146. forduló, 157. forduló, Delejes Kazimír összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 15h:07'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 148. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: febr. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3231
SZÁMLA : XXXX

DELEJES KAZIMÍR KALANDJAI


73 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [24,25] koordinátán.
A táborozás 28. napján összeakadsz egy tüsi aranyhajú, zöld szemű alakváltó férfival. Bőre színe zöld. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy uzbány trófea és egy szőrös pók trófea színesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Egy gyerek van vele! Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Green Dragon. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
A 28. napon találkozol egy fekete, hosszú hajú, barna szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy púpos burástya trófea és egy tintacsiga trófea díszíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy gyerek van vele! Összeismerkedtek. Az ő neve Neocathartes. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Fafejű a Tudós mentális üzenete érinti elmédet: Új tag lépett be a KT-ba: 2330. Vegyétek fel vele a kapcsolatot.
A földön csúszol-mászol, egy gigantikus, masszaszerű lény előtt. Bár a külseje hihetetlenül gusztustalan, érzed, hogy milyen felsőbbrendű, mindenható teremtmény előtt fetrengesz. Csókolgatni kezded a lelógó, nedvedző bőrlebernyegeit. Mintha elégedett dorombolást hallanál! Az urad elégedett! Repesni tudnál a boldogságtól. Hirtelen valami felemel, meglódul veled a világ: a lény hatalmasra tátott szája felé közeledsz. Ujjongasz a megtiszteltetéstől: gyarló tested táplálékául szolgálhat ennek a végtelenül nagy és bölcs teremtménynek! Sötét lesz, és felnyitod a szemedet: mindezt álmodtad! Megundorodva magadtól, próbálod elhessegetni a baljóslatú lidércálmot. Még halványan feldereng előtted egy barna, hosszú hajú, zöld szemű troll férfi képe. Lehet, hogy valami köze volt az álomhoz? A rossz álomnak van evilági kihatása is: -20 ép, -4 vp.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+5 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 323.]

* 2. KP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 323.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 318.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 313.]

* 5. KP: elmormolod a 90. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az agyburok varázslatot! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 313.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 311.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 306.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 301.]

v 15 312 5 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új borkonyó bibe. [-14 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 291.]

fkt 69 2 felt. készítesz a 69. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 1 4 fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 erő.) [4 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 287.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[25,26] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [26,27] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Marokra fogva a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
500 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [27,28] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [33 pontot használtál fel, van még 254.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[28,29] Tovább barangolsz a fák között. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pókvadász nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fejszét markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 fejsze. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a pókvadász testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra rontasz. Csatabárddal egy irtózatos ütéssel felvágod a pókvadász fekete lebernyegét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a pókvadász nyúlánk szívókáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Nyelvét a pókvadász feléd löki, de eredménytelenül. A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Dornodon rúnaköve. Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [29,30] Épületek tűnnek fel. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Fejszét küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 fejsze. Lövedéked átfúrja az útonálló bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csatabárddal alaposan megvágod az útonálló testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az útonálló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Látsz egy főutcát. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " A következő épületeket látod: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Eladsz 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért.
Találkozol egy kopasz, zöld szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Egy bíbor erőövet, egy elit csatavértet, egy fekete bőrcsizmát, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy ritualista amulettet és egy topáz erényövet visel. Fegyverzetét egy fabontó szójer trófea és egy mélységi grittang trófea színesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Gugli. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Fairlight felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista amulettet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy villám szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Egy spagulár a hátasa. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Összeismerkedtek. Az ő neve Etorlán. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy bunkósbot (ld. enc.)} Megszólal: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [22 pontot használtál fel, van még 232.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db, csontkés (#11) 3 ap /db,
csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, bordacsont (#16) 3 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db,
fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 3 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db,
antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db,
kék orchidea (#68) 6 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 3 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db,
rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db,
mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db,
rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, vízionár szem (#102) 4 ap /db,
magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db,
rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank karom (#128) 3 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db, villám szimbólum (#145) 15 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szent jogar (#150) 75 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, vas dobónyíl (#189) 10 ap /db,
mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db,
arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db,
karbin plazma (#199) 15 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, ramit kő (#226) 4 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db,
tatu dob (#234) 6 ap /db, dorony duda (#235) 42 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db,
pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db,
sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db,
tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db,
varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, arx formázó minta (#298) 37 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db,
cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, ezüsttőr (#322) 12 ap /db,
ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, mutáns csont (#331) 6 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db,
királyi korona (#338) 187 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, álompor (#396) 1 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, vérvörös köpeny (#412) 6 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db,
ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 4 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, medúzacsáp (#703) 7 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db,
jegygyűrű (#736) 75 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 6 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 33 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db,
aurach fog (#657) 1 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, borostyán függő (#162) 6 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 5 ap /db,
csatabárd (#555) 22 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsfarok (#654) 14 ap /db,
darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db, dobóháló (#221) 8 ap /db, dorony tüdő (#212) 8 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, etra hályog (#712) 25 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 10 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 30 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ap /db, ezüstshuriken (#327) 8 ap /db,
fejsze (#1240) 18 ap /db, fekete gyöngy (#99) 6 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
gyöngymangó (#135) 2 ap /db, harci kalapács (#174) 20 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, ilkin érc (#232) 3 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 10 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kis vaskulcs (#40) 3 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db,
lánckesztyű (#230) 15 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 10 ap /db,
mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 2 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 10 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, nyu-shuriken (#157) 12 ap /db, óndarab (#85) 2 ap /db, piranha zsákvédő (#337) 7 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, purifikátor háj (#269) 18 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje,
ramit kő (#226) 3 ap /db, remák szív (#264) 12 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézkulcs (#75) 6 ap /db,
rinóbőr (#651) 5 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, ryuku buzogány (#696) 70 ap /db, sárga erőöv (#276) 25 ap /db,
shinai gömb (#348) 40 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db,
szürke bőrkesztyű (#271) 12 ap /db, tatu dob (#234) 4 ap /db, távcső (#42) 16 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje,
tolmokov-koktél (#351) 8 ap /db, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db, ubuk dobónyíl (#138) 5 ap /db,
ubuk tüske (#131) 1 ap /db, ugh méreg (#166) 2 ap cseppje, umbatari karkötő (#278) 40 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db,
varányszem (#30) 1 ap /db, varkaudar csizma (#317) 20 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 22 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vasvért (#164) 60 ap /db, villám szimbólum (#145) 10 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, vízionár szem (#102) 3 ap /db,
zöld üveg (#82) 3 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 227.]

pbe 1000 beraksz a bankba 1000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 3070 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 335 1 megveszed a 335. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 32 1 megveszed a 32. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

ve 78 1 megveszed a 78. tárgyat 1
Vásároltál 1 mászókarmot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 1 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +4 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vasszervezet. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! 2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. 3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van! [30 pontot használtál fel, van még 197.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 167.]

kt 14 23 elkészíted a 14. tárgyat (23 darabot)
Sajnos azt a tárgyat nem tudod elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[30,31] Továbbmész a város utcáján. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy kastélyt. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 6550 TVP épült bele.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 fejsze. Becsapódva, megdöfi az útonálló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Elszántan a másikra támadsz. Csatabárddal végigmetszed az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).

(Továbbmész...) [30,30] Még mindig a városban vagy. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 14 életpontot sebeztél. Fejszét hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 fejsze. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az orgyilkos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csatabárdot. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rohansz. Csatabárddal egy hatalmas csapással felmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 fejszét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Találsz egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.).
Összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy sárga erőövet és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy kardfogú fülemüle trófea, egy khór darázs trófea és egy ragyás burástya trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bella Cassandra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. " [22 pontot használtál fel, van még 145.]

be 684 30 bemész a 684. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem! A fogadós bólint, jelezve, hogy a kérésed teljesíthető. Előre kell fizetned a szállásdíjat, 16 aranyat. Miután megtetted, elvezetnek a szállásodra. A szoba komfortos, tiszta ággyal, mosdótállal. Átveszed a szobakulcsot. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] A befejezéshez még 290 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 123.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 123.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 83.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 43.]

tf 4 13 fejleszted a 4. tulajdonságodat 13 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [13 pontot használtál fel, van még 30.]
Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 123 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 5.
Minden új nap egy új megpróbáltatás, s talán még nehezebb, mint az előző; de kiképzésednek hála, te felkészülten fogsz szembenézni a következőkkel. (+1 max. életerő.) Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 289 pontot. A következő körben tehát 319 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

VASSZERVEZET (86. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat elmondásától számítva egészen a forduló végéig érezteti hatását. Használójának kevesebb ételt és italt kell fogyasztania, mint egyébként, mivel szervezete átáll egy különlegesen takarékos felhasználásra. A V 86 parancs kiadása nem kerül TVP-be, VP költsége 8. Érdemes ezt a parancsot a Kezdeti Parancs listába berakni.

