146. forduló, 148. forduló, Tücsöktalp összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 28. 12h:04'
EZ A 169. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
170. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4959
SZÁMLA : XXXX

TÜCSÖKTALP KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,39] koordinátán.
Holdfény Katerina, amikor összefutottatok, adott neked egy háború gyűrűjét. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+165 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+23 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-11 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku futárbérenc nyomára bukkansz. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [8 pontot használtál fel, van még 312.]

* 1. KP: v 23 0 0 elmormolod a 23. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 307.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 302.]

* 3. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 297.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 5. KP: v 6 4 11 elmormolod a 6. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 287.]

kt 449 elkészíted a 449. tárgyat
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Egészséged TF-elődött. Legyártottál 1 kristályfolyadékot. [5 pontot használtál fel, van még 282.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

mak 1 makró 1

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

v 1 10 0 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 277.]

v 182 0 0 elmormolod a 182. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 262.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 227.]

flh 22 430 felt. lőfegyver haszn. 22 a 430. tárggyal
Ok, FLH 22 430 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

jlk 4221 jelszó kimondása 4221
Nagyot krákogsz, majd elrebeged a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a massza egyik karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a massza egyik karját. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 19 életpontot sebeztél. A massza feléd sújt csáprágóival, de mellé! A massza leken néhány pofont. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 39 életpontot vesztettél. A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fémrudat. 2 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 42, gyógyulás: 16, összesen: -26 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa antigrav! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 212.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[165,39] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 25 életpontot sebeztél. Teli erőből bogyógránátot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bogyógránát. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Méregfoggal kicsit megbökdösöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 25 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán egyik csápját. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 403 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 388, sebződés: 23, gyógyulás: 55, összesen: +32 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Elkapod a gnómot, és erősen lefogod: - Ugye fáj, ugye szorít? - kérdezgeted kedvesen. Egyszer csak az áldozatod hasa szétreped, és a lyukon egy apró szörnyeteg bújik ki. A gnóm elájul, te pedig elmenekülsz, mielőtt valami baj lenne. (+2 gonoszság.)
Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Felnézel - ez egy kicsit magas! Figyelve a széljárást, levitálásba kezdesz. Pillanatok alatt fent vagy. Félelmek nélkül élvezed a kilátást. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg harcos!

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 ezüsttőrt. Levitálva hagyod el a helyet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd. {max. életpontja: 268.}

Bogyógránátot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bogyógránát. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kék rothasztó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vámpírkardot a másikra rohansz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Méregfoggal jól megszurkálod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 410 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 18, gyógyulás: 30, összesen: +12 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [165,40] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Látsz egy gumifát. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy pszi őselementál került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal megvágod a pszi őselementál bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Méregfoggal eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) Hoppálé! 5 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 34, gyógyulás: 8, összesen: -26 ÉP}


(Továbbmész...) [165,41] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Elena orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán húsos levelét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megérinted a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 3 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 36, gyógyulás: 59, összesen: +23 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász quwarg. (ld. enc.) {védettsége: 35 szúró, 35 vágó, 20 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg jobb középső lábát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal gyengén megszurkálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vámpírkarddal megcsapod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 357 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 25, gyógyulás: 31, összesen: +6 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [81 pontot használtál fel, van még 131.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester potrohát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Vámpírkarddal végigvágod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Méregfoggal megérinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 30, gyógyulás: 26, összesen: -4 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 91.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+28 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 61.]

m 2 mozogsz keletre
[166,41] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kputtyintó csalán. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vámpírkarddal párszor kilyukasztod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápol, de mindhiába. Vámpírkarddal végigvagdosod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Méregfoggal kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 3 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 383, sebződés: 21, gyógyulás: 49, összesen: +28 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kihívás tornyát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét. Egészséged TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 52.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Porfin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. Könnyű feladatot kapsz. Élelmet kell gyűjtened sarkvidéki terepen. A terem közepén egy dimenziókapu vibrál, ezen kell átlépned. Miután felveszed a kalandmester által kínált vastag prémet, átlépsz a kapun. Jégmezőn találod magad. Megpillantasz két jegesmedvét, azonnal üldözőbe veszed őket. Hosszan rohansz utánuk, míg végül meg tudsz küzdeni az egyikkel. Kemény, véres csatában győzedelmeskedsz. Ki akarod kanyarítani a húst, amikor négy-öt újabb medve bukkan fel, és a maguk részét követelik. Menekülnöd kell! Kimerült vagy, visszavánszorogsz a kapuhoz. Hát igen, nem sok fogalmad van a vadászat rejtelmeiről, csak a csatához értesz.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quiltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat könnyű, minimális szinten teszi próbára zenei tudásodat. Meg kell futamítanod egy kardfogú fülemülét! A kezedbe nyomnak egy furulyát, aztán felbukkan a madár, és éktelen rikácsolásba kezd. Kiejted a kezedből a furulyát, és a füledre tapasztod a kezedet. Ennyit erről!
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[166,42] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kronokukac közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kronokukac nyálkás farkát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kronokukac testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kronokukac fejét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-4 TVP). Ököllel néhányszor súrolod a kronokukac testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a kronokukac testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). A kronokukac farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-5 TVP). A kronokukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2 416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [166,43] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy kultúrmasztodon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírkardot a másikra támadsz. Vámpírkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 3 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 55, gyógyulás: 25, összesen: -30 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Észreveszel egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy régészeti lelőhely van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [12 pontot használtál fel, van még 8.]

kut 30 kutatsz 8 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A keresés eredménnyel járt! Egy tárgyat találtál: 1 göcsörtös bunkó. Elrakod. [8 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 mozogsz keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kut 30 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 5 505 energia fejlesztése 5
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: lot 6 16 17 lottózol 6 16 17

* 3. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 285 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MOA ANTIGRAV (2204. TÁRGY)
Egy apró, kb. 10 cm hosszú, szürke, fémes színű anyagból készült hengert tartasz a kezedben. Nem igazán tudod, hogy mire lehet jó, de az oldalán apró írásjelek sorakoznak. Titkosírás szakértelmedet felhasználva megfejted a vélhetően moa feliratot: antigrav. Fogalmad sincs róla, hogy mi lehet az az antigrav, de elnevezed a tárgyat moa antigravnak. Hamarosan azt a kellemes felfedezést teszed az antigravval kapcsolatban, hogy amikor nálad van, sokkal könnyebbek lépteid, jobban elbírod felszerelésed súlyát. Talán érdemes többet is begyűjtened belőle.
(Minden nálad levő moa antigrav eggyel növeli a zsákodba férő tárgyak számát, és 2 kg-mal csökkenti a megterheltségedet. Maximum 30 moa antigrav hatása adódik össze.)

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

KARAKTERLAP

Tücsöktalp, egy hosszú ezüsthajú, izzóan vörös szemű drow férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon tanítványa vagy. A Mélysötét Vándorai (#9149) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 24 (37) Szint: 23 Merészség: 7/5 Magasság: 158 cm
IQ: 22 (34) Támadás: 37 (39) Agresszió: 5 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 21 (36) Védekezés: 76 (80) Menekülés: 30 % Életkor: 145/145 év
Egészség: 21 (29) Életpont: 432/453 Jellem: gonosz (112) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 (54) Varázspont: 598/1 Pénz: 814 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 28/11 Pszi pont: 49/-2 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1268 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30 689 TP-t kaptál. Jelenleg 1 038 312 TP-d van. A következő szinthez még 161 688 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, orbitális mackósajt, Blounther apó. 6 Hatalompontod van a régi rendszer szerint, 49 az új rendszer szerint. A 135. fordulódban 18300 arany került a bankszámládra. 19032 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 8/0 ökölvívás: 13/42 (+9%) szúrófegyverek: 21/20 (+4%)
vágófegyverek: 24/47 (+17%) ütőfegyverek: 3/39 lőfegyverek: 24/36 (+7%)
dobófegyverek: 11/4 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ezüsthegyű lándzsa (#324) << ököl (#28) << szöges bunkó (#8)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); bumeráng (#249) (13 -15.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (16 .); vashegyű nyíl (#176) (17 .); ubuk dobónyíl (#138) (18 .); ében nyílvessző (#848) (19 -21.); bogyógránát (#430) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
166,43 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1360 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/77 2. nyomkövetés: 32/68 3. lopás: 1/83
4. mászás: 11/30 (+9%) 5. csapdakészítés: 12/73 (+7%) 6. csapdaészlelés: 3/48
7. gyógyítás: 16/59 8. titkosírás: 3/66 (+11%) 9. felderítés: 15/77 (+9%)
10. szörnyidomítás: 6/13 11. teológia: 22/47 (+9%) 12. taumaturgia: 25/63 (+22%)
13. szerencsejáték: 2/19 14. versengés: 10/30 (+8%) 15. zene: 4/68 (+7%)
16. szörnyismeret: 10/82 (+20%) 17. pszi: 6/60 (+8%) 18. zárnyitás: 1/5
19. vadászat: 6/10 (+8%) 20. bányászat: 6/1 21. testépítés: 4/47
22. úszás: 8/21 23. főzés: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 6 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Silistra (#6107), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
jellemrejtés (#23) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)
Symulf rúnája (#182)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 20)
energiatüskék (#29), mágiatörés (#35), méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> vércápa (#193)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Egyik faj kiirtása ugyanolyan szórakoztató, mint a másik. Ölj meg öt quwarg királynőt! (számláló: 4)
3.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed 7. szintű!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 224, v 1 10, v 182, p 65 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
hatalompont (253)
levitáció (265)
a butaság ára (273)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
mélysötét mágia (367)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 16 TU. szükséges még: 34 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3200 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * méregfog (#1553) 2 orgyilkos tőr (#225)
1 teriád lándzsa (#1282) 2 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 moa ravatalozó (#1328) 1 ryuku szablya (#695)
1 * vámpírkard (#358)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 2 göcsörtös bunkó (#123) 1 kőkalapács (#13)
2 szöges bunkó (#8) 1 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 moa stuki (#413)
1 parittya (#18) 1 rövid íj (#107)
Lövedékek
2 bronzhegyű nyíl (#94) 7 ében nyílvessző (#848) 11 ezüsthegyű nyíl (#323)
7 kerek kő (#19) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 29 nyílvessző (#108)
2 sallank nyíl (#129) 10 tüske (#22) 8 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 bumeráng (#249) 2 ezüstshuriken (#327) 7 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
1 nyu-shuriken (#157) 1 tolmokov-koktél (#351) 4 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 haramaki (#1367) 1 Métely páncélja (#1562) 1 ryuku mellvért (#689)
1 * tükörpáncél (#519)
Sisakok
1 * rémbőr tarkóvédő (#737)
Köpenyek
1 rejtőköpeny (#277) 1 * szirén köpenye (#820)
Kesztyűk
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271)
Övek
1 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * hoarián bőrnadrág (#1345)
Csizmák
1 bakkura csizma (#96) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 zangrozi csizma (#451)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 4 * igazgy. fülbevaló (#197)
6 obszidián függő (#195)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
6 aranylánc (#191) 2 * denevér szimbólum (#140) 3 ezüst nyaklánc (#117)
5 * gólem talizmán (#811) 4 * halálhozó talizmán (#813) 2 korinthai talizmán (#814)
1 nap szimbólum (#141) 2 trófea nyaklánc (#196) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
4 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
2 arany karperec (#194) 1 Eldaran karkötője (#373) 4 ezüst karkötő (#158)
3 * obszidián karkötő (#229) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
12 aranygyűrű (#193) 4 balkezes gyűrű (#1549) 1 drakolder gyűrű (#969)
1 * gyémánt védőgyűrű (#726) 1 háború gyűrűje (#722) 1 * kráken gyűrű (#1165)
1 smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. ametisztje (#2207)
Nyergek
1 trikornis nyereg (#1536)
Löttyök és porok, tartóstul
7 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 24 csepp tinta (#101), fér még: 46]
2 fűszertartó (#210) [bennük 5 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 15 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 33]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 4 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 36]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 67]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
12 uzbány csőr (#169) [bennük 140 csepp ugh méreg (#166), fér még: 4]
1 vizestömlő (#3) [benne 2 korty víz (#27), fér még: 18]
5 zöld üveg (#82) [bennük 73 csepp ragasztó (#83), fér még: 27]
Eszközök, használati tárgyak
1 acéltű (#334) 1 aranytermő erszény (#819) 6 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76) 5 + deus ex machina (#1)
1 dobóháló (#221) 3 ezüst kulcs (#184) 6 Fairlight szütyője (#2108)
2 fáklya (#36) 2 fiatalság itala (#473) 1 furulya (#233)
1 fűszerkeverék (#1170) 18 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
60 kaja (#2) 1 kis vaskulcs (#40) 3 kötél (#92)
1 kristálygömb (#265) 25 krónika (#1725) 1 kulcskarika (#648)
1 lant (#238) 10 leviatán hólyag (#2182) 1 moa antigrav (#2204)
2 nagy aranykulcs (#246) 3 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186)
1 nerub gyógyital (#1873) 1 olló (#335) 1 pszi kő (#248)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 8 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 súlyzó (#347) 2 szeksztáns (#32) 7 szent jogar (#150)
1 távcső (#42) 1 térhajlító kavics (#1539) 2 varkaudar pálinka (#1137)
4 vaskulcs (#183) 2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 41 álompor (#396)
20 amniosz (#203) 11 aurach fog (#657) 1 bev formázó minta (#299)
2 borkonyó bibe (#312) 1 csillezsályalevél (#1253) 5 csuklyavirág (#133)
2 darázsszárny (#652) 31 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
13 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 4 ezüstdarab (#326)
2 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 1 fokhagyma (#403)
6 főnixtoll (#563) 1 grifftojás (#179) 1 gromak bőr (#268)
20 gyöngymangó (#135) 1 hattyútoll (#1222) 1 ilkin érc (#232)
10 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 5 kék orchidea (#68)
11 kőszem (#304) 5 kvazár (#244) 1 liumbe bimbó (#656)
3 liumbe hajtás (#655) 129 madártoll (#112) 11 mákrózsa virág (#56)
1 medúzacsáp (#703) 1 moa burát (#384) 2 moa gyöngy (#378)
1 moa obszidián (#380) 1 moa smaragd (#377) 4 moa üveggömb (#383)
6 mocsári penke (#148) 6 móri gyümölcs (#116) 9 mutáns csont (#331)
6 nektoraf faggyú (#667) 4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21)
43 pirkit (#153) 5 púderkő (#119) 4 purifikátor háj (#269)
90 quwarg tojás (#360) 1 rakolits por (#669) 2 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 4 rókafarok (#124) 1 Salamon esszenciája (#952)
8 sallank karom (#128) 1 sámán erszény (#650) 22 sünmedve tüske (#14)
5 szárnyas hernyó (#69) 2 szulfagor agyar (#677) 15 szvó-ektoplazma (#151)
2 téfea-agy (#172) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 vapár ág (#110)
6 varányszem (#30) 3 varkaudar csont (#1113) 7 vasérc (#152)
5 xirnox szív (#213)

Összsúly: 243.07 kg Megterheltség: 107%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 5 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 211 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 3 bogyógránát (#430) 3 drótszőr (#37)
1 ében nyílvessző (#848) 1 fokhagyma (#403) 1 púderkő (#119)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ezüsttőr (#322) 1 fekete gyöngy (#99)
1 fémrúd (#104) 1 göcsörtös bunkó (#123) 14 kaja (#2)
1 moa antigrav (#2204) 2 quwarg tojás (#360) 23 ragasztó (#83)
1 sáfránypor (#211)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

164 165 166 167
38
39
40
41
42
43
44
(165,39) kputtyintó csalán (#247), quwarg boly (#359), oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcos (#201), kék rothasztó (#421)
(165,40) gumifa (#38), 23. jellempróba, pszi őselementál (#258)
(165,41) 46. jellempróba, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, kputtyintó csalán (#247), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214)
(166,39) massza (#217)
(166,41) kputtyintó csalán (#247), oltár, Chara-din monolitja (#534), kihívás tornya (#502)
(166,42) kronokukac (#285)
(166,43) kultúrmasztodon (#227), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ősi csatamező (#263), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A derit láncvért (1206) nem elveszthető tárgy lett, hasonlóan a Holtak akaratához (1604), féregíz nyakpánthoz (1601) stb., azaz a vámraktár sem veszi el.
* - A kábító nyilacska vételi ára 45-ről 75 aranyra nőtt, az árnyékvessző eladási ára 10-ről 15 aranyra, a vételi ára 40-ről 75 aranyra nőtt. Mindkét tárgy végtelen mennyiségben vehető ezentúl a dűneelf fegyverboltokban.
* - Bekerült a Föld síkjára 2 többszemélyes kaland.
* - Az NJK-któl érthetetlen módon eltűntek a vortex amulettek.

Üzenet küldése a karakternek