153. forduló, 155. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 23. 9h:13'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [82,91] koordinátán.
Astrid átadott neked a 1. napon 10 TU-t.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+16 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+79 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 295.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
277 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 290.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Hangosan, érthetően kimondod a találós kérdés megfejtését. Úgy látszik, a megoldás tökéletes: az ajtó feltárul. Lélegzetedet is visszafojtva hatolsz be a kúpba. Kincs és táp vár itt bent rád, ez már bizonyos! Odabent félhomály fogad, úgy látszik, elromlott a világítás. Felkészületlenül ér a nagy fekete tömeg, ami odabent mozdul: egy massza!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a massza egyik karját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal jól megszurkálod a massza bal első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a massza fejét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. ... Igen, megvan! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ametiszt medál, egy rákpajzs, egy bronzsisak, egy nagy vaskulcs (ld. enc.) és egy bumeráng. Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 275.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 272.]

d 2 15 eldobod a 2. tárgyat (15 darabot)
Elhajítasz 15 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[81,90] Dombos terepre érkeztél. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2980 pontot kell rákölteni.) Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Jerome került az utadba. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Jerome fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a Jerome bal oldalát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a Jerome kitines ollóját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Apró karcolást ejt rajtad a Jerome ollójával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Jerome fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 7 csepp rákfatty váladékot. 744 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. [8 pontot használtál fel, van még 264.]

ep 256 140 építed a 256. tárgyat 140 pontért
Folytatod az alapok lerakását. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. 140 tapasztalati pontot kaptál. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még 124.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[82,90] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a rájanyék fejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a rájanyék testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy phua-kúp van. Délnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [83,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a tintacsiga jobb oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy patakot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [84,91] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az erszényes elkarog fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy csodabazárt. Nyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északra egy patak van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 100.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[85,92] Továbbra is síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku légiós. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodabazárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [86,93] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy megsebzett sullár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sullár jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A sullár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Patájával a sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű árnymanó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkévaló ametiszét, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy mutáns pók trófea és egy uzbány trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy kis vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl.
Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Továbbmész.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [87,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [28 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[88,93] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Továbbmész...) [89,94] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy phua-kúpot. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. [16 pontot használtál fel, van még 56.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Sötét erdő alatt tiszta mező,
Tiszta mező alatt fénylő kettő,
A két fénylő alatt két szipogó,
A két szipogó alatt sok csikorgó,
Sok csikorgó között egy csevegő.
[5 pontot használtál fel, van még 51.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[88,95] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Találsz egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő manifesztátor mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a manifesztátor testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a manifesztátor testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 43.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 43.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 106 142 leírod a 4523. kalandozónak a 106. szörnyet a 142. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy griffőniksz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szem szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 210 143 leírod a 4523. kalandozónak a 210. szörnyet a 143. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy degradátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) virág szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 125 283 leírod a 4523. kalandozónak a 125. szörnyet a 283. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy büntető praglonc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Fekete Kehelyt. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 237 285 leírod a 4523. kalandozónak a 237. szörnyet a 285. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Mnebolath. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Kulacsot. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 204 279 leírod a 4523. kalandozónak a 204. szörnyet a 279. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Mágikus Koponyát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

in 4523 243 419 leírod a 4523. kalandozónak a 243. szörnyet a 419. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy áeratikus hasnyák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fpi formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 12, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a tintacsiga. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól iszonyatos hatalmú kalandozó helyett ragyogó és ígéretes tehetség. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +18 max. varázspont, +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 295 pontot. A következő körben tehát 295 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NAGY VASKULCS (186. TÁRGY)
A nagy vaskulcs a kis vaskulcsból és a normál vaskulcsból álló sorozat harmadik tagja. Hatalmas lakatokat tudsz vele kinyitni, amelyeknél a zárnyitó készlet finom drótjaival igen nehezen boldogulnál.

JEROME (956. SZÖRNY)
Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat.

RINOCÉROSZBŐR (20. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Hosszas meditációt igényelt, amíg rájöttél, hogy létezik a kígyóbőrnél még optimálisabb, még nagyobb védelmet nyújtó forma: vastag, a rinocéroszéhoz hasonlatos, mindennek ellenálló bőrstruktúrát sikerült kialakítanod! A rinocéroszbőr eggyel több védettséget ad, mint a kígyóbőr, és használata szintúgy automatikus (permanens).

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 21 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 25 (27) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 34 (38) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 316/305 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 468/167 Pénz: 879 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 40/30 Pszi pont: 159/257 EFejl: 30
Eddig összesen 1336 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 490 TP-t kaptál. Jelenleg 601 733 TP-d van. A következő szinthez még 198 267 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/93 (+2%) szúrófegyverek: 4/46 (+28%) vágófegyverek: 26/40 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/89 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
88,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 36/102 (+30%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/49 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 6/14 (+12%) 8. felderítés: 11/13 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 13/87 11. taumaturgia: 17/45 (+7%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 10/18 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 19/21 (+12%)
16. pszi: *23/100 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88
19. bányászat: 19/7 (+2%) 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/87 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
tintacsiga (#74) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
15 * tüske (#22) $11 ubuk tüske ($131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 bumeráng ($249) $1 tolmokov-koktél ($351) $4 vas dobónyíl ($189)
Pajzsok
$1 rákpajzs ($98)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $2 rőtmanó kacagány ($714) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
$1 bronzsisak ($88) 1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $3 obszidián függő ($195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 ametiszt medál ($275) $1 aranylánc ($191) 1 * gólem talizmán (#811)
3 * halálhozó talizmán (#813) 3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 38 csepp tinta (#101), fér még: 42]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $11 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 61]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 67 csepp spiritusz (#170), fér még: 113]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
20 uzbány csőr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 226]
6 vizestömlő (#3) [bennük 83 korty víz (#27), fér még: 37]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 8 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386)
1 nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) $1 shinai gömb ($348) 1 szeksztáns (#32)
2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 34 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) $1 bordacsont ($16) 3 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $3 darázsszárny ($652) $3 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37) 7 elkarog szőr (#665)
$1 evaporőr háj ($105) 4 ezüstdarab (#326) 6 főnixtoll (#563)
6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179)
6 gyíkfű (#201) 30 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199) 3 ¤ kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 41 madártoll (#112) $3 magszim bél ($103)
$1 manifeszt.nyúlvány ($214) 1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331)
$1 nektoraf faggyú ($667) $3 óndarab ($85) 23 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 7 purifikátor háj (#269) 4 + remák szív (#264)
16 rézdarab (#70) 3 sallank karom (#128) $2 szvó-ektoplazma ($151)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 trikornis szarv ($198) $1 + vapár ág ($110)
12 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 103.96 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 31 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
5 kvazár (#244) 6 pular kristály (#239) $3 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 4 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
16 kaja (#2) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 bronzsisak (#88)
1 bumeráng (#249) 1 elkarog szőr (#665) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 nagy vaskulcs (#186) 7 rákfatty váladék (#333) 1 rákpajzs (#98)
1 sullár hólyag (#168) 4 tinta (#101) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
89
90
91
92
93
94
95
96
(81,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, érclelőhely, Jerome (#956)
(82,90) rájanyékek (#58), 50. jellempróba
(82,91) massza (#217)
(83,90) tintacsigák (#74), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 41. jellempróba
(84,91) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 27. jellempróba
(85,92) ryuku légiós (#361), 48. jellempróba, csodabazár (#1404)
(86,93) sullárok (#101), Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), egy árnymanó nő
(87,93) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(88,93) Raia rúnaköve, manaelementál (#290)
(88,95) nekrofun (#173), manifesztátor (#124)
(89,94) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)

Üzenet küldése a karakternek