160. forduló, 162. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 20. 12h:06'
EZ A 191. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
192. játékheted kezdete: jan. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,83] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+37 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

bb 16 350 56 beraksz a bankba a 16. tárgyat (350 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 bordacsontot. Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. Beraksz a bank széfjébe 39 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 223.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 6 8 18 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 213.]

v 1 8 20 elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 208.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 203.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 193.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+352 varázspont.) Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

98 99 100
82
83
84

[93,55] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Van itt egy Toborzóiroda (760. épület.) és egy fejvadászcéh (758. épület.).
[-50 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 183.]

be 758 bemész a 758. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Nagyszerűen végezte a feladatot, íme a jutalma. [500 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 100 arany.]
Megkérdi, hogy volna-e kedved még egy megbízatást elvállalni? Mondod, hogy részedről semmi akadálya. A gnóm elmondja hogy a következő célpont, egy Vérmes Amazon nevű mutáns nő, aki szintén az Újnyugat tagja, és valahol Wargpin közelében látták legutóbb. Az ő gyűrűjét kell most elhoznod a jutalomért.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 178.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[99,83] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ó! Hiszen ez egy manifesztátor. {védettsége: 17 szúró, 17 vágó, 17 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (6 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 43, gyógyulás: 30, összesen: -13 ÉP}

Második ellenfeled egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Meglengetve a Trákin csákányát a másikra rohansz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Harci kalapáccsal gyengén megütöd a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 36, gyógyulás: 31, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 purifikátor hájat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 848 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 84491.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.
[19 pontot használtál fel, van még 159.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[100,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Látsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 18 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy Vérmes Amazon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 86 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a Vérmes Amazon testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény néhány mérgezett tüskét lő feléd. Egyik sem talál. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a Vérmes Amazon jobb lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Vérmes Amazon nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Vérmes Amazon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 koponya gyűrűt. 1 785 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 171-190.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg jobb vállát. (6 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 36, gyógyulás: 23, összesen: -13 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz lord.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 38 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 850 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 84691.
Oldalt pillantva, meglátsz egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. [63 pontot használtál fel, van még 96.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[102,82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely nyugatról folyik keletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dermesztő lidérc bal oldalát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a dermesztő lidérc testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dermesztő lidérc fejét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Tagjaid ledermednek (-5 védettség). A dermesztő lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 lidércesszencia. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.}

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Megmarkolva a Trákin csákányát a másikra rontasz. Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Találsz nála 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 852 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 84901.
Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Teleeszed magad. (-2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 11 tüskét.

(Továbbmész...) [103,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sóhajtó dorony nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sóhajtó dorony fejét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (6 támadással 41 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel gyengén megütöd a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sóhajtó dorony bal vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,83] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ork sámán. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal eltalálod az ork sámán testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {egyik sebzési módja: 2x 2d10+10.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz jobb vállát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontváz lord.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord jobb oldalát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd a csontváz lord testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a csontváz lord jobb lábát. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 ork csodaszert.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 854 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85111.
Mohón zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [38 pontot használtál fel, van még 58.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[103,84] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány jobb szárnyát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal megütöd az uzbány jobb lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Jó lenne valami kaját keresni.

(Továbbmész...) [102,84] Még mindig füves síkságon vagy. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. Felfénylik az állatvédelem! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír testét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a szubreális vámpír jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 948 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 67, gyógyulás: 40, összesen: -27 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a zombi mester bal lábát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 998 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 60, gyógyulás: 42, összesen: -18 ÉP}

Találsz nála 1 szent kehelyt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 856 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85321.
Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy csontváz lord.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontváz lord jobb lábát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a csontváz lord bal oldalát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz lord zörgő csontját. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt quwarg. {védettsége: 14 szúró, 26 vágó, 21 ütő ellen.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal vállát. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rontasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg torát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 435 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 62, gyógyulás: 24, összesen: -38 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 tolmokov-koktélt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délre vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). [27 pontot használtál fel, van még 31.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[100,83] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 51 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 105, gyógyulás: 0, összesen: -105 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Egyre éhesebb vagy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

dd 63 148 eldobod a 63. tárgyat a 148. tárgyat
Elhajítasz 6 tigroszlán fogat. Elhajítasz 2 mocsári penkét. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

fkt 203 5 1 felt. készítesz a 203. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 amnioszt. [12 pontot használtál fel, van még 10.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 28, 19.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRMES AMAZON (7123. ELLENFÉL)
Vérmes Amazon egy fekete hajú mutáns nő, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! Azért ne ess neki könnyelműen, ő már nem a kezdők közé tartozik, igen kellemetlen ellenfél.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 22 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 28 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 (18) Menekülés: 35 % Életkor: 105/262 év
Egészség: 18 Életpont: 485/238 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 23 (28) Varázspont: 373/197 Pénz: 1300 arany Kép. pont: 38
Tudatpont: 45/20 Pszi pont: 17/1
Eddig összesen 1817 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 473 TP-t kaptál. Jelenleg 991 882 TP-d van. A következő szinthez még 8 118 TP szükséges. Trófeáid: drakolich, szubreális vámpír, zombi mester. A 159. fordulódban 5209 arany került a bankszámládra. 5209 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 13/72 (+36%) szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 29/42 (+13%) lőfegyverek: 26/57 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << ököl (#28) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -19.); nyílpuska lövedék (#547) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
100,83 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 47/21 (+22%) 2. nyomkövetés: 29/74 (+38%) 3. mászás: 4/41
4. csapdakészítés: 14/91 (+6%) 5. csapdaészlelés: 3/39 6. gyógyítás: 46/70
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 6/64
10. teológia: 19/26 (+60%) 11. taumaturgia: 15/74 (+18%) 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 10/96 14. pszi: 3/97 (+10%) 15. vadászat: 12/59
16. vitalitás: 5/15 17. bányászat: 16/61

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 35% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 10 darabot ), vashegyű lándzsát (#182) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 1000 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
elfogod vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) áldomás (#6) (3,18) vámpirizáció (#1) (2,20)
méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858 (limit: 1845), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 20 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1654 TU szükséges.)
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 5 orgyilkos tőr (#225)
1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367) 2 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 7 nyílpuska lövedék (#547) 7 * tüske (#22)
5 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
8 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 ezüst papi karkötő (#308) 1 * obszidián karkötő (#229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
7 angyalok gyűrűje (#529) 1 koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 26 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 46]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 92 csepp spiritusz (#170), fér még: 88]
8 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 20]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 7 csepp ugh méreg (#166), fér még: 137]
4 vizestömlő (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 3 csontkulcs (#74)
2 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 éjkő (#2369) 1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602)
2 fáklya (#36) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
7 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 3 keg gomba (#1615)
1 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 légiós hátizsák (#1560) 2 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245)
1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540)
2 nagy bronzkulcs (#185) 21 ork csodaszer (#1228) 2 pszi kő (#248)
3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675) 1 smaragd kulcs (#241)
1 szeksztáns (#32) 1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 2 álompor (#396)
5 amniosz (#203) 14 aurach fog (#657) 10 borkonyó bibe (#312)
1 bruhatagnyelv (#1230) 1 bunthar bőr (#733) 11 csillezsályalevél (#1253)
69 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 3 darázsszárny (#652)
10 dorony tüdő (#212) 3 dözmöng szív (#122) 6 drótszőr (#37)
2 elf csont (#664) 3 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105)
9 ezüstdarab (#326) 12 fekete gyöngy (#99) 3 fokhagyma (#403)
2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
7 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232) 3 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 10 lidércesszencia (#1074)
272 madártoll (#112) 12 magszim bél (#103) 4 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 Morgan kristálya (#659) 4 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667)
3 ormánygőte csont (#21) 49 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 1 purifikátor háj (#269) 9 quwarg tojás (#360)
1 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 14 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29) 24 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
5 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 1 teknősesszencia (#702)
2 Tiume batyuja (#660) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
6 vasérc (#152) 9 vízionár szem (#102)

Összsúly: 106.46 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (7 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aenouth ködkürt (#1554) 18 bordacsont (#16) 3 esszenciakristály (#350)
5 gromak bőr (#268) 1 Korrum pálcája (#1545) 39 mákrózsa virág (#56)
15 rókafarok (#124)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 bordacsont (#16) 1 drótszőr (#37) 1 esszenciakristály (#350)
9 kaja (#2) 39 mákrózsa virág (#56) 1 manakristály (#500)
2 mocsári penke (#148) 3 nyílpuska lövedék (#547) 6 tigroszlán fog (#63)
33 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
100 arany (#50) 3 amniosz (#203) 3 borkonyó bibe (#312)
1 dorony tüdő (#212) 1 éjkő (#2369) 1 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 3 ork csodaszer (#1228) 1 pszi kő (#248)
1 purifikátor háj (#269) 1 szent kehely (#257) 3 szvó-ektoplazma (#151)
2 tolmokov-koktél (#351) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105
81
82
83
84
85
(99,83) manifesztátor (#124), szubreális vámpír (#223), oltár
(100,83) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 35. jellempróba, phua-kúp (#372), Elenios oltár, Sheran rúnaköve, 255. jellempróba, quwarg harcos (#201), élőholt quwarg (#202)
(101,82) Vérmes Amazon (#7123), élőholt quwarg (#202), csontváz lord (#177), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), nekrofun (#173), Raia oltár, 38. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393)
(101,84) 45. jellempróba, oltár, csontváz lord (#177), élőholt quwarg (#202)
(102,82) patak, Elenios oltár, 33. jellempróba, vérfürdető magszim (#148), dermesztő lidérc (#645), élőholt quwarg (#202)
(102,84) Dornodon rúnaköve, 46. jellempróba, Dornodon oltár, szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251)
(103,82) tavacska, Leah oltár, sóhajtó dorony (#112)
(103,84) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102)
(104,83) Tharr oltár, ork sámán (#345), Thargodan csontváz (#297), csontváz lord (#177)

Üzenet küldése a karakternek