KARAKTERLAP

Delejes Kazimír, egy szőke, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Fairlight püspöke vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (41). Ez a 148. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 118 cm
IQ: 21 (27) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 74 kg
Ügyesség: 21 (26) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 22 (24) Életpont: 292/284 Jellem: semleges (-8) Tul. pont: 0
Szerencse: 19 (21) Varázspont: 256/42 Pénz: 420 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/0 Pszi pont: 49/27 EFejl: 6
Eddig összesen 707 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1080 TP-t kaptál. Jelenleg 257652 TP-d van. A következő szinthez még 2348 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar behemót, élőholt quwarg, szutykos remák. A 148. fordulódban 3070 arany került a bankszámládra. 3070 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 13 ütőfegyverek: 22 lőfegyverek: 9
dobófegyverek: 16 (+1)

Feltételes fegyverváltás: csatabárd (#555)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18 2. nyomkövetés: 32 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 11 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 39 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 8
10. szörnyidomítás: 6 11. teológia: 19 12. taumaturgia: 15
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 12 15. zene: 3
16. szörnyismeret: 8 17. pszi: 7 18. vadászat: 6
19. bányászat: 24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
udvarolsz a 4047. karakternek
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), fejszét (#1240) (max. 2 darabot, csak egyszer), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
sünmedve (#33), yeti poronty (#638) (csak egyszer), sakál (#28) (csak egyszer), trikornis (#104), érző szívű dromedár (#753)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
Fairlight hívők (#997), fémbontó szójer (#150), szutykos remák (#191), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (4047) felejtés (#68) (987) halálkapu (#126)
éber kakukk (#3) agyburok (#90)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
7. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417) villámsújtás (#89) >> férfiak (#998)
villámsújtás (#89) >> nők (#999) villámsújtás (#89) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> varkaudar behemót (#189) villámsújtás (#89) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> 16. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
tintacsiga (#74) (hátas: 11 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet!
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat.
3.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
904 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 hebrencs állkapocs (#130)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 borkonyó bibe (#312) 4 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
1 mászókarom (#78) 1 orgyilkos tőr (#225) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,26) kardfogú fülemüle (#146), Leah rúnaköve
(26,27) vérszomjas csüldő (#114), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár
(28,29) pókvadász (#59), Dornodon rúnaköve
(29,30) útonálló (1935130), Fehér Bérc Plaza (5033669), bank (#697), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár, ház (#400), Gugli (#. kalandozó), Etorlán (#. kalandozó)
(30,30) orgyilkos (2802131), fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút, Bella Cassandra (#. kalandozó)
(30,31) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 26-31.) nem táplálunk fordulót, kivéve dec. 28-át, amikor lesz egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.
2005.12.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a labirintusban ládában kincset talált a karakter, a program figyelmen kívül hagyta a GYJ beállítását annak eldöntésekor, hogy felvegye-e. Ezt javítottuk.
* A Szabad Kompánia tagjainak rangjai a KT kérésére megváltoztak.
* A karakterek közötti találkozás programkódját kénytelenek voltunk átírni teljesen, hogy a jövőben egyszerűbben bővíthető legyen. Régen úgy működött a program, hogy a táborozó félnek a táborozás alatti találkozásait a saját fordulójának elején generálta le, nem akkor, amikor azok ténylegesen megtörténtek. Onnantól, hogy a változás a játékba kerül, a találkozások azonnal megtörténnek a passzív fél részére is (a korábbi találkozások viszont úgyanúgy generálódnak, mint eddig). Persze ez elsősorban háttérváltozás, amiből ti nem sok mindent fogtok tapasztalni, két jelentősebb dolog van csupán, ami a fordulókban is megváltozott:
A D.E.M.-ezés, halál azonnal megtörténik, ha a táborozó fél meghalna a találkozáskor. Ha csak D.E.M.-ezett, a karakter óvatosabb lesz a hátralevő időben, azaz nem fog ugyan másik kalandozókkal találkozni, de tárgyat átadni neki lehet majd. A deus ex machina a táborozás alatt nem repíti el több mezőnyire a karaktert, akkor sem, ha a beállítás ezt indokolta volna (illetve elrepíteni elrepíti, de a karakter automatikusan visszasétál a következő forduló elejéig a kiinduló táborozási koordinátára). Így a jövőben mindenki biztos lehet benne, hogy a fordulóját azon a koordinátán kezdi, ahol letáborozott (kivéve persze, ha az ominózus találkozás még a változás előtt történt volna meg, csak nem lépett a karakter azóta).
A másik fontosabb változás a Feltételes Udvarlással kapcsolatos. Sikeres szerelmeskedés után az FU azonnal törlődik a táborozó felekről, kivéve ha ők házastársak. A gravia öve nevű tárgyat emellett csak fordulónként egyszer lehet használni.
A találkozás rutin bonyolultsága miatt az alapos tesztelés ellenére is előfordulhatnak hibák. Amennyiben ilyet tapasztalsz, kérjük jelezd a Játékvezetőnek.
* Bekerültek a varázslattervező pályázaton kiválasztott varázslatok a játékba. Megtanulásuk a mágustornyokban, ill. imádkozással VP regenerációból (akinek már van elég VP regenerációja, a következő isteni küldetés leimádkozása után láthatja majd, milyen varázslatok vannak) sajátíthatók el. A 2006. januári Alanori Krónikában teljes listát találtok arról, hogy melyek ezek a varázslatok, és mire jók.

Üzenet küldése a karakternek