163. forduló, 165. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 14. 9h:06'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán.
Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy xirnox nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 337.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 337.]

ef 2 511 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 323.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[125,72] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar felderítő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar felderítő bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 15 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar felderítő bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 62, gyógyulás: 10, összesen: -52 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ramirez Espanza formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 317.]

be 61 bemész a 61. titkos labirintusba
Amint kiejted a jelszót, zajos dübörgéssel félrecsusszan egy kőlap a padlón. Alatta feltárul a sejtelmes félhomály, a mínosz-kúp mélye. Odabent sötét honol. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hosszú, hosszú lépcsősor vezet szűken és meredeken lefelé. Amikor, hosszú idő elteltével, leérsz a lépcső aljára, egy feliratot pillantasz meg: "Életed leghatalmasabb kincse vár e labirintus mélyén - kincs, melyet SEHOL MÁSHOL nem szerezhetsz meg. Jól vigyázz azonban, melyik utat választod, mert a háromból kettő a biztos halálba vezet". [5 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Lassan óvakodsz előre. A folyosó széltében egy hatalmas, fészekszerű képződmény van építve. [2. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kardfogú fülemüle. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a kardfogú fülemüle farkát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 729 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hihetetlenül hosszú ez a folyosó! Legalább nem lehet eltévedni. De elfutni is nehezen! [3. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[17 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 900 5 905 mozogsz 900 5 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Totyizol a mindinkább kincsrejteknek tűnő helyen. [4. PONT.]
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy fémbontó szójer. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer nyakát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fémbontó szójer testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Véres nyál csordul ki a fémbontó szójer száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 6 900 5 mozogsz 6 900 5
A nyugati járat felderítésnek szerves része a mostani előrenyomulásod. [6. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
[17 pontot használtál fel, van még 266.]

lm 905 10 900 mozogsz 905 10 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Hála a körültekintő előrehaladásodnak, kiszúrtál egy rejtett csapdát. Vigyázva kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [11 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 11 5 905 mozogsz 11 5 905
Elérted a folyosó végét. Iszonyú büdös van itt! A földön egy halálosztó kain rothadó teteme hever. [11. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranylánc, 1 arx formázó minta, 42 arany és 1 kis aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kellemetlen, fanyar szagot érzel a folyosó végéből, ahogy továbbmész. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Egy nagy terembe érkeztél. Járatok vezetnek MINDEN irányba. [5. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 8 900 9 mozogsz 8 900 9
A keleti járaton mész tovább. [8. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Elérted a keleti folyosó végét! Rossz előérzet kerít hatalmába. [9. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy orgoró lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az orgoró jobb oldalát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az orgoró sziklatestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Itt is, ott is célba talál az orgoró ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az orgoró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[17 pontot használtál fel, van még 220.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 218.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 218.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[126,71] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy köpködő bruhatag. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a köpködő bruhatag testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a köpködő bruhatag testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A köpködő bruhatag nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bruhatagnyelvet. 714 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

(Továbbmész...) [126,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyíkfű csomót. Észreveszel egy mocsári penkét. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy nómenklatúra. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,69] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Észreveszel egy lápi hajlékot. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a xirnox fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a xirnox jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. Nyelvével a xirnox eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A xirnox még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 19, gyógyulás: 2, összesen: -17 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 200.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[128,68] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy Métely. Ettől nincs semmi félnivalód. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Métely hosszú tojócsövét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a Métely testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A Métely megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Métely farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A Métely most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 6 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 6 ugh mérget.) 766 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 28, gyógyulás: 3, összesen: -25 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

(Továbbmész...) [129,67] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [130,66] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. [18 pontot használtál fel, van még 182.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[131,65] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [132,64] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ki-Nyú Vacc előtt. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Észreveszel egy álomvirágot. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a gyilkos sallank testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a gyilkos sallank fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank karma a fejed mellett suhan el! A gyilkos sallank most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 170.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ef 10 504 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 100.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+4 kaja.) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [40 pontot használtál fel, van még 60.]

v 7 49 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 5 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

v 7 268 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 21 fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 4, 17.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 305 pontot. A következő körben tehát 335 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 164. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 24 Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 18 Életpont: 310/310 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 154/109 Pénz: 2857 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 38/2 Pszi pont: 103/164 EFejl: 30
Eddig összesen 1393 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 616 TP-t kaptál. Jelenleg 817 347 TP-d van. A következő szinthez még 182 653 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/75 (+1%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 13/76 (+4%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
132,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/42 (+11%) 2. nyomkövetés: 31/7 (+27%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 16/26 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/88 (+67%)
7. gyógyítás: 33/19 8. titkosírás: 10/42 9. felderítés: 13/9
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 7/62 (+7%) 12. taumaturgia: 15/14 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 24/54 (+20%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 14/5 (+16%) 20. vadászat: 10/31 (+44%) 21. bányászat: 19/1
22. testépítés: 24/24 (+23%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 gromak bőr (#268) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
2 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
55 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 arx formázó minta (#298)
1 bruhatagnyelv (#1230) 2 fülemüle agyar (#267) 1 kaja (#2)
1 kis aranykulcs (#240) 1 kőszem (#304) 1 Métely páncélja (#1562)
1 nyílvessző (#108) 5 sallank karom (#128) 2 vasérc (#152)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

124 125 126 127 128 129 130 131 132 133
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
(125,72) varkaudar felderítő (#7133), a 61. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), orgoró (#170)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148), nómenklatúra (#158)
(126,71) köpködő bruhatag (#773), nekrofun (#173)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxok (#122)
(128,68) Métely (#7000), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(129,67) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), vérszomjas csüldő (#114)
(130,66) művészi porolit (#720), oltár
(131,65) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Tharr oltár
(132,64) szopógödör (#177), művészi porolit (#720), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), gyilkos sallankok (#85)

Üzenet küldése a karakternek