155. forduló, 157. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. aug. 6. 12h:19'
EZ A 174. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
175. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 30 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [186,58] koordinátán.
Holdfény Katerina, amikor összefutottatok, adott neked 2 Fekete Kehelyt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 10 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+246 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+319 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

v 1 10 0 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 280.]

h 1133 0 0 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy szopókő elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 260.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[185,59] Továbbmész a város utcáján. Észreveszel egy templomot. Sheran hívői építették. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy őrült varázsló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával megütöd az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az őrült varázsló testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 6 életpontot sebeztél. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy fokhagyma és 2 sáfránypor. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 96, gyógyulás: 13, összesen: -83 ÉP}

A következő épületeket látod: egy szörnypiac (648. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (657. épület.).

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Marokra fogva a csontpálcát ellenfeledre rohansz. Csontpálcával párszor keményen megütöd az őrült varázsló testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal megérinted az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 6 életpontot sebeztél. Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 5 gyenge méreg és 8 madártoll. 2 651 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 96, gyógyulás: 16, összesen: -80 ÉP}

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane; északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 248.]

ve 642 10 megveszed a 642. tárgyat 10
Vásároltál 10 áldott követ. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ee 76 184 185 eladod a 76. tárgyat a 184. tárgyat a 185. tárgyat
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ezüst kulcsot. 36 aranyat kaptál.
Eladtál 3 nagy bronzkulcsot. 42 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 248.]

m 4 mozogsz délre
[185,61] Folytatod sétádat a házak közt. A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. Mérg. ubuk dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó bal oldalát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 25, gyógyulás: 23, összesen: -2 ÉP}

Hatodik érzéked veszélyt jelez. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 165 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 208, gyógyulás: 0, összesen: -208 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 242.]

be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 24 25 mozogsz 24 25
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 61 életpontot sebeztél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával megütöd a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 32 életpontot vesztettél. A Hrumagurk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 109, gyógyulás: 9, összesen: -100 ÉP}

Hamarosan egy átokosztót pillantasz meg. (ld. enc.) {max. életpontja: 181-200.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 59 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az átokosztó testét. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 448 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +119 életerő.)
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Hirtelen egy átokosztót veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 52 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az átokosztó jobb lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! {támadása: 45.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 19 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Megmarkolva a csontpálcát a másikra rontasz. Csontpálcával többször eltalálod az átokosztó jobb oldalát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal meghorzsolod az átokosztó bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 448 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 88, gyógyulás: 11, összesen: -77 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban. [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy oglyth az. (ld. enc.) {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az oglyth nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot a másikra ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az oglyth farkát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az oglyth nyálkás csápját. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-1 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az oglyth nyálkás csápját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal megkarcolod az oglyth testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az oglyth száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 027 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 162, gyógyulás: 51, összesen: -111 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +112 életerő.)
Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontpálcát ellenfeledre rontasz. Csontpálcával néhányszor megcsapod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Elvesztette a varázserejét a csontpálca. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Hirtelen egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 40.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Elszántan a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorath lárva testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a gorath lárva fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő óndarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a gorath lárva jobb oldalát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 84, gyógyulás: 40, összesen: -44 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +92 életerő.)
[36 pontot használtál fel, van még 201.]

ov 5 óvatosságod: 5
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 26 mozogsz 26
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[22 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. {egyik sebzési módja: 1x 5d10+4.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát a másikra támadsz. Csontpálcával többször eltalálod az átokosztó testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az átokosztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. Az átokosztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 2 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Meglengetve a csontpálcát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Méregfoggal többször eltalálod a mutáns patkány bal első lábát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Méregfoggal többször eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns patkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány fejét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan a másikra rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Méregfoggal többször eltalálod a mutáns patkány jobb első lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +119 életerő.)
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Hirtelen egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 51 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a Hrumagurk amorf testét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a Hrumagurk testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a Hrumagurk egyik csápját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 34 életpontot vesztettél. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 621 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +105 életerő.)
A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. (ld. enc.) {támadása: 43.} Fegyvere egy bronzpenge. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a bérgyilkos fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöföd a bérgyilkos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a bérgyilkos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 2 558 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 132, gyógyulás: 0, összesen: -132 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy bérgyilkos az. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 40 ütő ellen.} Fegyvere egy bronzpenge. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +97 életerő.)
[66 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 29 10 11 mozogsz 29 10 11
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az oglyth nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az oglyth testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az oglyth jobb vállát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az oglyth bal vállát. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed az oglyth egyik csápját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 900 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 117, gyógyulás: 0, összesen: -117 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! {támadása: 45.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az átokosztó jobb karját. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontpálcát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontpálcával többször eltalálod az átokosztó bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 81, gyógyulás: 0, összesen: -81 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyíláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy használaton kívüli, kiszáradt csatornanyílást veszel észre [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! Fegyvere egy bronzpenge. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[110 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 8 9 15 mozogsz 8 9 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 18 19 17 mozogsz 18 19 17
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 14 35 36 mozogsz 14 35 36
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 30 31 39 mozogsz 30 31 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ve 180 3 megveszed a 180. tárgyat 3
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ee 193 194 191 eladod a 193. tárgyat a 194. tárgyat a 191. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 2 mozogsz a 2. ponthoz
Labirintusban/épületben vagy: labirintusban az M parancs nem működik, csak az LM, épületben pedig egyáltalán nem mozoghatsz. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

be 688 bemész a 688. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 297 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÖTÉT ITAL (284. TÁRGY)
A Sötét Italt egy Fekete Kehelyben kotyvaszthatod ki, három isteni könnycsepp, egy xirnox szív és egy trikornis szarv felhasználásával, ha már ismered a Varázsital Főzés varázslatot. A fenti komponensekből egy korty ital készíthető el, a KT 284 parancs kiadásával, 5 TVP-ért, a Varázsital Főzés mormolása közben. Egy Fekete Kehelybe maximum 5 korty fér ebből az iszonyatos nedűből. Ja, és hogy mire jó ez a mixtúra? Próbáld ki! (Az biztos, hogy a használata után nagyon éhes leszel.) Második paraméterben megadhatsz egy számot - ha ennyinél kevesebb ÉP-d hiányzik, nem fogod használni.

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

SZOPÓKŐ (259. TÁRGY)
Eleged van már abból, hogy nálad erősebb kalandozók elől kell menekülnöd, mások pedig kirabolnak, és nem tudsz kellőképpen bosszút állni? Most végre kitaláltad a megoldást, ami a Szopókő. Ezt az undorító, ám mégis varázserejű tárgyat egy szopógödörnél készítheted el, ha egy kerek követ bekensz ragasztóval, és egy kötél segítségével leengeded a fekete iszapba. Ehhez a KT 259 parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért. Ezután nincs más hátra, mint hogy megkeresd áldozatod tárgyát, és átadd neki "ajándékodat". Vigyázz! A szopókő mindig a nagyobb hatalmú gazdát keresi, így ha találkozol egy nálad magasabb szintű kalandozóval, a kő könnyen elhagy az új hatalom kedvéért, ha csak nem őrzöd eléggé (KF <kő> 3). Ezért nem lehet a kőtől egykönnyen megszabadulni: ha megpróbálod eldobni, eladni, elásni, vagy bármi módon megsemmisíteni, kellemetlen meglepetések érhetnek. Igazándiból kevés biztos módszer ismert. Annyi bizonyos, hogy 1.) átadhatsz az A paranccsal egy darabot egy másik kalandozónak, ha még nincs szopókő a birtokában [ne feledd - átadni lehet olyan kalandozónak is, akit hivatalosan "nem ismersz"]; 2.) ha lopnak tőled, a lopott tárgyhoz néha egy-egy szopókő is hozzáragad; 3.) bizonyos mágikus metódusokkal a szopókő végleg megsemmisíthető. Ezenkívül, ha egy nálad magasabb szintű kalandozó táborára lépsz, és barátságosak vagytok egymással, akkor van esély rá, hogy egy szopókő átugrik hozzá. (Ez az esély főként a szintjeitek különbségétől és az áldozatnál levő szopókövek számától függ.)
Hogy miért szolgált rá ez a kisméretű tárgy a nevére? Nos, amíg valakinél egy ilyen kő található, az ezután vonzani fogja a bajt - szerencséje ugyanis átmenetileg 1-es lesz. Hogy ez mit is jelent, az talán már Te is tudod, ha találkoztál már fabontó szójerrel, xirnoxszal, vagy más hasonló speciális szörnnyel...

HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.

ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve, ha Tulajdonságpajzs védelmez.

GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztítani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.

MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom, rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.

BÉRGYILKOS (375. LÉNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek. A "tisztes" munka végeztével ezek a gonosz utat választott kalandozók a helyi fogadókban pihengetnek, többnyire itt szereznek maguknak új megbízásokat.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 24 (40) Szint: 24 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (50) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (35) Védekezés: 75 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 23 (32) Életpont: 458/121 Jellem: gonosz (142) Tul. pont: 4
Szerencse: 20 (55) Varázspont: 662/0 Pénz: 3217 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 30/7 Pszi pont: 69/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1374 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 39 975 TP-t kaptál. Jelenleg 1 259 796 TP-d van. A következő szinthez még 140 204 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, ongóliant, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 54 az új rendszer szerint. A 152. fordulódban 10489 arany került a bankszámládra. 10698 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 15/50 szúrófegyverek: 21/78 (+18%)
vágófegyverek: 25/14 (+4%) ütőfegyverek: 4/81 (+94%) lőfegyverek: *24/100 (+8%)
dobófegyverek: 11/99 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << ököl (#28) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -21.); ében nyílvessző (#848) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,61 mezőn táborozol, a 99. labirintusban, 1. szinten, 7. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/21 2. nyomkövetés: 33/90 3. lopás: 1/83
4. mászás: 11/71 5. csapdakészítés: 13/35 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/78
7. gyógyítás: 16/65 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 16/59 (+12%)
10. szörnyidomítás: 6/20 11. teológia: 23/61 (+16%) 12. taumaturgia: 27/50 (+40%)
13. szerencsejáték: 2/25 14. versengés: 10/82 15. harcművészetek: 1/64
16. zene: 4/68 17. szörnyismeret: 11/20 18. pszi: 8/13 (+18%)
19. zárnyitás: 1/5 20. vadászat: 6/10 21. bányászat: 7/10
22. testépítés: 4/47 23. úszás: 8/21 24. főzés: 4/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), csontgólem (#392) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
17. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 81, 99, 129, 193.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 12, 16, 26, 33, 35, 36, 43, 46, 52.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 71, p 65 2, h 1133.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 62 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Az új képesség készen van, de még 3 nap szükséges, hogy használhassátok.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 teriád lándzsa (#1282) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 bronzpenge (#126) 1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328)
1 ryuku szablya (#695) 1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
1 csontpálca (#329) 2 kőkalapács (#13) 1 szöges bunkó (#8)
1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 2 rövid íj (#107)
Lövedékek
11 ezüsthegyű nyíl (#323) 7 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137)
36 nyílvessző (#108) 2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22)
8 ubuk tüske (#131) 7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
6 bumeráng (#249) 3 ezüstshuriken (#327) 16 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ubuk dobónyíl (#138)
5 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * igazgy. fülbevaló (#197)
8 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
6 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 4 ezüst nyaklánc (#117)
5 * gólem talizmán (#811) 4 halálhozó talizmán (#813) 1 * hősiesítő medál (#1558)
4 korinthai talizmán (#814) 1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
3 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
13 aranygyűrű (#193) 4 balkezes gyűrű (#1549) 1 Blounther gyűrűje (#1548)
1 drakolder gyűrű (#969) 2 ezüst gyűrű (#180) 1 * gyémánt védőgyűrű (#726)
1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165) 1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. kristálya (#2264)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 Fekete Kehely (#283) [bennük 8 korty sötét ital (#284), fér még: 2]
2 fűszertartó (#210) [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 0]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 13 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 27]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 40 csepp spiritusz (#170), fér még: 60]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 47 csepp ugh méreg (#166), fér még: 97]
3 vizestömlő (#3) [bennük 12 korty víz (#27), fér még: 48]
5 zöld üveg (#82) [bennük 30 csepp ragasztó (#83), fér még: 70]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 11 áldott kő (#642) 1 aranytermő erszény (#819)
6 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 6 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 2 ezüst kulcs (#184) 9 Fairlight szütyője (#2108)
4 fáklya (#36) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 1 + hebrencs csapda (#147) 41 kaja (#2)
3 kötél (#92) 14 kristályfolyadék (#449) 25 krónika (#1725)
1 kulcskarika (#648) 1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182)
1 moa antigrav (#2204) 1 moa varázsdoboz (#1133) 2 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nerub gyógyital (#1873) 1 olló (#335)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku amfora (#1153)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 8 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 2 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 44 álompor (#396)
135 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
3 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 7 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 1 dentor bőr (#551) 20 drótszőr (#37)
1 elf csont (#664) 13 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
4 ezüstdarab (#326) 7 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104)
2 fokhagyma (#403) 3 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179)
1 gromak bőr (#268) 20 gyöngymangó (#135) 10 halcsont (#390)
1 hattyútoll (#1222) 2 ilkin érc (#232) 1 jégszív (#282)
6 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
12 kőszem (#304) 5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 150 madártoll (#112) 50 mákrózsa virág (#56)
2 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384)
2 moa gyöngy (#378) 1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377)
4 moa üveggömb (#383) 10 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116)
10 mutáns csont (#331) 6 nektoraf faggyú (#667) 6 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 51 pirkit (#153) 5 púderkő (#119)
11 purifikátor háj (#269) 89 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669)
1 remák szív (#264) 20 rézdarab (#70) 4 rinóbőr (#651)
4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952) 10 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14) 5 szárnyas hernyó (#69)
2 szulfagor agyar (#677) 2 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328)
1 vapár ág (#110) 6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113)
7 vasérc (#152) 6 xirnox szív (#213)

Összsúly: 265.91 kg Megterheltség: 114%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 35 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 241 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
264 arany (#50) 1 bronzkulcs (#76) 1 csontpálca (#329)
6 drótszőr (#37) 6 ében nyílvessző (#848) 1 ezüst kulcs (#184)
1 fáklya (#36) 8 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 quwarg tojás (#360)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 áldott kő (#642) 1 bronzpenge (#126) 1 fokhagyma (#403)
4 gyenge méreg (#26) 8 madártoll (#112) 2 sáfránypor (#211)
1 szöges bunkó (#8) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

184 185 186 187
57
58
59
60
61
62
(185,59) szörnypiac (#648), tanácsadó bölcselő (#657), Sheran oltár, 12. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)
(185,60) őrült varázsló (#255), vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland
(185,61) fogadó # (#622), a 99. labirintus bejárata, 33. többszemélyes kaland, részeg kalandozók (#187), őrült varázsló (#255), Hrumagurk (#370), átokosztó (#372), oglyth (#374), élőholt hadúr (#371), gorath lárva (#376), mutáns patkány (#373), bérgyilkos (#375)

Üzenet küldése a karakternek