163. forduló, 165. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. dec. 15. 9h:41'
EZ A 766. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
767. játékheted kezdete: dec. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [121,44] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 bronzsisak (eladási ár: 8 arany) ellenértékét.
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy tintacsiga nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [10 pontot használtál fel, van még 322.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

ef 7 501 energia fejlesztése 7
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 297.]

a 64 4363 átadod a 64. tárgyat a 4363. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 csontszablyát Salamon részére. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

a 225 4363 átadod a 225. tárgyat a 4363. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 orgyilkos tőrt Salamon részére. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

a 335 4363 átadod a 335. tárgyat a 4363. kalandozónak
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 ollót Salamon részére. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

a 42 4363 átadod a 42. tárgyat a 4363. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 távcsövet Salamon részére. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[121,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [121,46] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. (ld. enc.) A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívői építették. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Önfeláldozóan odaszaladsz, és átveszed a szopókövet. [szerencséd 1 lett.] A következő pillanatban a sav az elf nyakába zúdul! A pajzs azonban tökéletesen védi a támadást. Az elf ezután néhány pillanat alatt végez ellenfelével. Ezután feléd fordul. Amikor meglátja, mit tettél, könnybe lábad a szeme. - Ezt nem fogadhatom el. - gyorsan kiveszi a kezedből az átkozott tárgyat, és tovainal, mielőtt még tiltakozhatnál. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. (ld. enc.) Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.


(Továbbmész...) [122,47] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ez nem lehet más, mint egy megsebesített ongóliant. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[35 pontot használtál fel, van még 242.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[122,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy bávatag golombár. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,49] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bandita nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bandita testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a bandita jobb lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bandita testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a bandita gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A bandita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 arany. Szereztél 16 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [122,50] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy korongfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy totemoszlopot. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Kopasz Erős előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szőrlajhár közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrlajhár bal vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szőrlajhár testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szőrlajhár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szőrlajhár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
143 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Találkozol egy gyönyörűséges lánnyal, kinek haja lágyan omlik kebleire! Ahogy kacér mosollyal szeretnél vele jobban megismerkedni, ő csak egy finom csókot lehel a szádra. A testeden egy hideg fuvallat fut végig, mely minden porcikádat jéggé fagyaszt! Ahogy felkelsz rájössz, már megint Pszi Ponty volt álmaid fő témája. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Pszi Ponty. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (-1 poszogó mösze.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 212.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[123,50] Fák, mindenütt csak fák.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [124,51] A terep továbbra is ritka erdő. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely A Vörös Pimperner formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy álomvirágot. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Összeakadsz egy vörös, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Bőre gránitszürke. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bundás kabátot, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy gránit szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy acélkolosszus trófea, egy Rodrig trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Amos Kaelpyr. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy mágikus dalba kezdesz, amit láthatóan nagyon élvez a kalandozó. Szinte vibrál a levegő a pozitív energiáktól. (+1 életpont gyógyulás.) Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[20 pontot használtál fel, van még 192.]

szk 758 keresed a 758. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy banditát. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 108 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 182.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 172.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 88 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 162.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 78 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 152.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 132.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 122.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 38 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 28 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 1 10 fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 89.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 89.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 89.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 7 TVP-t kell elköltened.] Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 2 19 fejleszted a 2. tulajdonságodat 19 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A munka meghozza gyümölcsét. (+1 IQ.) [19 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-8 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a garokk. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZENT LIGET (439. ÉPÍTMÉNY)
Utad során egy vékony, alig letaposott ösvényre bukkansz, melynek végén különös kis tisztást találsz. A kicsiny ligetbe lépve, furcsa érzés lesz úrrá rajtad, mintha nem is a természet, hanem emberkéz alkotta volna. A sudár kőris és mahagónifák szinte teljesen körbezárják a kis térséget, amelyről első pillantásra megállapítod, hogy kiválóan alkalmas táborozásra, és viszonylag jól védhető. Ahogy letelepszel a gondos kezek által levágott fűre, hirtelen tökéletes biztonságérzet száll meg, szinte feloldódsz a téged körülölelő csendben. Most már biztosra veszed, hogy eme helyet mágia hozta létre, de arra képtelen vagy rájönni, hogy milyen erőknek köszönheti létezését. Halványan érzed egy nem evilági hatalom jelenlétét, hiszen szinte vibrál körülötted az egész hely. Ahogy behunyod a szemed, egy darabig tisztán hallod az erdő hangjait, szinte eggyé válsz ezzel a különös kis ligettel. Végül kipihenve magad továbbállsz, de azért még egy búcsúpillantást vetsz a gyönyörű tisztásra és a fákra, melyeknek ágai mintha óvón vigyáznák a szent liget bejáratát. [Megjegyzés: a Szent Ligetet a Hófarkas klán hozta létre, igazi hatása a Szent Ligetnek csak a Hófarkas klán tagjaira van.]

BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY)
A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját.

ONGÓLIANT (159. SZÖRNY)
Képzelj el egy majdnem négy méter magas, rinocéroszbőrű, vérben forgó szemű tomboló óriást. Igen, az imént lefestett kép leginkább egy nyugtatókkal telepumpált, szende ongóliantgyermekre illik. Az ongóliantok nem ismernek el senkit és semmit maguk fölött, és ez jogosnak is tűnik, amikor valaki megpillantja fél tonnás kőbunkójukat és iszonyatos termetüket. Szerencsére, az ongóliantok csak eldugott helyeken, magashegyek közt és lakott területektől távoli földeken élnek. Néha azonban feldühítik őket - például valamelyik isten ongóliant-vadászatra indul - és ilyenkor gyilkos pusztító ongóliant törzsek indulnak meg a városok felé, hogy a rajtuk esett sérelemért elégtételt vegyenek. Az ongóliantokat csak a legtapasztaltabb kalandozók képesek megállítani, a legtöbbet (szám szerint negyvenhatot) eddig Toborzásgátló Vlagyimir ölte meg. (A halhatatlanok rekordjait senki sem tartja számon, Dornodon, a leghírhedtebb ongóliant-vadász valószínűleg csak kacagna Vlagyimir nyomorúságos teljesítményén.) Ha esetleg te is ongóliant-ölésre adnád a fejed, nem árt, ha tudod - nagyon, NAGYON tapasztaltnak kell ahhoz lenned, hogy Merészséged akár 10-re állításával harcot kezdeményezz. Ha pedig a direkt FT-re hagyatkozol, nyáladat csorgatva a hatalmas kincsek után, amit az ongóliant a zsákjában hordoz, ne feledkezz meg az ongóliant pusztító tűzleheletéről, amelynél csak a sárkányoké halálosabb...

TOTEMOSZLOP (505. TEREPTÁRGY)
Nyugodt sétád közben a félhomályos erdőben érdekes dologra leszel figyelmes. Egy fenséges fára, mely gigantikusabb mindennél, amit valaha is láttál! Bármely halandó eltörpül a méretei mellett. Becslésed szerint úgy 25-30 méter magas lehet, hat megtermett ember is épphogy csak körbeéri. Furcsa, sürgető érzésed támad: közelebb kell menned, hogy jobban szemügyre vedd. Törzsét aprólékosan kidolgozott faragások borítják. Ahogy megvizsgálod az alakokat, ismerős és ismeretlen arcokat fedezel fel a vésetek kusza hálójában. Magasabbra tekintve rajzolatok és rúnák dominálnak. Számodra ismeretlen (valószínűleg rég elfeledett) nyelven hirdetik mondanivalójukat. Az oszlop éke, a fejdísz, egy élethű farkasfej, amit hatalmas őslények csontjaiból faragtak ki és illesztettek össze gondosan. Szemeit moa smaragdok alkotják, melyek mélyén bűvös erőt érzel feszülni, mintha koncentrálnák az oszlopban duzzadó mágikus energiákat. Csak találgatni tudod, mi célt is szolgálhat, s vajon ki hozhatta létre időt s fáradtságot nem kímélve ezt a monumentális építményt.

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Raia eljövendő papja vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 23 Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 21 (23) Támadás: 20 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 20 Életpont: 270/151 Jellem: jó (172) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 130/70 Pénz: 3417 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 7/0
Eddig összesen 644 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 883 TP-t kaptál. Jelenleg 186425 TP-d van. A következő szinthez még 73575 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, élőholt quwarg, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/6 szúrófegyverek: 3/22 vágófegyverek: 2/95
ütőfegyverek: 21/68 (+2%) lőfegyverek: 14/38 (+4%) dobófegyverek: 1/57

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/51 (+10%) 2. nyomkövetés: 44/42 3. lopás: 1/37
4. mászás: 7/25 5. csapdakészítés: 10/87 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/62
7. gyógyítás: 48/5 8. titkosírás: 1/80 9. felderítés: 4/53
10. szörnyidomítás: 1/69 11. teológia: 18/92 (+11%) 12. taumaturgia: 5/68 (+2%)
13. versengés: 3/39 14. zene: 10/73 (+16%) 15. szörnyismeret: 4/8 (+18%)
16. zárnyitás: 3/55 17. vadászat: 19/42 18. bányászat: 13/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) áldomás (#6) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Áldozz fel oltáromon három xirnox szívet.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 96 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 34 TU-t fejlesztettél be..

Összsúly: 56.89 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 csontszablya (#64) 6 kaja (#2)
1 olló (#335) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 távcső (#42)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
19 arany (#50)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(121,45) Dornodon rúnaköve, Fairlight oltár
(121,46) szent liget (#439), Fairlight oltár, 44. jellempróba, bávatag golombár (#165)
(122,47) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), ongóliant (#159)
(122,48) Raia rúnaköve, bávatag golombár (#165)
(122,49) bandita (#758)
(122,50) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), totemoszlop (#505), szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), Raia rúnaköve, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), szőrlajhárok (#141), bávatag golombár (#165), Pszi Ponty (4996. kalandozó)
(123,50) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din monolitja (#534)
(124,51) művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290), Amos Kaelpyr (3338. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek