Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. jan. 17. 15h:25' EZ A 289. JÁTÉKHETED, 157. FORDULÓD 290. játékheted kezdete: jan. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot |
vv 58 72 70 | elmormolod az 58. varázslatot a 72. varázslatot a 70. varázslatot |
v 75 76 | elmormolod a 75. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Látsz egy elpusztított fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sárkánytanyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 1700 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
be 702 1 | bemész a 702. épületbe |
ve 153 50 | megveszed a 153. tárgyat 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
kb 87 127 268 | kiveszel a bankból a 87. tárgyat (127 darabot) |
bb 569 1107 1079 | beraksz a bankba az 569. tárgyat (1107 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, a nőstény varkaudar meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) A nőstény varkaudar karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával néhányszor megcsapod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 54, gyógyulás: 37, összesen: -17 ÉP}
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
im | imádkozol |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 124 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+2 jóság.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 23, gyógyulás: 24, összesen: +1 ÉP}
in 1041 7006 1073 | leírod az 1041. kalandozónak a 7006. szörnyet az 1073. tárgyat |
in 1041 7001 1091 | leírod az 1041. kalandozónak a 7001. szörnyet az 1091. tárgyat |
kno 15 2 | képesség-növelés 15 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 29 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 29 pontért |
HAJÍTÓ CSILLAG (939. TÁRGY) Sokáig töprengsz, mire lehetne a természetben növő csillagbozótos termését, a csillagbotot használni. Aztán rájössz, az a legnagyobb gond, hogy ha közel mész az ellenfélhez, miközben fegyverként hadonászol vele, a halálos spórákból bizony, a Te szervezetedbe is jut. Ezt elkerülendő messziről kellene az ellenfélre dobni. Ehhez a csillagbot túlzott törékenységét kellene megszüntetni, ez pedig a következőképpen történhet: a csillagbot fejét bekened 3 csepp tökmagolajjal (ehhez 1 pézsmatökmagot kell felhasználnod). A rászáradt anyag meggátolja, hogy az új dobófegyvered idő előtt szétrobbanjon. A hajítócsillag megtalálási esélye 70%, hiszen ha szerencséd van, a megtalált lövedék fejében marad egy-két gyilkos spóra, ekkor viszont képes lesz a továbbiak gyors újratermelésére. A tárgy elkészítése a KT 939 paranccsal történik, 4 TVP-det emészti fel, sebzése 3D4+11. Eldobásakor +4 támadást kapsz, és a csak mágikus fegyverrel sebezhető lényeket is meg tudod vele sebezni. Nem adhatod át másik játékosnak. |
KOBRAHARAPÁS Sokan azt mondják, hogy érdemes ellesni a kígyóktól, hogy hogyan harcolnak, mert félelmetes sebességükkel gyakran legyőznek náluk jóval nagyobb és erősebb ellenfeleket is. Az, aki a Kobraharapást elsajátítja, az az ellenfél egy esetleges hibája esetén képes egy extra támadást bevinni oly gyorsan, akár egy valódi kobra. |
Erő: | 22 (34) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 27 (42) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 78 | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 4/7 év |
Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 370/354 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 663/142 | Pénz: | 2 arany | Kép. pont: | 5 |
Tudatpont: | 14/4 | Pszi pont: | 164/194 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 2/0 (+87%) | szúrófegyverek: | 7/36 |
vágófegyverek: | 10/78 | ütőfegyverek: | 25/52 (+4%) | lőfegyverek: | 3/3 |
dobófegyverek: | *23/100 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/97 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 44/20 (+5%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 11/89 | 5. csapdakészítés: | 15/57 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
7. gyógyítás: | 8/83 | 8. titkosírás: | 1/69 | 9. felderítés: | 15/67 |
10. szörnyidomítás: | 5/72 | 11. teológia: | 47/92 (+53%) | 12. taumaturgia: | 35/38 (+11%) |
13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 3/17 (+200%) |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 20/97 (+23%) |
19. pszi: | *22/100 (+1%) | 20. zárnyitás: | 5/88 | 21. vadászat: | 1/20 |
22. bányászat: | 10/65 | 23. úszás: | 7/2 | 24. főzés: | 7/46 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | tűzmágia (#157) |
mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
tűzgolyó (#155) | >> | massza (#217) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | massza (#217) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) | |
fürgülés (#92) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: éhes |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégtörő korong (#1079) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | Martian tekercse (#569) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 6 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | arany (#50) | 1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 3 | gromak bőr (#268) | |||
1 | mandibulakasza (#127) |