Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. máj. 29. 9h:16' EZ A 16. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 17. játékheted kezdete: jún. 1. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4342 SZÁMLA : XXXX |
tno 1 | növeled az 1. tulajdonságodat |
kno 3 | képesség-növelés 3 |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos mókus jobb első lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A gyilkos mókus harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gyilkos mókus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 10 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mérges pók testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [47,11] Még mindig az erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a mészáros módra sült szarvasflekkent. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy csodabogár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csodabogár testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A csodabogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A csodabogár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 24 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 92 2 | elkészíted a 92. tárgyat (2 darabot) |
f 63 92 | kísérletezel a 63. tárggyal a 92. tárggyal |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 8 tigroszlán fog annyira összeragadt, hogy akár most el is dobhatod. Ezt megkeserülöd, kiáltod a szörnynek. Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a technokolin bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a technokolin bal hátsó lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a technokolin. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A technokolin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [45,9] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett sóhajtó dorony volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gorombilla fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gorombilla leken néhány pofont. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a technokolin testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [43,7] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sebesült bo-skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megmarkolva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bo-skorpió bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a bo-skorpió megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a bo-skorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 39 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a massza testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a massza nedves nyúlványát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Izzó fájdalom hasít beléd, amint a massza mellkasodba döf. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a massza megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
e 15 | élelemszerzés 15 pontért |
Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 drótszőrt. (ld. enc.) 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
h 92 | használod a 92. tárgyat |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Meglengetve a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mérges nyukmár testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
GYILKOS MÓKUS (29. SZÖRNY) Az erdők e vérszomjas ragadozója ártatlan külsejével megtéveszti a gyanútlan utazókat. Amikor azonban valakinek a nyakába ugrik ez a csupa fog-karom harapógép, gyakran megváltozik az ember véleménye. Feltéve, ha túléli a támadást. Öreg, tapasztalt vándorok szerint a gyilkos mókus húsa ehető. |
LAPOCKACSONT (33. TÁRGY) Ha sikerül legyűrnöd egy gorombillát, kivághatod széles, nagy, lapos lapockacsontját. |
DRÓTSZŐR (37. TÁRGY) A drótszőrű pincsik szőre magas fémtartalmú, különösen szívós anyag. Ha egy ilyen szörnyet megölsz, levághatod néhány ép (a jövőben esetleg okosan felhasználható) szőrszálát. |
MÉRGES NYUKMÁR (95. SZÖRNY) A mérges nyukmár, a sötét helyeken megbúvó, másfél méter magas, ragyás, zöld bőrű, bogárszerű lény sokak szerint mérgező csípésű. Kedvenc taktikája, hogy áldozatát megragadja mancsával, majd csáprágójával átharapja a védtelen áldozat torkát. Tanulság: ne látogass sötét helyeket. Az erős, kitines páncél áttörésére talán az ütőfegyver a legjobb. |
FELTÉTELES KÉSZÍTÉS Unod, hogy mindig vissza kell mászkálnod a növényekhez a következő körben, ha szedni akarsz a termésükből? Unod, hogy állandó probléma a dobófegyvered/lőfegyver muníciód folyamatos pótlása? Nos, bizonyára már rég megszületett a fejedben a megoldás. A kalandozód tudata azonban csak most tágult ki annyira, hogy fejben tudjon tartani egy ilyen iszonyatosan bonyolult feltételes parancsot. A Feltételes Készítés az FKT <tárgy> <mennyiség> parancs kiadásával történik. Működése igen egyszerű: Amint az adott tárgyból kevesebb van a birtokodban, mint a <mennyiség>, és rendelkezésedre áll minden feltétel a hiány pótlására, azonnal és teljesen automatikusan elkészíted a hiányzó mennyiséget. Például ha szükséged van 10 smirglilevélre, kiadod az FKT 29 10 parancsot, és amint látsz egy smirglibokrot, felpótolod a készleteidet tízre. Azért a "célmennyiséget" adja meg a második paraméter, és nem egy konkrét készítendő mennyiséget, mert elképzelhető, hogy időközben lopsz/találsz ill. más módon hozzájutsz néhányhoz a keresett tárgyból, akkor pedig minek fölösleget termelni? Az FKT parancs automatikusan törlődik, ha egy sikeres végrehajtódás után az adott tárgyból rendelkezésedre áll a kívánt mennyiség. Ez szinte minden esetben igen hasznos. Kivételt képez azonban a lövedékek és a varázslatkomponensek gyűjtögetése, mert ezekre állandó szükség van. Ha az FKT parancsnak megadsz egy harmadik paramétert, egy 1-est, akkor az az FKT parancs érvényben fog maradni mindaddig, amíg nem törlöd. Ezt a Feltételes Parancs Listádon egy * jelzi (ha interneten játszol, ott a "csak egyszer" felirat láthatod azoknál a tárgyaknál, amit értelemszerűen csak egyszer akarsz legyártani). Példa: FKT 19 10 1 ügyel rá, hogy amint alkalom adódik rá, mindig feltöltsd kerek kő-készleteidet tízre. Az FKT parancs pontosan ugyanúgy működik, mint a KT parancs. Ha egy adott szituációban ugyanezekkel a paraméterekkel egy KT parancs sikeres lenne, akkor az FKT ugyanezt az eredményt fogja hozni. Az FKT parancsaid végrehajtásának lehetősége MINDEN SZABADBAN VALÓ MOZGÁS végén (tehát egy M 2 2 2 parancs esetén háromszor) kerül vizsgálatra. Egyéb parancsok esetén nem hajtódik végre! Az üres FKT az összes ilyen parancsot, egy adott paraméterű FKT parancs újbóli kiadása azt az egy FKT parancsot törli. A TVP költség végrehajtódáskor vonódik le. |
LOTTÓ Ezentúl Ghalla minden játékos kedvű polgára kipróbálhatja szerencséjét (vagyis mindenki, aki legalább a 15. fordulójánál tart). A 9 naponta lévő lottósorsolásra LOT <1. tipp> <2. tipp> <3. tipp> paranccsal lehet tétet elhelyezni. Egyszerre bárhány szelvénnyel játszhatsz. A tippelt számok 1-30-ig terjedhetnek. A parancs nem kerül TVP-be. Egy szelvény ára 10 arany, amelyet mindenhol, még a legeldugottabb zugban is jelenlevő Arany Magisztrátus-lottóügynököktől szerezhetsz be. Lottót csak készpénzért vásárolhatsz. A nyereményeket a húzást követő 35. napig lehet felvenni. (Aki az aktuális sorsolást követő 4. sorsolásig nem lép, annak elévül a szelvénye.) A nyereményeket a sorsolást követő fordulód elején személyesen adják át neked az ügynökök. A nyeremények kifizetéséért az Arany Magisztrátus Kereskedelmi és Innovációs Bank-Konszorzium - a Fairlight Bankhálózat független tagja - teljes anyagi garanciát vállal. Az első lottóhét kezdete 1998. nov. 17. |
Erő: | 16 | Szint: | 5 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 167 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 100 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 5 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 89/43 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (13) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 6 (+1) | ütőfegyverek: | 3 |
lőfegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bunkó (#5) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) (4 -); |
43,50 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 103 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 4 (+1) | 3. mászás: | 2 (+1) |
4. gyógyítás: | 6 | 5. vadászat: | 3 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | mászókarom (#78) | 1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 16 | kerek kő (#19) | |||
1 | * | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | kőkés (#6) | 1 | * | parittya (#18) | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | fáklya (#36) | 1 | furulya (#233) | 1 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
1 | * | vizestömlő (#3) | [benne 9 korty víz (#27), fér még: 11] | |||||
2 | zöld üveg (#82) | [bennük 10 csepp ragasztó (#83), fér még: 30] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | lapkorong (#80) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 4 | smirglilevél (#29) | 6 | varányszem (#30) |
Összsúly: 33.94 kg | Megterheltség: 80% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 127 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 8 | tigroszlán fog (#63) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | drótszőr (#37) | 3 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 7 | ragasztó (#83) |
42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | |
6 | |
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
|