147. forduló, 149. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. júl. 2. 12h:09'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,43] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-2 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+257 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+24 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku csapásvezető nyomok után kutattál. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ryuku csapásvezető nyakát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírkardot ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 12 életpontot sebeztél. A ryuku csapásvezető fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranygyűrű, ezenkívül 1 ryuku amfora (ld. enc.). 2 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 312.]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

v 1 10 0 elmormolod az 1. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 267.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
1 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

fas 16 felt. ásás 16 pontért
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

d 2 30 eldobod a 2. tárgyat (30 darabot)
Elhajítasz 30 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 267.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kibányásztál egy kettérepedt kobudera koponyát. Tovább dolgozol. Ujhé, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen elrozsdált rézsisak. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzsisak. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy sírlidérc támad rád. {max. életpontja: 81-90.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc jön feléd.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír készül a lemészárlásodra. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. [30 pontot használtál fel, van még 237.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg királynő!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 60 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő potrohát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal meghorzsolod a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 1 ugh mérget.) 1 677 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 0, gyógyulás: 21, összesen: +21 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 varkaudar lándzsát. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [40 pontot használtál fel, van még 197.]

m 2 mozogsz keletre
[167,43] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy roguena lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a roguena testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) A roguena összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 2 398 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi csatamezőt. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megsimogatod a fejét, de nem értékeli túlságosan. Ezt abból látod, hogy úgy üvölt, mintha nyúznák. Lehet, hogy azért, mert a sebét fogdosod? Újra megpróbálod, és látod, hogy igazad volt. Addig próbálgatod, amíg a majomnak is tetszik, ugyanis már nem üvölt. Igaz, mást sem csinál. (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy kristálypalota van. Elteszed a látcsövet. [21 pontot használtál fel, van még 176.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vadítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Mostanra már hihetetlen vagyont rabolhattál össze. Csekélység lenne ebből 300 arany feláldozása. 3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű! [30 pontot használtál fel, van még 146.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Mintha egy nyögést hallottál volna a föld alól. Megdermedsz, de aztán semmi. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét. {támadása: 19.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc bal karját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 765 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy ubuk dobónyíl. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz támad rád. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vámpírkardot ellenfeledre rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megkarcolod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1 195 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 25, összesen: +25 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Újabb adag földet termelsz ki. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 kerek kő. Megsoroztad a szintszívó bal lábát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Méregfoggal felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Hu, azért valószínűleg nem ez volt a csatamezőt uraló főszörny. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy élőholt mágus jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 330 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 25, gyógyulás: 7, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rákpajzs és 5 bronzhegyű nyíl. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 116.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[168,44] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy élőholt quwarg. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mérg. ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg jobb középső lábát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 883 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [169,45] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy bűbájlidérc közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 tüskét. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [169,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy norpadolótika közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika egyik csápját. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod a norpadolótika testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a norpadolótika testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a norpadolótika egyik csápját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a norpadolótika jobb középső lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A norpadolótika szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 98, gyógyulás: 0, összesen: -98 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Észreveszel egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Egy picit közelebb mész, koncentrálsz és elrugaszkodsz. A távolságot szédítő iramban teszed meg. Felérkeztél! Egy biztonságos helyet keresve megkapaszkodsz. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 5, gyógyulás: 24, összesen: +19 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 4 quwarg tojást. Levitálva hagyod el a helyet. [63 pontot használtál fel, van még 53.]

m 4 7 mozogsz délre, északnyugatra
[169,47] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő fejét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1 677 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 ezüsttőrt. Levitálva hagyod el a helyet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Raia szent lovagja került az utadba. {max. életpontja: 271-320.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 77 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Raia szent lovagja jobb karját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a Raia szent lovagja bal karját. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a Raia szent lovagja nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 586 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 107, gyógyulás: 29, összesen: -78 ÉP}


(Továbbmész...) [168,46] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt tigris. {egyik sebzési módja: 1x 4d10+20.} Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 tüskét. Egészséged TF-elődött. [51 pontot használtál fel, van még 2.]

kut 20 kutatsz 2 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 2 kísérletezel a 2. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 8 505 energia fejlesztése 8
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
A szervezetedet méreg pusztítja (-2 életerő.) Remélhetőleg most már teljesen lebomlott a szervezetben. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 286 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU AMFORA (1153. TÁRGY)
Keskeny nyakú, díszes üveg ez a ryuku ereklye, melyet Alanor bármelyik antik-árus gnómja megirigyelhetne már kinézetéért is. Az üveg kiszélesedő száját eltorlaszolták egy megereszkedett fadugóval. Nem baj, legalább bizonyosságot nyert, hogy az amforában még benne van a tartalma, amely legalább annyira értékes, mint a köcsög maga, melybe az édes varázsitalt a ryuku kuruzslók zárták. Egyetlen módon juthatsz csak hozzá - add ki a H 1153 parancsot, melynek hatására az üveg nyakát egy jól irányzott ütéssel letöröd, tartalmát pedig leöntöd a torkodon. Ez az akció nem kerül TVP-be, hatására néhány százalékkal megnő a forduló végéig a kincstalálásaid esélye.

