Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-06-13 23:37:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-157

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 157 Játékhét: 541
E forduló ára: 11 zs. Maradék zseton: 548
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 20. 13h:33'
A következõ fordulód táplálható: 2024. máj. 21.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 208.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

kno 9 10 17 19 9. képességre 10 képességpont
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). Elköltesz 19 képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 20. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

h 8 17 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

h 8 17 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

j 24581 tárgy javítása
Sajnálom, de nincs nálad 24581. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
kf 24581 bekészíted a 24581. tárgyat
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]

be 9 4 2 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni. Isteni mágia! Szolgád, savelementál újra egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 180 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]

be 20 20 1 meglátogatod a 20. épületet
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál. A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted. Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés. A remete megmutatja a víztározót a háza elõtt. Elég primitív építmény - három cseppkõ közé bõröket feszített ki, amelyek így egy háromszög alakú medencét alkotnak. A bõrök alját a padlóhoz valamiféle faggyúval rögzítette, hogy oldalt ne folyjon ki. A plafonról növõ cseppkövekrõl csöpög a víz, ami ebbe a medencébe gyûlik. A remete elmondja, hogy a bõrök hossza 3, 4 és 3 lépés, szélességük (azaz a medence magassága) 3 lépés [1 lépés 1/3 méternek felel meg]. A medence most éppen félig van, ez vajon mennyi ideig elegendõ a remetének [ha naponta kb. 5 liternek megfelelõ mennyiséget használ el]?
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

mak 1 1 3 1. makró definiálása/hívása
1. makró 1 sorának módosítása, a 3. sortól:
ep 16 20 15 építed az 16. épületet 20 TVPért
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed a katonai gyakorlópálya megépítésébõl! Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és beindítod. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 180 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Ellõsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+38% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

ep 16 20 15 építed a 16. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a katonai gyakorlópálya felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 160 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A szám végén a várt tapsvihar elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+66 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 hõsiesség pont.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne - egy bajnokok itala!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]

x 10 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (388. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 1 mitulen füvet. Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A hosszú munka meghozza gyümölcsét - elõásol valamit: egy hatalom kék itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Idelent valamiért sokkal hidegebb van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy kígyópók (#160) [aura: egészség: 16.].

*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.) A sötét elf harcos a kígyópókot lövi. (2 találattal 45 sebzést okozott.) Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy tombolást. A kígyópók Jimmy felé mozog. A savelementál megközelíti a kígyópókot. Jimmy a kígyópók felé mozog. A kígyópók és Jimmy egymással harcolnak. A savelementál a kígyópókot támadja. Méreg hatás: Jimmy 23 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A kígyópók 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kígyópók halálhörgés közepette a földre zuhan. Méreg hatás: Jimmy sebzõdik 23 ép-t.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 91/85, a savelementál: 68/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 45/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut 24%. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította barlangi trollt!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) [aura: egészség: 15.] és egy orgling melák (#157) [aura: bûz: 14.].

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) A szirén fattyú ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Abdul elmormol egy tombolás varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. A sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. A szirén fattyú megúszta! A savelementál az orgling melákot rohamozza. Jimmy a szirén fattyút rohamozza. Az orgling melák a savelementál irányába megy. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Jimmy a szirén fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. A szirén fattyú 95 sebzést kap. (-10 vp.) A szirén fattyú kileheli lelkét. A sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. Az orgling melák megtántorodik. Abdul az orgling melák irányába megy. Jimmy megközelíti az orgling melákot. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Abdul az orgling melákot támadja. az orgling melák kontaktméreg áldozata lett. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 68/0, a savelementál: 85/29, Abdul: 56/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 46%. Viszed, ami mozdítható: egy szirénhaj és 52 arany. Piknik idõ! A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+43% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Különös érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz. (437. kaland, összköltsége 20 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204) [aura: erõ: 16.].

*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A sötét elf harcos a xenomorf bébit lövi. (3 találattal 44 sebzést okozott.) Abdul mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol egy tombolást. A xenomorf bébi megközelíti Jimmyt. A savelementál a xenomorf bébi irányába megy. Jimmy a xenomorf bébi felé mozog. A xenomorf bébi és Jimmy egymással harcolnak. A savelementál a xenomorf bébit támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenomorf bébi sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A xenomorf bébi holtan terül el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 67/54, a savelementál: 26/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 44/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak 28% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel 1 hónakkupókot. Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik PargaT, egy , férfi. A Mutánsok klánjának kifejlett mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja tapasztalatlan kalandor. Tárgyai: Förtelmes maszk, kvatáns fókusz, Istencsászár ónixgyûrûje, Leanthil karkötõje, aréna bronz érme, a küzdelem ónix karkötõje, a kígyó díszes pikkelyvértje, a harcos ezüst fülbevalója, arany orgling fétis, a gyõzelem zangrozi csizmája, quwarg amulett, szerencsekõ, Istencsászár aranyozott fülbevalója, Örökkévalóság Gyémántja, a harcos szöges öve, a pók smaragdgyûrûje, az ellenállás ónix karkötõje, Reménysugár, orgling fétis, csapdamester, galetki érdemérem, xenomorf bõrgyûrû, a ragadozó hosszú íja, a királynõ karkötõje, halálóriás pajzs. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a spanyolcsizma. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új példány lapul a zsákodban! Így üdvözlöd: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Azonnal visszavág: "Bocskort csinálok a füledbõl!" Jól odamondasz neki: "Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Nem késik a válasszal: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Jól odamondasz neki: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Nem késik a válasszal: "Egy protolisk lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött." Nem habozol, máris mondod: "Úgy bámulsz rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül született orgling disznó csökevény egy galetki uralkodóra!" PargaT feje lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+43% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]

p portyázás
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára. Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük alkalmas. Észreveszel 1 sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A barlang lakója Mosquito Drow, egy magas, vékony, fehér, hosszú hajú, bordó, mandulavágású szemû férfi. A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Dexkill öve, az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész vaspajzsa, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, a harcmûvész karkötõje, káoszkígyó vért, ozin fülkarika, arany orgling fétis, a sas aranyozott nyaklánca, quwarg amulett, vörös karkötõ, a háború köve, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, a kígyó ónix karkötõje, a gyorsaság vívótõre, a gólem fekete csizmája, a puhányság köve, a kobra vassisakja, az elefánt malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, a gladiátor díszes köpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja vissza: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Nem késik a válasszal: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Jól odamondasz neki: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Nem késik a válasszal: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." Jól odamondasz neki: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!" Jól odamondtál neki! Mosquito Drow csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled alig észrevehetõen bólint. (+43% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Dr. Hannibal Lechter, egy nyúlánk termetû, szikár izomzatú, igézõ tekintetû, kreolbõrû, fekete szemû férfi. [aura: 5-ös savpajzs.] A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: Õsmágus köpenye, káoszkígyó vért, Trollagyar, szivárvány karkötõ, Xantin rubinöve, ezüstmedál, vérfarkas agyar, szerencsekõ, óriás fülbevaló, krakoch csizma, Fairlight sipkája, galetki érdemérem, aréna vas érme. Számodra észrevétlenül a földre esik a ruhádból a spanyolcsizma. Így üdvözlöd: "Törd ki a fogad, s feküdj a bölcsõbe!" Dühösen kiabálja vissza: "Te leprás zombi!" Jól odamondasz neki: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest kontrázik: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Nem habozol, máris mondod: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Õ rögvest kontrázik: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije." A következõvel folytatod: "Állandóan az orrodat és a füledet túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te tetves torzszülött." Azonnal visszavág: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû, lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]

k 3 406 430 393 271 kaland elvállalása
(3. kaland:) A szirének egy barlangtó közelében tanyáznak. Óvatosan megközelíted a helyet. A tóhoz egy meredek sziklafalon zúdul le egy barlangi patak vize. Ha itt le akarsz ereszkedni, akkor igencsak jártasnak kell lenned a mászás tudományában.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Óvatosan leereszkedsz. Körülnézel, és máris megpillantasz egy szirén fattyút, amely épp egy elbûvölt orgling melákot kényszerít mindenféle bizarr feladatra. Rajtuk ütsz. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157) [aura: savimmunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** A szirén fattyú a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy mágikus ûr! Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szirén fattyú megúszta! Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. A savelementál az orgling melák felé mozog. Jimmy a szirén fattyú felé mozog. Az orgling melák elindul a savelementál felé. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Jimmy a szirén fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú 95 sebzést kap. (-10 vp.) A szirén fattyú holtan terül el. Összegyûjtve mágikus energiáit, a sötét elf harcos elvarázsol egy vakító fényt. Az orgling melák megtántorodik. Jimmy elindul az orgling melák felé. Abdul megközelíti az orgling melákot. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Jimmy az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 147/0, a savelementál: 94/26, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak 46% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szirénhaj. A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+43% jóllakottság.)
Talán jobb is így az orglingnak, mint nyomorúságban élni! Lássuk, megvan-e már az öt szirén haj.
[Tárgyhasználat: 5 szirénhaj]
Felkeresed az ifjú mágust, és átadod a szirén hajakat. A varázsló örömmel fogadja õket. Jutalmul megengedi, hogy beleülhess rövid idõre a torony központi nekrofun trónjába. A hatás hihetetlen! (+10 max. varázspont.) Ezenkívül megígéri, hogy a jövõben szerez még számodra megbízatásokat.
(+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!

(406. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz elõre. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz egyszerû feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 54 arany, 9 drágakõ és egy hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.

(430. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják. Továbbmész a második szobába. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226) [aura: elkt.immunitás: 15.].

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Az 1. manapoid figyelõ ellenállt a varázslatnak. Abdul a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy tombolás! Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid figyelõ elmormol egy megszakítást. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy a forrás érintését. Heves kézmozdulatok közepette a 2. manapoid figyelõ elmormol egy a forrás érintését. A savelementál elindul a 2. manapoid figyelõ felé. Jimmy az 1. manapoid figyelõt rohamozza. A savelementál a 2. manapoid figyelõt támadja. Jimmy az 1. manapoid figyelõt támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. manapoid figyelõ megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Az 1. manapoid figyelõ 110 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. manapoid figyelõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy csendvarázs. A 2. manapoid figyelõ megúszta! Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy megszakítást. Abdul a 2. manapoid figyelõt rohamozza. A savelementál a 2. manapoid figyelõt támadja. Abdul a 2. manapoid figyelõt támadja. A 2. manapoid figyelõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 76/0, a savelementál: 99/0, Abdul: 51/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 52% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy manapoid fülbevaló, egy õskõ, egy bíbor pikkelyvért, 2 barna manakõ és 56 arany. [ld. enc.] Itt az ebédidõ! Gyorsan enni kezdesz. (+70% jóllakottság.)
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik semmi. Bemész az ajtón.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Felemeled a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja! Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 76 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.

(393. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Kapaszkodva, végtagjaidat használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál, de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 97 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(271. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel szívébe. Homály és csönd fogad. Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul. Továbbmész.
Egy szabályos hatszög alakú terembe érsz, más kijáratot nem látsz. A földön fonnyadt nekrofunok - mágikus affinitású növények - kóradoznak. Finoman megsimogatod õket, remélve, hogy saját mágikus energiáddal táplálni tudod õket.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] A nekrofunok lassan életre kelnek, és ezzel eggyütt a terem közepe zölden világítani kezd! Rálépsz, mire egy lift megindul veled lefelé.
Egy szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz. Megérintesz egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden fel tudod emelni, akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded a kapcsolókat. Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza is süllyeszt egyet!
[IQ próba 15-ös küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod a kapcsolókat, és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen sorrendben kell õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva. Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a nyitott ajtón.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 102 arany, egy díszes fejpánt és egy zöld köntös.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

m 3 13 1112 1212 1212 1212 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 3,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 3,12) Merre tovább? Északra! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,11) A négy égtáj közül északot választod. Az õsi csarnok közepén fehéren kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja, hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Ha 6 sziklozug 3 hét alatt 90 kiló sziklát fal fel, akkor 9 sziklozug 8 hét alatt hány kiló sziklát eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Miközben a zsebedben turkálsz, elgurul valahová egy drágaköved.
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 4 õsi relikvia.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a mágus hosszúkardja.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a gladiátor karikaszimbóluma.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[8. kör:] Egy kis technikai probléma miatt a játék rövid ideig szünetel.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 drágakõ.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz csábító sisakja.
[15. kör:] Hatalmas taps zúg fel. Egy másik asztalnál valaki platina tókent nyert!
[20. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

tk 50 732 732 732 50. többszemélyes kaland
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Hiszitek is, meg nem is a remete történetét. Valamennyien láttátok az elmúlt napokban a helytartót, és elsõ pillantásra teljesen normálisnak tûnt. Egyszer mintha úgy nézett volna hátra, hogy csak a fejét fordította el 180 fokkal. De persze nem vagy biztos benne, rosszul is láthattad. Ennél több gyanús jelet nem tudtatok összeszedni. Azért elmentek a remetéhez. Õ egy kicsit nyugodtabban fogad, mint a múltkor.
- Na, most már van igazán komoly bizonyítékom is. A helytartó a tegnap felkereste a szint parkját, hogy a köznéppel mutatkozzon, ezzel is javítva a népszerûségén. Miután elunta a jópofizást, lepihent a park egyik sarkában, persze a testõrök távol tartották pórnépet. Amikor elmentek, akkor megvizsgáltam a helyet, és nézzétek, mit találtam!
Egy kis üvegcsét mutat, amiben valami sárgás ragacs látható.
- Ez a sárga valami egy Porgan démon váladéka. Ott találtam, ahol a helytartó feküdt. Ennél több bizonyíték nem kell. A démonûzés nem könnyû dolog. Az áldozatot le kell kötözni egy ágyra, és ezeket a démonûzõ varázsmondatokat kell felolvasni. A démon persze megpróbál ellenállni, ezért komoly kitartásra van szükség. Lehet, hogy csak több órányi felolvasás hozza meg az eredményt... Ha valamiért félbeszakad, akkor persze az egészet elõrõl kell kezdeni. Na menjetek, és sok szerencsét! Szerencsére idõnként még a démonnak is szüksége van pihenésre, ha sikrül alvás közben elkapni a helytartót, akkor még esélytek is van a sikerre.
Ez egész egyszerûnek hangzik. Csak le kell kötözni a helytartót. A testõrök meg biztos segítenek. Vagy nem. Inkább az utóbbi. Összeül a kupaktanács, hogy valamilyen elfogadható tervet dolgozzon ki.
[IQ-összeg próba 50-es küszöbre: sikeres]
Felváltva adjátok elõ ötleteiteket. Persze önmagában mindegyik megvalósíthatatlan, de egy kis munkával végülis efogadható terv alakul ki. Az elsõ lépés: bejutni észrevétlenül a helytartói palotába. Az esélytelen, hogy az egész csapat egyszerre tudjon bent elrejtõzni, de egyvalakinek azért sikerülhet. Este leereszt egy kötelet, amin az egész csapat fel tud mászni. A terv megvan, mostmár csak meg kell valósítani.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Lopakodás próba 15-ös küszöbre: sikeres] Mindenki szerencsét kíván, Te pedig elindulsz a palotába. Ilyenkor természetesen nyitva áll mindenki elõtt, az õrök gond nélkül beengednek. Belépsz a fogadó csarnokba és egy kicsit tétovázol. Végül megkérdezel valakit, hogy hol kell várakozni azoknak, akik személyesen a helytartóval akarnak beszélni. Egy emeleti terembe irányítanak. Lassan mész fel a lépcsõkön, alaposan felméred a környezetedet. A folyosókon õrök állnak mindefelé, és a váróterem is zsúfolásig van. Itt nem lehet elrejtõzni. Az egyetlen esély, ha be tudsz surranni egy ajtón, amikor az õrök nem figyelnek oda. Vársz egy kicsit, majd elhagyod a várótermet és visszaindulsz a lépcsõ felé. Egy alkalmasnak tûnõ pillanatban gyors mozdulattal benyitsz a melletted levõ ajtón és belépsz rajta. Az ajtót becsukod, és feszülten várod az õrök kiálltását. Semmi. Kissé lassan telik az idõ, így egyedül, de azért telik. Amikor eljön a cselekvés ideje, odalépsz az egyik szellõzõnyíláshoz, kinyitod, és várod a többieket.
Eddig minden remek, most már csak egy kötél kell, amin a csapat fel tud mászni.

[Tárgyhasználat: 1 kötél] ismeretlen galetki 1 db kötelet ad be.
Óvatosan, de igen tempósan másztok. Hamarosan az egész társaság a szobában lapul. A helytartó hálószobája nincs messze. Ilyenkor általában csak két õr van a helytartó közelében. Meg persze néhány õrjárat, de ezeket el lehet kerülni. Ezeket NAGYON gyorsan ártalmatlanná kell tenni, hogy a helytartó lehetõleg fel ne ébredjen. Elosontok a hálóteremig. A két õr nem túl éber. Ha gyorsak vagytok, talán nincs idejük kiálltani és van rá remény, hogy a helytartó nem ébred fel.
Ellenfeleitek 2 galetki katona (#170) [aura: 14-es méretû 23-as szintû jobb csáp.].

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után ismeretlen galetki létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. galetki katona 113 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki az 1. galetki katona felé mozog. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. galetki katonát. Az 1. galetki katona megközelíti ismeretlen galetkit. A 2. galetki katona megközelíti ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki és az 1. galetki katona egymással harcolnak. Az 1. galetki katona hörögve elterül. Ismeretlen galetki és a 2. galetki katona egymással harcolnak. A 2. galetki katona halálos sebet kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 111/0, ismeretlen galetki: 217/40, ismeretlen galetki: 113/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy csapdaészlelés itala és 5 drágakõ.
Az õrök ájultan hevernek a földön. Az ajtót rendkívül óvatossan nyitjátok ki. A helytartó ott szuszog az ágy közepén. Óvatosan körbeveszitek, majd egy jól irányzott ütéssel valamelyiktek fejbecsapja. A szemei felpattannak - micsoda vörös démoni szemek ezek! - majd a helytartó elveszíti eszméletét. Gyorsan megkötözitek, és máris irány a másik szoba. A kötélen lereszkedtek, - a helytartót egy kicsit nezebben juttatjátok le - majd rohamtempóban irány egy féreesõ barlangterem, amit már jó elõre kinéztetek. A helytartót odakötözitek az ágyhoz, és máris elkezditek a démonûzõ szertartást. A helytartó közben magához tér, köteleit rángatja, de egyelõre tartja magát. Már nagyon hosszú ideje csináljátok a szertartást, alig álltok a lábatokon. A démonûzõ igéket felváltva olvassátok fel.
[Egészség-összeg próba 60-as küszöbre: sikeres]
A fáradtság legyõzése egy hõs elsõszámú feladata. Ezt ti nagyszerûen meg is oldottátok. A felolvasás rendületlenül folyik tovább. Egyszer csak a helytartó iszonyatosan nagyot üvölt, szeme megüvegesedik, száját hatalmasra tátja. Vakító fénysugár csap ki belõle. [70 életpontot sebzõdsz.]

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz 22 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.)

ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Iszonyatos fájdalom borít el benneteket, szinte eszeteket vesztitek. A fény elhalványul, és ott áll elõttetet a démon, undorító rücskös fejébõl sárgás váladék folydogál:
- Most elpusztultok, mocskos halandó férgek. Ilyen jó lakhelyem még soha nem volt: hatalom, pompa, gazdagság, nõk! Ez most örökre elveszett, de ti rosszabbul fogtok járni.
Ellenfeleitek egy porgan démon (#244) [aura: elkt.immunitás: 20.]. [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Ismeretlen galetki megközelíti a porgan démont. Ismeretlen galetki a porgan démon irányába megy. Ismeretlen galetki a porgan démon irányába megy. A porgan démon ismeretlen galetki felé mozog. Ismeretlen galetki a porgan démont támadja. Ismeretlen galetki a porgan démont támadja. Ismeretlen galetki és a porgan démon egymással harcolnak. Regenerálsz (+11 ép) Méreg: Ismeretlen galetki sebzõdik 16 ép-t.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A porgan démon 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A porgan démon halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép) Mérgezõdik: Ismeretlen galetki 16 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 156/0, ismeretlen galetki: 133/0, ismeretlen galetki: 30/122.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Viszed, ami mozdítható: 78 arany.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A miszlikbe vágott démon testébõl még mindig sárgás váladék csöpög, de ti már a helytartóval foglalkoztok. Hamarosan magához tér, és majdnem szívrohamot kap, amikor meglátja a helyszínt. Aztán megnyugszik, és hatalmas jutalmat ígér, amit a palotában kaptok meg. A 200 aranyat ugyan fitymálnád, de a bronz helytartói emlékéremtõl felderül a képed! [ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+4 hõsiesség pont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]

bb 1 4 7 8 9 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: Zu'lit csonttõre (#37751) 302 ap, kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, sziklarepesz (#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap, díszes rézkulcs (#129) 7 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska (#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, khazdar taréj (#268) 23 ap, patkányfog (#270) 14 ap, opilíchium gyûrû (#298) 362 ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, olaj (#415) 14 ap, elsõsegély csomag (#619) 3500 ap, az erõ sárga öve (#1617) 266 ap, az erõ hosszú íja (#1722) 285 ap, a tudás átlátszó köntöse (#2052) 271 ap, a tudás könnyû nyílpuskája (#2186) 196 ap, az ügyesség karikaszimbóluma (#2561) 168 ap, az ügyesség márványgyûrûje (#2576) 161 ap, a gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702) 401 ap, a pontosság csillogó fejpántja (#4258) 433 ap, a védekezés díszes fejpántja (#4706) 161 ap, a védekezés díszes karkötõje (#4842) 271 ap, a védekezés barbár lándzsája (#4931) 174 ap, a titán fogazott kardja (#5818) 515 ap, a törpék vas lemezpáncélja (#6401) 313 ap, a törpék csatos öve (#6566) 205 ap, a törpék sárga öve (#6567) 320 ap, a kobra vaspajzsa (#7363) 515 ap, a kobra szarvas sisakja (#7378) 515 ap, a tolvaj csonttõre (#9401) 208 ap, a tolvaj fogazott kardja (#9418) 515 ap, az entek átlátszó köntöse (#9702) 325 ap, az entek díszes karkötõje (#9792) 325 ap, a tudós csontmaszkja (#11442) 325 ap, a lich zöld köntöse (#11951) 208 ap, a remete ónixgyûrûje (#12478) 497 ap, a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 215 ap, a szívósság csontamulettje (#14697) 325 ap, a szellemek aranyozott nyaklánca (#15133) 508 ap, a szellemek hosszú íja (#15222) 339 ap, a szellemek hosszú lándzsája (#15283) 515 ap, az elefánt szárnyas sisakja (#16377) 339 ap, a természet keresztszimbóluma (#16963) 508 ap, a természet malachit karkötõje (#16991) 208 ap, a bérmágus vaspajzsa (#17263) 515 ap, a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 339 ap, a bölcsesség zangrozi csizmája (#17773) 497 ap, az energia könnyû nyílpuskája (#18836) 243 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 325 ap, a sebezhetetlenség könnyû pikkelyvértje (#19466) 243 ap, a gyõzelem kék köpenye (#20937) 320 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 313 ap, a túlélés csontamulettje (#21447) 325 ap, a tökéletesség nagy pajzsa (#21762) 393 ap, a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 379 ap, a tökéletesség ezüst fülbevalója (#21957) 374 ap, a jég bronz mellvértje (#22647) 304 ap, a jég ezüst fejpántja (#22707) 217 ap, a jég kék köpenye (#22737) 212 ap, a jég bíbor köntöse (#22754) 577 ap, a jég malachitgyûrûje (#22827) 217 ap, a jég aranyozott fülbevalója (#22858) 361 ap, a jég nehéz nyílpuskája (#22887) 261 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 114 ap, a villám vaspajzsa (#23563) 386 ap, a villám ezüst fejpántja (#23607) 217 ap, a villám sárga öve (#23667) 212 ap, a villám háromszögszimbóluma (#23712) 226 ap, a méreg ezüst nyaklánca (#24132) 226 ap, a méreg csontamulettje (#24147) 217 ap, a méreg vívótõre (#24253) 368 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597) 217 ap, a sün szárnyas sisakja (#24927) 231 ap, a teknõs halotti maszkja (#25391) 114 ap, a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) 226 ap, a teknõs csepp fülbevalója (#25556) 111 ap, a teknõs csonttõre (#25601) 114 ap, a szalamandra díszes fejpántja (#25856) 114 ap, a yeti fekete csizmája (#26322) 217 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 231 ap, a sav vassisakja (#26726) 127 ap, a sav átlátszó köntöse (#26802) 217 ap, az elektromosság bronz mellvértje (#27147) 304 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206) 114 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 121 ap, az elektromosság csontamulettje (#27297) 217 ap, a légzés átlátszó köntöse (#27702) 217 ap, a légzés hosszú íja (#27822) 57 ap, az angyalok utazóköpenye (#28136) 111 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 217 ap, az angyalok aranyozott nyaklánca (#28183) 379 ap, az angyalok csepp fülbevalója (#28256) 111 ap, az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 231 ap, az ellenállás ezüst nyaklánca (#28632) 226 ap, az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633) 379 ap, az ellenállás görbekardja (#28766) 127 ap, az ellenállás gyalogos lándzsája (#28782) 231 ap, a bûz halotti maszkja (#28991) 114 ap, a bûz márványgyûrûje (#29126) 114 ap, a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 121 ap, a sólyom márványgyûrûje (#29576) 114 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 111 ap.

[be 4:] Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 20:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

be 1 meglátogatod az 1. épületet
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: vastag bõr: 8.], egy xenomorf gyermek (#421) [aura: mágia: 15.] és egy xenomorf csecsemõ (#419) [aura: regeneráció: 8.].

*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. Jimmy 145 ép-t sebzõdik. Jimmy kileheli lelkét. Elmondasz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) A sötét elf harcos a xenomorf csecsemõt próbálja távolról eltalálni. (3 lövéssel 56 ép-t sebzett.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését. A xenó élõsködõ máris elõtted terem! A savelementál a xenomorf csecsemõ felé mozog. A xenomorf csecsemõ a savelementál felé mozog. A xenó élõsködõ téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Elõresuhint bal csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-21% támadás). Meglóbálva zúz jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-1 TVP). Iszonyú szaga benyomással van rád. (-4 ép.) A savelementál és a xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy savcsapást. Abdul sebzõdik 142 ép-t. Abdul halálos sebet kapva a földre zuhan. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács. A xenó élõsködõ 110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf harcos a xenomorf gyermeket próbálja távolról eltalálni. (3 találattal 0 sebzést okozott.) A xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal csápjával. Nem talált. Odacsap neked jobb csápjával. (12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Kronózott! (-1 TVP). Szagától fuldoklasz. (-5 ép.) A savelementál és a xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorf gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. A sötét elf harcos 135 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos kileheli lelkét. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenó élõsködõ 110 sebzést kap. (-10 vp.) A xenó élõsködõ hörögve elterül. A tetem nagy durranással szétrobban. 33 életpontnyit sebzõdsz. A savelementál a xenomorf gyermeket rohamozza. A savelementál a xenomorf gyermeket támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a xenomorf gyermek elmormol egy savcsapást. 279 életpontnyit sebzõdsz. Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet. A savelementál a xenomorf gyermeket támadja.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 324 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/145, a savelementál: 156/26, Abdul: 0/142, a sötét elf harcos: 56/135.] Valamivel késõbb térsz csak magadhoz. [-5 TVP.] Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során 4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél, kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.92).
Ebben a körben +8 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen 894 sebzést okoztál, és 394 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 340 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.92). Ez a 157. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 7.80
[2] IQ: 15 (20) / 5.18
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.25
[4] egészség: 14 / 2.98
[5] mágia: 17 (32) / 13.43
[6] gyorsaság: 21 / 4.16
[9] Méret/ép: 207 / 1
Min. méret: 157
Barlangméret: 208
PONTJAID
Varázspont: 437 / 142
Képességpont: 36 / 79%
Hõsi pont: 103 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 26%
Galetki erõ: 998 / 317
Hírnév : 2368
Jóllakottság: 200%
Életkor: 15 / 30
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 44 (0)
Galetki gyõzelmek: 28 (0)
Torzsz. csaták: 1225 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1104 (7)
Leölt torzszülött: 1877 (13)
Pszi csaták: 81 (0)
Pszi gyõzelmek: 45 (0)
Ájulások száma: 29 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [ok]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 25 (34) / 5.33 [15] regeneráció: 18 (22) / 2.13 [16] tüskés bõr: 11 / 0
[17] vastag bõr: 22 / 0.40 [18] tûzimmunitás: 8 (17) / 1 [19] hidegimmunitás: 6 (15) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (14) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (13) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (15) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.88 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 8 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 4.68 [47] zárnyitás: 11 / 6.19
[48] mászás: 10 / 6.49 [49] rugalmasság: 9 / 0.68 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.37
[51] transzformáció: 8 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 7.86 [53] ékszerészet: 8 / 0.40
[54] kereskedelem: 11 (14) / 10.62 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 9 / 1.36 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.45
[60] pszi támadás: 12 / 0.50 [61] pszi energia: 18 / 2.55 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 10 (8) / 1.50 [64] átokszórás: 11 / 9.80 [65] álcázás: 25 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 1.19 [67] régészet: 9 / 6.52 [68] zene: 12 / 2.57
[69] tanulás: 8 / 1.05 [70] idézés: 6 (11) / 0.55 [71] javítás: 14 / 1.55
[72] építés: 13 / 3.85 [73] felderítés: 9 / 4.65    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 4.47 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 9 (14) / 3.31 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.38
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 4 (8) / 2.55 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 7.56
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.94 [155] nagyobb erõpajzs: 11 (16) / 1.24 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[166] pengefal: 1 (6) / 0 [133] pszi acéltorony: 1 / 0 [30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92
[131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.26 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96 [140] szellemkalapács: 25 (30) / 3.99
[176] szélpajzs: 8 (13) / 2.24 [132] tudati méreg: 15 / 1.34 [16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06
[14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08    

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 81/0 188% 140% 14 / 5.85 ájult
[2] savelementál 160/79 198% 160% 12 / 1.35 harcol
[3] Abdul, az arhomad varangy 86/0 188% 180% 12 / 5.95 ájult
[4] sötét elf harcos 70/0 188% 180% 9 / 1.09 ájult
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 16 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 100 5 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #388 (157. forduló), #354 (156. forduló), #437 (157. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén dolgozol, eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz csábító sisakja (#26739) 1 a légzés nagy pajzsa (#27612) 1 a méreg ezüst fejpántja (#24057)
1 a remete kerek pajzsa (#12311) 1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707)
1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602) 1 átlátszó köntös (#1152) 1 az entek fekete csizmája (#9672)
1 bíbor pikkelyvért (#1018) 1 díszes fejpánt (#1106) 1 díszes köpeny (#1138)
4 ében láncing (#134) 1 ezüst láncing (#1033) * 1 káoszkígyó vért (#271)
* 1 Õsmágus köpenye (#322) 1 pikkelypáncél (#223) * 1 platina villámöv (#187)
* 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 1 szent templomi maszk (#232) 1 vassisak (#1076)
1 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) 1 a tûz ónixgyûrûje (#22378)
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) * 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 12381 arany (#1)
2 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 az Érzés Gyûrûje (#569)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) 1 bronzmedál (#207) 1 császári dekrétum (#254)
2 csepp fülbevaló (#1256) 2 díszes karkötõ (#1242) 503 drágakõ (#2)
2 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) 1 Fénygyûrû (#301)
1 fülbevaló (#1255) * 1 galetki érdemérem (#276) 1462 hamis arany (#809)
1 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143) 1 kék mutációs gyûrû (#190)
1 kõamulett (#1196) 2 malachit karkötõ (#1241) 1 manapoid fülbevaló (#294)
1 ónixgyûrû (#1228) 1 opilíchium gyûrû (#298) 1 orgling fétis (#269)
1 õsgyémánt (#237) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
1 sárkányamulett (#292) * 1 szivárvány karkötõ (#139) 22 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
3 arany tóken (#764) 5 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
3 ezüst tóken (#763) 13 fekete dukát (#218) 2 Fortuna kiskorsója (#521)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 2 hebrencs csapda (#582)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
* 1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) 1 a mágus hosszúkardja (#10317) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
* 1 a tudós kardja (#11665) 4 ében nyílpuska (#133) 8 ében tündekard (#132)
2 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) * 1 rubin mágusbot (#261)
1 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214) 1 vívótõr (#1303)

