154. forduló, 156. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 23. 12h:03'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [88,95] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+66 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy vasérc. 1 218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 298.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-25 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+4 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 298.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 40 8 t. energia kisütése: 40 8
Tudati energiáidat erőteljesen koncentrálod. Előállítottál 40 TVP-t. [-8 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 333.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 330.]

m 1 mozogsz északkeletre
[89,94] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Találsz egy mákrózsa bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Egészséged TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 321.]

jlk 8612 jelszó kimondása 8612
Kimondod a megfejtett szót, remélve, hogy helyes lesz. Ujjongasz, ahogy látod, a varázsszó hatott: kinyílik az ajtó. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét halál. 84 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a massza fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a massza testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a massza nyálas sörényét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 púderkövet. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}

A neheze megvolt! Most lássuk a kincset! Hö - a kúp üres! A francba! Hüh, ez emlékezetes kaland volt! Kimész. [15 pontot használtál fel, van még 306.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+72 életerő). [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 304.]

m 7 6 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra
[88,93] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Itt csata lesz.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+4 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [87,93] Az erdőt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sóhajtó dorony. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 438 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [86,93] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sullár. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a sullár testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sullár lihegő pofáját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A sullár szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 466 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy mutáns pók trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd.
Nem látszik valami barátságosnak. Odébbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [28 pontot használtál fel, van még 276.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[85,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felfedeztél egy csodabazárt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg harcos. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [84,93] Továbbra is síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy korinthai amőba lesz az ellenfeled.

Kitátod a szádat, és lehelsz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 529 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony vizslatón végigmér, majd rád förmed:
- Nem azt mondtam múltkor, hogy hozd a tárgyakat? Mihaszna, most lett volna rá szükségem! Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 1 tyrex csont, 47 madártoll, 3 dárda, 7 vashegyű nyíl, 1 nagy vaskulcs.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sörényes ubuk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a sörényes ubuk sűrű sörényét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 ubuk tüskét. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [83,92] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[44 pontot használtál fel, van még 232.]

fku 5 felt. kutatás 5
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 232.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[82,91] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Ott kezdődik, ahol a háború véget ér, és ott végződik, ahol a háború elkezdődik.
Észreveszel egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [81,90] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2840 pontot kell rákölteni.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Megpillantasz valamit: 1 antilopbőr. Magadhoz veszed. [21 pontot használtál fel, van még 211.]

ep 256 160 építed a 256. tárgyat 160 pontért
Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. Elkészültél, leraktad az alapokat! Huh! Kezd kirajzolódni a templom formája. A következő elvégzendő feladat az oszlopok felállítása. Messziről hatalmas köveket görgetsz ide, és szabályos alakúra faragod. Izzasztó, fáradtságos munka a köveket felemelni, és a helyükre rakni, különösen a magasabban levőket. 160 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [160 pontot használtál fel, van még 51.]

kb 305 1 kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

v 84 290 elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy manaelementált! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 41.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rontasz. Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


szk 7133 keresed a 7133. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar felderítőt. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 38.]

ef 15 507 energia fejlesztése 15
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3411 36 59 leírod a 3411. kalandozónak a 36. szörnyet az 59. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3411 75 62 leírod a 3411. kalandozónak a 75. szörnyet a 62. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3411 106 142 leírod a 3411. kalandozónak a 106. szörnyet a 142. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy griffőniksz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3411 243 143 leírod a 3411. kalandozónak a 243. szörnyet a 143. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áeratikus hasnyák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3411 208 145 leírod a 3411. kalandozónak a 208. szörnyet a 145. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 13, 14.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a tintacsiga. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 296 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 155. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 20 (24) Életpont: 316/265 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 468/142 Pénz: 906 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 40/25 Pszi pont: 163/20 EFejl: 30
Eddig összesen 1344 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7 809 TP-t kaptál. Jelenleg 609 542 TP-d van. A következő szinthez még 190 458 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/95 (+2%) szúrófegyverek: 4/60 (+14%) vágófegyverek: 26/45 (+5%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/94 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
81,90 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 37/27 (+25%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/55 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 6/26 (+12%) 8. felderítés: 11/19 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 13/100 (+13%) 11. taumaturgia: 17/51 (+6%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 10/36 (+18%) 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 19/58 (+37%)
16. pszi: 24/6 (+6%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88
19. bányászat: 19/19 (+12%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/98 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
tintacsiga (#74) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 34 TU. szükséges még: 36 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
9 * tüske (#22) $17 ubuk tüske ($131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) $1 tolmokov-koktél ($351) $4 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $2 rőtmanó kacagány ($714) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $3 obszidián függő ($195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 ametiszt medál ($275) $1 aranylánc ($191) 1 * gólem talizmán (#811)
3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 38 csepp tinta (#101), fér még: 42]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $11 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 61]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 64 csepp spiritusz (#170), fér még: 136]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
20 uzbány csőr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 226]
6 vizestömlő (#3) [bennük 72 korty víz (#27), fér még: 48]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 8 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) $1 shinai gömb ($348) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 34 álompor (#396) 1 antilopbőr (#48)
1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299) $1 bordacsont ($16)
3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) $3 darázsszárny ($652)
$4 dorony tüdő ($212) 1 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37)
7 elkarog szőr (#665) $1 evaporőr háj ($105) 4 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
$1 grifftojás ($179) 6 gyíkfű (#201) 29 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199)
3 ¤ kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 41 madártoll (#112)
$4 magszim bél ($103) $1 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 moa jádekő (#382)
1 mutáns csont (#331) $1 nektoraf faggyú ($667) $3 óndarab ($85)
23 pirkit (#153) 2 púderkő (#119) 7 purifikátor háj (#269)
4 + remák szív (#264) 16 rézdarab (#70) 3 sallank karom (#128)
$2 szvó-ektoplazma ($151) 4 Thargodan esszencia (#328) $1 trikornis szarv ($198)
$1 + vapár ág ($110) 13 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 106.40 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 30 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
5 kvazár (#244) 6 pular kristály (#239) $3 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 3 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 3 spiritusz (#170) 6 tüske (#22)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 1 antilopbőr (#48) 1 dorony tüdő (#212)
1 magszim bél (#103) 1 púderkő (#119) 1 sullár hólyag (#168)
6 ubuk tüske (#131) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
89
90
91
92
93
94
95
96
(81,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, érclelőhely, manaelementál (#290)
(82,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(84,93) Dornodon rúnaköve, korinthai amőba (#420), sörényes ubuk (#89)
(85,92) 48. jellempróba, csodabazár (#1404), quwarg harcos (#201)
(86,93) sullárok (#101), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy árnymanó nő
(87,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), sóhajtó dorony (#112)
(88,93) manaelementál (#290), Raia rúnaköve
(88,95) ryuku futárbérenc (#765)
(89,94) vérfürdető magszim (#148), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534), massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek