148. forduló, 150. forduló, Veres Ardor összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 22. 9h:12'
EZ A 372. JÁTÉKHETED, 149. FORDULÓD
373. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5280
SZÁMLA : XXXX

VERES ARDOR KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,47] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összeakadsz egy vörös hajú, csillogó szemű elf férfival. Leah tanítványa. Egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy párducbőr övtáskát, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy yeti mokasszint visel. Felszerelését egy mestervarázsló trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Bár Te nem akarsz harcolni, ő másképp vélekedik. Elfogadod a kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy mágiatörés varázslatot dobsz ellenfeledre. Kioltottad az ellenfeleden levő varázslatokat! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeled Rád lő tünde íjjal. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az elf jobb vállát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 tünde nyíl. Pár lövedéke átjárja a fejedet. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +15 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. {Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 75, gyógyulás: 15, összesen: -60 ÉP}


A 2. napon összeakadsz egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemű elf férfival. Dornodon bíborosa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy trófea nyakláncot visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. (letapogatás: Fénylő Isir ) Otthagyod a másik kalandozót.
A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+124 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+166 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+3 kaja.) A lottó 699. hetének nyerőszámai: 10, 25, 12. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 65 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 334.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 329.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 4. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 319.]

* 5. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 309.]

tv 97 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: agykorbács. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

le 310 leveszed/lerakod a 310. tárgyat
Már nem őrzöd annyira a galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

d 9 4 eldobod a 9. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 309.]

a 1171 5003 átadod az 1171. tárgyat az 5003. kalandozónak
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 vark. pecsétgyűrűt Celeborn részére. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

a 1528 5003 átadod az 1528. tárgyat az 5003. kalandozónak
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar szimbólumot Celeborn részére. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Nicsak, itt van valami érdekes: A következő kincseket találtad: egy mutáns csont. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi támad rád.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi bal oldalát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a nómenklatúra fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 32, gyógyulás: 4, összesen: -28 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bakkura csizma, egy orgyilkos tőr, 2 bronzhegyű nyíl és egy mérg. ubuk dobónyíl. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol. Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [30 pontot használtál fel, van még 269.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a Szent Kulacsot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve szörnyidézés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! 2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! 3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! [30 pontot használtál fel, van még 239.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[138,46] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Látsz egy márványtornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [139,45] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Xantorg formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával megvagdalod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a ryuku csapásvezető bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku csapásvezető bal oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ryuku csapásvezető fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku csapásvezető nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 69, gyógyulás: 14, összesen: -55 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,45] Síkság, továbbra is csak síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint M.C. Silverhand, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (602. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szürke, hosszú hajú, homokóra szemű elf férfival. Dornodon bíborosa. Egy aranygyűrűt, egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. topázát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy trófea nyakláncot visel. Felszerelését egy Tguarkhan trófea, egy ongóliant trófea és egy norpadolótika trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Folytatod utadat.
Összeakadsz egy barna hajú, zöld szemű, bajuszos alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy Földrengető trófea és egy bunthar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Steve Mc Loed. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összeakadsz Weina Barstonnal. Sheran bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vassisakot, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy Poomr Ko trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[41 pontot használtál fel, van még 198.]

be 602 bemész a 602. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Hogy s mint? Csak nem azt akarod mondani, hogy máris teljesítetted a kiszabott próbát? Mosolyogva bólintasz. [300 tapasztalati pontot kaptál.] A második feladat már nehezebb: El kell pusztítanod egy Zinthurgot, a Sötétség Torzszülöttét! A Sötét Föld (így hívják minden gonosz lakhelyét, a Förtelmek és Iszonyat másdimenzióbeli létsíkját) és a mi világunk között a világégés pillanatában felszakadt néhány dimenzióközti rés. Ezeken a réseken rengeteg idegen és szörnyűséges teremtmény áradt át. Ezek közül a legártalmatlanabbak, de még így a világra igen sok veszedelmet jelentők a Zinthurgok. Sikerült megtudnom a környéken néhány ilyen lény fészkének helyét. Öreg, elhagyatott labirintusokban vertek tanyát, amelyek most már egyáltalán nem elhagyatottak: a Thargodanok mágiája benépesítette mindenféle ocsmánysággal! Neked csak egyetlen ilyen fészket kell megtisztítanod, a többihez majd más kalandozók segítségét kérem. Légy óvatos, mert a Zinthurgot hagyományos fegyverekkel nem lehet elpusztítani!

1 13 15 16
2 17
14
18 19
23
3 12 21 20
22
4
24 25 39 33
26
5 11
34
10 38
6
28 29 30
7 27 31
37
8
36 35
9 32
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
39: kijárat

Ez a 66. labirintus térképe. A bejárat innét nyugatra 30, délre 3 mérföldre található.

Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 193.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[139,45] Továbbra is síkságon vagy. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Xantorg. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a nukleáris cickány testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A nukleáris cickány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 24, gyógyulás: 3, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [138,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Hoppsz, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [137,47] Továbbra is síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy friss csatamezőt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 152.]

be 57 bemész az 57. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 7 24 23 mozogsz 7 24 23
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 10 26 25 mozogsz 10 26 25
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 15 28 27 mozogsz 15 28 27
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 18 30 29 mozogsz 18 30 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 19 20 1 mozogsz 19 20 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

m 4 mozogsz délre
[137,48] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon híveié. Látsz egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Nocsak, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat).

[20 pontot használtál fel, van még 132.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 132.]

szk 22 keresed a 22. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 132.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 127.]

* 3. BP: élelemszerzés 40 pontért
A repülő majom elejtéséhez szükség volt némi ügyességre, a megevéshez legfeljebb némi üres gyomorra lesz szükség. (+4 kaja.) Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 87.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 85 TVP-t kell elköltened.]

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 47.]

tf 3 17 fejleszted a 3. tulajdonságodat 17 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 68 TVP-t kell elköltened.] [17 pontot használtál fel, van még 30.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 26, 1.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a garokk. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. 2 kaját bezabál a ragyás burástya. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 290 pontot. A következő körben tehát 320 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÖRNYIDÉZÉS (84. VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal megidézhetsz egy bizonyos fajtájú szörnyet. Az anyagi komponens egy alkatrész, amelyet az adott szörnyfajból vágófegyverrel lehet kinyerni (pl. tigroszlán esetén egy tigroszlán fog). Nyilvánvaló tehát, hogy a varázslattal nem lehet olyan szörnyet megidézni, amelynek nincs kinyerhető alkotórésze ill. annak kinyeréséhez valamilyen speciális tárgy szükséges. A varázslat elmondása a V 84 paranccsal történik, 72 VP-ért és 10 TVP-ért. A szörny 99% valószínűséggel jelenik meg, azon a mezőn, ahol a varázslat ki lett adva (de tenger mezőn, valamint labirintusban és egyéb zárt helyen nem működik). A megidézett szörny nem engedelmeskedik hívójának, de akár azonnal kiadható rá egy FT vagy FOG parancs is, feltéve, hogy azon a mezőn, abban a körben nem öltél már meg egy ugyanolyan fajú lényt. Figyelem: a szörnyidézés varázslatot egy körben max. háromszor használhatod, és a megidézett szörny leöléséért tapasztalati pont nem jár!

KARAKTERLAP

Veres Ardor, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű mutáns férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran felszentelt papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 149. fordulód.

Erő: 26 (32) Szint: 18 Merészség: 5/5 Magasság: 173 cm
IQ: 26 (32) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 22 (28) Életpont: 307/104 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (32) Varázspont: 541/320 Pénz: 42 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/14 Pszi pont: 162/187
Eddig összesen 610 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2495 TP-t kaptál. Jelenleg 290231 TP-d van. A következő szinthez még 49769 TP szükséges. Trófeáid: jégtroll, áeratikus hasnyák, óriásféreg. A 148. fordulódban 2414 arany került a bankszámládra. 2438 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 szúrófegyverek: 8/82 vágófegyverek: 23/18 (+4%)
ütőfegyverek: 10/49 (+4%) lőfegyverek: 19/78 (+9%) dobófegyverek: 1/0

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << bronzhegyű lándzsa (#87)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); nyílvessző (#108) (10 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/28 2. nyomkövetés: 40/87 (+28%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 7/21 5. csapdakészítés: 15/22 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/94
7. gyógyítás: 15/66 8. titkosírás: 5/31 9. felderítés: 16/72 (+17%)
10. szörnyidomítás: 10/80 11. teológia: 21/21 (+17%) 12. taumaturgia: 26/21 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/10 14. versengés: 6/9 15. harcművészetek: 2/71
16. zene: 9/93 17. szörnyismeret: 16/27 18. pszi: 22/23 (+4%)
19. zárnyitás: 3/16 20. vadászat: 9/7 (+46%) 21. bányászat: 17/10 (+17%)
22. főzés: 3/68

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 10 darabot )
elfogod vadtrollt (#70) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
Északi Druida Szövetség (#9109), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) tulajdonságpajzs (#26)
szürkeáll. aktiv (#71) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
izomernyesztés (#33), tudatrombolás (#111), mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> nyuhaj karbin (#110)
villámcsapás (#50) >> óriásféreg (#171) villámcsapás (#50) >> vark. nekromanta (#173)
villámcsapás (#50) >> varkaudar mágus (#128) villámcsapás (#50) >> sötét főgnóm (#136)
izomernyesztés (#33) >> téfea magoflux (#98) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját!
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!
3.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bunkósbot (#9) 3 galachmit (#310) 2 spiritusz (#170)
1 Szent Kulacs (#285) 7 tüske (#22) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171)
1 varkaudar szimbólum (#1528) 3 vashegyű nyíl (#176) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
42 arany (#50) 5 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
2 bronzhegyű nyíl (#94) 6 kaja (#2) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 mutáns csont (#331) 1 orgyilkos tőr (#225) 2 pirkit (#153)
3 rézdarab (#70) 1 sallank nyíl (#129)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(137,47) sírlidérc (#172), zombi (#49), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), oltár, szent tölgyfa (#393)
(137,48) Dornodon oltár, vaskohó (#155), Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(138,46) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(139,45) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), ryuku csapásvezető (#778), nukleáris cickány (#155)
(140,45) fényűző villa (#602), egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), egy elf férfi, Steve Mc Loed (4927. kalandozó), Weina Barston (5160. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.02.20. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek