152. forduló, 154. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 22. 15h:04'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [78,87] koordinátán.
Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy uzbány nyomára bukkansz. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Elszántan a másikra támadsz. Csontszuronnyal jól megszúrod az uzbány bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed az uzbány jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 296.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
218 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

* 4. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 291.]

fog 74 220 elfogod a 74. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 1562 kézbeveszed/felveszed az 1562. tárgyat
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a Métely páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 288.]

tv 110 32 33 támadó/véd. varázslat a 110. varázslatot a 32. varázslatot a 33. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: kisebb tűzlehelet. 32. varázslat listáról törölve. 33. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

fvh 14 felt. varázslat haszn. 14
Harci varázslataidat használni fogod minden 14. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

jlk 8171 jelszó kimondása 8171
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás). Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a massza kékes kitinhátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a massza jobb oldalát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a massza bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 karbin plazmát. 787 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa katalizátor! (ld. enc.) Elhagyod a phua-kúpot. [15 pontot használtál fel, van még 273.]

bb 197 651 239 beraksz a bankba a 197. tárgyat (651 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 igazgy. fülbevalót. Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

m 1 2 4 mozogsz északkeletre, keletre, délre
[79,86] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy khór darázs lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a khór darázs csíkos potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a khór darázs testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a khór darázs testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A khór darázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 darázsfarok. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [80,86] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Újra találkozol a szekérkaraván vezetőjével, aki múltkor hosszú monológban próbált arra buzdítani, hogy keress társakat egy kalandhoz - amivel megvéditek a karavánt a rá váró úton. Megtudod, hogy még mindig nyélbe üthető az üzlet, a fizetség továbbra is 1200 arany. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy Elenios avatárja vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra támadsz. {CSTT:} Csontszuronnyal jól megszúrod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 15 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [80,87] Tovább barangolsz a fák között. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bandita. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy káosz szava varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bandita testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a bandita testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a bandita testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 4 arany, ezenkívül 1 orgyilkos tőr. Szereztél 15 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 249.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[80,88] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal megdöföd az uzbány bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [81,89] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérfürdető magszim került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vaskardot a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [81,90] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy mély kút van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő rőtmanó berzerker mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-5 életpont.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rőtmanó kacagány. 727 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 221.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Pontosan ott állsz, ahol a templomot fel kell építened! [30 pontot használtál fel, van még 191.]

ep 256 20 építed a 256. tárgyat 20 pontért
Az alapok lerakásával kezded. Úgy véled, elegendő lesz egy hússzor húsz méter alapterületű templom. Köveket csiszolsz simára, és a hevenyészett tervrajzok alapján lerakod őket. Sokáig dolgozol. 20 tapasztalati pontot kaptál. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 171.]

ek 503 t. energia kisütése: 503
Ez a terep nem alkalmas táborhelynek. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

m 4 1 2 mozogsz délre, északkeletre, keletre
[81,91] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő evaporőr nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod az evaporőr testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [82,90] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a rájanyék nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [83,90] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled. Inadba száll a bátorságod. Az óriás csodálkozó tekintete előtt elrohanva elhagyod a céllövöldét. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta. Az öregasszony mérgesen fogad, bibircsókjai csak úgy izzanak a félhomályban.
- Nem hozott semmit - motyog maga elé. - Mégis mit képzel magáról ez a kalandozóivadék? - Hallva, hogy nem a legmegfelelőbb hangulatban találtad, összehúzod magad.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 3 fémrúd, 4 rókafarok, 1 moa üveggömb, 1 szent jogar, 3 tyrex csont.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy tintacsiga van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed a dobóhálót, a lény keresésére indulsz. Hamarosan meg is találod! Megpróbálod a hálót rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen a tintacsiga köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. [52 pontot használtál fel, van még 119.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[82,91] Síkság, továbbra is csak síkság. Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

[8 pontot használtál fel, van még 111.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odasétálsz a phua-kúphoz, és megvizsgálod. Á, megvan a feladvány az oldalán!
Titkos kincset őriz néha, Nyársal, robban, ez nem tréfa
Másszor vadnak állja útját, Nem ereszti soha foglyát.
Beleesni nem nagy érdem, Mi az, minek nevét kérdem?
[5 pontot használtál fel, van még 106.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 106.]

av 13 alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 103.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 88.]

v 15 135 3 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új gyöngymangó. [-21 varázspont.] Erőd TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 73.]

ef 25 507 energia fejlesztése 25
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -2.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -2.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 21, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a tintacsiga. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

Erő: 19 (28) Szint: 20 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 310/267 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 450/143 Pénz: 835 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/17 Pszi pont: 159/198 EFejl: 30
Eddig összesen 1328 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 512 TP-t kaptál. Jelenleg 596 243 TP-d van. A következő szinthez még 3 757 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/91 (+2%) szúrófegyverek: 4/18 (+38%) vágófegyverek: 26/38 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/85 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
82,91 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 2. nyomkövetés: 36/72 (+40%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/43 (+18%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22
7. titkosírás: 6/2 (+2%) 8. felderítés: 11/7 (+6%) 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 13/87 (+14%) 11. taumaturgia: 17/38 (+11%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 10/18 (+9%) 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 18/109 (+27%)
16. pszi: *23/100 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88
19. bányászat: 18/105 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/76 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
tintacsiga (#74) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 24 TU. szükséges még: 46 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $2 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
14 * tüske (#22) $11 ubuk tüske ($131) 10 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 tolmokov-koktél ($351) $4 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $2 rőtmanó kacagány ($714) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $3 obszidián függő ($195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) 1 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813)
3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 46]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
6 huhogó bibe (#332) [bennük $4 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 68]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 67 csepp spiritusz (#170), fér még: 93]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
20 uzbány csőr (#169) [bennük $14 csepp ugh méreg ($166), fér még: 226]
6 vizestömlő (#3) [bennük 94 korty víz (#27), fér még: 26]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 24 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 moa katalizátor (#386)
1 + nyílcsapda (#243) 16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
$1 shinai gömb ($348) 1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42)
1 varkaudar pálinka (#1137) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 34 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) $1 bordacsont ($16) 3 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) $3 darázsszárny ($652) $3 dorony tüdő ($212)
1 dözmöng szív (#122) 51 drótszőr (#37) 6 elkarog szőr (#665)
$1 evaporőr háj ($105) 4 ezüstdarab (#326) 6 főnixtoll (#563)
6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179)
6 gyíkfű (#201) 30 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 4 karbin plazma (#199) 3 ¤ kazmár gyökér (#205)
2 kék orchidea (#68) 41 madártoll (#112) $3 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331) $1 nektoraf faggyú ($667)
$3 óndarab ($85) 23 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
7 purifikátor háj (#269) 4 + remák szív (#264) 16 rézdarab (#70)
3 sallank karom (#128) $2 szvó-ektoplazma ($151) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 trikornis szarv ($198) $1 + vapár ág ($110) 12 vasérc (#152)
$2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 105.95 kg Megterheltség: 87%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
5 kvazár (#244) 6 pular kristály (#239) $3 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 4 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 rinóbőr (#651) 14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 darázsfarok (#654) 1 darázsszárny (#652)
1 evaporőr háj (#105) 6 gyöngymangó (#135) 1 huhogó bibe (#332)
1 karbin plazma (#199) 1 magszim bél (#103) 1 moa katalizátor (#386)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 rőtmanó kacagány (#714) 2 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

77 78 79 80 81 82 83 84
85
86
87
88
89
90
91
92
(78,87) uzbányok (#102), massza (#217)
(79,86) művészi porolit (#720), khór darázs (#348)
(80,86) délnyugatra tartó szekérkaraván (#1215), 1. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), karmazsin huhogó (#185)
(80,87) bandita (#758)
(80,88) uzbányok (#102), 48. jellempróba
(81,89) vérfürdető magszim (#148), móricserje (#115, belőle készíthető: #116)
(81,90) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, rőtmanó berzerker (#369)
(81,91) evaporőrök (#69), Leah rúnaköve
(82,90) rájanyékek (#58)
(82,91) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), phua-kúp (#372), Chara-din monolitja (#534)
(83,90) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tintacsigák (#74)

Üzenet küldése a karakternek