154. forduló, 156. forduló, Jokkmokk összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 10. 12h:09'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3860

JOKKMOKK KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,96] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+26 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+58 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)

* 1. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 335.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 330.]

ek 40 5 t. energia kisütése: 40 5
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 355.]

ek 116 50 313 t. energia kisütése: 116 50 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 50 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

v 7 171 1 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 23 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 352.]

v 7 89 1 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 349.]

v 7 90 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 32 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 346.]

v 7 49 3 elmormolod a 7. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 343.]

v 7 247 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 16 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 340.]

v 7 268 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 8 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 33 34 36 mozogsz 33 34 36
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy 9 q. rohamosztagos az. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a q. rohamosztagos jobb hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a q. rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (9 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az 5 q. rohamosztagos csáprágójával. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 100 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 73, gyógyulás: 16, összesen: -57 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [34. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg nagymester torát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. Mosolyogva kidobod a nevetséges láncravert quwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg nagymester trófeát. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [36. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [60 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 37 40 41 mozogsz 37 40 41
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [40. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy láncravert quwarg van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a láncravert quwarg jobb első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a láncravert quwarg testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a láncravert quwarg fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Tövig nyomja csáprágóját a láncravert quwarg oldaladba. (1 támadástól 112 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 112, gyógyulás: 23, összesen: -89 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [41. PONT.] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 22 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 galachmitot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 235.]

lm 28 42 44 mozogsz 28 42 44
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [42. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [43. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szabotőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg szabotőr testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szabotőr többször is megmar! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 17 életpontot vesztettél. A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 25, gyógyulás: 2, összesen: -23 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [44. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [54 pontot használtál fel, van még 181.]

lm 48 49 54 mozogsz 48 49 54
Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [45. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szabotőr lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg szabotőr megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 19, gyógyulás: 1, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [46. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [48. PONT.] Hirtelen egy quwarg szabotőrt veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 14 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Marokra fogva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [49. PONT.] Megbotlasz valamiben: 4 remák szív. Felpakolsz. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [47. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [46. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [45. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [44. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [51. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [53. PONT.]
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy beholderfej medált, egy bozontfonatot, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kvazár kesztyűt, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval. rubinját, egy q. irtó medált, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy hegyi góliát trófea, egy óriásféreg trófea és egy q. rohamosztagos trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Cryene. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Azt mondod: - Tiszteletem mester. - Erre ő büszkén kihúzza magát. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Az út véget ér - egy zsákutca! [54. PONT.] Hirtelen egy kisebb quwarg istent veszel észre magad előtt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [84 pontot használtál fel, van még 97.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. A fenébe! Egy zsákutca. [54. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kisebb quwarg isten. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kisebb quwarg isten van előtted! Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [18 pontot használtál fel, van még 79.]

lm 67 55 65 mozogsz 67 55 65
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [51. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [50. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [55. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt quwarg. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az élőholt quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 39, gyógyulás: 4, összesen: -35 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [67. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg szabotőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 27 életpontot sebeztél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg szabotőr bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szabotőr csáprágójával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 45, gyógyulás: 2, összesen: -43 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg nagymester lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Nem találtad el. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 20 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 76, gyógyulás: 12, összesen: -64 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [66. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [55. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [56. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [57. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bekukkantasz a kis terembe. [58. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [59. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [60. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Összeakadsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Bőre bronzként csillog. Raia misszionáriusa. Egy angyalok gyűrűjét, egy boszorkánykendőt, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy olimpiai vasmedált, egy örökkéval.kristályát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe bakancsot, egy varkaudar ékkövet és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Dögvész trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Stormfist. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [63. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg felderítő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a ryuku buzogányt a másikra rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg felderítő torát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a quwarg felderítő potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg felderítő az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg felderítő torát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a quwarg felderítő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [78 pontot használtál fel, van még 1.]

lm 62 62 62 mozogsz 62 62 62
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2017. évben 9. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: h 396 0 0 használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -2.]

* 4. BP: dd 56 119 0 eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat
Sajnos nincs nálad mákrózsa virág. Sajnos nincs nálad púderkő. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Iszol a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-22 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 1, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Jokkmokk, egy fekete, copfos hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight ministránsa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 39 (43) Szint: 21 Merészség: 10/3 Magasság: 258 cm
IQ: 18 Támadás: 21 (23) Agresszió: 3 Testsúly: 303 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 32 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 18 Életpont: 304/268 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 30 (36) Varázspont: 140/93 Pénz: 2472 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 38/10 Pszi pont: 103/21 EFejl: 25
Eddig összesen 1290 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 909 TP-t kaptál. Jelenleg 694 032 TP-d van. A következő szinthez még 105 968 TP szükséges. Trófeáid: q. rohamosztagos, óriásféreg, quwarg nagymester. A 118. fordulódban 2790 arany került a bankszámládra. 2873 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/28 szúrófegyverek: 1/14 vágófegyverek: 6/52
ütőfegyverek: *27/100 (+2%) lőfegyverek: 1/0 dobófegyverek: 11/96 (+24%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
106,96 mezőn táborozol, a 244. labirintusban, 1. szinten, 63. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 61 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/19 2. nyomkövetés: 29/66 3. lopás: 1/0
4. mászás: 1/44 5. csapdakészítés: 15/74 (+6%) 6. csapdaészlelés: 6/21
7. gyógyítás: 33/16 8. titkosírás: 8/62 9. felderítés: 12/53
10. szörnyidomítás: 5/88 11. teológia: 6/86 (+24%) 12. taumaturgia: 14/52
13. szerencsejáték: 1/0 14. versengés: 1/0 15. harcművészetek: 1/0
16. zene: 6/0 17. szörnyismeret: 23/65 18. pszi: 20/44 (+16%)
19. zárnyitás: 13/89 20. vadászat: 9/37 21. bányászat: 17/81
22. testépítés: 21/19

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
kutatsz max. 90 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 8, max: 50)
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 744 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpajzs (#89) 1 bronzpáncél (#90) 1 fekete bőrcsizma (#247)
1 gromak bőr (#268) 1 kaja (#2) 3 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 rövid kard (#171) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
95 arany (#50) 2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
2 gyöngymangó (#135) 4 remák szív (#264) 12 spiritusz (#170)
1 tudás gyöngye (#522) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

105 106 107
95
96
97
(106,96) a 244. labirintus bejárata, q. rohamosztagos (#242), quwarg nagymester (#214), quwarg királynő (#153), láncravert quwarg (#744), quwarg szabotőr (#301), Cryene (3614. kalandozó), élőholt quwarg (#202), Stormfist (5387. kalandozó), quwarg felderítő (#299)

Üzenet küldése a karakternek