A rúnák nyomvezetésének leutánzása alapos munkát igényel, így magának az idézésnek is van költsége: 5 TVP, erre jön rá a cirkuszban töltött idő költsége (vagyis a tárgy használatához legalább 15 TVP kell, hogy az időd legalább egyik cirkuszi próbára is elég legyen). Valamiért - a varázslat bonyolultsága folytán nem is érted, miért - a cirkuszi pergamennel képtelen vagy eredményt elérni, ha már találkoztál az adott napon vándorcirkusszal. Hasonlóképp érthetetlen ugyan, de amikor befejezted a pergamenbe vésett rúnák letapogatását, a tárgy megsemmisül.

ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY)
Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.)

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (50) Támadás: 42 (44) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (35) Védekezés: 75 (80) Menekülés: 30 % Életkor: 146/146 év
Egészség: 26 (35) Életpont: 482/209 Jellem: gonosz (158) Tul. pont: 8
Szerencse: 20 (55) Varázspont: 691/3 Pénz: 1495 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 30/14 Pszi pont: 79/18 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1468 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 445 TP-t kaptál. Jelenleg 1 497 154 TP-d van. A következő szinthez még 202 846 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, animált hókutya, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 59 az új rendszer szerint. A 161. fordulódban 5961 arany került a bankszámládra. 6080 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 15/91 (+11%) szúrófegyverek: 22/89 (+20%)
vágófegyverek: 25/66 (+12%) ütőfegyverek: 8/74 (+9%) lőfegyverek: 25/40 (+1%)
dobófegyverek: 13/69 (+50%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); ubuk tüske (#131) (12 -14.); nyílvessző (#108) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -23.); vashegyű nyíl (#176) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
170,44 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
Kedvenc táborhely: 0,0
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14/13 (+72%) 2. nyomkövetés: 34/26 3. lopás: 4/93 (-590%)
4. mászás: 12/1 (+14%) 5. csapdakészítés: 13/98 (+7%) 6. csapdaészlelés: 6/89
7. gyógyítás: 19/45 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 20/19
10. szörnyidomítás: 7/89 11. teológia: 26/21 (+18%) 12. taumaturgia: 28/55 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/34 14. versengés: 11/18 15. harcművészetek: 1/64
16. zene: 4/68 17. szörnyismeret: 11/47 18. pszi: 9/81 (+18%)
19. zárnyitás: 4/5 20. vadászat: 6/10 21. bányászat: 8/45 (+124%)
22. testépítés: 4/47 23. úszás: 8/21 24. főzés: 4/98 (+22%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 3 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), csontgólem (#392) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60), sötét halál (#45), tűzeső (#61)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 74. labirintus (182,8). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 17 (limit: 995), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 1700.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 71, p 65 2, h 1133.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 33 TU. szükséges még: 37 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1507 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
2 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282)
2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
4 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 kőkalapács (#13) 4 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 ezüsthegyű nyíl (#323) 10 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
36 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
8 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 bogyógránát (#430) 8 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327)
5 jégpasztilla (#1566) 13 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nyu-shuriken (#157)
1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138) 4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
2 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 bronzpáncél (#90) 1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562)
1 ryuku mellvért (#689) 1 szöges páncél (#65) 1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bőrsisak (#57) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
9 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * igazgy. fülbevaló (#197)
8 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
2 * denevér szimbólum (#140) 5 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811)
5 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558) 4 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158) 3 * obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548) 1 drakolder gyűrű (#969)
5 ezüst gyűrű (#180) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722)
1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 55]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 1 korty sötét ital (#284), fér még: 9]
3 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 20]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 42 csepp spiritusz (#170), fér még: 58]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 76 csepp ugh méreg (#166), fér még: 68]
3 vizestömlő (#3) [bennük 43 korty víz (#27), fér még: 17]
5 zöld üveg (#82) [bennük 66 csepp ragasztó (#83), fér még: 34]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 10 áldott kő (#642) 7 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 5 cirkuszi pergamen (#1233) 7 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 9 Fairlight szütyője (#2108)
3 fáklya (#36) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147) 18 kaja (#2)
3 kötél (#92) 13 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 1 nerub gyógyital (#1873)
1 olló (#335) 1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku amfora (#1153) 1 sáfránykő (#979) 1 súlyzó (#347)
2 szeksztáns (#32) 8 szent jogar (#150) 1 távcső (#42)
1 térhajlító kavics (#1539) 1 védőkristály (#2240) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 45 álompor (#396)
2 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
4 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 csuklyavirág (#133)
5 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551) 16 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 13 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
5 ezüstdarab (#326) 11 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fokhagyma (#403) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
29 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390) 1 hattyútoll (#1222)
2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282) 5 kaktusztüske (#114)
9 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68) 12 kőszem (#304)
4 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656) 3 liumbe hajtás (#655)
150 madártoll (#112) 60 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383)
17 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 11 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 9 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
37 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 11 purifikátor háj (#269)
89 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 1 remák szív (#264)
20 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651) 9 rókafarok (#124)
1 Salamon esszenciája (#952) 12 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650)
22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677)
2 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 9 xirnox szív (#213)

Összsúly: 299.97 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
133 amniosz (#203) 1 aranytermő erszény (#819) 1 csontpálca (#329)
1 gyenge méreg (#26) 3 kaja (#2) 1 kristályfolyadék (#449)
2 pirkit (#153) 2 spiritusz (#170) 3 tinta (#101)
1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
182 arany (#50) 8 bogyógránát (#430) 3 borostyán függő (#162)
5 cirkuszi pergamen (#1233) 2 csuklyavirág (#133) 1 deus ex machina (#1)
1 Eldaran karkötője (#373) 1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fűszertartó (#210) 7 kerek kő (#19) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 óndarab (#85) 4 quwarg tojás (#360) 7 ragasztó (#83)
1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198) 1 tyrex csont (#280)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

169 170 171 172 173 174 175 176 177
38
39
40
41
42
43
44
45
(170,44) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, ongóliant (#159)
(171,42) Tharr oltár, érclelőhely, drakolich (#760), élőholt hadúr (#371)
(171,43) oltár, Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(171,44) Fairlight oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), mély szakadék (#154), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), téfea magoflux (#98), mutáns pók (#117), érclelőhely, Boázu (1889. kalandozó)
(172,41) elhagyott bánya (#1685), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, érclelőhely
(173,40) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Chara-din monolitja (#534), ekharionok (#232)
(174,40) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, woorgard (#231)
(175,40) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 34. jellempróba, roguena (#779)
(176,39) cirkuszi fősátor (#713), művészi porolit (#720), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, tyrannoszaurusz rex (#160), quwarg szellem (#676), q. rohamosztagos (#242)
(176,40) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), quwarg nagymester (#214)
(176,41) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), éjkornis (#228)

Üzenet küldése a karakternek