Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. febr. 24. 3h:10' EZ A 1317. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD 1318. játékheted kezdete: febr. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4302 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: bb 347 1 0 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. KP: kf 685 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 685. tárgyat |
* 5. KP: hh 1133 1629 1100 | használod az 1133. tárgyat az 1629. tárgyat az 1100. tárgyat |
ee 733 661 651 | eladod a 733. tárgyat a 661. tárgyat a 651. tárgyat |
bb 128 56 | beraksz a bankba a 128. tárgyat (56 darabot) |
f 1980 | kísérletezel az 1980. tárggyal |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 1 5 10 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot |
ve 1381 3 | megveszed az 1381. tárgyat 3 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
kf 1381 | kézbeveszed/felveszed az 1381. tárgyat |
m 2 3 4 | mozogsz keletre, délkeletre, délre |
Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bandita testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bandita sunyi fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal felnyitod a bandita testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bandita száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő. Szereztél 15 aranyat. 810 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [117,115] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy vérfürdető magszim. Itt csata lesz.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 949 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [117,116] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy alpesi tehén. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az alpesi tehén tőgyét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel kegyetlenül megütöd az alpesi tehén fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Rövid karddal megcsapod az alpesi tehén testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Az alpesi tehén megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 330 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a törpemammut oszlopos lábát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Rövid karddal felnyitod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A törpemammut meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 701 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
(Továbbmész...) [117,118] Továbbra is síkságon vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Előhozod emlékeid rejtett bugyraiból a titkos tanítást, melyet a veterán társaidtól hallottál és puszta kézzel kezdesz mászni. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy kőkorszaki szaki!
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 683 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nukleáris cickány fejét. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A nukleáris cickány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 825 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [116,119] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy purifikátor közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a purifikátor ruganyos törzsét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a purifikátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Rövid karddal megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 069 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 13, gyógyulás: 19, összesen: +6 ÉP}
kt 1981 1 | elkészíted az 1981. tárgyat (1 darabot) |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [116,117] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy márványtornyot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [116,116] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát.
m 2 | mozogsz keletre |
fog 91 219 | elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal |
szk 91 | keresed a 91. szörnyet |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
kb 347 1 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: h 234 10 0 | használod a 234. tárgyat |
* 4. BP: h 396 10 0 | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: kf 709 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
ŐSÖREG YETIBŐR (1980. TÁRGY) Az ősöreg yeti bundáján igencsak meglátszik az idő. A szőre már erősen ritkul, foltokban ki is hullt, de a bőr maga azért rendkívül erős! Ha megmented, és megfelelően kikészíted, talán még lehet belőle valami okos dolgot gyártani. |
NÉVJEGYKÁRTYA (1846. TÁRGY) Táborbontás közben egy furcsa kis papírdarab akad a kezed ügyébe. Furcsállod, nem emlékszel, hogy ilyened lett volna korábban. Egy üzenet is van rajta: "Köszönjük becses adományát, melyet felajánlott az Árnymanó Rehabilitált Nyugdíjasok Mozgáskorlátozott Egyletének Narkolepsziás Önkéntesek Köre (Á.R.NY.M.E.N.Ő.K) részére. Küldeményét kézbesítettük a megfelelő helyre. Amennyiben további adomány felajánlásával szeretné támogatni társulatunkat, úgy keresse meg az ön közvetlen összekötőjét vagy a társulat bármely tagját. Vagy csak táborozzon frekventált helyen és MI lépünk kapcsolatba önnel." A lap alján pedig cikornyás betűkkel egy aláírás. Egy ideig bután nézel a kártyára, forgatod hátha más értelmes dolgot is találsz rajta. De semmi. Aztán egyszer csak leesik. Téged KIRABOLTAK! Dúlsz-fúlsz mérgedben... Hirtelen nem látod mit vittek el, majd ha lecsillapodsz utánanézel. Addig is azon kapod magad, hogy a kártyát elsüllyeszted zsebedben, hátha összehoz a tettessel a balsors (az Ő balsorsára) - ha már úgyis ott hagyta az aláírását, de persze elképzelhető, hogy időközben elhagyod valahol. Amennyiben te magad is tagja vagy ennek az ÁRNYMENŐK KT-nak úgy lehetőséged van a tudati energiákkal és némi tintával ilyen üzeneteket szerkeszteni. Ehhez nem kell más, mint kiadnod a KT [1846] [mennyiség] parancsot. Egy névjegykártya elkészítéséhez 0 TVP és 1 tinta szükséges. |
MÉRGEZETT TERIÁD TŐR (1381. TÁRGY) A teriádok tőreiket speciális méregbe mártva különösen hatékony, 2D13+18 sebzésű mágikus fegyverhez jutnak. Ezt te dobófegyverként vagy képes alkalmazni, használatakor +3 támadást is kapsz. Ha magad akarod előállítani a mérgezett teriád tőrt, a következőkre lesz szükséged: 1 teriád tőrre, 1 csepp teriád méregre és 3 TVP-nyi időre, amíg a nyúlós anyagot a fegyverre kened. |
TESTÉPÍTÉS A testépítés szakértelem leginkább az erejüket növelni, a testüket izmossá, tetszetőssé tenni akarók körében népszerű. Köztudott, hogy a súlyzó használata meggyorsítja az erő TF-elésének hatékonyságát: ha azonban rendelkezel a testépítés szakértelemmel, ez a dolog még fokozottabb! Ahányas a testépítés szakértelmed, annyi plusz százalékkal nő a súlyzó hatásfoka. A testépítés szakértelmed az erő TF-elése növeli, méghozzá igencsak gyorsan! A testépítés szakértelmed csak a szakértelmet kifejlesztő KT-k tagjai tudják növelni gyakorlással, még akkor is, ha valamilyen úton-módon (öröklés) megszerzik a képességet. |
Erő: | 25 (36) | Szint: | 19 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 27 (44) | Támadás: | 31 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 23 (28) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 23 (25) | Életpont: | 379/458 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 25 (34) | Varázspont: | 354/271 | Pénz: | 328 arany | Kép. pont: | 8 |
Tudatpont: | 21/21 | Pszi pont: | 124/104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 23/11 (+5%) | szúrófegyverek: | 8/33 | vágófegyverek: | 19/49 (+2%) |
ütőfegyverek: | 6/0 | lőfegyverek: | 23/4 | dobófegyverek: | 17/64 (+21%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) << ököl (#28) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
117,116 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 124 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 133 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 399 969 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 7/29 | 2. nyomkövetés: | 32/32 (+9%) | 3. mászás: | 10/44 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 12/53 (+12%) | 5. csapdaészlelés: | 2/76 | 6. gyógyítás: | 20/56 |
7. titkosírás: | 1/51 | 8. felderítés: | 7/87 | 9. szörnyidomítás: | 5/92 |
10. teológia: | 18/51 (+21%) | 11. taumaturgia: | 18/31 (+3%) | 12. versengés: | 6/82 (+9%) |
13. harcművészetek: | 17/11 | 14. zene: | 7/43 (+11%) | 15. szörnyismeret: | 11/53 |
16. pszi: | 17/35 (+7%) | 17. vadászat: | 7/65 (+11%) | 18. bányászat: | 16/78 |
19. testépítés: | 2/22 (+222%) | 20. főzés: | 5/90 (+18%) | 21. csapatmunka: | 4/23 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
kutatsz max. 20 TVP-ért |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: labirintus (16) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (0,10) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97), energiatüskék (#29) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka II (#162) | >> | varkaudar behemót (#189) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +4 védettség;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot! |
2.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1) |
3.) Imádkozz úgy, hogy trófeáid összértéke legalább 5000 Tapasztalati Pont! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): 2. labirintus (22,25). városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 198. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. cirkuszi fősátor (713): többek közt 815. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 28, 29, 72, 124, 126, 129, 131, 134, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Kész: 1, 5, 6, 9, 16, 17. |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 1 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 7942 TU szükséges.) |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
212 | arany (#50) | 5 | alligátorbőr (#661) | 1 | álompor (#396) | |||
20 | bunthar bőr (#733) | 1 | rinóbőr (#651) | 56 | sallank karom (#128) | |||
8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
20 | kaja (#2) | 1 | kőszem (#304) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | magszim bél (#103) | 2 | mérg. teriád tőr (#1381) | 3 | pirkit (#153) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | súlyzó (#347) |
115 | 116 | 117 | 118 | |
113 | |
|
|
|
114 | |
|
|
|
115 | |
|
|
|
116 | |
|
|
|
117 | |
|
|
|
118 | |
|
|
|
119 | |
|
|
|
120 | |
|
|
|