157. forduló, 159. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 11. 15h:26'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, az 50. pontnál.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+31 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+20 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+59 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+1 kaja.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 290.]

ek 40 10 t. energia kisütése: 40 10
Átalakítod a nyers tudati energiát. Előállítottál 50 TVP-t. [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 54 58 60 mozogsz 54 58 60
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [54. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szabotőr az. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 19 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg szabotőr testét. (5 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg szabotőr jobb első lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 18 életpontot vesztettél. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 51, gyógyulás: 4, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy 9 q. rohamosztagos van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (12 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 6 q. rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megpöccinted a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a q. rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágójával az 1 q. rohamosztagos megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 659, sebződés: 78, gyógyulás: 16, összesen: -62 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [58. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg bal első lábát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 galachmit és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +116 életerő.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [60. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő potrohát. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő bal szárnyát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a quwarg felderítő jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg felderítő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [65 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 81 81 81 mozogsz 81 81 81
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Kanyarodik a járat. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [81. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy láncravert quwarg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg torát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a láncravert quwarg torát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 100 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a láncravert quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a láncravert quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A láncravert quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 350, sebződés: 203, gyógyulás: 41, összesen: -162 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 manakristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +101 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 86 86 86 mozogsz 86 86 86
Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [84. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 108 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 108, gyógyulás: 22, összesen: -86 ÉP}

Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos torát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (13 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos bal középső lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 q. rohamosztagos többször is megmar! (7 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megpöccinted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 101, gyógyulás: 22, összesen: -79 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [86. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 9 q. rohamosztagos. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 27 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos bal első lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 14 q. rohamosztagos csáprágójával. (14 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a q. rohamosztagos testét. (5 támadással 199 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a q. rohamosztagos jobb oldalát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos bal vállát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a 2 q. rohamosztagos. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 q. rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 746, sebződés: 116, gyógyulás: 24, összesen: -92 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy vadász quwarg lakik itt. Itt csata lesz.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ryuku buzogánnyal eltalálod a vadász quwarg jobb oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 1 715 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester jobb vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 25 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 54, gyógyulás: 7, összesen: -47 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 85. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +82 életerő.) Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [86. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester jobb oldalát. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 23 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 445, sebződés: 86, gyógyulás: 14, összesen: -72 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 q. demoralizátort (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +84 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 68 68 68 mozogsz 68 68 68
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [85. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [84. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [83. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [82. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [80. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [79. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [78. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. [64. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy újabb kanyarnál vagy. [65. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [67. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [68. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 67. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [68. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 67. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [68. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kisebb quwarg isten. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 67. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 120.]

lm 70 70 70 mozogsz 70 70 70
Egy kis szobába érkezel. [66. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [71. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.]
Összefutsz Stormfisttel. Raia misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Dögvész trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [70. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 30 drótszőr és 10 quwarg kristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 100.]

lm 75 75 75 mozogsz 75 75 75
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [69. PONT.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [71. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [72. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [73. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [74. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [75. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg nagymester van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 19, gyógyulás: 6, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 madártollat. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 77 77 77 mozogsz 77 77 77
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [74. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [73. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [72. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [76. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [77. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy láncravert quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a láncravert quwarg torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a láncravert quwarg testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Gyilkos marást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 106, gyógyulás: 22, összesen: -84 ÉP}

Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 mágusköpeny (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [25 pontot használtál fel, van még 45.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 2, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját nyel le a törpemammut. 2 kaját nyel le a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 299 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG DEMORALIZÁTOR (2067. TÁRGY)
Nem tudod mire jó ez az izé. Azt sem tudod, hogyan került egy quwarghoz ilyen jelentéktelennek tűnű, furcsa, szürke gömb. Egy biztos azonban, amíg jól láthatóan kitűzöd a ruhádra, minden quwarg rettegni fog tőled. (Ez játéktechnikailag minden ütésedre és ellőtt lövedékedre +5 sebzést ad quwargok ellen.) Ráadásul olyan apró, hogy a helyet sem foglalja más kitűzőid elől. Nyilván nem adod át senkinek, ha már olyan szerencsés voltál, hogy szereztél egyet.

MÁGUSKÖPENY (453. TÁRGY)
Minden kezdő varázsló, még Rughar és Morgan is viselte ezt az egyszerű, ámde rendkívül praktikus varázsköpenyt. Ha ezt az ezüst rúnákkal átszőtt, finom szövetköpenyt a KF 453 paranccsal a válladra teríted, védettséged megnő néggyel, és ellenfeleidnek -2 szerencséje lesz mindenféle támadó varázslatoddal szemben. Végezetül, de nem utolsósorban, kör elején +10 varázspontot fogsz regenerálni (ezt nem sokszorozza a nekrofun).

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 158. fordulód.

Erő: 40 (44) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 18 Életpont: 304/193 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (39) Varázspont: 140/13 Pénz: 2692 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 38/6 Pszi pont: 103/5 EFejl: 30
Eddig összesen 1330 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21 504 TP-t kaptál. Jelenleg 754 763 TP-d van. A következő szinthez még 45 237 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2901 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: 28/56 (+18%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 13/16 (+44%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 2. szinten, 77. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/19 2. nyomkövetés: 29/66 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 15/92 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 33/16 8. titkosírás: 8/62 9. felderítés: 12/53
10. szörnyidomítás: 5/88 11. teológia: 7/6 12. taumaturgia: 14/87 (+14%)
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/0 17. szörnyismeret: 23/65 18. pszi: 20/85 (+11%)
19. zárnyitás: 13/89 20. vadászat: 9/37 21. bányászat: 17/81
22. testépítés: 21/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), villámcsapás (#50)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 35 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 731 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 5 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)
1 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
28 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
1 gyöngymangó (#135) 20 madártoll (#112) 1 mágusköpeny (#453)
1 manakristály (#500) 1 q. demoralizátor (#2067) 20 quwarg kristály (#2238)
3 spiritusz (#170) 5 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, quwarg szabotőr (#301), q. rohamosztagos (#242), láncravert quwarg (#744), quwarg felderítő (#299), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), Stormfist (5387. kalandozó), quwarg királynő (#153)

Üzenet küldése a karakternek