155. forduló, 157. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 22. 12h:04'
EZ A 164. JÁTÉKHETED, 156. FORDULÓD
165. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [91,27] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 321.]

go 42 gonoszkodsz: 42
Befeded a vermet ágakkal, levelekkel. A közelben találsz egy szundikáló ragyás burástyát. Bár könnyedén leölhetnéd, jobb ötleted támad - oldalba rúgod, és rögvest szaladni kezdesz a feldühödött szörnyeteg elől. A verem felé szaladsz, és könnyedén átugrod - a burástya viszont egyenesen beleesik! Rövid ideig hörgés, sikoltozás, és sav sziszegés hallatszik, aztán csak erőteljes csámcsogást hallasz. Gyorsan odébbállsz, hiszen a hevenyészett csapdából egy ilyen lény könnyedén kimászik. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 311.]

kt 165 elkészíted a 165. tárgyat
Nincs elegendő alapanyagod ahhoz, hogy akár egyetlen mászókampót is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 311.]

kt 205 elkészíted a 205. tárgyat
Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 305.]

szm 68 megölöd a 68. szörnyet
Túl sok kaját eszik a móleon: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a móleon hosszú mandibuláját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fémrudat. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 305.]

fm 60 feltételes mászás 60
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 305.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[92,26] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy sziklafészek van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy fémbontó szójer. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Csáprágójával a fémbontó szójer megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő fémrúd felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Friss törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [93,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy fémbontó szójer. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer farkát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzpenge felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 693 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [94,24] Továbbra is magashegységben vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kőszáli disznó nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a kőszáli disznó jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csillezsályát. (ld. enc.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Raia oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vadász tatu került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (558. épület.). [44 pontot használtál fel, van még 261.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[93,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy emberevő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Karmaival az emberevő megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az emberevő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantroxi hívők összefogásával épült fel Raia Északi Fény nevű temploma. " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,24] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy sziklafészek van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy drasmólyom lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A drasmólyom belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}


(Továbbmész...) [91,24] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadtroll lehet. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll ragyás bőrét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-8 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy hóhérbimbót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy elhagyott bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A falak által kibocsátott lágy derengésben szemügyre tudod venni alaposan a járatot. Itt egy törött csákány, amott egy kisiklott csille... De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy orgoró! (ld. enc.)

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Az orgoró harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - az orgoró ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megütöd az orgoró testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával az orgoró végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. (ld. enc.) Elhajítod a vacak vérfürdető magszim trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes orgoró trófeát. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Az egyik oldaljáratban végre találsz valamit, amit magaddal vihetnél: 1 pular kristályt (ld. enc.). Lassan, minden mozdulatod alaposan megfontolva távozol. Kifelé legalább olyan körülményes a közlekedés, mint befelé volt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délre egy sziklafészek van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [92 pontot használtál fel, van még 169.]

m 6 6 4 mozogsz nyugatra, nyugatra, délre
[90,24] Még mindig hegyvidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy alpesi tehén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a vasalt bunkót a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval párszor megpöccinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss törpe nyomok vezetnek északra. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [89,24] Továbbra is alacsonyhegység. Az Ottomár hegység lábainál jársz.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [89,25] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy téfea magoflux!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a téfea magoflux testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a téfea magoflux száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy nyuhaj karbin. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss törpe nyomok vezetnek keletre.
Találkozol Risara. Sheran tanítványa. Egy arany karperecet, egy aranygyűrűt, egy aranyláncot, egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy pattanóböde trófea és egy bandita trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tárgyainak egy részét egy sóhajtó dorony viszi. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[64 pontot használtál fel, van még 105.]

a 165 1529 átadod a 165. tárgyat az 1529. kalandozónak
Ok, sikeresen átadtál 1 mászókampót Risara részére. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

f 205 kísérletezel a 205. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Telik múlik az idő... Ebből a tárgyból semmi értelmeset nem lehet csinálni. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Fél lábon ugrálva, felszerelésed több tagját egyensúlyozva próbálsz minél lehetetlenebb feladatokat állítani magad elé, az ügyességed fejlesztése céljából. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed észrevehetően fejlődjön. [Még 107 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 50.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Bukfencezel, cigánykereket hánysz, egyensúlyozol, hogy az ügyességedet fejleszd. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 87 TVP-t kell elköltened.]

[20 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Egy amnioszt fal föl a trappoló dinymák. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 297 pontot. A következő körben tehát 327 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

ORGORÓ (170. SZÖRNY)
Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére.

KŐSZEM (304. TÁRGY)
Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál.

PULAR KRISTÁLY (239. TÁRGY)
Ez az érdekes, óriási hópehelyre emlékeztető kristály áttetszően fehér. Tapintásra nagyon kemény, bár egy kőkalapáccsal és hosszas munkával porrá tudnád zúzni. De ennek ugyan mi értelme lenne? A pular kristály inkább így szép, egyben. Csak ne lenne ilyen nehéz...

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. Ez a 156. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 21 Védekezés: 34 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 261/258 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 111/105 Pénz: 212 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1064 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 779 TP-t kaptál. Jelenleg 215 324 TP-d van. A következő szinthez még 44 676 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, orgoró, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: * 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
89,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 (+1) 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 6 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 8 11. versengés: 3 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 6 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 30 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), nehezéket (#258) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1)
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 130.42 kg Megterheltség: 163%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 24 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 bronzpenge (#126) 1 mászókampó (#165)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
15 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 kőszem (#304)
6 madártoll (#112) 5 óndarab (#85) 1 pular kristály (#239)
2 rézdarab (#70) 1 vadász tatu bőr (#15) 8 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

88 89 90 91 92 93 94 95
23
24
25
26
27
28
(89,24) világítótorony (#156), érclelőhely
(89,25) mély szakadék (#154), téfea magoflux (#98), nyuhaj karbin (#110), Risara (1529. kalandozó)
(90,24) vaskohó (#155), világítótorony (#156), alpesi tehenek (#91), manaelementál (#290)
(91,24) vadtroll (#70), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), nekrofun (#173), orgoró (#170), érclelőhely
(91,27) móleon (#68)
(92,24) Raia oltár, érclelőhely, drasmólyom (#60)
(92,26) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(93,24) emberevő (#119), Raia rúnaköve, világítótorony (#156), Dornodon oltár, érclelőhely
(93,25) fémbontó szójer (#150)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), vadász tatu (#10)

Üzenet küldése a karakternek