160. forduló, 162. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 12. 15h:07'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 161. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,81] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+25 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 341.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 336.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
P 71 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 336.]

v 7 90 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 333.]

v 7 71 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

v 7 65 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 24 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 327.]

v 7 88 1 elmormolod a 7. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 9 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 324.]

v 7 237 1 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 321.]

v 7 191 1 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 20 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 318.]

v 7 95 1 elmormolod a 7. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 2 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 315.]

v 7 169 6 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 36 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 312.]

v 22 161 1 elmormolod a 22. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő egy nagy vaspajzsot. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 7 vasérc, 14 pirkit. [-25 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[116,82] A sík vidéket bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Látsz egy kihívás tornyát. Észreveszel egy csillezsályát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Roxxon. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Felfedeztél egy móricserjét. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy ovimon-bokrot. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vérfürdető magszim lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 301.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat egyszerű: egy élőholt quwarg legyőzése.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 18 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 33, gyógyulás: 3, összesen: -30 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Graltrin. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes mászókampót 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat közepes nehézségű. Egy homokférget kell betörnöd és valamennyire megszelídítened. A feladatot hallva, bólintasz. A padló homokkal borított. A homok megmozdul, és egy homokféreg feje bukkan elő! Lábatlankodsz egy darabig a szörny körül, de amikor majdnem felfal, közlöd a kalandmesterrel, hogy elég volt, nem tudsz mit kezdeni a lénnyel.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 271.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Balrin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Tralveltripcérr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladatod egy szutykos remák legyőzése. Már nyitják is a ketrecet!

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+3 max. varázspont.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák jobb oldalát. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-1 TU.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1 274 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Átok, nincs a birtokodban egy, az elkészítéshez szükséges tárgy!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 241.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Balrognyűvő Danin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy regeneráló gyűrű. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy ovimon-bogyó. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinshela néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Egy dimenziókapun keresztül kivisznek terepre, egy tárnához, ahol egy óra alatt minél több mithrilt kell kitermelned. Csákányt is kapsz a feladathoz. Törpe nótát dalolva termeled ki a drága ércet. Szórakozva, sportolva telik az idő, amikoris beszólnak, hogy elég. Megszemlélik a munkád gyümölcsét, és a kalandmester elégedetten bólint. Visszaléptek a kapun. 1 000 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Vlalea, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg nagymester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg nagymester jobb középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Ocsmány csáprágóját a quwarg nagymester hasadba mélyeszti. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 83, gyógyulás: 13, összesen: -70 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shinhyll. A feladatod a következő. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy manakristály. Szerencsére tudod a választ. Kapsz egy második kérdést is: hogyan néz ki egy Pusztítás Botja. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 500 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve gyorsvarázslás. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 5 manakristály. 4 000 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [40 pontot használtál fel, van még 201.]

m 8 7 8 mozogsz északra, északnyugatra, északra
[116,81] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy gorombilla nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla szőrös mellkasát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [115,80] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ragyás burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (12 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya farkát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [115,79] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a erdei makkfonyát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vérfürdető magszim húsos törzsét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a vérfürdető magszim száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 867 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [18 pontot használtál fel, van még 183.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[116,78] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (7 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya nyakát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy legyengült epokitféreg került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az epokitféreg feléd harap, de sikertelenül. Az epokitféreg farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [117,77] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy északi aurach. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach tömzsi testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az északi aurach testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az északi aurach megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 aurach fogat. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 33 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy vaskohót. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,76] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy hóhérbimbót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy törpe bányát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy móleon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a móleon testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A móleon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő bibircsók-óriás nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a bibircsók-óriás jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csuklyavirágot. [21 pontot használtál fel, van még 162.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[118,75] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [119,75] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 150.]

szk 771 keresed a 771. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy proteinsólymot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 15 511 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 45.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 45.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 42.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Elhajítasz 16 mákrózsa virágot. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 42.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 12 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 201 TVP-t kell elköltened.]

[12 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 26, 9.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 302 pontot. A következő körben tehát 332 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYORSVARÁZSLÁS (179. VARÁZSLAT)
Elsajátítottál egy igen nagyhatalmú varázslatot, a gyorsvarázslást. Ez a varázslat képessé tesz arra, hogy visszahúzódva egy extradimenzionális, a mi világunkétól igencsak eltérő tér-idő görbületű szegmensbe, sokkal rövidebb idő alatt képes legyél több varázslatot is felmormolni. A nagyobb sebesség mellett persze nincs lehetőség szöszmötölésre, a bonyolultabb (paramétert kívánó) varázslatokat így nem tudod elmondani. A gyorsvarázslás külön vp-t ill. tvp-t nem igényel, használata a VV paranccsal történik. A VV-nek maximum három varázslatot adhatsz meg paraméterül, így egyetlen paranccsal három varázslatot leszel képes elmondani (lehet akár 3 egyforma is). Ráadásul a varázslatok TVP költsége fele lesz a normálisnak! Minden egyes gyorsvarázslat használatakor minimális (kevesebb, mint 1%) esély van arra, hogy 1 évet öregszel.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 161. fordulód.

Erő: 40 (44) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 5/5 év
Egészség: 18 Életpont: 304/304 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 143/47 Pénz: 2782 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 38/6 Pszi pont: 103/47 EFejl: 30
Eddig összesen 1364 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 897 TP-t kaptál. Jelenleg 792 961 TP-d van. A következő szinthez még 7 039 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/66 (+3%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 13/48 (+12%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
119,75 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/31 (+12%) 2. nyomkövetés: 30/46 (+35%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 16/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 33/19 (+3%) 8. titkosírás: 10/20 9. felderítés: 12/65
10. szörnyidomítás: 5/98 (+10%) 11. teológia: 7/48 (+42%) 12. taumaturgia: 15/1 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/7 17. szörnyismeret: 23/92 18. pszi: *20/100
19. zárnyitás: 13/89 20. vadászat: 9/87 21. bányászat: 18/35 (+54%)
22. testépítés: 21/98 (+15%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)
fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 55 TU. szükséges még: 15 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 725 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bakkura bőr (#95) 1 bronzpáncél (#90)
1 bronzsisak (#88) 1 drótszőr (#37) 3 kaja (#2)
1 nagy vaspajzs (#161) 1 rézpáncél (#71) 1 szöges páncél (#65)
1 tankány karom (#237) 27 ugh méreg (#166) 6 uzbány csőr (#169)
1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
99 arany (#50) 3 aurach fog (#657) 1 csuklyavirág (#133)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 1 lapockacsont (#33) 2 magszim bél (#103)
5 manakristály (#500) 14 pirkit (#153) 4 ragasztó (#83)
1 remák szív (#264) 7 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

114 115 116 117 118 119 120
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
(115,79) tűzrakó hely (#1169), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 46. jellempróba, tetemember (#123), vérfürdető magszim (#148)
(115,80) ragyás burástyák (#111), Tharr rúnaköve, szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Fairlight oltár, tündöklő szobor (#1587)
(116,78) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, ragyás burástyák (#111), epokitféreg (#147)
(116,81) gorombillák (#38)
(116,82) Dornodon oltár, kihívás tornya (#502), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), szent tölgyfa (#393), nekrofun (#173), barátság szent tüze (#484), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), vérfürdető magszim (#148), élőholt quwarg (#202), szutykos remák (#191), quwarg nagymester (#214)
(117,76) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Sheran oltár, törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, móleonok (#68), bibircsók-óriás (#120)
(117,77) északi aurach (#350), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 47. jellempróba, érclelőhely
(118,75) törpe bánya (#435), érclelőhely
(119,75) törpe bánya (#435), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Nemrég nyugatra, az Ördögi Kör épületeibe bekerült bérvarázsként az esszenciavédelem. Sajnos ett‹l a keleti Káoszkatedrálisban már nem rakják fel. Egyszerre nem tud mindkét helyen elérhet‹ lenni, programozási okok miatt. Mivel nyugaton Chara-din hívei nem tudják megszerezni ezt a varázslatot, keleten pedig minden isten számára elérhet‹, így inkább nyugaton hagyjuk meg bérvarázsként.
* - Csökkentettük Moi Ro Fánál és a sötét ölésznél a tudás gyöngye találási esélyét. Alacsony kincskeresés bónusznál ez nem jelent jelent‹s csökkenést, de megakadályozza, hogy magas kincskereséssel túlzott eséllyel legyen farmolható. ľtnézzük majd, hogy ki mennyi gyöngyöt farmolt eddig, és korrigáljuk.

Üzenet küldése a karakternek