161. forduló, 163. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 13. 9h:06'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,75] koordinátán.
Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy proteinsólyom nyomok után kutattál. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 335.]

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

h 522 2 használod az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Agyad bizseregni kezd! (+1 IQ.) [0 pontot használtál fel, van még 335.]

v 7 33 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 4 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 332.]

v 7 135 8 elmormolod a 7. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 329.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[120,74] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány bal oldalát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a földsárkány bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 smaragdkő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 21, gyógyulás: 2, összesen: -19 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [121,73] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy proteinsólyom. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a proteinsólyom testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a proteinsólyom testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a proteinsólyom testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a proteinsólyom. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A proteinsólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. 1 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [122,72] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. [18 pontot használtál fel, van még 311.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[123,72] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty bal oldalát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója centiméterekre tőled záródik össze. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. (Nincs mibe rakni 4 rákfatty váladékot.) 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

(Továbbmész...) [124,72] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bíborgörény orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 129 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A ryuku csapásvezető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst gyűrű. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 154, gyógyulás: 5, összesen: -149 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [125,72] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Találsz egy mínosz-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Ramirez Espanza előtt. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. északkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy epokitféreg került az utadba. Itt csata lesz.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az epokitféreg egyik ízületét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az epokitféreg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. [18 pontot használtál fel, van még 293.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 273.]

m 3 mozogsz délkeletre
[126,73] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 267.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy dögkeselyű támad rád.

Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp a dögkeselyű. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kígyóbőr kesztyű. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc jön feléd.

Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus jön feléd.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 30, gyógyulás: 1, összesen: -29 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 247.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[126,72] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy Tguarkhan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.


Összeakadsz egy copfos aranyhajú, csillogó szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Leah hittérítője. Egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy mind. kristályát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy mocsárivérc trófea, egy jégtroll trófea és egy ryuku csapásvezető trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.

(Továbbmész...) [126,71] A dombok tövénél ingoványos, lápi életben gazdag mocsár kezdődik. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebzett szutykos remák. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 36 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szutykos remák testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy nekrofunt. Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő tesh alligátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tesh alligátor fejét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a tesh alligátor testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tesh alligátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tesh alligátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 235.]

szk 122 keresed a 122. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy xirnoxot. [0 pontot használtál fel, van még 235.]

ef 15 511 energia fejlesztése 15
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-13 TU.] [91 pontot használtál fel, van még 144.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 141.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 141.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 125 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 101.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 61.]

tf 1 31 fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 18 TVP-t kell elköltened.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés).

[31 pontot használtál fel, van még 30.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 23, 21.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját fal föl a törpemammut. 2 kaját fal föl a sullár. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól ragyogó és ígéretes tehetség helyett több, mint ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +11 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 333 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

Erő: 40 (44) Szint: 22 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 20 Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 18 Életpont: 310/272 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 154/47 Pénz: 2802 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 38/0 Pszi pont: 103/106 EFejl: 30
Eddig összesen 1375 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 603 TP-t kaptál. Jelenleg 802 564 TP-d van. A következő szinthez még 197 436 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/69 (+3%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 13/60 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
126,71 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/31 2. nyomkövetés: 30/66 (+20%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 16/15 (+5%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 33/19 8. titkosírás: 10/20 9. felderítés: 12/98 (+33%)
10. szörnyidomítás: 5/98 11. teológia: 7/55 (+7%) 12. taumaturgia: 15/7 (+6%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 24/14 (+22%) 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 13/89 20. vadászat: 9/87 21. bányászat: 18/90 (+55%)
22. testépítés: 23/20 (+122%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 2 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 8 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)
1 lapockacsont (#33) 2 tudás gyöngye (#522) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
20 arany (#50) 1 alligátorbőr (#661) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 gromak bőr (#268) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 7 madártoll (#112)
4 ragasztó (#83) 1 remák szív (#264) 1 smaragdkő (#678)
1 sólyomcsőr (#1223)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126 127
70
71
72
73
74
75
76
(120,74) törpe bánya (#435), érclelőhely, földsárkány (#359)
(121,73) művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, proteinsólyom (#771)
(122,72) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromak (#156)
(123,72) szeppent rákfatty (#186), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, törpe bánya (#435), egy ismeretlen isten rúnaköve, 34. jellempróba, érclelőhely
(124,72) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778)
(125,72) mínosz-kúp (#178), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), epokitféreg (#147)
(126,71) szutykos remák (#191), nekrofun (#173), tesh alligátor (#353)
(126,72) olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), érclelőhely, egy kobudera nő
(126,73) friss csatamező (#262), oltár, dögkeselyű (#174), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)

Üzenet küldése a karakternek