155. forduló, 170. forduló, Kaitlin Darkfist összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 21. 9h:05'
EZ A 322. JÁTÉKHETED, 165. FORDULÓD
323. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4051

KAITLIN DARKFIST KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 28. pontnál.
Az 1. napon Cras Lorg leszívott rólad pszivel 72 életpontot.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+109 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.) A lottó 1208. hetének nyerőszámai: 10, 7, 5. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: p 69 19 0 használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 320.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 325.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 340.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 345.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 355.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 360.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 365.]

lm 43 45 48 mozogsz 43 45 48
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [43. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 9, gyógyulás: 35, összesen: +26 ÉP}

Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [45. PONT.] Hamarosan egy quwarg szabotőrt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [46. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [47. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [48. PONT.] Hamarosan egy quwarg szabotőrt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi eredménye! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg szabotőr csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 335.]

lm 52 54 54 mozogsz 52 54 54
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [47. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [46. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [44. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [50. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [51. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [52. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 vízionár szem és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [51. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [54. PONT.] Hirtelen egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a kisebb quwarg isten jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (56 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kisebb quwarg isten fejét. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 224 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kisebb quwarg isten jobb vállát. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 253 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kisebb quwarg isten száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy smaragd védőgyűrű, egy nagy bronzkulcs, 3 ezüst nyaklánc és egy ezüst karkötő. Eldobod az értéktelenné vált Brod trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő kisebb quwarg isten trófeát. 14 437 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 617, gyógyulás: 262, összesen: -355 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[50 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 63 65 67 mozogsz 63 65 67
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [53. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [55. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 50, összesen: +50 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [63. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 0, gyógyulás: 35, összesen: +35 ÉP}

Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [64. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [65. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg nagymester az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 13, gyógyulás: 74, összesen: +61 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 manakristályt. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [64. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [63. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [60. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [59. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [58. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [57. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [55. PONT.] Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [66. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [67. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg szabotőr. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 14, gyógyulás: 32, összesen: +18 ÉP}

Hamarosan egy quwarg nagymestert pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester testét. (5 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 12, gyógyulás: 70, összesen: +58 ÉP}

[110 pontot használtál fel, van még 175.]

lm 69 75 76 mozogsz 69 75 76
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [66. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [55. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [68. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [69. PONT.] Hamarosan egy quwarg harcost pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy élőholt quwarg lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 713 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 7, gyógyulás: 32, összesen: +25 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg királynő lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 6, gyógyulás: 7, összesen: +1 ÉP}

Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [70. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [72. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [73. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [74. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [75. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy láncravert quwarg az. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a láncravert quwarg torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A láncravert quwarg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 97, gyógyulás: 24, összesen: -73 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 20 gyöngymangó és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Mész tovább, előre. [74. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [72. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [73. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [76. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő torát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg felderítő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 q. rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 q. rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 43, gyógyulás: 87, összesen: +44 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 353 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 9, gyógyulás: 8, összesen: -1 ÉP}

[65 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 78 78 78 mozogsz 78 78 78
Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [78. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}

Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [6. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Elérted a következő kanyart. [7. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [8. PONT.] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 5, gyógyulás: 3, összesen: -2 ÉP}

Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [9. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász quwarg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Pengepajzzsal végigvagdosod a vadász quwarg fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 39, gyógyulás: 25, összesen: -14 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [11. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal kicsit megvágod a vadász quwarg bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 13, gyógyulás: 20, összesen: +7 ÉP}

Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a q. rohamosztagos testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Marásokat ejt rajtad a 12 q. rohamosztagos. (12 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a q. rohamosztagos bal első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 54, gyógyulás: 51, összesen: -3 ÉP}

Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [13. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [19. PONT.] Haladsz előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [20. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [21. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Pengepajzzsal felnyitod a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [23. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Folytatod az utat. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szabotőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr jobb vállát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Pengepajzzsal megvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 010 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 10, gyógyulás: 10, összesen: +0 ÉP}

Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [110 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 3 8 9 mozogsz 3 8 9
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 11 12 15 mozogsz 11 12 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 21 22 27 mozogsz 21 22 27
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 11. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: tf 1 16 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+2 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 17, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a goldugar. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 306 pontot. A következő körben tehát 301 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kaitlin Darkfist, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Leah felszentelt papja vagy. A Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 165. fordulód.

Erő: 45 (56) Szint: 26 Merészség: 9/5 Magasság: 132 cm
IQ: 34 (42) Támadás: 53 (55) Agresszió: 4 Testsúly: 45 kg
Ügyesség: 22 (34) Védekezés: 70 (75) Menekülés: 30 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 22 (30) Életpont: 494/742 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (51) Varázspont: 834/38 Pénz: 350 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 82/82 Pszi pont: 152/498 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1738 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 50 334 TP-t kaptál. Jelenleg 1 750 862 TP-d van. A következő szinthez még 249 138 TP szükséges. Trófeáid: Rodrig, kisebb quwarg isten, ongóliant. A 164. fordulódban 527149 arany került a bankszámládra. 527149 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 29/30 (+16%) szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 22/42 (+5%)
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 24/19 dobófegyverek: 6/70 (+185%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 27. ponton
Kedvenc táborhely: 116,98

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 122 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/38 2. nyomkövetés: 52/4 3. lopás: 2/49
4. mászás: 8/30 5. csapdakészítés: 25/38 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/35
7. gyógyítás: 13/79 8. titkosírás: 2/50 9. felderítés: 7/3
10. szörnyidomítás: 4/42 11. teológia: 33/99 (+48%) 12. taumaturgia: 30/77 (+28%)
13. szerencsejáték: 2/30 14. versengés: 11/96 15. harcművészetek: 21/86
16. zene: 10/1 17. szörnyismeret: 24/44 18. pszi: 23/48 (+2%)
19. vadászat: 9/48 20. bányászat: 30/74 21. testépítés: 34/68
22. csapatmunka: 2/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242), bávatag golombár (#165)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: 7 vp; taumaturgia: 7 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) vámpirizáció (#1) (847,0) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Újabb árnyszolgákra van szükségem! Ölj le három dehidrátort. (számláló: 1)
2.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 453 (limit: 2254), pontszámod: 5 456.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
emlékezetfrissítés (177)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
sötét tekercs (260)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
a halál angyala (304)
pszionikus védelem (307)
inkvizítor korbács (342)
vadászidény (351)
hármas szövetség (383)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 32 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 412 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
10 sáfránypor (#211) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
24 arany (#50) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
3 fekete gyöngy (#99) 24 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 nagy bronzkulcs (#185) 20 quwarg kristály (#2238)
1 smaragd védőgyűrű (#223) 15 spiritusz (#170) 1 tudás gyöngye (#522)
5 ugh méreg (#166) 10 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg szabotőr (#301), kisebb quwarg isten (#213), élőholt quwarg (#202), quwarg felderítő (#299), quwarg nagymester (#214), quwarg harcos (#201), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), q. rohamosztagos (#242), vadász quwarg (#241)

Üzenet küldése a karakternek