Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. júl. 5. 9h:18' EZ A 547. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD 548. játékheted kezdete: júl. 7. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 73. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
d 224 2 | eldobod a 224. tárgyat (2 darabot) |
dd 65 57 | eldobod a 65. tárgyat az 57. tárgyat |
d 107 2 | eldobod a 107. tárgyat (2 darabot) |
d 247 2 | eldobod a 247. tárgyat (2 darabot) |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Orgyilkos tőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva az orgyilkos tőrt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Orgyilkos tőrrel eltalálod az elektromos angolna testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.)
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a tetemember testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű tollas testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a dögkeselyű fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a bal karodba és a nyakadba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 6 madártollat. 833 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 21, gyógyulás: 1, összesen: -20 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 20 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó bal hátsó lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rothasztó talizmán. 1318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [131,38] Amerre csak a szem ellát, dombok. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Zárlatos Inkubátor formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy az elme hatalma varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Továbbmész...) [131,39] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy mély szakadékot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Lord Kis Se irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadtroll testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadtroll jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadtroll karma a fejed mellett suhan el! A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,41] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
(Továbbmész...) [131,42] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy trappoló dinymák. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a trappoló dinymák jobb oldalát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Időben félreugrasz a trappoló dinymák rúgása elől. Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 29 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a kardszárnyú pocok farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megnyirbálja a kardszárnyú pocok ollója a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [131,44] Füves síkságra érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nantosvelta előtt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg harcos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 23 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg harcos jobb első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [131,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf; látsz délnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
m 3 | mozogsz délkeletre |
Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
be 665 | bemész a 665. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 111.]
vtn 161 | varázslat tanulás: a 161. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
ELEKTROMOS ANGOLNA (196. SZÖRNY) Az elektromos angolna nagyon fürge, és nagyon veszélyes. A farkcsapása hatalmas sebeket tud okozni a kisülő elektromosság miatt, és mivel víz alatt nem lehet varázsolni, még védekezni sem tudsz egy elektromos pajzzsal. Ha képes is vagy az elektromos angolnát megsebezni, az okozott seb feltehetőleg csekély lesz, mert lecsusszan az angolna sikamlós bőréről. |
VARÁZSENERGIA (161. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Minden varázsló előbb-utóbb szembesül azzal a problémával, melyet a varázslásra fordítható energiáinak véges volta okoz. Nagyon sokan kísérleteztek már különböző varázslatokkal és egyéb módszerekkel, melyekkel ha nem is tudták megszüntetni e korlátot, határait sikerült kitolni. Ezek közül a módszerek közül az egyik legkönnyebben alkalmazható a varázsenergia, melyet 35 VP, 5 TVP és egy csepp sáfránypor felhasználásával most már te is kipróbálhatsz. Ha táborozás előtt elmondod fekhelyed köré, a következő körben úgy fogsz regenerálni, mintha nekrofunon aludtál volna. Sajnos a nekrofunnal e hatása nem adódik össze, és elmondása a taumaturgia szakértelmedet nem fejleszti. |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 5/5 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 309/103 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 28 (37) | Varázspont: | 563/142 | Pénz: | 2154 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 162/169 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 (+26%) | ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 9/70 (+5%) |
vágófegyverek: | 23/91 (+6%) | ütőfegyverek: | 11/32 (+9%) | lőfegyverek: | *19/100 |
dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/28 | 2. nyomkövetés: | 43/24 (+26%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/51 | 5. csapdakészítés: | 15/94 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/68 |
7. gyógyítás: | 15/77 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 19/82 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 10/80 | 11. teológia: | 22/78 (+10%) | 12. taumaturgia: | 27/6 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/53 (+18%) | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/37 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | 22/95 (+6%) |
19. zárnyitás: | 3/16 | 20. vadászat: | 13/78 (+57%) | 21. bányászat: | 19/67 (+66%) |
22. úszás: | 7/44 (+22%) | 23. főzés: | 4/74 (+20%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme hatalma (#123) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Az új képesség készen van, de még 26 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 2 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 17 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bakkura csizma (#96) | 1 | bumeráng (#249) | 6 | kaja (#2) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 6 | madártoll (#112) | 10 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | rövid íj (#107) | |||
5 | tinta (#101) |