156. forduló, 158. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 21. 8h:58'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,113] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 14. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 285.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy esőidézés varázslat! Odakint, a szabadban esni kezd az eső. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 283.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 281.]

ek 7 8 5 t. energia kisütése: 7 8 5
Nem áll rendelkezésedre elegendő TU, ezért inkább végre sem hajtod a tudatturbót, csak tiszta pazarlás lenne. [0 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 15 16 mozogsz 15 16
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Egy kis szobába érkezel. [15. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] [22 pontot használtál fel, van még 259.]

lm 17 905 mozogsz 17 905
Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [17. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontpálca. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 30 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Véres nyál csordul ki a vark. nekromanta száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 22, gyógyulás: 11, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [11 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 18 905 20 mozogsz 18 905 20
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [18. PONT.] Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
[33 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 34 33 905 mozogsz 34 33 905
Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy sírlidérc az. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ezüst papi karkötő [*], 1 ezüstshuriken [*], 70 arany, 1 borostyán függő [*], 2 vashegyű nyíl [*], 1 varázskő [*] és 6 grifftojás [*]. Gyorsan kiüríted a ládát. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [22 pontot használtál fel, van még 193.]

lm 38 37 35 mozogsz 38 37 35
Egy kis szobába érkezel. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [37. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [35. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 36 905 mozogsz 36 905
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [36. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [22 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 21 22 23 mozogsz 21 22 23
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [21. PONT.] Mész tovább, előre. [22. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy sírlidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [55 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 26 27 32 mozogsz 26 27 32
Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Itt rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos rúnapukkasztáshoz 10 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-10 életpont). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [26. PONT.] Hirtelen egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Tüzet köpsz. 73 életpontot sebeztél. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 205 életpontot vesztettél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával gyilkos csapást mérve bezúzod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A vark. nekromanta most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 229, gyógyulás: 14, összesen: -215 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +104 életerő.) Úgy suhansz, mint az árnyék. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-5 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [32. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy Zinthurg lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mély levegőt veszel, és lehelsz. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Zinthurg bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Agyartőrrel eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany és egy obszidián függő. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 33, gyógyulás: 15, összesen: -18 ÉP}

Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 28.]

lm 28 29 30 mozogsz 28 29 30
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [22 pontot használtál fel, van még 6.]

lm 30 31 mozogsz 30 31
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 1.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 246 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 11, 18.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 298 pontot. A következő körben tehát 299 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (82). Ez a 157. fordulód.

Erő: 35 (50) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 43 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 39/63 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 618/533 Jellem: jó (457) Tul. pont: 0
Szerencse: 23 (35) Varázspont: 620/0 Pénz: 37604 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 34/4 Pszi pont: 175/155
Eddig összesen 2466 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 108 TP-t kaptál. Jelenleg 2 069 614 TP-d van. A következő szinthez még 230 386 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: *25/100 ütőfegyverek: 25/91 (+3%)
lőfegyverek: *26/100 dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,113 mezőn táborozol, a 66. labirintusban, 1. szinten, 32. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 94,107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/67 2. nyomkövetés: 16/2 3. mászás: 13/69
4. csapdakészítés: 13/95 (+29%) 5. csapdaészlelés: 2/43 (+30%) 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 10/93 (-480%) 9. szörnyidomítás: 4/48
10. teológia: 29/18 (+5%) 11. taumaturgia: 34/54 12. szerencsejáték: 1/67
13. versengés: 9/51 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 5/76 17. pszi: 18/97 (+13%) 18. zárnyitás: 1/71 (+2%)
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 3/79 21. bányászat: 16/89
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1160, az összesen kapott pontszám: 285175. (összesen ölhető: 1188 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3016 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyógykenőcs (#313) 8 kerek kő (#19) 1 spiritusz (#170)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
326 arany (#50) 1 obszidián függő (#195)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
112
113
114
(131,113) a 66. labirintus bejárata, vark. nekromanta (#173), sírlidérc (#172), Zinthurg (#180)

Üzenet küldése a karakternek