153. forduló, 155. forduló, Thompson99 összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 20. 9h:08'
EZ A 164. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
165. játékheted kezdete: máj. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #1042
SZÁMLA : XXXX

THOMPSON99 KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [90,23] koordinátán.
Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[89,24] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Az Ottomár hegység lábainál jársz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bíbor szulfagor. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a bíbor szulfagor testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bíbor szulfagor bal hátsó lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a bíbor szulfagor agyarával a testeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A bíbor szulfagor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 szulfagor agyart. (ld. enc.) 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy mély szakadékot. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,25] Még mindig hegyvidéken vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy tüskés harci gromak. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak bal hátsó lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges arató csattanat trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tüskés harci gromak trófeát. 1 008 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) (ld. enc.)
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy világítótornyot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély szakadékot. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy púderszikla van. Nyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 285.]

be 39 bemész a 39. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Fáklyát gyújtasz. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 2 3 5 mozogsz 2 3 5
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Hirtelen egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász varkaudar bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a vadász varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 kígyóbőr kesztyűt és 1 bronzkulcsot (ld. enc.). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 250.]

lm 6 8 9 mozogsz 6 8 9
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 10 kaja és 1 gyöngymangó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű troll nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Egy aranygyűrűt, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Planned Viki. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [7. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosót egy másik járat keresztezi. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [9. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 bronzpenge. Gyorsan kiüríted a ládát. [42 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 19 14 13 mozogsz 19 14 13
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [18. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy téfea magoflux. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dözmöng szivet [*], 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 5 gyenge mérget. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar mágus van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar mágus fejét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 3 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Nem lepődsz meg, hogy egy Morbid lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Morbid fejét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A Morbid lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a Morbid bal lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A Morbid még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 428 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 aranyláncot és 1 csuklyavirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [19. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-5 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 mérg. ubuk dobónyilat. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [13. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [14. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 3 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [13. PONT.] [73 pontot használtál fel, van még 135.]

lm 12 16 mozogsz 12 16
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [11. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [10. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy varkaudar az. Fegyvere egy csontkés. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bal lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
[42 pontot használtál fel, van még 93.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Ezt a parancsot sajnos csak szabadban használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

lm 17 1 mozogsz 17 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [15. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [7. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Elértél a lépcsőhöz. Kimész. [42 pontot használtál fel, van még 51.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[89,25] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Egy sziklához kötöd a kötél egyik végét, kétszeres biztosítással. Aztán óvatosan lemászol. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy mosolygó rettenet!

Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet jobb csápját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjaival a mosolygó rettenet csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután felmásztál a sziklafalon, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [90,25] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadtroll. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vadtroll bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-3 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy elhagyott bányát. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal rájössz, hogy egy nyuhaj karbin ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [44 pontot használtál fel, van még 7.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

fkt 258 felt. készítesz a 258. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

h 163 használod a 163. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 2.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a móleon. 2 kaját nyel le a spagulár. Egy amnioszt nyel le a trappoló dinymák. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 297 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBOR SZULFAGOR (358. SZÖRNY)
Ezek a vörös bundájú, disznóagyarú, menyétszerű teremtmények az alacsonyabb hegység apró ragadozói. Természetes tűzleheletüknél fogva elevenen megsütik áldozatukat, és utána már nincs más hátra, csak a ropogós, omlós húsú ebéd elfogyasztása.

SZULFAGOR AGYAR (677. TÁRGY)
Leölve a bíbor szulfagort, trófeaként elteheted hatalmas agyarait. A kemény, tűznek tökéletesen ellenálló csont bizonyára felkelti majd valamelyik faragómester érdeklődését.

TÜSKÉS HARCI GROMAK (156. SZÖRNY)
A tüskés harci gromakok hatalmas testű, kemény páncélú mindenevők. Spekulációk szerint az alpesi tehén és a sörényes ubuk keresztezésével jöttek létre, de biztosat még az alanori alkímia tanszék tudományos munkatársai sem mernek mondani. A letűnt Vabrovag kultúra hátasállatként tartotta őket, de mostanra már a puszták vadon élő, kicsinyeiket bőszen védelmező lényeivé váltak. Mivel hihetetlen mennyiségű sebzést képesek elviselni és kiosztani, általánosságban bölcs gondolat békén hagyni őket.

GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

MAGAS FEGYVER SZAKÉRTELEM
Amikor egy fegyver szakértelmed elér egy bizonyos szintet (egészen pontosan a 19.-et), a további fejlesztéshez már nem elegendő az állandó gyakorlás: szükség van tudatos tanulásra, új trükkök elsajátítására is. Ehhez keresned kell egy professzionális fegyvermestert, aki tanít. Minden nagyobb városban található ilyen. Ez persze azt jelenti, hogy amikor eleget gyakoroltál/harcoltál az adott fegyverrel, és eggyel magasabb szintre nőhetne a szakértelmed, akkor az nem nő meg, és nem fejlődik tovább, amíg meg nem látogatod a mestert. Miután a mester oktatott, a szakértelmed megnő eggyel, a fejlesztést folytathatod, egészen addig, amíg újból nőhetne a szakértelmed, akkor újból meg kell a mestert látogatnod.

BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

MORBID (127. ELLENFÉL)
Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni.

KARAKTERLAP

Thompson99, egy kopasz, félszemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Tharr tanítványa vagy. Ez a 154. fordulód.

Erő: 26 (28) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 121 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 16 Agresszió: 6 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 33 Menekülés: 35 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 260/260 Jellem: semleges (+17) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (25) Varázspont: 111/105 Pénz: 220 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 1047 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 708 TP-t kaptál. Jelenleg 207 728 TP-d van. A következő szinthez még 52 272 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar kósza, vérfürdető magszim, tüskés harci gromak.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 14 vágófegyverek: 19
ütőfegyverek: * 19 dobófegyverek: 17

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
90,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 743 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 22 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 13 5. csapdaészlelés: 6 (+1) 6. gyógyítás: 18
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 4 9. szörnyidomítás: 5
10. teológia: 8 11. versengés: 3 12. zene: 6
13. szörnyismeret: 6 14. zárnyitás: 3 15. vadászat: 4
16. bányászat: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 4 darabot ), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 8 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), nehezéket (#258) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 46 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus, szellemkastély (51)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Risara (#1529), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trappoló dinymák (#118) (málhás: +14 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
móleon (#68) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 138.90 kg Megterheltség: 173%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 amniosz (#203) 1 fáklya (#36) 5 ubuk dobónyíl (#138)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpenge (#126)
2 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11) 1 csontszablya (#64)
1 csontszurony (#12) 1 csuklyavirág (#133) 1 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 5 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 5 rézdarab (#70)
2 szulfagor agyar (#677) 2 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

87 88 89 90 91
22
23
24
25
26
(88,25) tüskés harci gromak (#156), a 39. labirintus bejárata, vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely, varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), Planned Viki (3125. kalandozó), téfea magoflux (#98), varkaudar mágus (#128), Morbid (#127)
(89,24) bíbor szulfagor (#358), világítótorony (#156), érclelőhely
(89,25) mély szakadék (#154), mosolygó rettenet (#97), nyuhaj karbin (#110)
(90,25) vadtrollok (#70), nyuhaj karbin (#110)

Üzenet küldése a karakternek