162. forduló, 164. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 13. 15h:02'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 163. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [126,71] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+25 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+49 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy xirnox nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 336.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

tno 2 4 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[125,72] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy varkaudar felderítő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 75, gyógyulás: 12, összesen: -63 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mínosz-kúpot. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ramirez Espanza vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [6 pontot használtál fel, van még 330.]

jlk 8226 jelszó kimondása 8226
Veszel egy nagy lélegzetet, és érthetően kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 145 tapasztalati pontot kaptál.

1
2
3
4
7 6 5 8 9
10
11
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 61. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 325.]

m 2 mozogsz keletre
[126,72] A bozótost dombság váltja fel. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy Tguarkhan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy kétfejű troll. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a kétfejű troll jobb fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kétfejű troll jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kétfejű troll többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kétfejű troll harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 41, gyógyulás: 7, összesen: -34 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. [6 pontot használtál fel, van még 319.]

im 0 5 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 289.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+25 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 259.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+13 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 229.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 199.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 169.]

m 4 mozogsz délre
[126,73] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku ostromteknős nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [6 pontot használtál fel, van még 163.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 143.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[127,72] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar felderítő. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a varkaudar felderítő jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar felderítő jobb karját. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar felderítő bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar felderítő fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző és 1 varkaudar pálinka. 1 512 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 80, gyógyulás: 12, összesen: -68 ÉP}

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,71] A bozótos terep elmarad, mocsárvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mocsári penkét. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy xirnox. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (8 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a xirnox bal oldalát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a xirnox jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a xirnox agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [128,70] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy tesh alligátor közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a tesh alligátor testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tesh alligátor lapos fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 alligátorfog. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mocsári penkét. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Lop-Nessy Eszti. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 125.]

m 7 5 4 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre
[127,69] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lápi hajlékot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy xirnox. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a xirnox testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a xirnox testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}


(Továbbmész...) [126,70] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Felfedeztél egy mocsári penkét. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [126,71] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 107.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

ef 2 14 energia fejlesztése 2
Nem jól adtad meg a 2. paramétert: ezt a képességet a KT-d még el sem kezdte fejleszteni. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 104.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 64.]

tf 1 34 fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). [34 pontot használtál fel, van még 30.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 14, 24.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 304 pontot. A következő körben tehát 334 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 163. fordulód.

Erő: 41 (45) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 24 Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 18 Életpont: 310/310 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 154/154 Pénz: 2802 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 38/7 Pszi pont: 103/135 EFejl: 30
Eddig összesen 1384 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 167 TP-t kaptál. Jelenleg 810 731 TP-d van. A következő szinthez még 189 269 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/74 (+5%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 13/72 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
126,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64, 61

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/31 2. nyomkövetés: 30/80 (+14%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 16/20 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 33/19 8. titkosírás: 10/42 (+22%) 9. felderítés: 13/9 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 7/55 12. taumaturgia: 15/7
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 24/34 (+20%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 13/89 20. vadászat: 9/87 21. bányászat: 19/1 (+11%)
22. testépítés: 24/1 (+81%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 61, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 2 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 4 spiritusz (#170) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 2 nyílvessző (#108)
1 ubuk dobónyíl (#138) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

124 125 126 127 128 129
68
69
70
71
72
73
74
(125,72) varkaudar felderítő (#7133), mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534)
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(126,71) nekrofun (#173)
(126,72) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(126,73) friss csatamező (#262), oltár, ryuku ostromteknős (#362), sírlidérc (#172)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxok (#122)
(127,72) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), 24. jellempróba, varkaudar felderítő (#7133)
(128,70) tesh alligátor (#353), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)
(128,71) mocsári penke (#148), xirnoxok (#122)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A Végzet kitűzője védett ugyan a kisebb tulajdonságszívás ellen, de nem biztosított automatikus támadást, mint ahogy a tulajdonságpajzs teszi. Ezt javítottuk.
* - A Föld síkján, ha omlásba kerül a karakter, akkor is elvarázsolja a felszínre ugrást, ha ezzel negatívba megy a TVP-je.
* - Tudati portya közben (501. KT-képesség) nem lehet bűvölni.
* - Átgondoltuk a tudás gyöngye kérdést, és visszaállítottuk az eredeti esélyt arra, hogy a sötét ölészből vagy Moi Ro Fából essen a gyöngy. Ezzel együtt megváltoztattuk a kincskeresést úgy, hogy a kincskeresés bónusz nem számít akkor, ha szörnyből kincsként esik a tudás gyöngye. A gyöngy vadászatok átnézése folyamatban van, és elképzelhető, hogy lesz változás majd a kincskeresésben is később, ami a szörnyek kincseit érintheti.

Üzenet küldése a karakternek