150. forduló, 152. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 21. 15h:07'
EZ A 285. JÁTÉKHETED, 151. FORDULÓD
286. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+81 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+2 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy uzbány nyomára vezet. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az uzbány testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 294.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 294.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

kno 16 1 képesség-növelés 16
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 289.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 269.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 226.]

le 259 814 leveszed/lerakod a 259. tárgyat a 814. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a szopókövet.
Leveszed a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 226.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a 4 szopókövet, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szopókőpusztítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) Remélem, nem fordult meg a fejedben világi vagyon felhalmozása. Semmisíts meg oltáromnál 200 darabot a kapzsi Fairlight aranyaiból! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 196.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 200 aranyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] [30 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 813 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[93,76] Szűnni nem akar a zöld síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy erszényes elkarog lehet. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az erszényes elkarog bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 elkarog szőrt. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Felfedeztél egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [92,77] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy nukleáris cickány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány nyakát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 6 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a nukleáris cickány jobb első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 828 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délre egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [91,78] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy patak van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy vérszomjas csüldő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a vérszomjas csüldő jobb oldalát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. [24 pontot használtál fel, van még 142.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[90,79] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vaskarddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [89,80] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hmm, csak egy pattanóböde. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (14 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a pattanóböde testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a pattanóböde jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. [kaktusztüske ->eldobod] 879 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy Tharr oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,81] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy piromenyét. Itt csata lesz.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a piromenyét testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 pirkitet. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 118.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[87,82] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [86,83] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy ryuku gárdista. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a ryuku gárdista bal vállát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [85,84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[28 pontot használtál fel, van még 90.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[84,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 82.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

av 13 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 79.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz a csupasz földre, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imádat meghallották. Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 15 mérföldre (5 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 49.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [40 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 16 507 energia fejlesztése 16
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] [7 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 23, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 292 pontot. A következő körben tehát 289 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATÁTHELYEZÉS (559. TUDATI KÉPESSÉG)
Amióta csak felfedezted a tudati portyában rejlő lehetőségeket, azon morfondírozol, hogy miért kell hátrahagynod a tested, mikor a kasztroplanáris térben vándorolsz? Miért nem lehetséges, hogy egyik helyen átlépsz a tudatvilágba, és egy másik helyen lépsz ki onnan ismét? Mi lehet ennek az akadálya? Nos, elárulom, hogy a művelet végrehajtható, de sajnos ehhez nem elegendő az elméd által saját magadról megalkotott ideális képet áthelyezni egyik helyről a másikra. Ha csak ezt tennéd meg, azzal azt érnéd el, hogy végérvényesen elszakítanád a lelkedet a testedtől, ami nem túl egészséges megoldás. A kulcs a telekinézisben rejlik! Az elme és a tudat ereje együttesen ugyanis képes nagyon-nagy súlyokat, nagyon-nagy távolságba is eljuttatni. Csak azért nem használja mindenki ezt a nem igazán mindennapi mutatványt, mert igen fárasztó, veszélyes, és nehezen elsajátítható. Egy dimenziókapu, vagy térváltó varázslat sokkal praktikusabb megoldás, így az terjedt el helyette. Ha te mégis ragaszkodnál ahhoz, hogy ezt a faramuci módját válaszd a teleportálásnak, természetesen megteheted. [Mostantól körönként egyszer képes leszel elméd, és tudati energiáid segítségével teleportálni! Ehhez más teleportáló formulákhoz hasonlóan csak a célkoordinátát kell megadnod az EK 559 parancs második és harmadik paraméterében. Persze van néhány ismerős megkötés: a megadott célmező nem lehet messzebb, mint a pszi szakértelmed szintje/2 mező (lefelé kerekítve). Az Alanori Csatornán nem teleportálhatsz át, és a dimenziók közti mérhetetlen távolságot, vagy a tenger sok ezer mérföldes végtelenjét sem hidalhatod át így. A Tudatáthelyezés költsége 10 TVP, továbbá a kiindulási és a célmező közti távolság minden három mérföldje után 5 pszi-pont, és az utazás minden megkezdett 15 mérföldje után 1 tudatpont. Így sem tudsz olyan mezőre teleportálni, amilyen messze még nem jártál.]

SZOPÓKŐPUSZTÍTÁS (88. VARÁZSLAT)
Végre egy varázslat, amelynek segítségével megsemmisítheted a gyűlölt és undok szopóköveket! Elmondásához 5 TVP és 21 VP szükséges. A nálad levő szopókövek közül egyet ilyenkor atomjaira robbantasz. Ha több szopókövet akarsz megsemmisíteni, akkor ezt megadhatod a parancs második paramétereként, de természetesen ez arányosan több VP-be is kerül.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran kisebb papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 151. fordulód.

Erő: 18 (28) Szint: 20 Merészség: 10/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 19 (23) Életpont: 290/290 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (28) Varázspont: 444/358 Pénz: 768 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 40/16 Pszi pont: 159/78 EFejl: 29
Eddig összesen 1306 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 897 TP-t kaptál. Jelenleg 584 341 TP-d van. A következő szinthez még 15 659 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/81 (+2%) szúrófegyverek: 3/48 (+16%) vágófegyverek: 26/33 (+2%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/78 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
84,85 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 55 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/69 (+12%) 2. nyomkövetés: 35/97 (+27%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 15/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/19 6. gyógyítás: 19/22 (+56%)
7. titkosírás: 5/100 8. felderítés: 10/105 9. szörnyidomítás: 5/38
10. teológia: 13/55 11. taumaturgia: 16/72 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/6
13. versengés: 9/89 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 18/60 (+24%)
16. pszi: *23/100 (+98%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/88 (+25%)
19. bányászat: 18/93 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/54 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 1 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 60 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
$2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108) 5 rézgolyó (#343)
15 * tüske (#22) $5 ubuk tüske ($131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$1 tolmokov-koktél ($351) $4 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 Métely páncélja (#1562) $1 rőtmanó kacagány ($714) 1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
$3 obszidián függő ($195) 1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) 1 * gólem talizmán (#811) 3 * halálhozó talizmán (#813)
3 korinthai talizmán (#814) 1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229) 1 umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 46]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
5 huhogó bibe (#332) [bennük $4 csepp rákfatty váladék ($333), fér még: 56]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 67 csepp spiritusz (#170), fér még: 93]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
16 uzbány csőr (#169) [bennük $10 csepp ugh méreg ($166), fér még: 182]
6 vizestömlő (#3) [bennük 74 korty víz (#27), fér még: 46]
5 zöld üveg (#82) [bennük 24 csepp ragasztó (#83), fér még: 76]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 5 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243)
16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) $1 shinai gömb ($348)
1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
$1 acélpengőke ($231) 34 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713)
1 bev formázó minta (#299) 3 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
$2 darázsszárny ($652) $3 dorony tüdő ($212) 1 dözmöng szív (#122)
51 drótszőr (#37) 6 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 6 fülemüle agyar (#267) 1 galachmit (#310)
$1 grifftojás ($179) 6 gyíkfű (#201) 18 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 3 karbin plazma (#199)
3 ¤ kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 49 madártoll (#112)
$2 magszim bél ($103) 1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331)
$1 nektoraf faggyú ($667) $3 óndarab ($85) 39 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 7 purifikátor háj (#269) 4 + remák szív (#264)
16 rézdarab (#70) 3 sallank karom (#128) $2 szvó-ektoplazma ($151)
4 Thargodan esszencia (#328) $1 trikornis szarv ($198) $1 + vapár ág ($110)
20 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 94.55 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (11 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) 5 kvazár (#244)
6 pular kristály (#239) $2 rinóbőr ($651) 2 sáfránypor (#211)
86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677) 1 tudás gyöngye (#522)
4 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
171 arany (#50) 4 szopókő (#259) 13 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 5 kaja (#2) 4 pirkit (#153)
1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
(84,85) 33. jellempróba
(86,83) ryuku gárdista (#360), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Chara-din monolitja (#534), 34. jellempróba
(87,82) tetemember (#123), Raia rúnaköve, Raia oltár
(88,81) piromenyét (#99), Elenios oltár
(89,80) pattanóböde (#145), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár
(90,79) manaelementál (#290), 32. jellempróba, Sheran oltár
(91,78) oltár, vérszomjas csüldő (#114)
(92,77) nukleáris cickány (#155), Sheran oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 27. jellempróba
(93,76) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Chara-din monolitja (#534), oltár, tímárkunyhó (#684), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Üzenet küldése a karakternek