Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 28. 12h:21' EZ A 286. JÁTÉKHETED, 155. FORDULÓD 287. játékheted kezdete: dec. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 466. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 273 9 219 |
* 3. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 28. varázslatot a 24. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 26. varázslatot a 161. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 157. varázslatot |
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
cir | vándorcirkusz látogatása |
ek 179 10 | t. energia kisütése: 179 10 |
hu 8 89 99 | hulladék: 8 89 99 |
vv 224 64 86 | elmormolod a 224. varázslatot a 64. varázslatot a 86. varázslatot |
vv 72 70 58 | elmormolod a 72. varázslatot a 70. varázslatot az 58. varázslatot |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
hh 1133 504 | használod az 1133. tárgyat az 504. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ee 103 185 199 | eladod a 103. tárgyat a 185. tárgyat a 199. tárgyat |
ve 360 10 | megveszed a 360. tárgyat 10 |
ve 657 5 | megveszed a 657. tárgyat 5 |
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 5 6 | mozogsz északkeletre, délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [200,119] A terep továbbra is ritka erdő. Találkozol egy varkaudar bőrzekét viselő trollal. Barátságos kedvében lehet, mert mesébe kezd, melynek lényege, hogy innen pár mérföldre kifosztott egy varkaudar falut. Ott szerezte ezt a zekét is. Kétségeid támadnak történetének igazságtartalmát illetően, de azért lehet, hogy nem ártana utánanézni a helynek. Csak ez a pálinkabűz ne volna, ami ebből a fickóból árad. Hiába kérdezgeted, sajnos már arra sem emlékszik, merről érkezett. Ideje faképnél hagyni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy korongfát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy vark. kardtáncos. {egyik sebzési módja: 4x 8d8+18.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [199,119] A terep továbbra is ritka erdő. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar hírnök jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 4d9+3.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök jobb vállát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 126 életpontot sebeztél. A varkaudar hírnök farkával a kezedre csap. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+4 jóság.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 16, gyógyulás: 21, összesen: +5 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 20 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb oldalát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1470 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 53, gyógyulás: 15, összesen: -38 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 125 életpontot sebeztél. A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 arany és egy gyöngymangó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 22, gyógyulás: 21, összesen: -1 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nőstény varkaudar bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a nőstény varkaudar testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 112 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával többször eltalálod a nőstény varkaudar testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A nőstény varkaudar csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2625 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 69, gyógyulás: 40, összesen: -29 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló jobb lábát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar varázsló jobb vállát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 139 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 41 életpontot vesztettél. A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 85, gyógyulás: 28, összesen: -57 ÉP}
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szárazság varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 114 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán vágása nem talált el. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 17, gyógyulás: 28, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy ovimon-bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Felismered. Ez egy vark. kardtáncos. {védettsége: 60 szúró, 60 vágó, 60 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [202,117] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csataremák. {támadása: 78.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 110 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 22, gyógyulás: 15, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agykorbács pszit. 10 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 32, gyógyulás: 21, összesen: -11 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hírnök nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 115 életpontot sebeztél. Feléd sújt a varkaudar hírnök a farkával, de elhibázta! A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 6, gyógyulás: 21, összesen: +15 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Pusztítás Botját a másikra rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar iszákos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 138 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a varkaudar iszákos megcsapja a fejedet. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Pusztítás Botjával többször eltalálod a varkaudar iszákos fejét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2653 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 113, gyógyulás: 44, összesen: -69 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 48 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló jobb oldalát. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar varázsló testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1880 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 48, gyógyulás: 29, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [202,119] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy csataremák. {max. életpontja: 1401-1540.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [201,120] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vark. kardtáncos volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
szk 239 | keresed a 239. szörnyet |
in 1218 260 369 | leírod az 1218. kalandozónak a 260. szörnyet a 369. tárgyat |
in 1218 261 386 | leírod az 1218. kalandozónak a 261. szörnyet a 386. tárgyat |
in 1218 262 388 | leírod az 1218. kalandozónak a 262. szörnyet a 388. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | t. energia kisütése: 273 2 231 |
* 3. BP: | t. energia kisütése: 244 2 |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
LORD KOVÁCS JÓZSEF (129. ELLENFÉL) Ez a markáns arcvonásokkal megáldott, bajuszos férfi Alanor királyának egyik legfontosabb hadvezére. Csak úgy sugárzik belőle az erő és a tapasztaltság. Emellett a jóság és a megvesztegethetetlenség mintaképe ő. Ha bárki akárcsak szóban megkérdőjelezné ezt, hűséges fegyverével, a mindenhova magával vitt vaslándzsájával fog kártérítést venni az illetőn. S hogy ki kerülne ki győztesen a küzdelemből? Hm... felkészültség és némi szerencse kérdése. |
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY) A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani. |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
MOLGAN (284. SZÖRNY) Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
DORNODON AVATÁRJA (381. LÉNY) A legkalandosabb módon isteni rangra emelkedett Dornodon leghűségesebb követői ritkán avatkoznak a halandók dolgaiba, de ha mégis megteszik, és bosszújuk kiteljesedik megidézésük evilági célpontján, az akár a legváratlanabb és legszörnyűbb következményekkel is járhat. Előfordult már, hogy falvak és erdők égtek rommá a végső leszámolás helyszínén, mert mi sem nyilvánvalóbb, mint hogy egy gonosz isten halhatatlanná vált segédjei cseppet sem rendelkeznek együttérzéssel az áldozattá minősített ártatlan lelkek iránt. Csak egyetlen megoldás létezik arra, hogy elkerüld a Dornodon avatárok által okozott gyilkos tűzijátékokat, ez pedig a menekülés. Amíg direkt FT parancsra nem vállalkozol, mindig ezt fogod gyakorolni. |
RAIA AVATÁRJA (382. LÉNY) A jóság istenének avatárjai már megjelenésükben is a földöntúli tisztességesség és a becsületesség szimbólumai, legalábbis öltözékükből, a makulátlanul fehér reverendából ez az első dolog, amire következtetni lehet. És mivel ennyi még nem elég, az őket glóriaként körüllengő fényaura könnyed szárnyakként követi őket mindenhova, hogy minden cseppnyi gonoszságot kiűzzön Ghalla sötét tanok követésére kész népéből. Ezeken kívül még egy dolog biztos: ha egy gonosz isten papjának fenyegetése miatt idézték erre a létsíkra, nem fog addig nyugodni, míg a gonosztevő minden ateista bűnét megbánva, porban nem esdeklik előtte. |
TYREX BUNKÓ (421. TÁRGY) A tyrex bunkót mágikus eljárással lehet előállítani az egyébként lehetetlenül - és ezért forgathatatlanul - nehéz tyrex csontból. A fegyver tökéletesen formázott, végén apró ezüsttüskék tömege gondoskodik a fegyver hatékonyságáról. A tyrex bunkó 6D6+8-as sebzésű ütőfegyver, és képes megsebezni azokat a lényeket is, amelyek csak ezüsttel sebezhetők (de a mágikus úton sebezhetőeket nem). A tyrex bunkó forgatásához min. 20-as ütőfegyver szakértelem szükséges, és ekkor is kapsz -2 támadást. Ha a tyrex bunkót esetleg a megfelelő varázslat segítségével magad akarod előállítani, egy tyrex csontra, húsz ezüstdarabra, egy era formázó mintára, 250 arany értékű egyéb alapanyagra és 200 TVP-re lesz szükséged. |
MÁGUSÖLŐ (422. TÁRGY) A Mágusölő egy speciális kard, amelyet mágusok elleni harcra terveztek. A Mágusölő alapsebzése 5D6+2, de ha olyan szörny ellen használod, amely támadó varázslatot használ, kapsz +5 sebzést. Kalandozók ellen ezt a bónuszt nem kapod meg. A fegyver képes azokat a lényeket is megsebezni, amelyeket csak mágikus úton lehet megsebezni. A Mágusölő önálló akarattal rendelkezik, ezért 20-as vágófegyver szakértelem szükséges ahhoz, hogy biztonsággal forgasd. Ha esetleg ezt a fegyvert mágikus úton akarod előállítani, szükséged lesz egy din formázó mintára, 10 kvazárra, egy xirnox szívre, egy moa jádekőre, 200 arany értékű egyéb alapanyagra és 150 TVP-re. |
CSONTPOZDORJA (424. TÁRGY) A csontpozdorja egy mágikus buzogány, amelyet elsősorban az élőholtak pusztítására fejlesztettek ki. Alapsebzése 3D6+10, de élőholtak ellen ehhez még kapsz +20 sebzést. A fegyver +3 -at ad minden támadásodhoz. A csontpozdorja csak annak engedelmeskedik, akiről érzi, hogy valóban mestere: ezért 16-os ütőfegyver szakértelem alatt a fegyver forgatása nem ajánlott. A csontpozdorja mágikus előállításához a megfelelő varázslattal) egy era formázó minta, tíz vasérc, tíz acéltű, öt szvó ektoplazma, 250 arany értékű egyéb alapanyag, valamint 120 TVP szükséges. |
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY) Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges. |
GÓR FORMÁZÓ MINTA (444. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélylila, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kezet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Gór formázó minta. A Gór a kar, a kéz és a láb védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok harci kesztyűvé, csizmává, lábszárvédővé formázni. |
FEKETE KARD NYAKLÁNC (450. TÁRGY) A Fekete Kard Nyaklánc az Éjviadal harcosainak vándordíja, viselésére mindig a legutóbbi Éjviadal győztese jogosult. A nyaklánc a KF 450 szimbólummal viselhető, és ekkor +3 támadást kapsz. |
ZU'LIT TARSOLYA (537. TÁRGY) Zu'lit bérmágusként kezdte pályafutását, és a varázslatok kimeríthetetlen tárházával rendelkezett. Hogy sose fogyott ki a komponensekből, azt ügyesen megszerkesztett tarsolyának köszönhette, melyből mindig az éppen szükséges tárgyakat vette elő. Bár te még nem jutottál a varázsló ranglétra olyan magas fokára, mint Zu'lit, így nem tudod kontrollálni a tarsoly működését, de kör elején rendszeresen kiüríted a tartalmát. A tarsoly csak akkor fejti ki hatását, ha táborozás alatt végig nálad volt (tehát nem közben kaptad). |
MIHLANIL (539. TÁRGY) A mihlanil egy hihetetlenül kemény és ellenálló fémötvözet, amely nagyon magas hőmérsékleten, egy képzett bányász által formázható. Nagyobb tárgyakat (páncél, kard) ugyan még nem tudtak belőle csinálni, de kisebbeket (sisak, nyíl) már szép számmal. A törpe bányászmesterek szerint ennek az anyagnak amellett, hogy eddig még csak a Sötét Földön találtak belőle, van még egy furcsasága. A mihlanil rögökben valamilyenfajta mágikus entitás lakozik, amely kapcsolatba lép a mihlanil kibányászójával. Ha ezután ettől a személytől a mihlanil vagy a belőle készült tárgy átkerül máshoz, a mihlanilt ez a szellem elhagyja, és a tárgy hamarosan elporlad. Tehát a mihlanilt vagy a belőle készült tárgyat semmi értelme sincs másnak átadni (de ha akarod, eldobhatod, de el nem rejtheted). |
KOPONYALÉKELŐ (574. TÁRGY) Az új kvazárkovácsolási technika az ütőfegyverek terén is meghozta a gyümölcsét. A koponyalékelő egy kvazár-mithril balkezes, ütőfegyver. Ez a hihetetlen kemény keményfejű, csákányszerű fegyver 3d4+4 sebzést képes okozni, tízzel megnöveli a maximális életpontodat, viszont a nehézkes használata miatt kettővel csökkenti a támadásodat. További hátránya, hogy csak ezüsttel és hagyományos módon sebezhető lényekben képes kárt okozni. Az elkészítésére csak képzett kvazárkovács képes, ha viszel neki egy era mintát, 3 kvazárt, 3 mithrilt és egy moa burátot. A kikovácsolás 50 TVP-be és 200 aranyba kerül, cserében viszont rajtad kívül senki más nem lesz képes használni a koponyalékelődet. A fegyver használatához min. 16-os ütőfegyver szakértelem szükséges. |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
VIHARFELHŐ (345. TÁRGY) |
ÉBEN HALÁLHAJCSÁR (295. SZÖRNY) Az ében halálhajcsárok ébenfekete testű, izmos, humanoid alakú, kb. 3 méter magas Thargodanok. Különösen élvezik, ha szenvedést okozhatnak, ezért a legtöbb Thargodan úr ében halálhajcsárokat tart rabszolgái felügyelésére. Az ében halálhajcsárnak a szolgák kínzása sokkal több örömet okoz, mint részt venni a Thargodanok közötti hatalmi harcban. A Sötét Föld hegységeiben hatalmas bányarendszerek húzódnak meg, ahol a halálhajcsárok felügyelete mellett rengeteg alacsonyabbrangú életforma dolgozik. Néha idekerül egy-egy másik létsíkról származó utazó is, de ezek legtöbbször nem bírják tovább néhány napnál. Az ében halálhajcsár tökéletesen immúnis a mágia minden formájára, viszont sebezhető nem-mágikus fegyverrel is. |
Erő: | 21 (33) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 27 (42) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 25 (27) | Védekezés: | 81 | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 4/7 év |
Egészség: | 22 (25) | Életpont: | 368/240 | Jellem: | semleges (-5) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 34 (42) | Varázspont: | 663/535 | Pénz: | 428 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 14/0 | Pszi pont: | 164/136 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 23 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 11/48 | ökölvívás: | 1/13 | szúrófegyverek: | 7/36 |
vágófegyverek: | 10/78 | ütőfegyverek: | 25/21 (+20%) | lőfegyverek: | 3/3 |
dobófegyverek: | 23/85 (+11%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/86 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 43/83 (+43%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 11/89 | 5. csapdakészítés: | 15/45 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/10 |
7. gyógyítás: | 8/83 | 8. titkosírás: | 1/69 | 9. felderítés: | 15/17 (+50%) |
10. szörnyidomítás: | 5/72 | 11. teológia: | 45/96 (+101%) | 12. taumaturgia: | 35/22 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/22 | 14. versengés: | 2/33 | 15. harcművészetek: | 1/17 |
16. szkanderozás: | 1/0 | 17. zene: | 3/76 | 18. szörnyismeret: | 20/41 |
19. pszi: | 22/93 (+6%) | 20. zárnyitás: | 5/88 | 21. vadászat: | 1/20 |
22. bányászat: | 10/57 | 23. úszás: | 7/2 | 24. főzés: | 7/18 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
szintszívó (#96), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), massza (#217) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
nektoraf (#355), kardfogú fülemüle (#146), autentikus vámpír (#154), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
halálkapu (#126) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) |
láthatatlanság (#76) | csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
tűzmágia (#157) | mentális pajzs (#72) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
18. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | tűzgolyó (#155) | >> | Zinthurg (#180) | |
tűzgolyó (#155) | >> | férfiak (#998) | tűzgolyó (#155) | >> | nők (#999) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | gnóm szolgáló (#181) | fürgülés (#92) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +11 védettség;) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1) |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
HŐSTETTEID |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
19 | magszim bél (#103) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | víz (#27) | |||
1 | manakristály (#500) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
213 | arany (#50) | 1 | bőrsisak (#57) | 4 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | lótuszvirág (#447) | 7 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 1 | mocsári penke (#148) | 9 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | roxati üvegszem (#443) | 1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | ubuk tüske (#131) |