158. forduló, 160. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 26. 12h:01'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 159. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,95] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 20 TU-t.
Három gnóm közelít hozzád. A vezetőjük közli, hogy a szürke mágus, szolgálataid fejében benevezett a kerületi nyunyónyűvő bajnokságba, ha tetszik, ha nem. Értetlenkedésedet látva, elmagyarázza a sport alapjait. Egy új képesség távlatai nyílnak meg előtted. [nyunyónyűvés: 1. szint.] A verseny egy hatalmas stadionban zajlik. Fura, hogy a lelátókon csak gnómok ülnek. Akkor szörnyedsz el, amikor előgörgetnek egy hatalmas, mintegy négy méteres nyunyót! Nyűni kezded, de nagyon nehezen megy. A közönség őrjöngve, tombolva biztat (+1 önbizalom). Oldalt pillantva látod, hogy ellenfeled, egy hatalmas troll, már majdnem végzett a saját nyunyójával. Hamarosan egyértelművé válik, hogy vereséget szenvedtél. A rendezők egy százfogú tátott szájához kísérnek, és pironkodva közlik, hogy sajnos ez a vesztes sorsa. Kétségbeesetten próbálsz ordítani...
Guvadt szemekkel térsz magadhoz az álomból. Megrázod magad: minden oké, sehol a stadion, sehol a százfogú. Legalább arra emlékeznél, hogy mi is volt az a nyunyó... Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+83 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 1213. hetének nyerőszámai: 17, 27, 30. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 4 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 60 arany nyereményt kapsz.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku futárbérenc nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 300.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
299 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 300.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 295.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 292.]

m 1 mozogsz északkeletre
[89,94] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Találsz egy mákrózsa bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a sullár jobb hátsó lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 284.]

jlk 3172 jelszó kimondása 3172
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Gombócot érzel a torkodban, ahogy penetrálod az évezredes építmény légterét. Odabent világos van, ősi titok ad fényt a kúp belsejének. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza farkát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza kunkorgó farkát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza kunkorgó farkát. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 158 életpontot vesztettél. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 190, gyógyulás: 0, összesen: -190 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, 4 bronzhegyű nyíl, egy nagy vaskulcs, 4 nyílvessző és 4 mérg. ubuk tüske. Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [15 pontot használtál fel, van még 269.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 267.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[88,93] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Meglengetve a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [87,93] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Agyarával a törpemammut felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a sullár testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a sullár testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 239.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[85,92] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy csodabazárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,91] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy tavacskát. Északra nézve látsz egy patakot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy arató csattanat. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat zöld masszáját. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az arató csattanat testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,90] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő tintacsiga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a tintacsiga testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 215.]

m 5 6 8 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északra
[82,91] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:
Akármilyen apró,
Méznél édesebb jó.
Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy evaporőr. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr hengertestét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [81,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1920 pontot kell rákölteni.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál jobb oldalát. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 405, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 184.]

ep 720 100 31 építed a 720. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy művészi porolitot. Szögletes köveket gyűjtesz, és egymásra pakolod. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [100 pontot használtál fel, van még 84.]

ep 256 60 építed a 256. tárgyat 60 pontért
Folytatod a külső falak építését. A hatalmas kődarabok egymásra pakolása fárasztó kőművesmunka. Jól megizzadsz a munkában. 60 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 24.]

szk 369 keresed a 369. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy rőtmanó berzerkert. [0 pontot használtál fel, van még 24.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 21.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-3 TU.] [21 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 36 62 leírod a 2298. kalandozónak a 36. szörnyet a 62. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 37 349 leírod a 2298. kalandozónak a 37. szörnyet a 349. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lovagi tabardot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 40 241 leírod a 2298. kalandozónak a 40. szörnyet a 241. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hamupók. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 41 283 leírod a 2298. kalandozónak a 41. szörnyet a 283. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 75 285 leírod a 2298. kalandozónak a 75. szörnyet a 285. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Kulacsot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 125 286 leírod a 2298. kalandozónak a 125. szörnyet a 286. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 161 419 leírod a 2298. kalandozónak a 161. szörnyet a 419. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy velociraptor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 179 418 leírod a 2298. kalandozónak a 179. szörnyet a 418. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) era formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 2298 237 381 leírod a 2298. kalandozónak a 237. szörnyet a 381. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa zafírt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 17, 30.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a tintacsiga. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 300 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 159. fordulód.

Erő: 22 (31) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 316/314 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 468/248 Pénz: 165 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 43/32 Pszi pont: 163/279 EFejl: 30
Eddig összesen 1381 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 581 TP-t kaptál. Jelenleg 636 658 TP-d van. A következő szinthez még 163 342 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 156. fordulódban 6979 arany került a bankszámládra. 6979 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18/3 (+2%) szúrófegyverek: 5/74 (+30%) vágófegyverek: 26/56 (+1%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 25/4 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); tüske (#22) max. 1 db (10 -15.); tüske (#22) max. 4 db (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
81,90 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 38/107 (+50%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/79 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 6/74 (+12%) 8. felderítés: 11/43 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 14/2 (-4%) 11. taumaturgia: 17/95 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 10/54 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 20/44 (+22%)
16. pszi: *24/100 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88
19. bányászat: 19/55 (+12%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 10/32 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
tintacsiga (#74) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 52 TU. szükséges még: 18 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
$4 bronzhegyű nyíl ($94) 2 kerek kő (#19) $4 mérg. ubuk tüske ($137)
4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
14 * tüske (#22)
Dobófegyverek
$1 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689) $2 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 * lánckesztyű ($230) 1 mászókarom (#78) $2 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 51 csepp tinta (#101), fér még: 29]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $4 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 68]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
15 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 236]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
20 uzbány csőr (#169) [bennük $4 csepp ugh méreg ($166), fér még: 236]
6 vizestömlő (#3) [bennük 27 korty víz (#27), fér még: 93]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
3 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 29 kaja (#2) 1 kötél (#92)
$1 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386) $1 nagy bronzkulcs ($185)
$1 nagy vaskulcs ($186) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
35 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122)
51 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665) $2 evaporőr háj ($105)
4 ezüstdarab (#326) $1 fabontó ($106) 6 főnixtoll (#563)
8 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) 6 gyíkfű (#201)
27 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282)
5 karbin plazma (#199) 3 ¤ kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
8 madártoll (#112) $1 magszim bél ($103) $1 mandibulapenge ($125)
1 moa jádekő (#382) 1 moa üveggömb (#383) 1 mutáns csont (#331)
27 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 4 + remák szív (#264)
3 sallank karom (#128) 4 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110)
13 vasérc (#152)

Összsúly: 91.44 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 57 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) 5 kvazár (#244)
41 madártoll (#112) 6 pular kristály (#239) $3 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 3 varázskő (#305) 10 vashegyű nyíl (#176)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 1 tüske (#22) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
106 arany (#50) 1 álompor (#396) 4 bronzhegyű nyíl (#94)
1 evaporőr háj (#105) 6 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
4 nyílvessző (#108) 2 sullár hólyag (#168) 5 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
89
90
91
92
93
94
95
96
(81,90) 50. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, érclelőhely, manaelementál (#290)
(81,91) Leah rúnaköve, evaporőrök (#69)
(82,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), 32. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(83,90) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 41. jellempróba, tintacsigák (#74)
(84,91) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 27. jellempróba, arató csattanat (#144)
(85,92) 48. jellempróba, csodabazár (#1404), vérszomjas csüldő (#114)
(86,93) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 40. jellempróba, sullárok (#101)
(87,93) törpemammut (#115), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(88,93) Raia rúnaköve, manaelementál (#290)
(89,94) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), sullár (#101), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek