Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 5. 9h:04' EZ A 583. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 584. játékheted kezdete: dec. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5421 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 5. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
fkt 3 1 | felt. készítesz a 3. tárgyat (1 darabot) |
ba 91 88 103 | nem támadod a 91. szörnyet a 88. szörnyet a 103. szörnyet |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Meglövöd a rőtmanó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a rőtmanó testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a rőtmanó bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rőtmanó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rőtmanó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 102 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-28] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy rőtmanó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a rőtmanó jobb oldalát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a rőtmanó testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a rőtmanó bal karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A rőtmanó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 20 | bemész a 20. titkos labirintusba |
lm 2 3 3 | mozogsz 2 3 3 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Duer-ork bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a Duer-ork testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 3 6 6 | mozogsz 3 6 6 |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Duer-ork testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a Duer-ork testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A Duer-ork fegyverével megvágja a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Duer-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a Tugt-ork bal karját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a Tugt-ork testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a Tugt-ork testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Tugt-ork minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 86 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
lm 6 6 1 | mozogsz 6 6 1 |
kf 51 49 | kézbeveszed/felveszed az 51. tárgyat a 49. tárggyal |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Marokra fogva a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a homokvarány fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [46,-26] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy mérges pók közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzkarddal kilukasztod a mérges pók testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigmetszed a mérges pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,-25] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a kaffogó hebrencs jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Bronzkarddal végigvagdosod a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal súrolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kavadu nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a kavadu testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a kavadu jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 kavadu lebenyt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [44,-23] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült északi aurach került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Nem tudod leküzdeni a hányingert: kábán könnyítesz magadon. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzkarddal végigvagdosod az északi aurach bal oldalát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 7 életpontot vesztettél. Bronzkarddal megvagdalod az északi aurach farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod az északi aurach testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az északi aurach a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 6 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [29 pontot használtál fel, van még 7.]
szk 130 | keresed a 130. szörnyet |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés 1 pontért |
e 1 | élelemszerzés |
* 1. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés |
* 5. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
CSAPDAKÉSZÍTÉS Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát! |
Erő: | 10 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 166 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 79 kg |
Ügyesség: | 17 (18) | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 142/142 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 101/37 | Jellem: | jó (11) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 (15) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 39 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 7/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | vágófegyverek: | 8 (+1) | lőfegyverek: | 7 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
44,96 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1222 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 3 | 3. mászás: | 1 |
4. csapdakészítés: | 1 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 10 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyismeret: | 2 |
10. pszi: | 1 | 11. zárnyitás: | 1 | 12. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
segítesz max. 10 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 11 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 1 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), tükröt (#43) (max. 4 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ) |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
drótszőrű pincsi (#22) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
acéldarázs (#140), vízionár (#66), félelem-járó (#56), gyilkos tetű (#116), fabontó szójer (#71), piromenyét (#99), alpesi tehén (#91) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 20, 31, 171, 173, 180. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 731, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 95, a pontszámod: 171 419. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 133, pontszámod: 1 173. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bőrpáncél (#51) | 1 | * | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | rőtmanó kacagány (#714) | |||||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
1 | * | bronzkard (#2083) | 4 | * | csontszablya (#64) | 1 | fúvócső (#20) | |
10 | kerek kő (#19) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | obszidián penge (#2082) | 1 | * | parittya (#18) | 1 | szögletes kő (#17) | ||
9 | tüske (#22) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
3 | * | beholderfej medál (#1209) | 1 | lánghordozó kitűző (#2245) | 1 | nozar-thin medál (#2214) | ||
1 | örökkéval. éjköve (#2181) | 1 | q. irtó medál (#2301) | |||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 1 | deus ex machina (#1) | 3 | fáklya (#36) | |||
1 | fejlődéskő (#1640) | 10 | kaja (#2) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 17 | krónika (#1725) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [benne 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 6] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 3 | bakkura bőr (#95) | 1 | evaporőr háj (#105) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 8 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 2 | ormánygőte csont (#21) | 1 | púderkő (#119) | |||
5 | smirglilevél (#29) | 3 | szárnyas hernyó (#69) | 8 | varányszem (#30) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 39.95 kg | Megterheltség: 133% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 10 | kaja (#2) | 1 | lapkorong (#80) | |||
5 | sünmedve tüske (#14) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | arany (#50) | 2 | bakkura bőr (#95) | 1 | bőrpáncél (#51) | |||
3 | csontszablya (#64) | 4 | gyenge méreg (#26) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
7 | kerek kő (#19) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | rőtmanó kacagány (#714) | 1 | tüskecsapda (#242) | 2 | varányszem (#30) | |||
1 | zöld üveg (#82) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | |
-29 | |
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
-24 | |
|
|
|
|
|
-23 | |
|
|
|
|
|
-22 | |
|
|
|
|
|