Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 24. 9h:06' EZ A 165. JÁTÉKHETED, 158. FORDULÓD 166. játékheted kezdete: máj. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1042 SZÁMLA : XXXX |
flh 999 190 | felt. lőfegyver haszn. 999 a 190. tárggyal |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1 50 9 | használod az 1. tárgyat |
fkt 205 | felt. készítesz a 205. tárgyat |
fkt 1252 | felt. készítesz az 1252. tárgyat |
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a földsárkány testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a földsárkány bal hátsó lábát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [96,23] Továbbra is magashegységben vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy elhagyott bánya van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadtroll testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-6 életpont). A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [96,24] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Látsz egy elhagyott bányát.
(Feltételes mászás:) Gyors ütemben mászni kezdesz lefelé, egyenest a bányajárat ásítozó mélyére. Óvatosan lépkedsz az omladozó járatokban. Ki tudja, milyen öregek már ezek a gerendák itt. Hirtelen elállja előled valaki a fényt. Hohó, nem vagy egyedül! Ez egy fémbontó szójer!
Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A fémbontó szójer szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a troll ritualista testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a troll ritualista megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a troll ritualista, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a troll ritualista ragyás bőrét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) A troll ritualista karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A troll ritualista fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 12 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
m 7 6 4 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre |
Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bibircsók-óriás bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás lendületes ütése célt téveszt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [94,23] Továbbra is alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy bíbor szulfagor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (7 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor feléd szúr agyarával, de nem talál. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a bíbor szulfagor testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A bíbor szulfagor meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [94,24] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sziklafészket. Utad során felfedezel egy csillezsályát. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kőszáli disznó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a kőszáli disznó nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [94,26] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ilkin érc) rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! (ld. enc.) A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Továbbmész...) [93,26] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
f 239 13 | kísérletezel a 239. tárggyal a 13. tárggyal |
f 226 | kísérletezel a 226. tárggyal |
fkt 434 | felt. készítesz a 434. tárgyat |
szk 10 | keresed a 10. szörnyet |
h 163 | használod a 163. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 33 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 33 pontért |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
Erő: | 26 (30) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 23 (25) | Támadás: | 16 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 21 | Védekezés: | 36 | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 56/56 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 261/203 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (25) | Varázspont: | 111/65 | Pénz: | 251 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 15 (+1) | vágófegyverek: | 19 |
ütőfegyverek: | * 19 | dobófegyverek: | 17 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,26 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 743 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7 | 2. nyomkövetés: | 23 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 13 | 5. csapdaészlelés: | 6 | 6. gyógyítás: | 18 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 4 | 9. szörnyidomítás: | 5 |
10. teológia: | 8 | 11. versengés: | 3 | 12. zene: | 6 |
13. szörnyismeret: | 6 | 14. zárnyitás: | 3 | 15. vadászat: | 4 |
16. bányászat: | 30 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), nehezéket (#258) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 6 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), csillezsályát (#1252) (max. 1 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219), téfea magofluxot (#98) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 60 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
Risara (#1529), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. |
3.) Hozz egy grifftojást. |
Összsúly: 147.72 kg | Megterheltség: 175% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 22 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | arany (#50) | 1 | amniosz (#203) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | ilkin érc (#232) | 1 | kaja (#2) | 3 | óndarab (#85) | |||
3 | ramit kő (#226) | 5 | rézdarab (#70) | 2 | szulfagor agyar (#677) | |||
2 | vasérc (#152) |
92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | |
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
27 | |
|
|
|
|
|
|
|