15. forduló, 17. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. nov. 13. 12h:21'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 16. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: nov. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [23,16] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.)

kut 1 kutatsz 1 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (felderítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 167.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

f 95 kísérletezel a 95. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bakkura csizmát. (ld. enc.) 78 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 157.]

kt 96 1 elkészíted a 96. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bakkura csizmát. [36 pontot használtál fel, van még 121.]

kf 96 kézbeveszed/felveszed a 96. tárgyat
Felhúzod a bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[23,17] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kőszáli disznó került az utadba. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőszáli disznó jobb vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a kőszáli disznó farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a kőszáli disznó bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kőszáli disznó néhányszor agyarával! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. Diadalmasan beszerzel egy kőszáli disznó trófeát. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,18] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő kőszáli disznó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a kőszáli disznó fejét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kőszáli disznó! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [22,19] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Találsz egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy kőevő. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő kőtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Obszidián pengével végigvagdosod a kőevő testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy eltalálod a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a kőevő testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a kőevő jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a bal karodba csapódik. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 91.]

be 9 bemész a 9. titkos labirintusba
A kincseskamra bejárata valóban tökéletesen el van rejtve: ha nem lenne térképed, Te sem találtad volna meg. Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Hosszú, kanyargós folyosók indulnak előre. Vajon melyiket érdemes választani? Melyik vezet a kincshez? Ahogy tovább mész, koponyákat, csontokat pillantasz meg. Rossz előérzeted kezd lenni... [5 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 4 9 4 mozogsz 4 9 4
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Ahogy benyitsz, gyorsabban kezd dobogni a szíved: igen, megtaláltad a kincseskamrát! [9. PONT] A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdaészlelés: 1. szint). (ld. enc.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Ráébredsz, hogy a tű mérgezett volt (-13 életpont). Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A térkép szerint 4-essel jelölt útvonalon mész végig. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 1 mozogsz 1
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a kincseskamrát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[5 pontot használtál fel, van még 66.]

m 8 1 8 mozogsz északra, északkeletre, északra
[22,18] A dombság átmegy hegységbe. Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kőszáli disznó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a kőszáli disznó jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a kőszáli disznó farkát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel épp hogy megvágod a kőszáli disznó bal hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,17] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kőszáli disznó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a kőszáli disznó jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a kőszáli disznó testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a kőszáli disznó bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Agyarával a kőszáli disznó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,16] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy hegyi rák. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a hegyi rák ollóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva az obszidián pengét ellenfeledre ugrasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a hegyi rák kitinpáncélját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a hegyi rák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvagdosod a hegyi rák jobb oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a hegyi rák végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hegyi rák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak kőszáli disznó trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes hegyi rák trófeát. 97 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 36.]

m 1 8 mozogsz északkeletre, északra
[24,15] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy királygyík nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve az obszidián pengét ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a királygyík jobb hátsó lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod a királygyík farkát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A királygyík most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [24,14] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy remetelak (508. épület.). Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 16.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebből a következő körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 155 pontot. A következő körben tehát 171 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELDERÍTÉS
Ahányszor a KUT paranccsal átkutatsz egy mezőt, a felderítés képességedet használod. Ez minél magasabb, annál nagyobb eséllyel találsz meg eldobott/elrejtett tárgyakat. Kezdetben egy KUT 20 paranccsal már 100% esélye van, hogy megtalálod a spontán eldobott tárgyakat, de csak 2% esélyed, hogy rábukkansz az elrejtett tárgyakra. Minden KUT parancs fejleszti a felderítés képességedet. Ha ez magas, nemcsak a rejtett tárgyak megtalálására van nagyobb esélyed, hanem például kevesebb pontért is megtalálhatod a simán eldobott tárgyakat. Ha valakit egy szörny öl meg, és a szabadban van, ugyanaz történik a tárgyaival, mintha eldobná. Föld alatt a tárgyak elvesznek (a szörny elhurcolja őket). Még egy funkciója van a felderítés szakértelemnek: ahányas, annyi százalékkal megnöveli a valószínűségét (max. 99%-ig), hogy a harcban használt lövedéket/dobófegyvert meg tudod találni.

BAKKURA CSIZMA (96. TÁRGY)
Négy bakkura bőrből kiváló csizmát készíthetsz, a lábad védelmére. A mezítláb gyaloglással szemben nyújtotta előnyeit azt hiszem, nem kell ecsetelnem, de emellett nem árt, ha tudod, hogy ez a 36 pontért elkészíthető tárgy 2-vel javítja a védettségedet is!

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

KŐEVŐ (62. SZÖRNY)
Bármely nagyobb kő, amelynek aránylag szabályos gömb alakja van, és a dombok között bukkansz rá, van esélye, hogy egy kőevőt álcáz. A kőevőket a legtöbb bölcs a fejlődés zsákutcájának tartja. Ennek ellenére ezek a szörnyek nem úgy viselkednek, mintha a közeljövőben ki akarnának pusztulni. Ezek a majdnem egy méter átmérőjű, igen vastag bőrű lények a dombok között görögve (ugyanis nincs lábuk) kutatnak emészthető kőzetek iránt. Igen, köveket esznek! Mielőtt még felsóhajtanál, hogy végre, egy szörny, amely nem a Te húsodra pályázik, ki kell, hogy ábrándítsalak: A kőevőket ugyanis NAGYON irritálják a kétlábon járó lények. Olyannyira, hogy néha meg is támadják őket az oldalukból kinövő, vaskos, bunkószerű nyúlványokkal. Mivel a kőevő bőre nagyon kemény, egy kőkalapács szükséges ahhoz, hogy megtudd, mi van a gyomrában.

CSAPDAÉSZLELÉS
A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz.
Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs.

ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY)
Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak...

HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Ez a 16. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 3/3 Magasság: 107 cm
IQ: 14 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 14 Életpont: 96/46 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 40 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 89 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 336 TP-t kaptál. Jelenleg 1 469 TP-d van. A következő szinthez még 531 TP szükséges. Trófeáid: csontlepke, hegyi rák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 8 dobófegyverek: 3 (+1)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); dárda (#10) (2 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
24,24 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. csapdaészlelés: 1 (+1) 5. gyógyítás: 4 6. felderítés: 1 (+1)
7. vadászat: 1

Összsúly: 24.57 kg Megterheltség: 64%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 131 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bakkura bőr (#95) 1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
40 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 8 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 1 rákpáncél (#97)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

21 22 23 24 25
13
14
15
16
17
18
19
20
(22,18) oltár, világítótorony (#156), kőszáli disznó (#34)
(22,19) a 9. labirintus bejárata, 30. jellempróba, olvasztókemence (#86), kőevő (#62)
(23,16) hegyi rák (#61), oltár, olvasztókemence (#86), világítótorony (#156)
(23,17) kőszáli disznó (#34)
(24,14) remetelak (#508), oltár
(24,15) királygyík (#26), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A honlapos tesztcsatánál a csata előtt nem rakta a karaktert max. ÉP-be a program, ezért az akutális ÉP-jével csatázott a karakter. A hibát javítottuk.
* - Javítottuk a purifikátor, maxos jelleme és védőkristály kombinációkat, hogy a védőkristály helyesen működjön purifikálásnál minden szituációban.
* - Az Olimpikon (973) és Olimposz (974) hibás volt, nem védett a puha ütéstől. A hibát javítottuk.
* - Ha a karakternél egyszerre volt kulcskarika és nagyobb kulcskarika, akkor a nagyobbat nem használta, amikor arra lett volna szükség. Ezt is javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek