Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 25. 12h:03' EZ A 1196. JÁTÉKHETED, 164. FORDULÓD 1197. játékheted kezdete: okt. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #1420 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 4 0 0 | elmormolod a 4. varázslatot |
* 3. KP: tf 1 20 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
* 4. KP: tf 2 20 0 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
in 2039 78 | leírod a 2039. kalandozónak a 78. szörnyet |
kt 138 12 | elkészíted a 138. tárgyat (12 darabot) |
kf 138 | kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a földsárkány kőfejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a földsárkány jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a földsárkány testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a földsárkány bal vállát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány melléd csap a farkával! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
kf 437 | kézbeveszed/felveszed a 437. tárgyat |
jlk 4221 | jelszó kimondása 4221 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ez megrendítő csapás volt! (-9 védelem.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a massza hájtömegét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza nyálas sörényét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a massza jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A massza néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 1 dözmöng szivet. 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 69, gyógyulás: 0, összesen: -69 ÉP}
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [98,21] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy ork bérgyilász. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy vakító fény varázslatot. Ellenfeled vakon tántorog! Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az ork bérgyilász bal karját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ork bérgyilász jobb karját. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász mozgékony testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [98,20] Folytatod sétádat a házak közt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Quirov került az utadba. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a Quirov jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a Quirov testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Quirov most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 68 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}
ve 1551 1 | megveszed az 1551. tárgyat 1 |
kf 1551 | kézbeveszed/felveszed az 1551. tárgyat |
av 13 | alakváltás 13 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Ellenfeledre vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász jobb oldalát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ork bérgyilász mozgékony testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az ork bérgyilász bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az ork bérgyilász sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arany, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
ve 76 1 | megveszed a 76. tárgyat 1 |
ee 36 150 101 | eladod a 36. tárgyat a 150. tárgyat a 101. tárgyat |
m 8 | mozogsz északra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
be 596 | bemész az 596. épületbe |
energiatüskék (#29) 18 aranyért, | tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | szívküldi (#368) 10 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért. |
m 6 4 2 | mozogsz nyugatra, délre, keletre |
(Továbbmész...) [97,19] Még mindig a városban vagy. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat.
(Továbbmész...) [98,19] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Xantrox város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávatőleges): Júra-park 35 mérföld keletre és 20 északra, Trollkeltető Zóna 40 mérföld keletre és 50 délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 5 délre. Mindenkit szeretettel várunk! " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy sörsátrat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat.
be 563 | bemész az 563. épületbe |
* 1. BP: kut 20 0 0 | kutatsz 20 pontért |
* 2. BP: h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
KAMATOK A BANKBAN A visszaélések elkerülése végett módosult a bankba rakott pénzed után kapott kamat rendszere. Eddig egy havi kamatot 3 forduló után kaptál, függetlenül attól, hogy hány nap telt el közben. Ezentúl nemcsak a fordulók, hanem az eltelt napok is számítani fognak, fordulónként legalább 7 napnak kell eltelnie ahhoz, hogy a fordulószámnak megfelelő kamatot megkapd. Ha tehát 42 nap alatt 10 fordulót lépsz, akkor is csak 2 havi kamatot kapsz meg (42/7=6 forduló). De persze hiába táborozol 100 napig, ha eközben csak egy fordulót lépsz, akkor csak egy fordulónak megfelelő kamatot fogsz kapni. A hitelfelvétellel kapcsolatos szabályok nem változtak. Az új szabály ettől a fordulódtól érvényes, ezzel egyidejűleg a régi szabályok alapján a kamatot hozzáírtuk a bankbetétedhez (ld. karakterlap), így semmilyen hátrányt nem szenvedsz visszamenőleg. |
AMETISZT MEDÁL (275. TÁRGY) Ennek a díszes aranyláncnak a végén egy gyönyörű ametiszt kő fityeg, szemet gyönyörködtetően és csábítóan. A mintája alapján bizonyára egy stüreai ékszerész munkája lehet. Egy nagyobb városban sok pénzt kaphatsz érte. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
QUIROV (975. ELLENFÉL) Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled. |
MENTÁT KARKÖTŐ (1551. TÁRGY) A mentát karkötő minden pszionicista álma. Amíg karodon viseled, talán kicsit többször fogod ellenőrizni, hogy tested teljes anyagi valójában létezik, de az érzés mellett olyan előnyt tapasztalhatsz, mely talán feledteti veled szorongásaidat. A mentát karkötő viselésekor mentális varázslataid ellen (ebbe támadó pszi képességeid is beletartoznak) -5-tel dobják ellenfeleid a mentődobásaikat. |
BRONZKULCS (76. TÁRGY) Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel. |