VADÍTÁS (81. VARÁZSLAT)
Miután ezt a varázslatot elmondtad 5 TVP-ért és 15 VP-ért, inaktívan lapul, amíg nem tud teljesülni. Ha egy olyan kalandozóval találkozol, akinek sorszámát/faját/vallását/KT-ját megadtad 2. paraméterként, van legalább egy elfogott szörnye, nem bújsz el előle, a varázslatot automatikusan aktiválod rá. (A vallás lehet 991: Leah, 992: Dornodon, 993: Raia, 994: Elenios, 995: Sheran, 996: Tharr, 997: Fairlight.) Ha a varázslat sikeres, az áldozat befogott szörnyei megvadulnak, és szétszaladnak a szélrózsa minden irányába. Akár sikeres a varázslat, akár nem, használat után törlődik.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 148. fordulód.

Erő: 24 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 37 (39) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (36) Védekezés: 76 (80) Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 21 (29) Életpont: 434/426 Jellem: gonosz (117) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (54) Varázspont: 608/2 Pénz: 835 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 28/15 Pszi pont: 49/1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1283 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23 795 TP-t kaptál. Jelenleg 1 062 107 TP-d van. A következő szinthez még 137 893 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, orbitális mackósajt, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 49 az új rendszer szerint. A 135. fordulódban 18300 arany került a bankszámládra. 19123 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 13/72 (+30%) szúrófegyverek: 21/28 (+8%)
vágófegyverek: 24/53 (+6%) ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 24/45 (+9%)
dobófegyverek: 11/29 (+25%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -21.); bogyógránát (#430) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
168,46 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/88 (+11%) 2. nyomkövetés: 32/68 3. lopás: 1/83
4. mászás: 11/48 (+18%) 5. csapdakészítés: 12/80 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/48
7. gyógyítás: 16/59 8. titkosírás: 3/66 9. felderítés: 15/96 (+19%)
10. szörnyidomítás: 6/13 11. teológia: 22/61 (+14%) 12. taumaturgia: 25/86 (+23%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 10/30 15. zene: 4/68
16. szörnyismeret: 11/15 (+33%) 17. pszi: 6/68 (+8%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 6/10 20. bányászat: 6/1 21. testépítés: 4/47
22. úszás: 8/21 23. főzés: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Mostanra már hihetetlen vagyont rabolhattál össze. Csekélység lenne ebből 300 arany feláldozása.
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 65 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2619 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
3 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 teriád lándzsa (#1282) 1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 ryuku szablya (#695)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
2 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ében nyílvessző (#848) 11 ezüsthegyű nyíl (#323)
3 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 29 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 8 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 5 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 rákpajzs (#98)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 4 * igazgy. fülbevaló (#197)
6 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
6 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
5 * gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
3 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
13 aranygyűrű (#193) 4 balkezes gyűrű (#1549) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 67]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 144 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
5 zöld üveg (#82) [bennük 73 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 6 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 18 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
29 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nerub gyógyital (#1873) 1 olló (#335) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku amfora (#1153) 1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32)
7 szent jogar (#150) 1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539)
2 varkaudar pálinka (#1137) 4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
2 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 27 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
13 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
20 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232)
10 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
11 kőszem (#304) 5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 129 madártoll (#112) 11 mákrózsa virág (#56)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383)
6 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 9 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
43 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269)
93 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 2 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
8 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 16 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)
5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 238.39 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 211 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 drótszőr (#37) 31 kaja (#2) 4 kerek kő (#19)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 5 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzsisak (#88) 2 ezüsttőr (#322) 3 quwarg tojás (#360)
1 rákpajzs (#98) 1 ryuku amfora (#1153) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 ubuk dobónyíl (#138) 4 ugh méreg (#166) 1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

165 166 167 168 169 170
42
43
44
45
46
47
48
(166,43) ryuku csapásvezető (#778), sírlidérc (#172), quwarg királynő (#153)
(167,43) roguena (#779), ősi csatamező (#263), 25. jellempróba, Dornodon oltár, sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175)
(168,44) élőholt quwarg (#202), Chara-din monolitja (#534), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(168,46) friss csatamező (#262), Dornodon oltár, 42. jellempróba, élőholt tigris (#766)
(169,45) bűbájlidérc (#761)
(169,46) norpadolótika (#226), oltár, 30. jellempróba, quwarg boly (#359), quwarg harcos (#201)
(169,47) quwarg boly (#359), Fairlight oltár, 31. jellempróba, quwarg királynő (#153), Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek