Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. jún. 14. 13h:18' EZ A 544. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD 545. játékheted kezdete: jún. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5280 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: | használod a 73. pszi képességet |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
d 2 50 | eldobod a 2. tárgyat (50 darabot) |
kno 22 6 | képesség-növelés 22 |
ftv 50 159 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 159. szörnyet |
ft 159 | támadod a 159. szörnyet |
fas | felt. ásás |
h 1 50 10 | használod az 1. tárgyat |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [130,44] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku ostromteknős. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a ryuku ostromteknős jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős jobb vállát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. {CSTT:} Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
(Továbbmész...) [130,42] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe.
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1009 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
h 165 | használod a 165. tárgyat |
m 7 8 | mozogsz északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [129,39] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel.
kt 69 5 | elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot) |
kt 313 3 | elkészíted a 313. tárgyat (3 darabot) |
m 6 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [127,38] Síkság, továbbra is csak síkság. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely keletről folyik nyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Látsz egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
usz 20 | úszol 20 pontért |
usz 20 | úszol 20 pontért |
* 1. BP: | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 3. BP: | élelemszerzés 40 pontért |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
AURAERŐSÍTÉS (502. TUDATI KÉPESSÉG) Az entitással folytatott gigászi küzdelem nem csak a nehézségei miatt vált emlékezetessé a számotokra, de számos, nem várt felfedezéshez is elvezetett. Kiderült például, hogy a kasztroplanáris tér tökéletesen végtelen. Kiterjedésére nem is használható a hétköznapi értelemben vett "tér" kifejezés, hiszen ezen a síkon nincsenek sem irányok, sem pedig mennyiségek, sőt, itt még az "idő" is elveszíti jelentőségét. Az általatok eddig birtokba vett aprócska terület, mintha csak egyetlen homokszemcse volna egy irdatlan sivatagban! Ha nem állna a hátad mögött ilyen sok évnyi kalandozó tapasztalat, talán bele is őrülnél a váratlanul feltárult lehetőségek megismerésébe! Szerencsére ehelyett inkább a felfedezés gyakorlati haszna felé irányult a Közös Tudatotok figyelme, és hamar rátaláltatok az egyik alapvető újításra: a tudati erődítményre. Hogy ezzel a vadonatúj tudati technikával formálni tudjátok a kasztroplanáris anyagot, és abból falak, tornyok emelhetők. Nos, innen már csak egy kurta lépés, hogy magatokba szíva a nyers tudati energiát, azt a saját, személyes aurátok erősítésére használjátok fel. Minél tapasztaltabb vagy, annál hatékonyabban tudod ezt megtenni. Ha az auraerősítés képességét kifejlesztettétek, támadásodra a tapasztalati szinted tizedének megfelelő, míg a védekezésedre ennek a dupláját, a tapasztalati szinted egyötödének megfelelő bonuszt kapsz. (A képesség aktiválás nélkül, állandóan működik, és mindkét érték számolásánál felfelé kerekítünk.) |
ELHAGYOTT BÁNYA (1685. TÁRGY) Sziklás hegyek oldalában néha sötéten tátongó nyílásokra bukkanhatsz. Nem mások ezek, mint régi, elhagyatott bányák bejáratai. Ki tudja, mit rejt a mélyük? Ha kíváncsi vagy rá, bemerészkedhetsz, hogy körülnézz. Ha a bányászat szakértelmed nincs legalább 13-as, nem merészkedsz be a bányába, hiszen egész biztonsan nem tudnád felmérni, hogy melyek azok a járatok, amelyek nem fognak a fejedre omlani. Ezenkívül egy kötélre is szükséged lesz, és legalább 4-es szintű mászásra, mivel a bányába bejutáshoz egy rendkívül meredek, omladékos járatba kell lemászni. Fáklyára viszont nem lesz szükség, mivel a bányák falán olyan különleges moszat tenyészik, ami halvány, zöldesen foszforeszkáló fénnyel árasztja el a járatokat. Ha lemerészkedsz, a H 92 parancsot kell kiadnod, ezt egy fordulóban egy bányánál egyszer teheted meg. A kutakodás 32 TVP-be kerül. (Ha a feltételeknek megfelelsz, a Feltételes Mászás parancs is kisül az elhagyott bányára.) |
RUBINKŐ (679. TÁRGY) A különlegesen ritka rubinköveket a jelenkor törpéi már nem képesek a föld felszínére hozni - talán már soha nem tudják újjáépíteni őseik hihetlenül mélyen, a föld alá nyúló tárnarendszereit. Az egyetlen mód, ahogy a nyers rubinkő a felszínre bukkanhat, ha legyőzöl egy földsárkányt, és megtalálod a gyomrában. Nem csoda, hogy minden kalandozó úgy vigyáz a rubinkőre, hogy gyakorlatilag lehetetlen tőle ellopni. |
Erő: | 26 (32) | Szint: | 19 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 173 cm |
IQ: | 26 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 32 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 22 (28) | Életpont: | 309/233 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 28 (35) | Varázspont: | 557/401 | Pénz: | 2102 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 162/180 | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6/0 | szúrófegyverek: | 9/35 (+5%) | vágófegyverek: | 23/77 (+4%) |
ütőfegyverek: | 11/10 (+5%) | lőfegyverek: | *19/100 | dobófegyverek: | 1/0 |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/28 | 2. nyomkövetés: | 42/94 (+8%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/51 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 15/82 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 5/50 |
7. gyógyítás: | 15/77 | 8. titkosírás: | 5/31 | 9. felderítés: | 19/37 (+17%) |
10. szörnyidomítás: | 10/80 | 11. teológia: | 22/50 (+8%) | 12. taumaturgia: | 26/86 (+6%) |
13. szerencsejáték: | 1/10 | 14. versengés: | 7/17 | 15. harcművészetek: | 2/71 |
16. zene: | 10/26 | 17. szörnyismeret: | 17/98 | 18. pszi: | 22/82 (+6%) |
19. zárnyitás: | 3/16 | 20. vadászat: | 12/95 (+46%) | 21. bányászat: | 18/79 (+33%) |
22. úszás: | 7/0 (+600%) | 23. főzés: | 4/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219), gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
nyuhaj karbin (#110), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | villámcsapás (#50) | >> | nyuhaj karbin (#110) | |
villámcsapás (#50) | >> | óriásféreg (#171) | villámcsapás (#50) | >> | vark. nekromanta (#173) | |
villámcsapás (#50) | >> | varkaudar mágus (#128) | villámcsapás (#50) | >> | sötét főgnóm (#136) | |
izomernyesztés (#33) | >> | téfea magoflux (#98) | villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | |
villámcsapás (#50) | >> | jégtroll (#164) | villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | |
villámcsapás (#50) | >> | gnóm szolgáló (#181) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: természet védelme (107) gyógyító totem (116) szent tölgyfa (133) kaszt.kiteljesedés (166) a fák ereje (170) kasztrop.kitágulás (197) csonttörés (219) önismeret (236) felt.revitalizáció (245) ment.felfrissülés (255) ima golombárokért (259) a butaság ára (273) Sheran óvó keze (298) Sheran hatalma (324) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 15 TU. auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 242 TU szükséges.) tudatforrás (505) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
44 | kaja (#2) | 6 | tüske (#22) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | rubinkő (#679) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szöges páncél (#65) |