163. forduló, 165. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 24. 9h:12'
EZ A 192. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
193. játékheted kezdete: jan. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,102] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+15 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy színes dözmöng nyomára vezet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

ef 10 527 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 219.]

kf 2438 kézbeveszed/felveszed a 2438. tárgyat
A ruhádra illeszted az arany éjmedált. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 199.]

dd 2369 130 eldobod a 2369. tárgyat a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 éjkövet. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

ek 116 t. energia kisütése: 116
Gyógyító totem parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 199.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 194.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 189.]

v 1 8 20 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 184.]

v 6 8 20 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[104,103] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy fémbontó szójer. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy megrongált világítótornyot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [105,104] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy emberevő. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az emberevő bal lábát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az emberevő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (560. épület.).

(Továbbmész...) [106,105] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 2x 8d6+8.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka (ld. enc.). 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 83, gyógyulás: 14, összesen: -69 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 152.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[107,106] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tetemember közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a tetemember rotható húsát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember bal oldalát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Mancsával a tetemember megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 29 tüskét.

(Továbbmész...) [108,107] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy templomot. Sheran hívei emelték. Látsz egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku légiós közeledik. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+7.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku légiós testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós bal oldalát. (6 támadással 72 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,108] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 24.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 69 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted az élőholt quwarg torát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 58, gyógyulás: 8, összesen: -50 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 96.]

m 4 mozogsz délre
[109,109] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy templomot. Tharr hívei emelték. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Brod közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Brod bal karját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) A lény dobófegyverként vas dobónyilat használ. Már repül is belőlük feléd pár. 10 életpontot sebződsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a Brod bal lábát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Brod jobb karját. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) A Brod pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Ököllel meghorzsolod a Brod jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Brod testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Brod nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A Brod összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Brod buzogánya (ld. enc.). Szereztél 1 koponya gyűrűt. Elhajítod a vacak drakolich trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Brod trófeát. 2 310 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 152, gyógyulás: 21, összesen: -131 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 81.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
[110,108] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy piromenyét nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 37-40.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a piromenyét testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a piromenyét jobb első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [110,107] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Utad során felfedezel egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.


(Továbbmész...) [110,106] Még mindig füves síkságon vagy. Találsz egy rát-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb oldalát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 48 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 21 életpontot vesztettél. Ököllel gyengén megütögeted az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 103, gyógyulás: 13, összesen: -90 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 54.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 74.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Levadásztál egy ízletes vándorteknőcöt. Fincsi! (+5 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 54.]

bb 268 beraksz a bankba a 268. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

h 1576 30 használod az 1576. tárgyat
Megszólaltatod a sípot. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 24.]

ef 10 527 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tno 6 5 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 15, 9.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 305 pontot. A következő körben tehát 305 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR FELDERÍTŐ (7133. SZÖRNY)
A vadont óvatosan osonó, tapasztalt varkaudar harcosok járják. Megfigyelnek mindent és megjegyeznek belőle, amennyit csak tudnak. A megszerzett információkat a nagy számú felderítő a vezérek felé továbbítja, hogy ezek alapján választhassák meg az újjászületett varkaudar hadsereg hadműveleteit. Ezek a veterán harcosok elég jól képzettek, ráadásul még lőfegyverrel is rendelkeznek, bár az íjat inkább vadászathoz, mint harchoz tudják használni.

VARKAUDAR PÁLINKA (1137. TÁRGY)
Testes üveg, testes alkohollal a belsejében. Hihetetlenül szerencsésnek mondhatod magad, hogy szert tettél egyre a varkaudarok földalatti városaiban párolt eredeti szeszek közül. Ezt az erős pálinkát a közhiedelmek szerint csak a varkaudarok szervezete képes kellő anyagcserével feldolgozni, az egyéb fajok képviselői már egy üvegtől kidobják a taccsot. Talán ez az üveg kisebb annál, mint amelyekről a mendemondák szólnak, hiszen nincs olyan kalandozó, akinek egy adag megárthat... mármint ha az elfogyasztásával járó enyhén spicces állapotot leszámítjuk. A H 1137 paranccsal te is megihatsz egy palackkal az édes ízű alkoholból, sőt akár többet is, ha megadsz egy második, mennyiségi paramétert (pl. H 1137 2 parancs hatására két üveg pálinkát is megpróbálsz felhajtani). Persze ha nem vagy elég tapasztalt hozzá, akár az első kortyok után is kidőlhetsz. Ha viszont nem, koordinációs készségeden tapasztalhatsz meglepő változásokat: egyrészt a harcban kezdeményezőbb leszel (a támadásod nő), viszont védtelenebb is, másrészt a következő üveg pálinkát a remegő kezeddel valószínűleg több időbe kerül kibontani.

BROD (7124. ELLENFÉL)
Brod még a trollok között is nagynak és erősnek számít. Buzogányának akár egyetlen csapásával képes leteríteni egy tapasztalatlanabb kalandozót, de még a híresebbeknek is bezúzhatja a páncélját vagy a pajzsát. Ha van egy kis sütnivalód, nem mész a közelébe, inkább távolról lőfegyverrel, közelharcban pedig valamilyen szúrófegyverrel próbálsz sebet ejteni rajta.

BROD BUZOGÁNYA (1735. TÁRGY)
Nagyranőtt ellenfeled igen egyedi fegyvert forgatott. Egy jókora, vasból készült buzogányt, melynek gömb alakú fejéből félarasznyi hegyes tüskék merednek minden irányba. Igen hatásos ütőfegyver, ám súlya miatt nem egyszerű használni, ezért forgatásához legalább 12-es ütőfegyver szakértelem szükséges. Ha ez megvan, máris egy 4D6+8 sebzésű, borzasztóan brutális ütőfegyver elégedett tulajdonosa lehetsz.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 29 (31) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 (18) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 18 Életpont: 553/456 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 1
Szerencse: 23 (28) Varázspont: 389/230 Pénz: 1503 arany Kép. pont: 40
Tudatpont: 50/14 Pszi pont: 23/16
Eddig összesen 1845 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 328 TP-t kaptál. Jelenleg 1 012 081 TP-d van. A következő szinthez még 187 919 TP szükséges. Trófeáid: Brod, szubreális vámpír, zombi mester. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5235 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 14/53 (+24%) szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/48 (+3%) lőfegyverek: 26/67 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
110,106 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/43 (+11%) 2. nyomkövetés: 30/74 (+11%) 3. mászás: 4/46
4. csapdakészítés: 15/7 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/39 6. gyógyítás: 46/70
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 6/64
10. teológia: 19/80 (+19%) 11. taumaturgia: 15/91 (+9%) 12. zene: 1/33 (+33%)
13. szörnyismeret: 11/69 (+20%) 14. pszi: 4/12 (+3%) 15. vadászat: 13/48 (+22%)
16. vitalitás: 5/15 17. bányászat: 17/64 (+22%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot, csak egyszer)
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) (7,20) vámpirizáció (#1) (8,20) méregsemlegesítés (#14) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858 (limit: 0), a megölt főholtak száma: 85531, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: #.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 117 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1265 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 2 Trákin csákánya (#367) 2 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 8 nyílpuska lövedék (#547) 1 nyílvessző (#108)
35 * tüske (#22) 12 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * lajstrom medál (#1753) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
8 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
13 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 149]
4 vizestömlő (#3) [bennük 75 korty víz (#27), fér még: 5]
3 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 7 gyógykenőcs (#313)
1 + hebrencs csapda (#147) 12 kaja (#2) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540)
2 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vaskulcs (#183)
7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 2 álompor (#396)
5 amniosz (#203) 14 aurach fog (#657) 10 borkonyó bibe (#312)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733) 11 csillezsályalevél (#1253)
69 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 4 darázsszárny (#652)
10 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 5 drótszőr (#37)
2 elf csont (#664) 4 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403)
2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 4 kaktusztüske (#114)
4 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68)
10 lidércesszencia (#1074) 274 madártoll (#112) 11 magszim bél (#103)
10 mákrózsa virág (#56) 4 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 mocsári penke (#148)
1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
4 ormánygőte csont (#21) 50 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 9 quwarg tojás (#360)
2 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 14 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 5 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702) 2 Tiume batyuja (#660)
5 varányszem (#30) 5 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102)

Összsúly: 115.32 kg Megterheltség: 86%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 12 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 18 bordacsont (#16) 3 esszenciakristály (#350)
6 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545) 39 mákrózsa virág (#56)
15 rókafarok (#124)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 1 gromak bőr (#268)
1 hebrencs állkapocs (#130) 2 nyílpuska lövedék (#547)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Brod buzogánya (#1735) 7 kaja (#2) 1 koponya gyűrű (#1733)
10 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
2 pirkit (#153) 17 tüske (#22) 1 varkaudar pálinka (#1137)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

102 103 104 105 106 107 108 109 110 111
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
(104,103) fémbontó szójer (#150), olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Leah oltár, érclelőhely
(105,104) emberevő (#119), kolostor (#560), nekrofun (#173)
(106,105) varkaudar felderítő (#7133), vaskohó (#155), Raia oltár, érclelőhely
(107,106) tetemember (#123), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(108,107) gumifa (#38), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361)
(109,108) 45. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202)
(109,109) oltár, Tharr oltár, 34. jellempróba, Brod (#7124)
(110,106) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 33. jellempróba, élőholt quwarg (#202)
(110,107) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tündöklő szobor (#1587), 48. jellempróba
(110,108) piromenyét (#99), Chara-din monolitja (#534), 23. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek