146. forduló, 148. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 19. 9h:11'
EZ A 284. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
285. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [115,64] koordinátán.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+63 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+77 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) A lottó 1212. hetének nyerőszámai: 13, 25, 6. 5 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ragyás burástya nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 290.]

* 1. KP: p 112 0 0 használod a 112. pszi képességet
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 285.]

* 3. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

ek 40 5 t. energia kisütése: 40 5
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 25 TVP-t. [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 310.]

t 9095 1 támadod a 9095. kalandozót
FT 9095 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

ef 2 503 energia fejlesztése 2
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-2 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [14 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 293.]

m 1 mozogsz északkeletre
[116,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Látsz egy kihívás tornyát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy csodabazár van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku légiós. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku légiós jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a ryuku légiós páncélos testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 285.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Laenea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Könnyű feladatot kapsz: szörnyek nyomait kell felismerned, tehát ez a próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Odavezetnek egy asztalhoz, amelyen megkövült sárdarabok hevernek, bennük szörnyek lábnyomaival. