155. forduló, 157. forduló, Boldfellow, a lovag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 13. 9h:05'
EZ A 761. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
762. játékheted kezdete: nov. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4325
SZÁMLA : XXXX

BOLDFELLOW, A LOVAG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,49] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 2 sáfrányport (1 arany kikiáltási áron), 1 bronzpajzsot (1 arany kikiáltási áron), 1 tyrex csontot (1 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján találkozol egy vörös, tüsi hajú, piros szemű kobudera nővel. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme semleges. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-26 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.)
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Furcsa érzésed van: mintha valami hiányozna... Talán ha újra fellelnéd azokat az értékeket - kaland, barátság, szeretet - melyek e világra hoztak, értelmet vihetnél a mindennapok monoton öldöklésébe. Talán A FÉNY hordozóinak hírnöke mégsem beszélt (annyira) zöldeket...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+49 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+73 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 2. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad az oltár eltörlése varázslatot! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Istened ennek örülni fog. [10 pontot használtál fel, van még 273.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Előkészíted a hosszú íjat.
Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Hatalmas kőszobrok, áldozati oltár, egyszerű díszítésű oszlopok - ez minden, amit találsz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 238.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[126,50] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy smirglibokrot. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd. (ld. enc.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 9 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a kék rothasztó bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1014 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Egy tizenéves alakváltó siet eléd, hogy az ötpróba nyújtotta feladatok megoldására unszoljon. A beígért jutalom reményében követed őt, és az általa mutatott sátorba lépsz. Az alakváltó suhanc első próbaként egy súlyzót gurít a lábaid elé. Könnyen fogást találsz a fémes szerkezeten, és minden különösebb nehézség nélkül a magasba emeled. Erőpróba kipipálva... A következő próba egy gnóm asztalánál vár rád. A tudós tizenkét számot sorol fel neked, majd arra kér, add össze őket. Először a számok felidézésével gyűlik meg a bajod, majd amikor ez nagy nehezen sikerül, az összeadásnál buksz el. A gnóm szomorúan a fejét csóválja. 288 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan elhagyod az ötpróba-sátrat.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mosolygó arckifejezéssel fogad, de észreveszed, hogy szemével már a tárgyaidat vizsgálgatja.
- Látom itt a madártoll. Remek - mondja, de aztán elkomorodik. - Nincs itt minden! Egyszerre hozz máskor mindent, kalandor! Ezt most nem adom vissza, hogy megtanuld a leckét. - Mérgesen tapasztalod, hogy a tárgyat a köpenye alá gyűri. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 2 rézsisak, 6 bunkó, 49 madártoll, 8 gyöngymangó, 14 kazmár gyökér.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Piromenyét, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Ellenvarázslat. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Piromenyét, 3 Kisebb quwarg istenség. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 4 Mákrózsa főzet, 1 Illúziópalota. Ez póker! Vesztettél. 288 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 59 aranyad, ami most már az övé.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 288 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,51] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,52] Fák, mindenütt csak fák. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [80 pontot használtál fel, van még 158.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+13 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[123,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.


(Továbbmész...) [122,54] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qulli Brann előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Csak egy tormikus egér. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tormikus egér testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a tormikus egér farkát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tormikus egér, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 bordacsontot. 500 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [121,55] A terep vált: bozótos területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy sullár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sullár bal első lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a sullár testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sullár szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár feléd rúg, de nem talál el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 123.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 123.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[120,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tűzbokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy olvasztókemence van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy törpemammut. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut nyakát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütögeted a törpemammut bal vállát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a törpemammut ormányát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A törpemammut megtaszít agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [119,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [118,57] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Látsz egy amniosz-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Találsz egy barátság szent tüzét. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal párszor súrolva eltalálod az uzbány jobb szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 93.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 93.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: elmormolod a 62. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas hernyó). [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 2 20 fejleszted a 2. tulajdonságodat 20 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a garokk. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

KÉK ROTHASZTÓ (421. SZÖRNY)
Ez a négylábú szörny kosszerű szarvaival és ijesztően nyúlékony nyelvével méltón rászolgált a nevére. A félhomályos helyeket szereti, talán mert sötétkék, véraláfutásos teste itt remekül bele tud olvadni környezetébe. Ilyenkor szinte észrevehetetlen. Egyetlen dolog van, ami könnyen elárulhatja jelenlétét, az a mérhetetlen bűz, mely éjjel-nappal körülveszi. Van egy ocsmány rontó képessége: képes ellenfelének szerencséjét csökkenteni. Épp emiatt automatikusan elbújsz, ha ilyennel találkozol, hacsak ki nem adsz egy FT 421 feltételes támadás parancsot rá (persze az is elég, ha van rajtad tulajdonságpajzs).

KARAKTERLAP

Boldfellow, a lovag, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű ember férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Raia eljövendő papja vagy. Ez a 156. fordulód.

Erő: 23 Szint: 16 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 20 Támadás: 15 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 26 Menekülés: 30 % Életkor: 21/21 év
Egészség: 20 Életpont: 261/240 Jellem: jó (152) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 Varázspont: 116/1 Pénz: 325 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 595 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3703 TP-t kaptál. Jelenleg 159883 TP-d van. A következő szinthez még 20117 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, dehidrátor, quwarg királynő.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 3 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: * 20 lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); bronzhegyű nyíl (#94) (8 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11 2. nyomkövetés: 43 3. lopás: 1
4. mászás: 7 5. csapdakészítés: 10 6. csapdaészlelés: 2
7. gyógyítás: 47 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 4
10. szörnyidomítás: 1 11. teológia: 15 12. taumaturgia: 5
13. versengés: 1 14. zene: 10 15. szörnyismeret: 3
16. zárnyitás: 3 17. vadászat: 19 18. bányászat: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 100 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 5 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 25 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), álomport (#396) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 20 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 2 darabot )
elfogod woor-antilopot (#31) háló-csapdával (#220), spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
bakkura (#52) (csak egyszer), fekete griff (#107) (csak egyszer), tazunkaróka (#81) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), energiatüskék (#29)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
védelem tűz ellen (#38)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!
2.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 500 pontnyi fejlesztés szükséges.

Összsúly: 56.84 kg Megterheltség: 101%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 75 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
79 arany (#50) 5 isteni könnycsepp (#260) 13 madártoll (#112)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 bordacsont (#16) 1 kaja (#2)
1 sullár hólyag (#168) 1 uzbány csőr (#169) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(118,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), uzbányok (#102)
(119,57) oltár
(120,56) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), törpemammut (#115)
(121,55) oltár, sullár (#101)
(122,54) oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218)
(123,53) 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(124,52) egy ismeretlen isten rúnaköve
(125,51) trikornis (#104)
(126,50) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Tharr rúnaköve, oltár, 34. jellempróba, kék rothasztó (#421)

Üzenet küldése a karakternek