Varázsitalok és füvek
10 bajnokok itala (#62) 2 csapdaészlelés itala (#65) 11 csótányláb (#25)
20 elfu moha (#33) 12 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50)
16 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom bíbor itala (#77) 4 hatalom kék itala (#58)
10 hónakkupók (#30) 31 hõsiesség itala (#52) 2 immunitás itala (#71)
2 javítás itala (#108) 2 kalmárok itala (#66) 5 kihívás itala (#68)
4 kincskeresés itala (#64) 22 liánvirág (#24) 1 mágiaellenállás (#76)
31 mátekel gomba (#21) 10 méregellenállás itala (#51) 18 mézfû (#29)
20 mitulen fû (#20) 10 muskil (#37) 8 óriásnövés itala (#60)
2 õsmágus szájvize (#69) 2 pontosság itala (#72) 25 ragálygomba (#26)
5 rémcserje (#34) 11 sárga gyógyital (#61) 17 sárkányvirág (#32)
19 sötét mák (#23) 8 szemani gomba (#36) 27 tejfonál (#28)
2 tokin kaktusz (#40) 9 üvegcse (#14) 10 védelem itala (#59)
18 velparaj (#35) 9 waarkin (#38) 20 winropu moha (#22)
7 xita uborka (#39) 1 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 20 barna manakõ (#149) 4 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 1 duzzadt xenópete (#479) 61 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 12 húsevõ bibe (#151) 16 káoszkígyó pikkely (#230)
2 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274) 40 mandibula (#157)
9 molad púp (#16) 18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 35 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152)
3 ratifikátor agy (#236) 14 smaragd esszencia (#229) 36 szójer csáprágó (#231)
4 xenópete (#278) 24 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs sárgaréz nyaklánca #25481 (5).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 15 drágakõ (#2), 1 mitulen fû (#20), 1 ragálygomba (#26), 1 hónakkupók (#30), 3 hõsiesség itala (#52), 1 manapoid fülbevaló (#294), 1 bajnokok itala (#62), 1 sötét mák (#23), 2 barna manakõ (#149), 1 bíbor pikkelyvért (#1018), 4 õsi relikvia (#17), 1 díszes fejpánt (#1106), 1 khazdar taréj (#268), 1 zöld köntös (#1151), 1 a mágus hosszúkardja (#10317), 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161), 1 a káosz csábító sisakja (#26739), 1 bronz helyt. emlékérem (#313), 1 hatalom kék itala (#58), 1 csapdaészlelés itala (#65), 1 ezüst tóken (#763).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1891 arany (#1), 2 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8), 1 spanyolcsizma (#201), 3 szirénhaj (#293).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



MANAPOID FÜLBEVALÓ (294. TÁRGY)
A manapoid fülbevaló egy apró, szürke kõ, arany foglalatban. A nekropoidok mágikus hatalommal ruházták fel, viselõje a szellemi iskola varázslatait eggyel magasabb szinten használhatja.



PORGAN DÉMON (244. LÉNY)
A démon, ha a saját fizikai valójában jelenik meg, egy undorító kinézetû, állandóan sárgás váladékot csepegtetõ, embernél valamivel nagyobb testû, és sokkal nagyobb fizikai erejû lény. Ha megszáll egy másik lényt, akkor annak minden cselekedét uralja, és saját céljai szerint irányítja. Ilyenkor kénytelen alkalmazkodni a gazdatest korlátaihoz, pl. aludnia kell.



BRONZ HELYTARTÓI EMLÉKÉREM (313. TÁRGY)
Ilyen emlékérmet azok kapnak, akik valamilyen különleges szolgálatot tesznek a szint helytartójának. Magasabb szinteken ezüst, arany, gyémántokkal ékesített stb. emlékérméket is lehet kapni. Viselése hatalmas dicsõség, de emellett más haszonnal is jár - már alig várod, hogy azonosíthasd! Természetesen, a helytartói emlékérem nem eladható.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.