Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 12. 15h:08' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: jún. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #1854 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
kf 266 | kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [79,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hamariberkenye vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.
m 2 | mozogsz keletre |
be 170 | bemész a 170. titkos labirintusba |
hh 979 979 | használod a 979. tárgyat a 979. tárgyat |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
lm 5 6 7 | mozogsz 5 6 7 |
lm 8 9 10 | mozogsz 8 9 10 |
lm 11 12 13 | mozogsz 11 12 13 |
lm 14 15 16 | mozogsz 14 15 16 |
lm 17 18 19 | mozogsz 17 18 19 |
lm 20 21 22 | mozogsz 20 21 22 |
lm 23 24 25 | mozogsz 23 24 25 |
lm 26 27 28 | mozogsz 26 27 28 |
lm 29 30 31 | mozogsz 29 30 31 |
lm 32 33 34 | mozogsz 32 33 34 |
lm 35 36 37 | mozogsz 35 36 37 |
h 238 20 | használod a 238. tárgyat |
h 147 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az óriás skorpió bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
e 9 | élelemszerzés 9 pontért |
DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY) Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne. |
Erő: | 16 (25) | Szint: | 8 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 115 cm |
IQ: | 10 (16) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 66 kg |
Ügyesség: | 9 (15) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 67/67 év |
Egészség: | 17 (23) | Életpont: | 261/258 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 16 (24) | Varázspont: | 199/2 | Pénz: | 898 arany | Kép. pont: | 1 |
Pszi pont: | 6/4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 6 | vágófegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
81,66 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 655 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 4 | 2. nyomkövetés: | 3 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdakészítés: | 3 | 5. gyógyítás: | 1 | 6. taumaturgia: | 7 |
7. zene: | 2 | 8. szörnyismeret: | 1 | 9. pszi: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 4 (+3) | 12. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | gigaököl (#49, 16 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
villámcsapás (#50) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 2 | sáfránykő (#979) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
8 | kaja (#2) |
76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
62 | |
|
|
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
|
|