Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. jún. 1. 9h:17' EZ A 17. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD 18. játékheted kezdete: jún. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4342 SZÁMLA : XXXX |
fkt 19 15 1 | felt. készítesz a 19. tárgyat (15 darabot) |
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
d 29 2 | eldobod a 29. tárgyat (2 darabot) |
d 30 6 | eldobod a 30. tárgyat (6 darabot) |
f 33 | kísérletezel a 33. tárggyal |
f 33 44 | kísérletezel a 33. tárggyal a 44. tárggyal |
f 33 44 83 | kísérletezel a 33. tárggyal a 44. tárggyal a 83. tárggyal |
f 37 4 | kísérletezel a 37. tárggyal a 4. tárggyal |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a csodabogár megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [45,9] Az erdőt síkság váltja fel. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy sebesült sóhajtó dorony. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gátvakond testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A gátvakond többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gátvakond száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a woor-antilop bal oldalát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A woor-antilop megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A woor-antilop összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [45,11] Még mindig füves síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Qvill városa innét délre fekszik. " Utad során felfedezel egy tűzbokrot. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kavadu. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kavadu testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A kavadu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. (ld. enc.) 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
gy 20 | gyógyítás 20 pontért |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a rájanyék testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
gyk 5 21 | gyakorolsz az 5. tárggyal 21 pontért |
ÁSÓ (34. TÁRGY) Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit. |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
KAVADU LEBENY (24. TÁRGY) Lekanyarítva a kavadu hatalmas, hártyás talpát, rugalmas, szívós anyaghoz jutsz. Talán nem véletlen, hogy a természet ilyesmivel ajándékozta meg ezt a madarat... |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 90/76 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkó (#5) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
45,54 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. mászás: | 2 |
4. gyógyítás: | 7 (+1) | 5. vadászat: | 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
készítesz kerek követ (#19) (max. 15 darabot ) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 15 | kerek kő (#19) | |||
1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 6 korty víz (#27), fér még: 14] | |||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 5 | drótszőr (#37) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
2 | smirglilevél (#29) |
Összsúly: 35.74 kg | Megterheltség: 85% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kerek kő (#19) | 2 | smirglilevél (#29) | 6 | varányszem (#30) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | kavadu lebeny (#24) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | |
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|