Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
157 |
Játékhét: |
541 |
E forduló ára: |
11 zs. |
Maradék zseton: |
548 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 20. 13h:33' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. máj. 21. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 340.]
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
208.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
kno 9 10 17 19 |
9. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a méreted növelésére (+5 méret). Elköltesz 19
képességpontot a vastag bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a vastag bõr szakértelmed 20. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a vastag bõr szakértelmed 21. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
h 8 17 |
8. tárgy használata |
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a vastag bõr szakértelmed 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
Sajnálom, de nincs nálad 24581. tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
kf 24581 |
bekészíted a 24581. tárgyat |
Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 310.]
be 9 4 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok.
A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgád testét szeretnéd rekonstruáltatni.
Isteni mágia! Szolgád, savelementál újra egészséges. Megköszönöd a papok
segítségét, és kifizetsz 180 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 305.]
be 20 20 1 |
meglátogatod a 20. épületet |
Felkeresed a remetét, és megkéred, hogy mondja el, honnan lehet ezúttal
bejutni a Legendák Völgyében, és milyen szolgákat vitt magával a vadászó
galetki lord. A remete természetesen elõször egy feladvánnyal szolgál.
A megfejtést a következõ fordulódban a BE 20 20 {megoldás} paranccsal közölheted.
Ha a megoldás törtszám, kerekíts, az ilyen feladatoknál lehet 1-2 eltérés.
A remete megmutatja a víztározót a háza elõtt. Elég primitív építmény
- három cseppkõ közé bõröket feszített ki, amelyek így egy háromszög alakú
medencét alkotnak. A bõrök alját a padlóhoz valamiféle faggyúval rögzítette,
hogy oldalt ne folyjon ki. A plafonról növõ cseppkövekrõl csöpög a víz,
ami ebbe a medencébe gyûlik. A remete elmondja, hogy a bõrök hossza 3,
4 és 3 lépés, szélességük (azaz a medence magassága) 3 lépés [1 lépés 1/3
méternek felel meg]. A medence most éppen félig van, ez vajon mennyi ideig
elegendõ a remetének [ha naponta kb. 5 liternek megfelelõ mennyiséget használ
el]?
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]
mak 1 1 3 |
1. makró definiálása/hívása |
1. makró 1 sorának módosítása, a 3. sortól:
ep 16 20 15 |
építed az 16. épületet 20 TVPért |
[Parancs 1. makróba tárolva.] [Rendben, az építkezés során
a regeneráció
tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez
500 arannyal. Itt az ideje, hogy végre te is kivedd a részed
a katonai
gyakorlópálya megépítésébõl! Kitolod a munkaterületre a bányagépet, és
beindítod. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és
átvitt értelmében is. Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 180 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 280.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Varázshatalmad segítségével elmondasz egy szélpajzsot. (-59
vp.)
[V 155 0 0:] Ellõsz egy nagyobb erõpajzs varázslatot. (+38% védekezés.)
(-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]
ep 16 20 15 |
építed a 16. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod
a katonai gyakorlópálya
felhúzását. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog.
Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne
fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 160 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 247.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Egy népszerû, vidám számot adsz elõ, amely arról szól, hogy hogyan itta
magát betegrészegre egy kövér kereskedõ. A szám végén a várt tapsvihar
elmarad. Néhány aranyat dobnak eléd, de máris oszlik a tömeg. (+66 arany.)
Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 hõsiesség
pont.) Ahogy megvizsgálod a kirakott kalapot, egy tárgyat is találsz benne
- egy bajnokok itala!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 227.]
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók
is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit!
A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány,
a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél
a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik.
A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát
alkotva.
(388. kaland, összköltsége 15 TVP.) Észreveszel 1
mitulen füvet.
Szakértõ módon leszeded. Folytatod a lelet feltárását. A hosszú munka meghozza
gyümölcsét - elõásol valamit: egy hatalom kék itala.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 217.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy szûk járatban való kúszás-mászással
közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Idelent valamiért sokkal hidegebb
van, talán azért, hogy a torzszülöttek élete még nyomorultabb legyen. Rövid
kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy kígyópók
(#160) [aura: egészség: 16.].
*** 1. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy gránitbõrt. (-11 vp.)
A sötét elf harcos a kígyópókot lövi.
(2 találattal 45 sebzést okozott.)
Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit,
Abdul elvarázsol egy tombolást. A kígyópók Jimmy felé mozog. A savelementál
megközelíti a kígyópókot. Jimmy a kígyópók felé mozog. A kígyópók és
Jimmy egymással harcolnak. A savelementál a kígyópókot támadja. Méreg hatás:
Jimmy
23 sebzést kap.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A kígyópók
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A kígyópók halálhörgés közepette
a földre zuhan. Méreg hatás: Jimmy
sebzõdik 23 ép-t.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 91/85, a savelementál:
68/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 45/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+9%). Szolgáidnak is jut
24%. Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította barlangi trollt!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett
járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére.
A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy
letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták
õket. Útközben észreveszel egy
ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted,
és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan
az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeleid egy
szirén fattyú (#223) [aura: egészség: 15.] és egy orgling melák (#157)
[aura: bûz: 14.].
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Rúnákat
rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. (-6 vp.) A szirén
fattyú ellõ egy mágikus ûr varázslatot. Tulajdonságaidat és képességeidet
a tárgyak és varázslatok már nem erõsítik! Abdul elmormol egy tombolás
varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg
érintése. A sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. A szirén
fattyú megúszta! A savelementál az orgling melákot rohamozza. Jimmy a
szirén fattyút rohamozza. Az orgling melák a savelementál irányába megy.
A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak. Jimmy a szirén
fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
A szirén fattyú
95 sebzést kap. (-10 vp.) A szirén fattyú kileheli lelkét.
A sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot. Az orgling melák
megtántorodik. Abdul az orgling melák irányába megy. Jimmy megközelíti
az orgling melákot. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak.
Abdul az orgling melákot támadja. az orgling melák kontaktméreg áldozata
lett. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 68/0, a savelementál:
85/29, Abdul: 56/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak,
miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%). Szolgáidnak is jut 46%.
Viszed, ami mozdítható: egy szirénhaj és 52 arany. Piknik idõ! A legfinomabb
falatokkal kezdesz. (+43% jóllakottság.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Felkészülve testben
és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös
aknában ereszkedsz alá. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több
járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Különös
érzésed támad, amikor egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl
megvizsgálva, rájössz, hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva,
titkos járatot pillantasz meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne
késõbb visszanézni, és körülnézni odabent. Továbbállsz.
(437. kaland, összköltsége
20 TVP.) [A kaland során varázslatpróbával is szembe kell nézned.] Lassan
haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled
egy xenomorf bébi (#204) [aura: erõ: 16.].
