154. forduló, 156. forduló, Magányos Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. szept. 21. 8h:12'
EZ A 168. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
169. játékheted kezdete: szept. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4357
ingyenf: 2

MAGÁNYOS FARKAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,107] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+56 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+31 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: ek 145 1 0 t. energia kisütése: 145 1
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 325.]

* 2. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 325.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

* 4. KP: h 1629 0 0 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy auralátás varázslat! Felkészültél az aurák kilesésére. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 315.]

* 5. KP: vv 26 14 0 elmormolod a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 313.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 311.]

ef 1 505 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [7 pontot használtál fel, van még 304.]

m 8 mozogsz északra
[130,106] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Megmarkolva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi lába tövét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Agyartőrrel megbököd az ekharion bébi testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight templomot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [36 pontot használtál fel, van még 268.]

fog 103 220 elfogod a 103. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

id 103 idomítod a 103. szörnyet
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (hány pontot költesz rá.)

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[131,106] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ragyás burástya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 94 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Utad során felfedezel egy mákrózsa bokrot. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy áeratikus hasnyák közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd az áeratikus hasnyák bal oldalát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját a másikra rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák egyik karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 31, gyógyulás: 12, összesen: -19 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [132,106] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Többször meglövöd a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Meglengetve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 59 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megbököd a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 21, gyógyulás: 11, összesen: -10 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [133,106] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete lótuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [27 pontot használtál fel, van még 241.]

kt 447 15 elkészíted a 447. tárgyat (15 darabot)
Sajnos csak 3 lótuszvirág készítésére van lehetőséged. Begyűjtöttél 3 lótuszvirágot. [9 pontot használtál fel, van még 232.]

m 4 mozogsz délre
[133,107] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku csapásvezető lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Kitátod a szádat, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Néhány helyen eltalálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 14 életpontot sebeztél. A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany és egy gyöngymangó. 1 524 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 5, gyógyulás: 2, összesen: -3 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 223.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Keményen, lankadás nélkül dolgozol. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy szintszívó intéz feléd kihívást.

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 82 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk tüske és egy orgyilkos tőr. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz támad rád.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 80 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csontváz támad rád.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 79 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy orgoró intéz feléd kihívást.

Tüzet köpsz. 73 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az orgoró fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1 010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy mérgezett vasnyíl, 3 sallank nyíl és egy orgyilkos tőr. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 193.]

m 4 mozogsz délre
[133,108] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy bandita közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. Tüzet köpsz. 72 életpontot sebeztél. Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Elszántan a másikra támadsz. Mallon botjával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bandita sunyi fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 57 életpontot sebeztél. Agyartőrrel jól megszúrod a bandita testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű. Szereztél 12 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy óriás liánt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 184.]

kt 209 elkészíted a 209. tárgyat
Begyűjtöttél 1 szuperkötelet. [12 pontot használtál fel, van még 172.]

m 3 mozogsz délkeletre
[134,109] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Dornodon oltár van. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [9 pontot használtál fel, van még 163.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Tüzet köpsz. 77 életpontot sebeztél. A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a dögkeselyű jobb szárnyát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Mallon botját. Marokra fogva a Mallon botját ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával kegyetlenül megütöd a dögkeselyű testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 55 életpontot sebeztél. Agyartőrrel megérinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 2, összesen: -13 ÉP}

Folytatod a kutatást. A becsületes munkát siker koronázza! Keresgélésed eredménye: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mérg. ubuk tüske. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy zombi intéz feléd kihívást.

Tüzet köpsz. 71 életpontot sebeztél. A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 75 életpontot sebeztél. A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. A következő kincseket találtad: egy rézpáncél, egy bumeráng, 2 mérg. ubuk tüske, 3 nyílvessző és egy szöges páncél. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[133,110] Vált a terep: sűrű erdőben vagy.

Látsz egy vapár cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [132,111] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tímárkunyhót. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [131,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Qulli Brann, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Találsz egy Chara-din monolitját. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 82 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 106.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy epokitféreg!

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az epokitféreg testét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 életpont.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az epokitféreg egyik ízületét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 9 életpontot sebeztél. Az epokitféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar fétis gyógyított rajtad (+9 életerő ). Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 37, gyógyulás: 39, összesen: +2 ÉP}

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 101.]

m 4 mozogsz délre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 2 905 4 mozogsz 2 905 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

lm 5 10 11 mozogsz 5 10 11
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2020. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 101.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 96.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 126 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 56.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 100 TVP-t kell elköltened.]

[26 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 243 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 10, 20.
Eleged van az állandó ugrálásból és trenírozásból, ma valami mondvacsinált ok segítségével kihúzod magad a kiképzés alól és lazsálsz egy kicsit. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az auralátás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 326 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATFORRÁS (505. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudati entitás legyőzése felbátorított, és magabiztossá tett titeket. Már olyan helyekre is elmerészkedtek a mindennapi tudati meditációtok során, ahová eddig - merő óvatosságból - inkább nem mentetek. Hamar rájössz majd, hogy amit eddig ismertél a kasztroplanáris síkból, az csak egy picinyke zuga volt ennek a fura, szinte felfoghatatlan dimenziónak. Vannak itt például furcsa szellemlények, gondolatfoszlányokból, érzelmekből képződött entitások, amelyek rád ugyan nem veszélyesek, de csodálatosan szépek, vagy épp fordítva, kimondhatatlanul rondák. Akadnak itt olyan jelenségek, amiket leginkább a ghallai időjáráshoz lehetne hasonlítani. Ezek néha viharként tombolnak, máskor pedig kellemesen bizsergetik az idetévedt látogatót. No, és persze vannak elképesztő képződmények, amiket gyorsan feltérképezhetsz, és kiismerhetsz, ha szánsz rá egy kis időt. Az egyik legismertebb ilyen kasztro-képződmény a tudatforrás. Nagyon sok van belőle, szinte bárhol megtalálható. Leginkább talán a Sötét Világ gejzíreihez hasonlatos, de ugyanúgy hajaz egy gusztustalan, épp felfakadó keléshez is. Időről-időre sűrű masszaként buggyan fel belőle a nyers tudati energia, ami aztán szétoszlik a környezetben. Ha ügyes vagy, némi koncentrálás árán könnyedén szipolyozhatsz ebből az energiából, ezáltal erősítve fel a tudatpont regenerációdat. (Ha kifejlesztitek ezt a képességet, a kör elején kapott tudatpont regeneráció alapját már nem a maxTU/7, hanem a maxTU/6 képletből számítjuk. Ha már rendelkezel ezzel a képességgel, akkor az arány tovább javul, és maxTU/5 lesz. A regenerációdat módosító, egyéb tudati képességek, az ott leírt szabályok szerint működnek továbbra is.)

KARAKTERLAP

Magányos Farkas, egy copfos ezüsthajú, piros szemű alakváltó férfi vagy. A bőröd kreolszínű. Raia hittérítője vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: strázsa (81). Ez a 155. fordulód.

Erő: 35 (50) Szint: 27 Merészség: 7/7 Magasság: 183 cm
IQ: 22 (29) Támadás: 43 Agresszió: 4 Testsúly: 82 kg
Ügyesség: 21 (28) Védekezés: 66 Menekülés: 35 % Életkor: 39/63 év
Egészség: 27 (34) Életpont: 619/619 Jellem: jó (453) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (34) Varázspont: 620/10 Pénz: 37032 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 34/1 Pszi pont: 175/155
Eddig összesen 2451 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 691 TP-t kaptál. Jelenleg 2 051 842 TP-d van. A következő szinthez még 248 158 TP szükséges. Trófeáid: ében halálhajcsár, bolyongó lidérc, ősdentor. A 28. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5270 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/87 szúrófegyverek: *25/100 ütőfegyverek: 25/84 (+5%)
lőfegyverek: 26/97 (+3%) dobófegyverek: 1/13

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -15.); rézgolyó (#343) (16 -25.); nyílvessző (#108) (26 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
131,112 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 94,107

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 168 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 400 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/67 2. nyomkövetés: 16/2 (+16%) 3. mászás: 13/69
4. csapdakészítés: 13/37 (+29%) 5. csapdaészlelés: 2/3 6. gyógyítás: 41/57
7. titkosírás: 2/15 8. felderítés: 9/53 (+30%) 9. szörnyidomítás: 4/48
10. teológia: 29/10 (+5%) 11. taumaturgia: 34/50 (+6%) 12. szerencsejáték: 1/67
13. versengés: 9/51 14. harcművészetek: 14/66 15. zene: 2/87
16. szörnyismeret: 5/76 17. pszi: 18/71 (+13%) 18. zárnyitás: 1/29
19. vadászat: 2/53 20. vitalitás: 3/79 21. bányászat: 16/59 (+15%)
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
segítesz max. 35 TVP-ért
udvarolsz a 7. fajúaknak
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 20 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 32 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
kisebb quwarg isten (#213)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
agykorbács (#97), nagyobb tűzlehelet (#150)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
védelem tűz ellen (#38)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. apró gnómlak (531): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): 66. labirintus (131,10). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. cirkuszi fősátor (713): többek közt 817. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): 4. lépésnél tartasz.

ISMERT LABIRINTUSOK
13, 14, 41, 42, 53, 54, 66, 192, 201.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 9, 14, 17.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 1158, az összesen kapott pontszám: 284475. (összesen ölhető: 1188 )

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3016 TU szükséges.)
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
256 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bumeráng (#249)
1 gyöngymangó (#135) 5 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
3 lótuszvirág (#447) 6 madártoll (#112) 5 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 3 nyílvessző (#108) 2 óndarab (#85)
2 orgyilkos tőr (#225) 1 rézpáncél (#71) 3 sallank nyíl (#129)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 1 szöges páncél (#65)
1 szuperkötél (#209) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

129 130 131 132 133 134 135
105
106
107
108
109
110
111
112
113
(130,106) ekharion bébi (#768), olvasztókemence (#86), 255. jellempróba, érclelőhely
(131,106) ragyás burástyák (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), áeratikus hasnyák (#243)
(131,112) művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), 26. jellempróba, sullárok (#101), epokitféreg (#147)
(132,106) ryuku ostromteknős (#362)
(133,106) bávatag golombár (#165), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(133,107) ryuku csapásvezető (#778), ősi csatamező (#263), szent tölgyfa (#393), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szintszívó (#96), csontváz (#48), orgoró (#170)
(133,108) bandita (#758), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(133,110) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), phua-kúp (#372), művészi porolit (#720)
(134,109) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, dögkeselyű (#174), zombi (#49), autentikus vámpír (#154)

Üzenet küldése a karakternek