Erő: | 26 | Szint: | 16 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 71 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 15 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 36/36 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 269/260 | Jellem: | jó (204) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (21) | Varázspont: | 248/54 | Pénz: | 321 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/23 | szúrófegyverek: | 20/11 (+9%) | vágófegyverek: | 1/96 |
ütőfegyverek: | 10/16 (+16%) | lőfegyverek: | 1/12 | dobófegyverek: | 19/90 (+12%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
98,19 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 104 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 171 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 8/93 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 30/55 (+9%) | 3. mászás: | 5/79 |
4. csapdakészítés: | 7/79 | 5. csapdaészlelés: | 3/38 | 6. gyógyítás: | 53/19 |
7. titkosírás: | 3/22 (+11%) | 8. felderítés: | 17/38 (+22%) | 9. teológia: | 13/32 (+24%) |
10. szerencsejáték: | 1/20 | 11. versengés: | 1/84 | 12. zene: | 4/2 (+12%) |
13. szörnyismeret: | 6/50 | 14. zárnyitás: | 1/81 | 15. vadászat: | 10/14 |
16. bányászat: | 7/75 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 60 TVP-ért |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
elfogod gátvakondot (#57) hurokcsapdával (#217), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220), karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202) |
Barátságosság (aktív: 15, max: 50) |
alakváltó (#7), kneopatikus mollusk (#209), Tguarkhan (#212), manifesztátor (#124), Változás Gyermekei (#9120), Raia hívők (#993), quwarg szabotőr (#301), nektoraf (#355), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), kardfogú fülemüle (#146), hegymélyi lidérc (#7084), csontváz lord (#177), nukleáris cickány (#155) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | vakító fény (#43, 7 VP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
bűvölés (#20) (181) | bűvölés (#20) (182) | bűvölés (#20) (110) | bűvölés (#20) (191) |
tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
11. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
vakító fény (#43) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
vakító fény (#43) | >> | piromenyét (#99) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal! |
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], nyolc mezőn keresztül. |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): 6. labirintus (52,58). törpe házikó (532): kész. városháza (Gatin) (540): új. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): többek közt 225. tárgyat kell leadnod. sötét kastplom (566): új. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 15, 16, 22, 23, 24, 25, 27, 28, 29, 30, 31, 41, 42, 43, 192. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 2 (limit: 1410), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 200. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 felderítő, 2 szabotőr. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
vallási öntudat (290) |
fegyvermester (302) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
éjsötét vortexpálca (425) |
mágusviadal (426) |
a mágus kísérői (427) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2118 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | |
1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||
2 | tankány karom (#237) | 1 | * | vassisak (#160) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | bronzpenge (#126) | 1 | csontkés (#11) | |||
4 | csontszablya (#64) | 6 | * | dárda (#10) | 1 | ezüstshuriken (#327) | ||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
4 | kőkés (#6) | 4 | nyílvessző (#108) | 4 | * | orgyilkos tőr (#225) | ||
1 | sallank nyíl (#129) | 12 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | * | arany masszariasztó (#437) | ||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
2 | * | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | mentát karkötő (#1551) | 1 | obszidián függő (#195) | |
1 | * | ritualista amulett (#708) | 1 | * | szem szimbólum (#142) | 1 | villám szimbólum (#145) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranypikkely (#415) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
3 | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) | 7 | fáklya (#36) | ||
1 | furulya (#233) | 1 | karócsapda (#163) | 3 | kis vaskulcs (#40) | |||
3 | kötél (#92) | 1 | mászókampó (#165) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
3 | rézkulcs (#75) | 1 | szeksztáns (#32) | 1 | vaskulcs (#183) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
1 | huhogó bibe (#332) | [benne 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 4] | ||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 26 csepp spiritusz (#170), fér még: 34] | ||||||
7 | uzbány csőr (#169) | [bennük 60 csepp ugh méreg (#166), fér még: 24] | ||||||
1 | vizestömlő (#3) | [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
2 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
7 | álompor (#396) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | dorony tüdő (#212) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
10 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | 2 | evaporőr háj (#105) | |||
5 | fabontó (#106) | 6 | fekete gyöngy (#99) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | 1 | kazmár gyökér (#205) | |||
1 | kőszem (#304) | 34 | madártoll (#112) | 2 | magszim bél (#103) | |||
5 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mandibulapenge (#125) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
9 | óndarab (#85) | 1 | ovimon-bogyó (#207) | 24 | pirkit (#153) | |||
3 | rézdarab (#70) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
2 | smirglilevél (#29) | 37 | sünmedve tüske (#14) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | tigroszlán fog (#63) | 5 | vasérc (#152) | 3 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 82.70 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | kaja (#2) | 4 | szent jogar (#150) | 20 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzkulcs (#76) | 2 | csontszablya (#64) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | mentát karkötő (#1551) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | sallank nyíl (#129) | |||
3 | spiritusz (#170) |
96 | 97 | 98 | 99 | 100 | |
17 | |
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|