14. forduló, 16. forduló, Rőt Szivacs összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 12. 15h:08'
EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 15. FORDULÓD
1142. játékheted kezdete: jún. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1854
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RŐT SZIVACS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [77,63] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+24 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+13 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+4 pszi pont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy alpesi tehén nyomára vezet. A keresgélés eredménytelen volt. [10 pontot használtál fel, van még 204.]

p 64 használod a 64. pszi képességet
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

kf 266 kézbeveszed/felveszed a 266. tárgyat
Leveszed az optiri agysisakot, majd a fejedre teszed a kvazár sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 204.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[78,64] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy óriás skorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás skorpió kitinpáncélját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az óriás skorpió száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [79,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnekukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Marokra fogva a rövid kardot ellenfeledre ugrasz. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac szelvényezett hátát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a dűnekukac testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkéssel megkarcolod a dűnekukac testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Forró számum, talpalatnyi szülőföld - Számumi Aranyszél, sivatag leánya. "

(Továbbmész...) [80,66] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Hamariberkenye vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tormikus egér volt. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 174.]

m 2 mozogsz keletre
[81,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy tormikus egér közeledik feléd! Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

[10 pontot használtál fel, van még 164.]

be 170 bemész a 170. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

hh 979 979 használod a 979. tárgyat a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 263.]
Összemorzsolod a sáfránykristályt. 100 tevékenységpontot kaptál! [1 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 5 6 7 mozogsz 5 6 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 14 15 16 mozogsz 14 15 16
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 23 24 25 mozogsz 23 24 25
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 29 30 31 mozogsz 29 30 31
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

h 238 20 használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [20 pontot használtál fel, van még 342.]

h 147 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 339.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 309.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [30 pontot használtál fel, van még 279.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 249.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 219.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [30 pontot használtál fel, van még 189.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 159.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 129.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 99.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 69.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Úgy gondolod, hogy a közeledő óriás skorpió nem jelenthet komoly veszélyt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a rövid kardot a másikra ugrasz. Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás skorpió hatalmas ollóját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkéssel kissé megkarcolod az óriás skorpió bal középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Az óriás skorpió ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az óriás skorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 39.]

e 9 élelemszerzés 9 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [9 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 3, 26.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 156 pontot. A következő körben tehát 186 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DŰNEKUKAC (357. SZÖRNY)
Majd két méter hosszú, gusztustalanul kunkorgó férgek a sivatagban - inkább visszataszítóak, mint ijesztőek. Persze, előbb-utóbb óriási homokférgek fejlődnek ki belőlük - úgyhogy jobb, ha most rögtön agyoncsapod! A dűnekukac ellen a vágó a leghatékonyabb, a szúró és ütőfegyverekkel nehéz igazán komoly kárt okozni benne.

KARAKTERLAP

Rőt Szivacs, egy vörös, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Ez a 15. fordulód.

Erő: 16 (25) Szint: 8 Merészség: 8/5 Magasság: 115 cm
IQ: 10 (16) Támadás: 21 Agresszió: 5 Testsúly: 66 kg
Ügyesség: 9 (15) Védekezés: 22 Menekülés: 30 % Életkor: 67/67 év
Egészség: 17 (23) Életpont: 261/258 Jellem: semleges Tul. pont: 2
Szerencse: 16 (24) Varázspont: 199/2 Pénz: 898 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 6/4
Eddig összesen 44 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 865 TP-t kaptál. Jelenleg 5 985 TP-d van. A következő szinthez még 1 015 TP szükséges. Trófeáid: északi aurach, emberevő. A 9. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 vágófegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
81,66 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 655 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 3 (+1) 3. mászás: 2
4. csapdakészítés: 3 5. gyógyítás: 1 6. taumaturgia: 7
7. zene: 2 8. szörnyismeret: 1 9. pszi: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 4 (+3) 12. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 sáfránykő (#979) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

76 77 78 79 80 81 82
62
63
64
65
66
67
(78,64) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), óriás skorpió (#72)
(79,65) dűnekukac (#357)
(80,66) a 170. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), tormikus egér (#218)
(81,66) Chara-din monolitja (#534), tormikus egér (#218), óriás skorpió (#72)

Üzenet küldése a karakternek