15. forduló, 17. forduló, Fűzfa összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2025. júl. 27. 19h:14'
EZ A 18. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
19. játékheted kezdete: júl. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 35 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3597
SZÁMLA : XXXX

HAJLÓ FŰZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [47,113] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Elindult a Kutató verseny! Kutasd fel az ősi múlt titkait rejtő csatamezőket és egyéb rejtélyes tereptárgyakat, pusztítsd a szörnyeket, gyűjtsd a pontokat! (ld. enc.)

gyj 0 95 2 felt. gyűjtés 95 2
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 95% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 2 arany. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

hu 45 72 130 hulladék: 45 72 130
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

hu 44 33 21 hulladék: 44 33 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz lapockacsontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 210.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 205.]

v 138 0 0 elmormolod a 138. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 5 VP-t.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 10 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 187. Kapsz 3 VP-t.]

kt 13 1 elkészíted a 13. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 kőkalapácsot. [12 pontot használtál fel, van még 175. Kapsz 11 VP-t.]

jlk 1324 jelszó kimondása 1324
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza bal vállát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a massza testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A massza csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 pular kristályt. (ld. enc.) 262 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst kulcs (ld. enc.), egy kígyóbőr kesztyű (ld. enc.) és 2 bumeráng. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 160.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[46,113] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a süvítő rája testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A süvítő rája állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A süvítő rája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [45,113] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő szőrös pók mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 14 ütő ellen.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a szőrös pók puha testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szőrös pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [44,113] Még mindig az erdőben vagy. Észreveszel egy phua-kúpot. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy pókvadász. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy gorombilla nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a gorombilla bal vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 60 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz valamit: 1 lapockacsont. Magadhoz veszed. [15 pontot használtál fel, van még 145.]

jlk 2230 jelszó kimondása 2230
Kimondod a jelszót, de persze semmi sem történik, hiszen a találós kérdést még el sem olvastad. [0 pontot használtál fel, van még 145.]
[0 pontot használtál fel, van még 145.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[45,112] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy agglomerátor. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor megcsapod az agglomerátor testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az agglomerátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel néhányszor megcsapod az agglomerátor puha masszáját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az agglomerátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fák között apró kunyhó bújik meg. Közelebbről látod, hogy a kémény-nyíláson kevés füst száll fel, jelezve, hogy valaki lakik itt. A viskó körül farönkökre állatbőrök vannak kirakva, nyilván szárítás céljára. Első pillantásra látod azonban, hogy a bőrök számodra hasznavehetetlenek, rongyos cafatok. Nyilván ez egy remetelak. (525. épület.)

(Továbbmész...) [46,111] A terep továbbra is sűrű erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy színes dözmöng került az utadba. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a színes dözmöng csillogó hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A színes dözmöng csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dözmöng szivet. (ld. enc.) 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,110] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy rájanyék. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a rájanyék bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délre nézve látsz egy oltárt. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 7 mozogsz keletre, északnyugatra
[48,110] Továbbra is síkságon vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mérg. ubuk dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ököllel párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony jobb első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel egy mély kutat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Érdemes volt lejönni! A földön találsz 5 sünmedve tüskét. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [47,109] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy rájanyék. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd a rájanyék jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy apró figura bukkan fel előtted: egy árnymanó gyermek, amelyet egy hebrencs csapda foglyul ejtett. A szerencsétlen már szétverte félig kőkéssel a csapdát, de látszik, hogy ereje végleg fogytán van, és már nagyon sok vért vesztett. Ha ki akarod szabadítani, 10 TVP-t kell elköltened (19. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északnyugatra egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 106.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve revitalizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 76.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. 2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül. 3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! [30 pontot használtál fel, van még 46.]

v 15 110 2 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új vapár ág. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 36. Kapsz 10 VP-t.]

kf 315 kézbeveszed/felveszed a 315. tárgyat
Leveszed a kvazár sisakot, majd a fejedre teszed az optiri agysisakot. [0 pontot használtál fel, van még 36.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy királygyík került az utadba. {támadása: 2.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 26. Kapsz 4 VP-t.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+3.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (ld. enc.) 206 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 6.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

h 2107 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 157 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


YAURRI FELDERÍTŐ VERSENY
Őkirályi Fensége, I. Zaks Boelnir, a Varkaudarok végzete és a Thagrodanok leigázója, tovább küzd az élhető Yaurr birodalomért. Az elszaporodó szörnyek, a gyakori támadások akár más létsíkokról, mind-mind veszélyezteti a yaurri polgárok békés életét. Ráadásul most a "csatamezőkként" kategorizált helyeken a szokásosnál is nagyobb számban hemzsegnek. Éppen ezért Őfensége újabb szörnyvadászatot hirdet, csak ezúttal a "mászóhelyek" az ún. "csatamezők" a szörnyirtás fő célpontjai. (Nem csak a királyság határain belül!) Külön nehezíti a dolgot, hogy ezeken a helyeken különös lények bukkantak fel. A királyi animátorok gólemekként azonosították őket, a Királyi Teológiai Tanács pedig Fairlight küldötteiként. A Cselszövés Istenének céljai egyelőre ismeretlenek, de a gólemeknek pusztulniuk kell! A kalandozók és szörnyvadászok eredményeit számon tartják majd a gnóm kutatóállomások tudósai, így nincs szükség arra, hogy a királyi hivatalokban töltsék az értékes időt eredményeik lejelentésével. A jutalmakat az alanori és császárvárosi mágusrendek közösen ajánlották fel és készítik el, és a Trikornis Futárszolgálat kézbesíti őket.
(Játéktechnikai információk:
- A csatamezőkön +1 szörny jön az utolsó szörnyből.
- A csatamezőkön megölt összes szörnyet beszámolja az aleseménybe, és azok is erősödnek ilyenkor az esemény szörnyek erősödésének megfelelően.
- A csatamezőkön a szörnyek 50%-kal több TP-t érnek.
- Minden csatamező végén, ahol legalább 3 szörnnyel harcolt a karakter, egy plusz egyedi kincset talál.
- Minden csatamező végén van 20% esély arra, hogy a +1 szörny helyett, egy új, egyedi szörny jön, aminek egyedi kincse van.
- Ha az ERO parancs 2. paramétere 1, akkor a karakternek nem jön +1 szörny a csatamező végén, a neves szörny sem. Ha az ERO parancs 2. paramétere 2, akkor visszakapcsolja a +1 szörnyet.
- 600 megölt szörny után nincs se +1 szörny, se +50% TP, se egyedi szörny.)
A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

EZÜST KULCS (184. TÁRGY)
Ráébredsz, hogy a TF labirintusaiban szinte mindenhol ugyanattól a lakatostól rendelt zárakat használják, így aránylag kevés kulcs birtoklásával szinte minden zárat ki tudsz nyitni. A zárak bonyolultságában van különbség, minél összetettebb egy, annál nagyobb eséllyel törik bele a zárnyitó készlet. Az ezüst kulcs 6-os nehézségű zárak kinyitására alkalmas (a kis vaskulcs 1-es, a csontkulcs 2-es, a rézkulcs 3-as, a bronzkulcs 4-es, a vaskulcs 5-ös, stb., csak hogy segíteni tudjuk a teljes lista összeállítását).

KÍGYÓBŐR KESZTYŰ (49. TÁRGY)
A kígyóbőr kesztyű készítéséhez két surranó kígyó bőrére van szükséged. Nemcsak kényelmes és divatos viselet, hanem valamennyire védi is a kezedet. Ha a KF paranccsal viseled, akkor egyet ad a Védelmedhez. Készítése 20 pontba kerül.

SÜVÍTŐ RÁJA (113. SZÖRNY)
Amikor a látóhatáron egy apró, fekete pont tűnik fel, még nem tudod, hogy milyen borzalmas veszély leselkedik rád. A pontból süvítő hang kíséretében hamarosan hatalmas testű, lapos, lebegő lény jelenik meg, amint félelmetes sebességgel száguld feléd. Bár sebzése, amelyet farkával és fogával oszt ki, nem túlzottan komoly, de félelmetes sebessége miatt szinte lehetetlen eltalálni. A legtöbb esélyed talán egy vágófegyverrel lehet.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

SZÍNES DÖZMÖNG (78. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén néha csodálatosan szép, színes csillogást látsz. Ha ezt követed, gyakran bukkanhatsz egy parányi színes dözmöngre. Ez a varázslatos szépségű lény zümmögő hangot ad ki, ha megtámadják, és vékony, fonalszerű csápjait az ellenfelére lövi. A csápok, mivel ragadós, nyálkás anyagot termelnek, akár a bőrt is letéphetik a képedről, de valójában nem sok esélyt jelentenek a dözmöng számára, hogy győzelmet arasson feletted.

DÖZMÖNG SZÍV (122. TÁRGY)
Leölve a színes dözmöngöt, kimetszheted még forró, majdnem dobogó kis szívét, amely a szivárvány színeiben játszik. Miután kihűl, ezt a furcsa, varázslatos képességét akkor is megőrzi! Majdcsak jó lesz valamire.

SÓHAJTÓ DORONY (112. SZÖRNY)
A sóhajtó dorony bivaly méretű, recés tüskéjű óriásgyík. Gyűlöli, ha lőfegyvert vagy dobófegyvert használnak ellene, ezért, ha ilyet lát meg ellenfelénél, gyorsan fúj egyet, és így eltéríti a lövedéket. Támadásnál hatalmas fogakkal teli állkapcsát használja. Leghatékonyabb fegyver egy doronnyal szemben egy szúrófegyver lehet.

REVITALIZÁCIÓ (52. VARÁZSLAT)
A sötétség szolgái gyakran végeznek értelmetlen pusztítást: fákat, növényeket vágnak szét, tépnek ki gyökerestül. Ezentúl ha ilyen borzalmas destrukció nyomára bukkansz, akkor képes leszel a haldokló növényt revitalizálni, újjáéleszteni. A V 52 parancs automatikusan feltámaszt minden növényt az adott mezőn, kiadása 20 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy kék orchidea.

MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Hajló Fűz, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran hűséges követője vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 13 (20) Szint: 11 Merészség: 10/4 Magasság: 150 cm
IQ: 15 (19) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 14 (19) Védekezés: 35 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 231/224 Jellem: semleges Tul. pont: 14
Szerencse: 13 (20) Varázspont: 146/146 Pénz: 182 arany Kép. pont: 4
Pszi pont: 41/21
Eddig összesen 182 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 682 TP-t kaptál. Jelenleg 19 114 TP-d van. A következő szinthez még 5 886 TP szükséges. Trófeáid: vadász varkaudar, ork sámán, emberevő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 (+1) dobófegyverek: 11

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) max. 1 db (3 -4.); bumeráng (#249) max. 2 db (5 -7.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) max. 2 db (8 -);
47,109 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 48

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 148 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 4
4. csapdakészítés: 7 5. gyógyítás: 1 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 3 9. harcművészetek: 1
10. pszi: 7 11. vadászat: 1 12. főzés: 1

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
6. regeneráció: 5 10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
mászol max. 100 TVP-ért

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
2.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.
3.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Gatin) (540): új. fejvadászház (757): új.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, v 138, v 15 110 2.

Összsúly: 120.81 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 95% alatt van.
Még 79 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 madártoll (#112) 1 szögletes kő (#17) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bumeráng (#249) 1 dözmöng szív (#122) 2 ezüst kulcs (#184)
2 kaja (#2) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 királygyík bőr (#44)
1 kőkalapács (#13) 2 lapockacsont (#33) 1 pular kristály (#239)
5 sünmedve tüske (#14) 5 tinta (#101) 4 vapár ág (#110)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

43 44 45 46 47 48 49
108
109
110
111
112
113
114
(44,113) phua-kúp (#372), pókvadászok (#59), gorombilla (#38)
(45,112) agglomerátor (#138), remetelak (#525)
(45,113) szőrös pók (#100)
(46,111) színes dözmöng (#78)
(46,113) oltár, süvítő rája (#113)
(47,109) rájanyékek (#58), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Sheran oltár, 19. jellempróba, királygyík (#26), tintacsiga (#74)
(47,110) rájanyék (#58), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(47,113) massza (#217)
(48,110) sóhajtó dorony (#112), mély kút (#93), 25. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek