155. forduló, 157. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 23. 15h:02'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [81,90] koordinátán.
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+85 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy varkaudar felderítő nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 44 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 17 életpontot vesztettél. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő jobb oldalát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar felderítő nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 297.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ep 256 80 építed a 256. tárgyat 80 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 80 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [80 pontot használtál fel, van még 212.]

tf 1 fejleszted az 1. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az erőd. [0 pontot használtál fel, van még 212.]

ep 256 80 építed a 256. tárgyat 80 pontért
A munkát ott folytatod, ahol az előző munkás abbahagyta: az oszlopok felállításával. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Trükkös emelőrendszert használsz a magasan levő kövek felrakásához. 80 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [80 pontot használtál fel, van még 132.]

fkt 19 2 1 felt. készítesz a 19. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 130.]

hu 164 329 1577 hulladék: 164 329 1577
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasvértet. Hulladékgyűjtés törölve: csontpálca. Hulladék, ezért nem gyűjtesz monstrum vállvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

hu 230 276 278 hulladék: 230 276 278
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lánckesztyűt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

hu 186 48 70 hulladék: 186 48 70
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz antilopbőrt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

kb 164 197 1 kiveszel a bankból a 164. tárgyat (197 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 vasvértet. Kiveszel a bank széfjéből 1 igazgy. fülbevalót. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

bb 112 176 211 beraksz a bankba a 112. tárgyat (176 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 41 madártollat. Beraksz a bank széfjébe 10 vashegyű nyilat. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

80 81 82
89
90
91
(81,90) varkaudar felderítő (#7133)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 acélpengőkét 3 aranyért, 1 ametiszt medált 28 aranyért, 1 antilopbőrt 3 aranyért, 2 arany karperecet 52 aranyért, 1 aranyláncot 20 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 bumerángot 4 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 3 darázsszárnyat 12 aranyért, 4 dorony tüdőt 32 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 2 ezüst karkötőt 28 aranyért, 1 ezüst kulcsot 12 aranyért, 1 grifftojást 10 aranyért, 2 kristálygömböt 20 aranyért, 1 lánckesztyűt 15 aranyért, 4 magszim belet 20 aranyért, 1 manifeszt.nyúlványt 10 aranyért, 1 monstrum vállvédőt 120 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 1 nektoraf faggyút 3 aranyért, 4 nyílvesszőt 4 aranyért, 3 obszidián függőt 30 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 11 rákfatty váladékot 11 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 16 rézdarabot 16 aranyért, 2 rőtmanó kacagányt 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 1 sárga erőövet 40 aranyért, 1 shinai gömböt 40 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 17 ubuk tüskét 17 aranyért, 14 ugh mérget 28 aranyért, 1 umbatari karkötőt 40 aranyért, 4 vas dobónyilat 40 aranyért, 2 vízionár szemet 6 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 1 vasvértet 82 aranyért.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [10 pontot használtál fel, van még 117.]

pbe 2000 beraksz a bankba 2000 aranyat
(Csak 1879 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 6979 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[81,90] Dombos terepre érkeztél. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2520 pontot kell rákölteni.) Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 414, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szeppent rákfatty. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szeppent rákfatty jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szeppent rákfatty jobb oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a szeppent rákfatty bal első lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [82,91] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy törpemammut közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a törpemammut ormányát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaját. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [16 pontot használtál fel, van még 101.]

jlk 3713 jelszó kimondása 3713
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Az izgalomtól remegve léped át az ősi Moa szentély küszöbét. A tojás belsejét különös fény világítja meg. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a massza jobb oldalát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd a massza testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a massza bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A massza belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 20 életpontot vesztettél. Beléd öklel a massza! bal karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 mandibulapengét. 1 255 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! ... Ez az! Megtaláltad! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 szöges páncél, egy kristálygömb, 7 arany és egy vas dobónyíl. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 86.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 84.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[83,92] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy kardfogú fülemüle. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. A fülemüle síppal próbálod felőrölni ellenfeled idegeit. Na vajon ki bírja tovább? Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kardfogú fülemüle fejét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a kardfogú fülemüle testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kardfogú fülemüle! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 fülemüle agyart. 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [84,93] Az erdőt síkság váltja fel. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő piromenyét nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a piromenyét nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy csodabazárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [85,92] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csodabazárt. Nini, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az élőholt quwarg bal első lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ork sámán. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az ork sámán jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lő rád a másik. 8 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 60.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[86,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Felfedeztél egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a vaskardot a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a sullár lihegő pofáját. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea és egy uzbány trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Nem tűnik túl barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 15 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [87,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [88,93] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Mérgelődsz egy sort, hogy nincs nálad 20 arany a belépőre, majd bánatosan odébbállsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [39 pontot használtál fel, van még 21.]

m 3 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra
[89,94] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Találsz egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Ez a dolog önmagában jelenti, hogy elbántál akár a leghatalmasabb ellenfeleddel is.
Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [88,95] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [21 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 159 344 elmormolod a 159. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

av 13 alakváltás 13
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 4, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a tintacsiga. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 156. fordulód.

Erő: 20 (29) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 21 (25) Életpont: 316/304 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 468/109 Pénz: 7 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 40/33 Pszi pont: 163/85 EFejl: 30
Eddig összesen 1353 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 168 TP-t kaptál. Jelenleg 617 710 TP-d van. A következő szinthez még 182 290 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 156. fordulódban 6979 arany került a bankszámládra. 6979 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/99 (+4%) szúrófegyverek: 4/81 (+21%) vágófegyverek: 26/49 (+4%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/98 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
88,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 37/77 (+50%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/61 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 6/38 (+12%) 8. felderítés: 11/25 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 13/106 (+6%) 11. taumaturgia: 17/66 (+15%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 10/36 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 19/95 (+37%)
16. pszi: 24/9 (+3%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88
19. bányászat: 19/31 (+12%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/109 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
tintacsiga (#74) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 36 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12)
Vágófegyverek
1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
1 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 5 rézgolyó (#343)
15 * tüske (#22)
Dobófegyverek
$1 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689) $2 szöges páncél ($65)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
$1 * lánckesztyű ($230) 1 mászókarom (#78)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 38 csepp tinta (#101), fér még: 42]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $4 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 68]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
11 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
20 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 240]
6 vizestömlő (#3) [bennük 61 korty víz (#27), fér még: 59]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) 1 fülemüle síp (#1576)
5 gernim balzsam (#1894) 13 kaja (#2) 1 kötél (#92)
$1 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386) 1 + nyílcsapda (#243)
16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 1 dözmöng szív (#122)
51 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 8 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
6 gyíkfű (#201) 28 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199) 3 ¤ kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) $1 mandibulapenge ($125) 1 moa jádekő (#382)
1 mutáns csont (#331) 25 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
7 purifikátor háj (#269) 4 + remák szív (#264) 3 sallank karom (#128)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 + vapár ág ($110) 13 vasérc (#152)

Összsúly: 85.23 kg Megterheltség: 69%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 69 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) 5 kvazár (#244)
41 madártoll (#112) 6 pular kristály (#239) $3 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 3 varázskő (#305) 10 vashegyű nyíl (#176)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
899 arany (#50) 1 acélpengőke (#231) 1 ametiszt medál (#275)
1 antilopbőr (#48) 2 arany karperec (#194) 1 aranylánc (#191)
1 bordacsont (#16) 1 borostyán függő (#162) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 csontszablya (#64) 3 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 1 evaporőr háj (#105) 2 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst kulcs (#184) 1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
1 kristálygömb (#265) 1 lánckesztyű (#230) 41 madártoll (#112)
4 magszim bél (#103) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 monstrum vállvédő (#1577)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 nyílvessző (#108)
3 obszidián függő (#195) 3 óndarab (#85) 2 orgyilkos tőr (#225)
7 rákfatty váladék (#333) 1 rákpajzs (#98) 1 rejtőköpeny (#277)
16 rézdarab (#70) 2 rőtmanó kacagány (#714) 1 rövid íj (#107)
1 sárga erőöv (#276) 1 shinai gömb (#348) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 trikornis szarv (#198)
17 ubuk tüske (#131) 14 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
3 vas dobónyíl (#189) 10 vashegyű nyíl (#176) 11 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 fülemüle agyar (#267) 5 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 mandibulapenge (#125) 2 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)
2 szöges páncél (#65) 6 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
89
90
91
92
93
94
95
96
(81,90) varkaudar felderítő (#7133), 50. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, érclelőhely, manaelementál (#290), szeppent rákfatty (#186)
(82,91) törpemammut (#115), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)
(83,92) kardfogú fülemüle (#146)
(84,93) piromenyét (#99), Dornodon rúnaköve
(85,92) 48. jellempróba, csodabazár (#1404), élőholt quwarg (#202), ork sámán (#345)
(86,93) Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), sullárok (#101), egy árnymanó nő
(87,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(88,93) Raia rúnaköve, manaelementál (#290)
(88,95) nekrofun (#173)
(89,94) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek