TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2007. jún. 29. 9h:20'
EZ A 390. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
391. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX
|
VERES ARDOR KALANDJAI
18 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [130,46] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 34. pontnál.
A táborozás 1. napján összefutsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű árnymanó nővel. Bőre bronzként csillog. Leah főpap-jelöltje. Egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Továbbmész.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 galachmitot (1500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 2150 arany, ebből a kezelési költség: 215 arany) ellenértékét. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát. Beváltottál egy Alanori Krónika kupont, cserébe kaptál egy Krónikát.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Különös információkat szült meg elméd, míg aludtál: Ha minden nap hosszasan meditálsz rajta és rendszeresen táplálod véreddel, a vérvörös rózsa át fog változni fegyverré: tövisei az ellenfeled szúrják, szirmai felfogják vérét, zöldje halálos méreg lesz számára. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+83 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.) A lottó 716. hetének nyerőszámai: 27, 15, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
elmormolod a 12. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 325.]
* 2. KP: |
elmormolod a 13. varázslatot |
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 320.]
* 3. KP: |
elmormolod a 26. varázslatot |
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]
* 4. KP: |
használod a 71. pszi képességet |
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]
* 5. KP: |
használod a 73. pszi képességet |
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 300.]
d 216 |
eldobod a 216. tárgyat |
Elhajítasz 1 ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
d 2 10 |
eldobod a 2. tárgyat (10 darabot) |
Elhajítasz 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Oké, mostantól nem húzgálod meg automatikusan a kapcsolókat. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
kf 174 2 |
kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
kf 516 1 |
kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 300.]
Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [19. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [16. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi hatás! A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nómenklatúra egyik csápját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nómenklatúra. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 24, gyógyulás: 2, összesen: -22 ÉP}
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nómenklatúra! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 20, gyógyulás: 1, összesen: -19 ÉP}
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. [30 pontot használtál fel, van még 270.]
Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [34. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [36. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő (ld. enc.), 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 ezüst karkötő, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. [48 pontot használtál fel, van még 222.]
kf 325 |
kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat |
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
kf 322 2 |
kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a harci kalapácsot, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 222.]
lm 26 27 32 |
mozogsz 26 27 32 |
Haladsz az ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [34. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [21. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [22. PONT.] Egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Meglengetve az ezüstkardot a másikra ugrasz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc fejét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a sírlidérc testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
645 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-12 életpont). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vark. nekromanta van előtted! Fegyvere egy bunkósbot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüstkardot ellenfeledre ugrasz. Ezüstkarddal párszor kilyukasztod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a vark. nekromanta bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Ezüstkarddal kegyetlenül összevagdalod a vark. nekromanta fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a vark. nekromanta bal vállát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1133 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-291 varázspont).
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 24 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve az ezüstkardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg bal vállát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
Ismét a térkép szerinti 27. pontnál vagy. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [64 pontot használtál fel, van még 158.]
lm 27 26 39 |
mozogsz 27 26 39 |
Egyhelyben toporogsz.
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A folyosót egy másik járat keresztezi. [26. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [24. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [25. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [24 pontot használtál fel, van még 134.]
kf 174 2 |
kézbeveszed/felveszed a 174. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod az ezüsttőrt, majd a bal kezedbe veszed a harci kalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
kf 516 1 |
kézbeveszed/felveszed az 516. tárgyat a jobb kezedbe |
Elrakod az ezüstkardot, majd a jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 134.]
m 2 2 2 |
mozogsz keletre, keletre, keletre |
[131,46] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét.
(Továbbmész...) [132,46] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Felfedeztél egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ran'Amart Morgurth formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Találsz egy térkaput. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! " Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kőtorony (665. épület.). Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [133,46] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy templomot. Tharr híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ebor előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Alcoy Calgaryval. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy ekharion trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Csillaggal. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[36 pontot használtál fel, van még 98.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[134,46] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy megsebesített ryuku csapásvezető. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled ryuku átokvarázs varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy smaragdgólem.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 11 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a smaragdgólem fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}
Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.]
Lépteidet tudatosan a szirén sátrához irányítod. Most is kisebb tömeg várakozik a bejáratnál, így beállsz a sorba. Rögtön kiderül, hogy nem is a belépésre várnak, hanem csak kíváncsiak, milyen bátor lelkű kalandozókat sodor erre a balszerencséjük. Büszkén kihúzod magad, és peckesen a bejáratot őrző cirkuszos férfihez lépsz, majd közlöd vele, hogy megpróbálnád. Miután leadtad tárgyaid, még egy-két elismerő pillantást elcsípve a sátorba lépsz. Határozott léptekkel indulsz meg a két továbbvezető folyosó közül az egyiken, de amikor visszaérkezel abba a terembe, ahonnan elindultál, kicsit elkeseredsz. Aztán egy kósza ötlettől vezérelve tüzetesebben átvizsgálod a helyet, még egy eldugott járatra leszel figyelmes. Alaposságodat áldva ezen folytatod utad. Hamarosan megéhezel. Körülnézel, hogyan csillapíthatnád éhséged. Amikor megpillantod az apró rágcsálót a fal tövében, elmosolyodsz. Hangtalan léptekkel mögéosonsz, majd tenyered élével kupán csapod. Miután a fehérjedús húsfalatokkal degeszre tömted magad, továbbindulsz. Hirtelen a folyosó ürességét felcsendülő hárfaének tölti be. Ez a legcsodálatosabb hang, amit valaha hallottál. Megszűnik a világ körülötted. Bágyadtan rogysz le a fal tövébe, és vigyorogva hallgatod tovább a tökéletesség érzetét sugalló dallamokat. Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy emberek érkeznek, és karodnál fogva visszavezetnek a sátor nyílásához. 381 tapasztalati pontot kaptál. Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Feri a Törperőssel. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy tankány karmot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: fényt tükröző kristály vizű tó. Jobb kezében egy csatabárdot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
(Továbbmész...) [135,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz Gábor a Kalandozóval. Fairlight személyes testőrként szolgáló avatárja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy kvazár sisakot, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz egy hollófekete, copfos hajú, csillogó szemű troll nővel. Fekete a bőre. Sheran kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy tüskés harci gromak trófea és egy quwarg harcos trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy méregfogat tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Eskarina . Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 2 göcsörtös bunkó. Elteszed őket. [47 pontot használtál fel, van még 51.]
h 1167 1 |
használod az 1167. tárgyat |
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 48.]
ef 14 |
energia fejlesztése 14 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] A befejezéshez még 2281 TU szükséges. [45 pontot használtál fel, van még 3.]
szk 22 |
keresed a 22. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
h 396 |
használod a 396. tárgyat |
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: |
használod a 163. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
* 2. BP: |
elmormolod a 3. varázslatot |
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -2.]
* 3. BP: |
élelemszerzés -2 pontért |
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-6 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 23, 29, 6.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a garokk. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját fal föl a ragyás burástya. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 308 pontot. A következő körben tehát 306 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)] |
KARAKTERLAP
Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.
Erő: |
26 (32) |
Szint: |
18 |
Merészség: |
5/5 |
Magasság: |
173 cm |
IQ: |
26 (32) |
Támadás: |
22 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
77 kg |
Ügyesség: |
24 (28) |
Védekezés: |
32 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
4/4 év |
Egészség: |
22 (28) |
Életpont: |
305/101 |
Jellem: |
semleges |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
27 (34) |
Varázspont: |
541/58 |
Pénz: |
2096 arany |
Kép. pont: |
5 |
Tudatpont: |
14/5 |
Pszi pont: |
162/156 |
|
|
EFejl: |
15 |
Eddig összesen 631 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6895 TP-t kaptál. Jelenleg 311314 TP-d van. A következő szinthez még 28686 TP szükséges. Trófeáid:
jégtroll,
Ayagira Tanaka,
óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 2534 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
6/0 |
szúrófegyverek: |
8/89 (+2%) |
vágófegyverek: |
23/40 (+7%) |
ütőfegyverek: |
10/65 (+3%) |
lőfegyverek: |
*19/100 |
dobófegyverek: |
1/0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
12/28 |
2. nyomkövetés: |
41/56 (+23%) |
3. lopás: |
1/0 |
4. mászás: |
7/21 |
5. csapdakészítés: |
15/46 (+6%) |
6. csapdaészlelés: |
5/26 (+30%) |
7. gyógyítás: |
15/77 |
8. titkosírás: |
5/31 |
9. felderítés: |
17/72 (+11%) |
10. szörnyidomítás: |
10/80 |
11. teológia: |
21/90 (+26%) |
12. taumaturgia: |
26/44 (+10%) |
13. szerencsejáték: |
1/10 |
14. versengés: |
6/63 (+18%) |
15. harcművészetek: |
2/71 |
16. zene: |
10/26 (+11%) |
17. szörnyismeret: |
17/5 |
18. pszi: |
22/43 (+6%) |
19. zárnyitás: |
3/16 |
20. vadászat: |
9/86 (+11%) |
21. bányászat: |
17/44 (+17%) |
22. főzés: |
3/91 (+23%) |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot ) |
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
nyuhaj karbin (#110) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid |
éber kakukk (#3, 6 VP) |
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) |
pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) |
pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) |
kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
12. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97) |
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) |
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
nómenklatúra (#158) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
nyuhaj karbin (#110) |
villámcsapás (#50) |
>> |
óriásféreg (#171) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
vark. nekromanta (#173) |
villámcsapás (#50) |
>> |
varkaudar mágus (#128) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
sötét főgnóm (#136) |
izomernyesztés (#33) |
>> |
téfea magoflux (#98) |
|
villámcsapás (#50) |
>> |
xirnox (#122) |
villámcsapás (#50) |
>> |
jégtroll (#164) |
|
|
|
|
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tükörpajzs (#101) |
>> |
kőkorszaki szaki (#109) |
|
védelem tűz ellen (#38) |
>> |
vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(130,46) a 66. labirintus bejárata, nómenklatúra (#158), sírlidérc (#172), vark. nekromanta (#173), Zinthurg (#180)
(131,46) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, nekrofun (#173), Chara-din monolitja (#534)
(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720), térkapu (#452), érclelőhely
(133,46) nekrofun (#173), Tharr oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), oltár, Alcoy Calgary (1096. kalandozó), Csillag (4549. kalandozó)
(134,46) ryuku csapásvezető (#778), Bunkó Akadémia (#707), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 46. jellempróba, smaragdgólem (#417), Feri a Törperős (2885. kalandozó)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, 28. jellempróba, Gábor a Kalandozó (4565. kalandozó), Eskarina (5544. kalandozó)