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz
egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol
egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A sötét elf harcos a xenomorf bébit
lövi.
(3 találattal 44 sebzést okozott.) Abdul mágikus ereje felhasználásával
elõidéz egy féreg érintését. Összegyûjtve mágikus energiáit, Abdul elvarázsol
egy tombolást. A xenomorf bébi megközelíti Jimmyt. A savelementál a xenomorf
bébi irányába megy. Jimmy a xenomorf bébi felé mozog. A xenomorf bébi
és Jimmy egymással harcolnak. A savelementál a xenomorf bébit támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot.
A xenomorf bébi
sebzõdik 110 ép-t. (-10 vp.) A xenomorf bébi holtan terül
el.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 67/54, a savelementál:
26/0, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 44/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok
csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+11%). Szolgáidnak
28% jut.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Elhaladsz néhány elhagyatott
barlang mellett - a lakók nyilván már feljebb költöztek - de a következõ
soron a barlangokból már fény szûrõdik ki. Észreveszel 1
hónakkupókot.
Szakértõ módon leszeded. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlók
ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A galetki, aki itt lakik
PargaT, egy , férfi. A Mutánsok klánjának kifejlett
mutáns rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja
tapasztalatlan kalandor. Tárgyai: Förtelmes maszk, kvatáns fókusz, Istencsászár
ónixgyûrûje, Leanthil karkötõje, aréna bronz érme, a küzdelem ónix karkötõje,
a kígyó díszes pikkelyvértje, a harcos ezüst fülbevalója, arany orgling
fétis, a gyõzelem zangrozi csizmája, quwarg amulett, szerencsekõ, Istencsászár
aranyozott fülbevalója, Örökkévalóság Gyémántja, a harcos szöges öve, a
pók smaragdgyûrûje, az ellenállás ónix karkötõje, Reménysugár, orgling
fétis, csapdamester, galetki érdemérem, xenomorf bõrgyûrû, a ragadozó hosszú
íja, a királynõ karkötõje, halálóriás pajzs. Megpróbálod rávenni, hogy
átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Számodra észrevétlenül a földre
esik a ruhádból a spanyolcsizma. Fõleg, mert a tárgy osztódott: egy új
példány lapul a zsákodban! Így üdvözlöd: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!"
Azonnal visszavág: "Bocskort csinálok a füledbõl!" Jól odamondasz neki:
"Sugárzik belõled a butaság, mint görényteknõsbõl a tömény bûz." Nem késik
a válasszal: "Igaz, hogy a butaságodat csak a bûzöd múlja felül?" Jól odamondasz
neki: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a
kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Nem késik a válasszal: "Egy protolisk
lárvánál magasabb intelligenciát lehet kimutatni, mint nálad, de tökkelütött."
Nem habozol, máris mondod: "Úgy bámulsz rám, mint egy nyáladzó, agy nélkül
született orgling disznó csökevény egy galetki uralkodóra!" PargaT feje
lila lesz, de látszik, hogy nincs frappáns válasza. Mikor kidühöngte magát,
biccent: Te vagy a gyõztes. (+43% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 178.]
Úgy döntesz, hogy keresve sem találhatnál jobb idõpontot egy kis portyára.
Kirándulásod során számos barlangot találsz, kérdés, hogy van-e köztük
alkalmas. Észreveszel 1
sötét mákot. Szakértõ módon leszeded. Kiválasztasz
egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A zászlók ellenére titkon
reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A barlang lakója
Mosquito Drow, egy magas, vékony, fehér, hosszú hajú, bordó,
mandulavágású szemû férfi. A Tisztogatók klánjának pusztító rangú tagja.
A Fényhozók szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: Dexkill öve,
az egyensúly gyûrûje, a harcmûvész vaspajzsa, kék gömb, a tárgyalás gyûrûje,
óriás fülbevaló, a harcmûvész karkötõje, káoszkígyó vért, ozin fülkarika,
arany orgling fétis, a sas aranyozott nyaklánca, quwarg amulett, vörös
karkötõ, a háború köve, az Örökkévalóság Rubinja, Rogan karkötõje, a kígyó
ónix karkötõje, a gyorsaság vívótõre, a gólem fekete csizmája, a puhányság
köve, a kobra vassisakja, az elefánt malachitgyûrûje, a pók smaragdgyûrûje,
a gladiátor díszes köpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ
határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Te sehonnai bitang!" Dühösen kiabálja
vissza: "Te gerinctelen kétfejû patkány!" Nagy levegõ után ezt kiáltod:
"Úgy nézel ki, mint egy gyomorrontást kapott szellõzõnyílás!" Nem késik
a válasszal: "Nicsak, hiszen te még rondább vagy, mint a múltkor!" Jól
odamondasz neki: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped
alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Nem késik a válasszal:
"Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb galetkije."
Jól odamondasz neki: "Te nyomorúságos biológiai csökevény, neked még az
ürítés is több erõfeszítésedbe kerül, mint másnak egy torzszülött elejtése!"
Jól odamondtál neki! Mosquito Drow csak hápog. Ez az, nyertél! Ellenfeled
alig észrevehetõen bólint. (+43% lélekenergia.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A kolónia
egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû
lesz választani. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A
zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd
Dr. Hannibal Lechter, egy nyúlánk termetû,
szikár izomzatú, igézõ tekintetû, kreolbõrû, fekete szemû férfi. [aura:
5-ös savpajzs.] A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Felszerelése: Õsmágus
köpenye, káoszkígyó vért, Trollagyar, szivárvány karkötõ, Xantin rubinöve,
ezüstmedál, vérfarkas agyar, szerencsekõ, óriás fülbevaló, krakoch csizma,
Fairlight sipkája, galetki érdemérem, aréna vas érme. Számodra észrevétlenül
a földre esik a ruhádból a spanyolcsizma. Így üdvözlöd: "Törd ki a fogad,
s feküdj a bölcsõbe!" Dühösen kiabálja vissza: "Te leprás zombi!" Jól odamondasz
neki: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást."
Õ rögvest kontrázik: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt
karalábéval?" Nem habozol, máris mondod: "A görbe kampókezeddel még az
álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Õ rögvest
kontrázik: "Mindenki szerint te vagy a szint legprimitívebb, legelmaradottabb
galetkije." A következõvel folytatod: "Állandóan az orrodat és a füledet
túrod, úgyhogy gyakran meg kell szakítanod a folyamatos vakaródzást, te
tetves torzszülött." Azonnal visszavág: "Te gombazabáló, gülüszemû, lapátfülû,
lógó hasú, görbe lábú, lukas fogú torzszülött-ivadék!" A fenébe, hirtelenjében
nem tudsz visszavágni! Megadóan sóhajtasz: vesztettél. Ellenfeled lélekenergiát
kap.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 162.]
k 3 406 430 393 271 |
kaland elvállalása |
(3. kaland:) A szirének egy barlangtó közelében tanyáznak. Óvatosan megközelíted
a helyet. A tóhoz egy meredek sziklafalon zúdul le egy barlangi patak vize.
Ha itt le akarsz ereszkedni, akkor igencsak jártasnak kell lenned a mászás
tudományában.
[Mászás próba 13-as küszöbre: sikeres]
Óvatosan leereszkedsz. Körülnézel, és máris megpillantasz egy szirén fattyút,
amely épp egy elbûvölt orgling melákot kényszerít mindenféle bizarr feladatra.
Rajtuk ütsz. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák
(#157) [aura: savimmunitás: 6.].
*** 1. KÖR *** A szirén fattyú a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy mágikus ûr! Tulajdonságaidat és képességeidet a tárgyak és varázslatok
már nem erõsítik! Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy ellenáll.megtörését.
(-6 vp.) Elõhívsz egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Heves kézmozdulatok
közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A szirén fattyú
megúszta! Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást.
Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. A savelementál az orgling
melák felé mozog. Jimmy a szirén fattyú felé mozog. Az orgling melák elindul
a savelementál felé. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak.
Jimmy a szirén fattyút támadja.
*** 2. KÖR *** Elõhívsz egy szellemkalapács varázslatot. A szirén fattyú
95 sebzést kap. (-10 vp.) A szirén fattyú holtan terül el. Összegyûjtve
mágikus energiáit, a sötét elf harcos elvarázsol egy vakító fényt. Az orgling
melák megtántorodik. Jimmy elindul az orgling melák felé. Abdul megközelíti
az orgling melákot. A savelementál és az orgling melák egymással harcolnak.
Jimmy az orgling melákot támadja. Az orgling melák kileheli lelkét.
[A csatában összesen 95 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 147/0, a savelementál:
94/26, Abdul: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%).
Szolgáidnak 46% jut. Viszed, ami mozdítható: egy szirénhaj. A gyomrod
korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+43% jóllakottság.)
Talán jobb is így az orglingnak, mint nyomorúságban élni! Lássuk, megvan-e
már az öt szirén haj.
[Tárgyhasználat: 5 szirénhaj]
Felkeresed az ifjú mágust, és átadod a szirén hajakat. A varázsló örömmel
fogadja õket. Jutalmul megengedi, hogy beleülhess rövid idõre a torony
központi nekrofun trónjába. A hatás hihetetlen! (+10 max. varázspont.)
Ezenkívül megígéri, hogy a jövõben szerez még számodra megbízatásokat.
(+3 képességpont.) (+1 hõsiesség pont.)
Sikeresen végrehajtottad a 3-as klánküldetést!
(406. kaland:) Felkeresed a titkos járatot. Nekiveselkedve, odébbtolod a
sziklatömböt. A járat szûk, épphogy csak elférsz benne. Óvatosan haladsz
elõre. Egy vaskos bronzajtó zárja el a továbbjutást. A kinyitása nem lesz
egyszerû feladat! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat,
és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Megérte
a fáradtságot, kinyitottad az ajtót! Várakozva lépsz be rajta.
Keresgélsz egy kicsit, és aki keres, talál: 54 arany, 9 drágakõ és egy
hõsiesség itala.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 16% lélekenergia.
(430. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc
nélkül megúszhatod ezt a kalandot! Ellenfeleid 2 manapoid figyelõ (#226)
[aura: elkt.immunitás: 15.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése!
(-6 vp.) Ellõsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) A sötét elf harcos
mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. Az 1. manapoid
figyelõ ellenállt a varázslatnak. Abdul a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy tombolás! Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy
féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette az 1. manapoid
figyelõ elmormol egy megszakítást. Az 1. manapoid figyelõ mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy a forrás érintését. Heves kézmozdulatok közepette
a 2. manapoid figyelõ elmormol egy a forrás érintését. A savelementál elindul
a 2. manapoid figyelõ felé. Jimmy az 1. manapoid figyelõt rohamozza. A
savelementál a 2. manapoid figyelõt támadja. Jimmy az 1. manapoid figyelõt
támadja.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. manapoid
figyelõ megpróbálja megszakítani, sikertelenül. Az 1. manapoid figyelõ
110 sebzést kap. (-10 vp.) Az 1. manapoid figyelõ halálos sebet kapva a
földre zuhan. A sötét elf harcos rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy csendvarázs. A 2. manapoid figyelõ megúszta! Összegyûjtve mágikus energiáit,
a 2. manapoid figyelõ elvarázsol egy megszakítást. Abdul a 2. manapoid
figyelõt rohamozza. A savelementál a 2. manapoid figyelõt támadja. Abdul
a 2. manapoid figyelõt támadja. A 2. manapoid figyelõ halálhörgés közepette
a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 76/0, a savelementál:
99/0, Abdul: 51/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+19%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak
52% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy manapoid fülbevaló, egy õskõ,
egy bíbor pikkelyvért, 2 barna manakõ és 56 arany.
[ld. enc.] Itt az ebédidõ!
Gyorsan enni kezdesz. (+70% jóllakottság.)
Micsoda furcsaság! Egy asztalt pillantasz meg, rajta vízzel (vagy valamilyen
más átlátszó folyadékkal?) megtöltött, zárt gömbök. A szoba túloldalán
egy ajtót látsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: sikeres] Visszaemlékezel
arra, hogy hogyan is mûködik ez a csapda. Igen! A gömböket egyenként, nagyon
óvatosan, lepakolod a földre, ezután kinyitod az ajtót. Néhány nagyobb
kõ zuhan a földre, megremegtetve a szobát, de a gömbökkel nem történik
semmi. Bemész az ajtón.
Megpillantasz egy zsinórt, amely keresztbe van kifeszítve elõtted. Milyen
ügyetlen csapda!
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: sikeres] Felemeled
a lábad, hogy átlépd, és ekkor megpillantasz egy nagyon halvány vonalat
a padlón. Ha átléped a zsinórt, pont oda lépsz, ami az igazi csapdát beindítja!
Nagy lendületet veszel, és hatalmasat ugrasz a lépés helyett.
Alaposan körbevizsgálódsz. És igen, találsz is valamit: 76 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
(393. kaland:) Úgy látszik, tökéletesen megjegyezted az utat, mert rövid
keresés után sikerül megtalálnod a járatot, amely visszavezet az üdítõ
vízeséshez. Itt az ideje megvizsgálni a barlang titkát! Kapaszkodva, végtagjaidat
használva mászol föl.
[Mászás próba 11-es küszöbre: sikeres] Megizzadtál,
de fent vagy! Egy eldugott barlangban találod magad.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: 97 arany.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 32% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(271. kaland:) Félrehajtva a növényeket, behatolsz a barlangmélyi minidzsungel
szívébe. Homály és csönd fogad. Egy primitív vadászmintákkal díszített
ajtót találsz, sajnos be van zárva. A zárnyitó készlet segítségével megpróbálod
kinyitni az ajtót.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: sikeres] Sokáig
vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza, az ajtó feltárul.
Továbbmész.
Egy szabályos hatszög alakú terembe érsz, más kijáratot nem látsz. A földön
fonnyadt nekrofunok - mágikus affinitású növények - kóradoznak. Finoman
megsimogatod õket, remélve, hogy saját mágikus energiáddal táplálni tudod
õket.
[Mágia próba 12-es küszöbre: sikeres] A nekrofunok lassan életre
kelnek, és ezzel eggyütt a terem közepe zölden világítani kezd! Rálépsz,
mire egy lift megindul veled lefelé.
Egy szakadékhoz érkezel, a falon kapcsolók. A mélyben kõoszlopokat látsz.
Megérintesz egy kapcsolót, és az egyik kõoszlop felemelkedik! Ha minden
fel tudod emelni, akkor átsétálhatsz rajtuk a túloldalra. Próbálgatni kezded
a kapcsolókat. Mindegyik felemel egy oszlopot, de szinte mindegyik vissza
is süllyeszt egyet!
[IQ próba 15-ös küszöbre: sikeres] Végigpróbálgatod
a kapcsolókat, és megfigyeled, melyik mit csinál. Hamarosan tudod, milyen
sorrendben kell õket meghúzni, és máris megvan a híd! Átsétálsz rajta.
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva.
Hozzálátsz a zár szakszerû felnyitásához.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre:
sikeres] Rövid idõ alatt sikerül a zárat kinyitnod. Kiváló! Átlépsz a
nyitott ajtón.
Kutatni kezdesz, próba szerencse alapon. Sikerrel: 102 arany, egy díszes
fejpánt és egy zöld köntös.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 80% lélekenergia.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]
m 3 13 1112 1212 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 3,13) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 3,12) Merre tovább? Északra! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,11) A négy égtáj közül északot választod. Az õsi csarnok közepén fehéren
kavargó alak jelenik meg. Egy õs szelleme! Térdre borulsz. A szellem elmondja,
hogy próbára akar tenni. Ha a próbát kiállod, továbbmehetsz, ha nem, vissza
kell fordulnod! A következõ feladványra kell megoldást találnod:
Ha 6
sziklozug 3 hét alatt 90 kiló sziklát fal fel, akkor 9 sziklozug 8 hét
alatt hány kiló sziklát eszik meg?
Hmmm... nehéz! Majd késõbb kitalálod.
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 3,11) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 4,12) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[11 TVP-t használtál fel, maradt még 76.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Elhagyod az Õsök Csarnokát. Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat
kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó
szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Miközben
a zsebedben turkálsz, elgurul valahová egy drágaköved.
[2. kör:] Ebben a körben a nyereményed 4 õsi relikvia.
[3. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a mágus hosszúkardja.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a gladiátor karikaszimbóluma.
[6. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 ezüst tóken.
[8. kör:] Egy kis technikai probléma miatt a játék rövid ideig szünetel.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 drágakõ.
[12. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz csábító sisakja.
[15. kör:] Hatalmas taps zúg fel. Egy másik asztalnál valaki platina tókent
nyert!
[20. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hõsiesség itala.
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]
tk 50 732 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Elérkezett az idõ az 50. kaland végrehajtására. Találkozol társaiddal a
megbeszélt helyen. Üdvözöl téged ismeretlen galetki, ismeretlen galetki,
ismeretlen galetki.
Hiszitek is, meg nem is a remete történetét. Valamennyien láttátok az elmúlt
napokban a helytartót, és elsõ pillantásra teljesen normálisnak tûnt. Egyszer
mintha úgy nézett volna hátra, hogy csak a fejét fordította el 180 fokkal.
De persze nem vagy biztos benne, rosszul is láthattad. Ennél több gyanús
jelet nem tudtatok összeszedni. Azért elmentek a remetéhez. Õ egy kicsit
nyugodtabban fogad, mint a múltkor.
- Na, most már van igazán komoly bizonyítékom
is. A helytartó a tegnap felkereste a szint parkját, hogy a köznéppel mutatkozzon,
ezzel is javítva a népszerûségén. Miután elunta a jópofizást, lepihent
a park egyik sarkában, persze a testõrök távol tartották pórnépet. Amikor
elmentek, akkor megvizsgáltam a helyet, és nézzétek, mit találtam!
Egy
kis üvegcsét mutat, amiben valami sárgás ragacs látható.
- Ez a sárga
valami egy Porgan démon váladéka. Ott találtam, ahol a helytartó feküdt.
Ennél több bizonyíték nem kell. A démonûzés nem könnyû dolog. Az áldozatot
le kell kötözni egy ágyra, és ezeket a démonûzõ varázsmondatokat kell felolvasni.
A démon persze megpróbál ellenállni, ezért komoly kitartásra van szükség.
Lehet, hogy csak több órányi felolvasás hozza meg az eredményt... Ha valamiért
félbeszakad, akkor persze az egészet elõrõl kell kezdeni. Na menjetek,
és sok szerencsét! Szerencsére idõnként még a démonnak is szüksége van
pihenésre, ha sikrül alvás közben elkapni a helytartót, akkor még esélytek
is van a sikerre.
Ez egész egyszerûnek hangzik. Csak le kell kötözni a
helytartót. A testõrök meg biztos segítenek. Vagy nem. Inkább az utóbbi.
Összeül a kupaktanács, hogy valamilyen elfogadható tervet dolgozzon ki.
[IQ-összeg próba 50-es küszöbre: sikeres]
Felváltva adjátok elõ ötleteiteket. Persze önmagában mindegyik megvalósíthatatlan,
de egy kis munkával végülis efogadható terv alakul ki. Az elsõ lépés: bejutni
észrevétlenül a helytartói palotába. Az esélytelen, hogy az egész csapat
egyszerre tudjon bent elrejtõzni, de egyvalakinek azért sikerülhet. Este
leereszt egy kötelet, amin az egész csapat fel tud mászni. A terv megvan,
mostmár csak meg kell valósítani.
Te vagy a csapatból a legjobb, így te próbálkozol.
[Lopakodás próba 15-ös
küszöbre: sikeres] Mindenki szerencsét kíván, Te pedig elindulsz a palotába.
Ilyenkor természetesen nyitva áll mindenki elõtt, az õrök gond nélkül beengednek.
Belépsz a fogadó csarnokba és egy kicsit tétovázol. Végül megkérdezel valakit,
hogy hol kell várakozni azoknak, akik személyesen a helytartóval akarnak
beszélni. Egy emeleti terembe irányítanak. Lassan mész fel a lépcsõkön,
alaposan felméred a környezetedet. A folyosókon õrök állnak mindefelé,
és a váróterem is zsúfolásig van. Itt nem lehet elrejtõzni. Az egyetlen
esély, ha be tudsz surranni egy ajtón, amikor az õrök nem figyelnek oda.
Vársz egy kicsit, majd elhagyod a várótermet és visszaindulsz a lépcsõ
felé. Egy alkalmasnak tûnõ pillanatban gyors mozdulattal benyitsz a melletted
levõ ajtón és belépsz rajta. Az ajtót becsukod, és feszülten várod az õrök
kiálltását. Semmi. Kissé lassan telik az idõ, így egyedül, de azért telik.
Amikor eljön a cselekvés ideje, odalépsz az egyik szellõzõnyíláshoz, kinyitod,
és várod a többieket.
Eddig minden remek, most már csak egy kötél kell, amin a csapat fel tud
mászni.
[Tárgyhasználat: 1 kötél] ismeretlen galetki 1 db kötelet ad be.
Óvatosan, de igen tempósan másztok. Hamarosan az egész társaság a szobában
lapul. A helytartó hálószobája nincs messze. Ilyenkor általában csak két
õr van a helytartó közelében. Meg persze néhány õrjárat, de ezeket el lehet
kerülni. Ezeket NAGYON gyorsan ártalmatlanná kell tenni, hogy a helytartó
lehetõleg fel ne ébredjen. Elosontok a hálóteremig. A két õr nem túl éber.
Ha gyorsak vagytok, talán nincs idejük kiálltani és van rá remény, hogy
a helytartó nem ébred fel.
Ellenfeleitek 2 galetki katona (#170) [aura: 14-es méretû 23-as szintû jobb
csáp.].
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Ellõsz
egy a forrás érintése varázslatot. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után
ismeretlen galetki létrehoz egy szellemkalapács varázslatot. Az 1. galetki
katona
113 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetki az 1. galetki katona felé
mozog. Ismeretlen galetki megközelíti a 2. galetki katonát. Az 1. galetki
katona megközelíti ismeretlen galetkit. A 2. galetki katona megközelíti
ismeretlen galetkit. Ismeretlen galetki és az 1. galetki katona egymással
harcolnak. Az 1. galetki katona hörögve elterül. Ismeretlen galetki és
a 2. galetki katona egymással harcolnak. A 2. galetki katona halálos sebet
kapva a földre zuhan.
[ Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen
galetki: 111/0, ismeretlen galetki: 217/40, ismeretlen galetki: 113/0.]
Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz,
hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy csapdaészlelés
itala és 5 drágakõ.
Az õrök ájultan hevernek a földön. Az ajtót rendkívül óvatossan nyitjátok
ki. A helytartó ott szuszog az ágy közepén. Óvatosan körbeveszitek, majd
egy jól irányzott ütéssel valamelyiktek fejbecsapja. A szemei felpattannak
- micsoda vörös démoni szemek ezek! - majd a helytartó elveszíti eszméletét.
Gyorsan megkötözitek, és máris irány a másik szoba. A kötélen lereszkedtek,
- a helytartót egy kicsit nezebben juttatjátok le - majd rohamtempóban
irány egy féreesõ barlangterem, amit már jó elõre kinéztetek. A helytartót
odakötözitek az ágyhoz, és máris elkezditek a démonûzõ szertartást. A helytartó
közben magához tér, köteleit rángatja, de egyelõre tartja magát. Már nagyon
hosszú ideje csináljátok a szertartást, alig álltok a lábatokon. A démonûzõ
igéket felváltva olvassátok fel.
[Egészség-összeg próba 60-as küszöbre:
sikeres]
A fáradtság legyõzése egy hõs elsõszámú feladata. Ezt ti nagyszerûen meg
is oldottátok. A felolvasás rendületlenül folyik tovább. Egyszer csak a
helytartó iszonyatosan nagyot üvölt, szeme megüvegesedik, száját hatalmasra
tátja. Vakító fénysugár csap ki belõle. [70 életpontot sebzõdsz.]
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. Gyógyulsz
22 életpontot. (-5 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-5 vp.)
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
Iszonyatos fájdalom borít el benneteket, szinte eszeteket vesztitek. A fény
elhalványul, és ott áll elõttetet a démon, undorító rücskös fejébõl sárgás
váladék folydogál:
- Most elpusztultok, mocskos halandó férgek. Ilyen
jó lakhelyem még soha nem volt: hatalom, pompa, gazdagság, nõk! Ez most
örökre elveszett, de ti rosszabbul fogtok járni.
Ellenfeleitek egy porgan démon (#244) [aura: elkt.immunitás: 20.].
[ld.
enc.]
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6 vp.) Varázshatalmad
segítségével elmondasz egy a forrás érintését. (-6 vp.) Ismeretlen galetki
megközelíti a porgan démont. Ismeretlen galetki a porgan démon irányába
megy. Ismeretlen galetki a porgan démon irányába megy. A porgan démon ismeretlen
galetki felé mozog. Ismeretlen galetki a porgan démont támadja. Ismeretlen
galetki a porgan démont támadja. Ismeretlen galetki és a porgan démon egymással
harcolnak. Regenerálsz (+11 ép) Méreg: Ismeretlen galetki
sebzõdik 16 ép-t.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy szellemkalapács varázslatot. A porgan démon
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A porgan démon halálhörgés közepette a földre
zuhan. Regenerálsz (+11 ép) Mérgezõdik: Ismeretlen galetki
16 ép-t sebzõdik.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 156/0,
ismeretlen galetki: 133/0, ismeretlen galetki: 30/122.] Gyõztél! Magadba
szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%). Viszed, ami mozdítható:
78 arany.
ismeretlen galetki feltételes gyógyítást használ.
A miszlikbe vágott démon testébõl még mindig sárgás váladék csöpög, de ti
már a helytartóval foglalkoztok. Hamarosan magához tér, és majdnem szívrohamot
kap, amikor meglátja a helyszínt. Aztán megnyugszik, és hatalmas jutalmat
ígér, amit a palotában kaptok meg. A 200 aranyat ugyan fitymálnád, de a
bronz helytartói emlékéremtõl felderül a képed!
[ld. enc.]
(+4 képességpont.)
(+4 hõsiesség pont.)
