Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 8. 9h:08' EZ A 362. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD 363. játékheted kezdete: szept. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 30 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ryuku buzogánnyal megütöd a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku ostromteknős farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
* 1. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
kpb | kezd. parancs berakása: |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
v 22 190 2 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 188 1 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg farkát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [100,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 21 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt quwarg jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az élőholt quwarg testét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [101,103] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 32 életpontot sebeztél. Meglengetve a ryuku buzogányt a másikra ugrasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét jobb oldalát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a piromenyét nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [102,101] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar íjász lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar íjász jobb karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 18 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A varkaudar íjász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 88, gyógyulás: 14, összesen: -74 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg jobb lábát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a szutykos remák jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a szutykos remák testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a bal karodra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 30, gyógyulás: 6, összesen: -24 ÉP}
im 0 4 | imádkozol |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az uzbány fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [104,99] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy élőholt mirg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg nyakát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élőholt mirg testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [105,98] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Mint valami pentagramma, körkörös lábnyomokra bukkansz egy lapos szikla körül, melyre egy denevér szimbólum jelét vésték. Nem kell nagy tudás ahhoz, hogy kitaláld: a lábnyomok varkaudaroktól származnak. Vajon milyen titokzatos szeánszot ülhettek itt? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar behemót jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar behemót testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
szk 369 | keresed a 369. szörnyet |
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: dd 56 119 0 | eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 12 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért |
Erő: | 39 (43) | Szint: | 21 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 21 (23) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 32 (36) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 304/304 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 30 (36) | Varázspont: | 140/107 | Pénz: | 2369 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 38/1 | Pszi pont: | 103/89 | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 27/79 (+8%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 11/44 (+20%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
105,97 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/19 | 2. nyomkövetés: | 29/51 (+30%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/44 | 5. csapdakészítés: | 15/62 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/21 |
7. gyógyítás: | 33/16 | 8. titkosírás: | 8/62 | 9. felderítés: | 12/53 (+27%) |
10. szörnyidomítás: | 5/88 | 11. teológia: | 6/58 (+1%) | 12. taumaturgia: | 14/52 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 6/0 | 17. szörnyismeret: | 23/43 (+33%) | 18. pszi: | 20/13 (+9%) |
19. zárnyitás: | 13/89 | 20. vadászat: | 9/37 | 21. bányászat: | 17/81 (+24%) |
22. testépítés: | 20/60 (+15%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 90 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 12 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) | szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | szutykos remák (#191) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. Fősátor (770): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 786 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | drótszőr (#37) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 4 | madártoll (#112) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
3 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | pirkit (#153) | |||
3 | ragasztó (#83) | 1 | rövid kard (#171) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | uzbány csőr (#169) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 2 | vas dobónyíl (#189) |
97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | |
96 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|