[51 TVP-t használtál fel, maradt még 5.]
bb 1 4 7 8 9 20 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Elõször is megnézed, mi kapható,
és megtippeled, mit mennyire tudnál lealkudni: Zu'lit csonttõre (#37751)
302 ap, kemény bõrpáncél (#3) 29 ap, bõrpáncél (#9) 14 ap, sziklarepesz
(#13) 4 ap, üvegcse (#14) 2 ap, mandolin (#19) 58 ap, kötél (#128) 14 ap,
díszes rézkulcs (#129) 7 ap, ében tündekard (#132) 29 ap, ében nyílpuska
(#133) 43 ap, ében láncing (#134) 58 ap, lemúr hártya (#161) 4 ap, khazdar
taréj (#268) 23 ap, patkányfog (#270) 14 ap, opilíchium gyûrû (#298) 362
ap, lelakatolt ládikó (#310) 435 ap, olaj (#415) 14 ap, elsõsegély csomag
(#619) 3500 ap, az erõ sárga öve (#1617) 266 ap, az erõ hosszú íja (#1722)
285 ap, a tudás átlátszó köntöse (#2052) 271 ap, a tudás könnyû nyílpuskája
(#2186) 196 ap, az ügyesség karikaszimbóluma (#2561) 168 ap, az ügyesség
márványgyûrûje (#2576) 161 ap, a gyorsaság lovagi lemezpáncélja (#3702)
401 ap, a pontosság csillogó fejpántja (#4258) 433 ap, a védekezés díszes
fejpántja (#4706) 161 ap, a védekezés díszes karkötõje (#4842) 271 ap,
a védekezés barbár lándzsája (#4931) 174 ap, a titán fogazott kardja (#5818)
515 ap, a törpék vas lemezpáncélja (#6401) 313 ap, a törpék csatos öve
(#6566) 205 ap, a törpék sárga öve (#6567) 320 ap, a kobra vaspajzsa (#7363)
515 ap, a kobra szarvas sisakja (#7378) 515 ap, a tolvaj csonttõre (#9401)
208 ap, a tolvaj fogazott kardja (#9418) 515 ap, az entek átlátszó köntöse
(#9702) 325 ap, az entek díszes karkötõje (#9792) 325 ap, a tudós csontmaszkja
(#11442) 325 ap, a lich zöld köntöse (#11951) 208 ap, a remete ónixgyûrûje
(#12478) 497 ap, a szívósság sárgaréz nyaklánca (#14681) 215 ap, a szívósság
csontamulettje (#14697) 325 ap, a szellemek aranyozott nyaklánca (#15133)
508 ap, a szellemek hosszú íja (#15222) 339 ap, a szellemek hosszú lándzsája
(#15283) 515 ap, az elefánt szárnyas sisakja (#16377) 339 ap, a természet
keresztszimbóluma (#16963) 508 ap, a természet malachit karkötõje (#16991)
208 ap, a bérmágus vaspajzsa (#17263) 515 ap, a bérmágus gyalogos lándzsája
(#17532) 339 ap, a bölcsesség zangrozi csizmája (#17773) 497 ap, az energia
könnyû nyílpuskája (#18836) 243 ap, a kígyó ezüst fejpántja (#19107) 325
ap, a sebezhetetlenség könnyû pikkelyvértje (#19466) 243 ap, a gyõzelem
kék köpenye (#20937) 320 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 313 ap,
a túlélés csontamulettje (#21447) 325 ap, a tökéletesség nagy pajzsa (#21762)
393 ap, a tökéletesség fekete csizmája (#21822) 379 ap, a tökéletesség
ezüst fülbevalója (#21957) 374 ap, a jég bronz mellvértje (#22647) 304
ap, a jég ezüst fejpántja (#22707) 217 ap, a jég kék köpenye (#22737) 212
ap, a jég bíbor köntöse (#22754) 577 ap, a jég malachitgyûrûje (#22827)
217 ap, a jég aranyozott fülbevalója (#22858) 361 ap, a jég nehéz nyílpuskája
(#22887) 261 ap, az enyészet márványgyûrûje (#23276) 114 ap, a villám vaspajzsa
(#23563) 386 ap, a villám ezüst fejpántja (#23607) 217 ap, a villám sárga
öve (#23667) 212 ap, a villám háromszögszimbóluma (#23712) 226 ap, a méreg
ezüst nyaklánca (#24132) 226 ap, a méreg csontamulettje (#24147) 217 ap,
a méreg vívótõre (#24253) 368 ap, a regenerálódás csontamulettje (#24597)
217 ap, a sün szárnyas sisakja (#24927) 231 ap, a teknõs halotti maszkja
(#25391) 114 ap, a teknõs háromszögszimbóluma (#25512) 226 ap, a teknõs
csepp fülbevalója (#25556) 111 ap, a teknõs csonttõre (#25601) 114 ap,
a szalamandra díszes fejpántja (#25856) 114 ap, a yeti fekete csizmája
(#26322) 217 ap, a yeti gyalogos lándzsája (#26532) 231 ap, a sav vassisakja
(#26726) 127 ap, a sav átlátszó köntöse (#26802) 217 ap, az elektromosság
bronz mellvértje (#27147) 304 ap, az elektromosság díszes fejpántja (#27206)
114 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 121 ap, az elektromosság
csontamulettje (#27297) 217 ap, a légzés átlátszó köntöse (#27702) 217
ap, a légzés hosszú íja (#27822) 57 ap, az angyalok utazóköpenye (#28136)
111 ap, az angyalok átlátszó köntöse (#28152) 217 ap, az angyalok aranyozott
nyaklánca (#28183) 379 ap, az angyalok csepp fülbevalója (#28256) 111 ap,
az angyalok gyalogos lándzsája (#28332) 231 ap, az ellenállás ezüst nyaklánca
(#28632) 226 ap, az ellenállás aranyozott nyaklánca (#28633) 379 ap, az
ellenállás görbekardja (#28766) 127 ap, az ellenállás gyalogos lándzsája
(#28782) 231 ap, a bûz halotti maszkja (#28991) 114 ap, a bûz márványgyûrûje
(#29126) 114 ap, a sólyom karikaszimbóluma (#29561) 121 ap, a sólyom márványgyûrûje
(#29576) 114 ap, a sólyom csepp fülbevalója (#29606) 111 ap.
[be 4:] Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek
a parancsnak a végrehajtásához.
[be 7:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 8:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 9:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[be 20:] Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a
végrehajtásához.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
be 1 |
meglátogatod az 1. épületet |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 8 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
khazdar taréj. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak,
és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen
kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás
mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó élõsködõ (#420) [aura: vastag bõr: 8.],
egy xenomorf gyermek (#421) [aura: mágia: 15.] és egy xenomorf csecsemõ
(#419) [aura: regeneráció: 8.].
*** 1. KÖR *** A xenomorf gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. Jimmy
145 ép-t sebzõdik. Jimmy kileheli lelkét. Elmondasz egy a forrás érintése
varázslatot. (-6 vp.) Elmondasz egy ellenáll.megtörése varázslatot. (-6
vp.) A sötét elf harcos a xenomorf csecsemõt próbálja távolról eltalálni.
(3 lövéssel 56 ép-t sebzett.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol
egy tombolást. Abdul varázshatalma segítségével elmond egy féreg érintését.
A xenó élõsködõ máris elõtted terem! A savelementál a xenomorf csecsemõ
felé mozog. A xenomorf csecsemõ a savelementál felé mozog. A xenó élõsködõ
téged támad. Ostorként csattant jobb csápjával. Félrehajoltál. Elõresuhint
bal csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít.
Gyengülsz (-21% támadás). Meglóbálva zúz jobb csápjával.
(6 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd szúrja. Idõdet lopja (-1 TVP). Iszonyú szaga benyomással van rád.
(-4 ép.) A savelementál és a xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. Regenerálsz
(+11 ép)
*** 2. KÖR *** A xenomorf gyermek mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy savcsapást. Abdul
sebzõdik 142 ép-t. Abdul halálos sebet kapva a
földre zuhan. Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemkalapács.
A xenó élõsködõ
110 ép-t sebzõdik. (-10 vp.) A sötét elf harcos a xenomorf
gyermeket próbálja távolról eltalálni.
(3 találattal 0 sebzést okozott.)
A xenó élõsködõ rád veti magát. Tekergetve suhint jobb csápjával.
(17
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lesújt rád bal csápjával. Nem
talált. Odacsap neked jobb csápjával.
(12 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják.
Kronózott! (-1 TVP). Szagától fuldoklasz.
(-5 ép.) A savelementál és a
xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ hörögve elterül.
Regenerálsz (+11 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorf gyermek elmormol egy savcsapás varázslatot. A
sötét elf harcos
135 ép-t sebzõdik. A sötét elf harcos kileheli lelkét.
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szellemkalapácsot. A xenó
élõsködõ
110 sebzést kap. (-10 vp.) A xenó élõsködõ hörögve elterül. A
tetem nagy durranással szétrobban.
33 életpontnyit sebzõdsz. A savelementál
a xenomorf gyermeket rohamozza. A savelementál a xenomorf gyermeket támadja.
Regenerálsz (+11 ép)
*** 4. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a xenomorf gyermek elmormol
egy savcsapást.
279 életpontnyit sebzõdsz. Ezer sebbõl vérezve, elveszted
az eszméletedet. A savelementál a xenomorf gyermeket támadja.
[A csatában összesen 264 sebzést okoztál, és 324 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 0/145, a savelementál:
156/26, Abdul: 0/142, a sötét elf harcos: 56/135.] Valamivel késõbb térsz
csak magadhoz. [-5 TVP.] Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában
levõ nyílást tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni!
Ehhez a B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
*** A fordulód során
4 véletlen kalandot teljesítettél, így +17% kalandor rangot szereztél,
kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.92).
Ebben a körben +8 galetki erõt és +18 hírnevet kaptál. A kör során összesen
894 sebzést okoztál, és 394 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
20 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról -5 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
340 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.92). Ez a 157. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (15) / 7.80 |
[2] IQ: |
15 (20) / 5.18 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 1.25 |
[4] egészség: |
14 / 2.98 |
[5] mágia: |
17 (32) / 13.43 |
[6] gyorsaság: |
21 / 4.16 |
[9] Méret/ép: |
207 / 1 |
Min. méret: |
157 |
Barlangméret: |
208 |
|
|
Varázspont: |
437 / 142 |
Képességpont: |
36 / 79% |
Hõsi pont: |
103 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
26% |
Galetki erõ: |
998 / 317 |
Hírnév : |
2368 |
Jóllakottság: |
200% |
Életkor: |
15 / 30 |
|
|
Galetki csaták: |
44 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
28 (0) |
Torzsz. csaták: |
1225 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
1104 (7) |
Leölt torzszülött: |
1877 (13) |
Pszi csaták: |
81 (0) |
Pszi
gyõzelmek: |
45 (0) |
Ájulások száma: |
29 (1) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! [ok] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
25 (34) / 5.33 |
[15] regeneráció: |
18 (22) / 2.13 |
[16] tüskés bõr: |
11 / 0 |
[17] vastag bõr: |
22 / 0.40 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (17) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
6 (15) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (14) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (13) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (15) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.88 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
8 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 4.68 |
[47] zárnyitás: |
11 / 6.19 |
[48] mászás: |
10 / 6.49 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.68 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.37 |
[51] transzformáció: |
8 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 7.86 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.40 |
[54] kereskedelem: |
11 (14) / 10.62 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
9 / 1.36 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 5.66 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.45 |
[60] pszi támadás: |
12 / 0.50 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.55 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
10 (8) / 1.50 |
[64] átokszórás: |
11 / 9.80 |
[65] álcázás: |
25 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 1.19 |
[67] régészet: |
9 / 6.52 |
[68] zene: |
12 / 2.57 |
[69] tanulás: |
8 / 1.05 |
[70] idézés: |
6 (11) / 0.55 |
[71] javítás: |
14 / 1.55 |
[72] építés: |
13 / 3.85 |
[73] felderítés: |
9 / 4.65 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (13) / 4.47 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
9 (14) / 3.31 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.38 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
4 (8) / 2.55 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 7.56 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (13) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.94 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
11 (16) / 1.24 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.12 |
[166] pengefal: |
1 (6) / 0 |
[133] pszi acéltorony: |
1 / 0 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.26 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
25 (30) / 3.99 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 2.24 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.34 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
81/0 |
188% |
140% |
14 / 5.85 |
ájult |
[2] savelementál |
160/79 |
198% |
160% |
12 / 1.35 |
harcol |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
86/0 |
188% |
180% |
12 / 5.95 |
ájult |
[4] sötét elf harcos |
70/0 |
188% |
180% |
9 / 1.09 |
ájult |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 16 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 100 5 10;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #388 (157. forduló),
#354 (156. forduló), #437 (157. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a katonai gyakorlópálya építésén
dolgozol, eddig 40 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás
ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg
10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz csábító sisakja (#26739) |
|
1 a légzés nagy pajzsa (#27612)
|
|
1 a méreg ezüst fejpántja (#24057) |
|
1 a remete kerek pajzsa (#12311) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252)
|
|
1 a védekezés ezüst fejpántja (#4707) |
|
1 a védekezés lovagi lemezpáncélja (#4602) |
|
1 átlátszó köntös (#1152)
|
|
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 bíbor pikkelyvért (#1018) |
|
1 díszes fejpánt (#1106) |
|
1 díszes köpeny
(#1138) |
|
4 ében láncing (#134) |
|
1 ezüst láncing (#1033) |
* |
1 káoszkígyó vért
(#271) |
* |
1 Õsmágus köpenye (#322) |
|
1 pikkelypáncél (#223) |
* |
1 platina villámöv
(#187) |
* |
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 vassisak (#1076) |
|
1 zöld köntös (#1151) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bölcsesség ezüst nyaklánca (#17832) |
|
1 a gladiátor karikaszimbóluma
(#6161) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
*
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a méreg márványgyûrûje (#24176) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
*
|
1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
|
|
1 a tûz ónixgyûrûje (#22378) |
|
1 a villám malachitgyûrûje (#23727) |
* |
1 a villám ónix karkötõje (#23743)
|
|
12381 arany (#1) |
|
2 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
* |
1 az Érzés
Gyûrûje (#569) |
|
1 bronz helyt. emlékérem (#313) |
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári
dekrétum (#254) |
|
2 csepp fülbevaló (#1256) |
|
2 díszes karkötõ (#1242) |
|
503 drágakõ
(#2) |
|
2 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 Fénygyûrû (#301)
|
|
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 galetki érdemérem (#276) |
|
1462 hamis arany
(#809) |
|
1 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 kék gömb (#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû
(#190) |
|
1 kõamulett (#1196) |
|
2 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 manapoid fülbevaló
(#294) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 opilíchium gyûrû (#298) |
|
1 orgling fétis (#269)
|
|
1 õsgyémánt (#237) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145)
|
|
1 sárkányamulett (#292) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
22 üvegszimbólum
(#138) |
Felszerelés |
|
3 arany tóken (#764) |
|
5 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
3 ezüst tóken (#763) |
|
13 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
2 hebrencs csapda (#582)
|
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 varázskõ (#210) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
* |
1 a hatalom kõrisfa íja (#7123) |
|
1 a mágus hosszúkardja (#10317) |
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467) |
* |
1 a tudós kardja (#11665) |
|
4 ében nyílpuska (#133) |
|
8 ében tündekard
(#132) |
|
2 fogazott kard (#1318) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
* |
1 rubin mágusbot
(#261) |
|
1 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
|
1 vívótõr (#1303) |
Varázsitalok és füvek |
|
10 bajnokok itala (#62) |
|
2 csapdaészlelés itala (#65) |
|
11 csótányláb
(#25) |
|
20 elfu moha (#33) |
|
12 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
4 hatalom kék
itala (#58) |
|
10 hónakkupók (#30) |
|
31 hõsiesség itala (#52) |
|
2 immunitás itala
(#71) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
2 kalmárok itala (#66) |
|
5 kihívás itala (#68)
|
|
4 kincskeresés itala (#64) |
|
22 liánvirág (#24) |
|
1 mágiaellenállás
(#76) |
|
31 mátekel gomba (#21) |
|
10 méregellenállás itala (#51) |
|
18 mézfû
(#29) |
|
20 mitulen fû (#20) |
|
10 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
2 pontosság itala (#72) |
|
25 ragálygomba
(#26) |
|
5 rémcserje (#34) |
|
11 sárga gyógyital (#61) |
|
17 sárkányvirág (#32)
|
|
19 sötét mák (#23) |
|
8 szemani gomba (#36) |
|
27 tejfonál (#28) |
|
2 tokin kaktusz (#40) |
|
9 üvegcse (#14) |
|
10 védelem itala (#59) |
|
18 velparaj (#35) |
|
9 waarkin (#38) |
|
20 winropu moha (#22) |
|
7 xita uborka (#39) |
|
1 zöld manaital (#63) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
20 barna manakõ (#149) |
|
4 bronz korong
(#297) |
|
1 démonlidérc esszencia (#272) |
|
1 duzzadt xenópete (#479) |
|
61 ekinda
haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
16 káoszkígyó pikkely
(#230) |
|
2 khazdar taréj (#268) |
|
3 kõtroll szem (#274) |
|
40 mandibula (#157)
|
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480) |
|
35 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152)
|
|
3 ratifikátor agy (#236) |
|
14 smaragd esszencia (#229) |
|
36 szójer
csáprágó (#231) |
|
4 xenópete (#278) |
|
24 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a teknõs
sárgaréz nyaklánca #25481 (5).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 15 drágakõ (#2), 1 mitulen fû
(#20), 1 ragálygomba (#26), 1 hónakkupók (#30), 3 hõsiesség itala (#52),
1 manapoid fülbevaló (#294), 1 bajnokok itala (#62), 1 sötét mák (#23),
2 barna manakõ (#149), 1 bíbor pikkelyvért (#1018), 4 õsi relikvia (#17),
1 díszes fejpánt (#1106), 1 khazdar taréj (#268), 1 zöld köntös (#1151),
1 a mágus hosszúkardja (#10317), 1 a gladiátor karikaszimbóluma (#6161),
1 a káosz csábító sisakja (#26739), 1 bronz helyt. emlékérem (#313),
1 hatalom kék itala (#58), 1 csapdaészlelés itala (#65), 1 ezüst tóken
(#763).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1891 arany (#1), 2 duzzadt xenópete
(#479), 1 õskõ (#8), 1 spanyolcsizma (#201), 3 szirénhaj (#293).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MANAPOID FÜLBEVALÓ (294. TÁRGY) A manapoid fülbevaló egy apró, szürke
kõ, arany foglalatban. A nekropoidok mágikus hatalommal ruházták fel, viselõje
a szellemi iskola varázslatait eggyel magasabb szinten használhatja.
PORGAN DÉMON (244. LÉNY) A démon, ha a saját fizikai valójában jelenik
meg, egy undorító kinézetû, állandóan sárgás váladékot csepegtetõ, embernél
valamivel nagyobb testû, és sokkal nagyobb fizikai erejû lény. Ha megszáll
egy másik lényt, akkor annak minden cselekedét uralja, és saját céljai
szerint irányítja. Ilyenkor kénytelen alkalmazkodni a gazdatest korlátaihoz,
pl. aludnia kell.
BRONZ HELYTARTÓI EMLÉKÉREM (313. TÁRGY) Ilyen emlékérmet azok kapnak,
akik valamilyen különleges szolgálatot tesznek a szint helytartójának.
Magasabb szinteken ezüst, arany, gyémántokkal ékesített stb. emlékérméket
is lehet kapni. Viselése hatalmas dicsõség, de emellett más haszonnal is
jár - már alig várod, hogy azonosíthasd! Természetesen, a helytartói emlékérem
nem eladható.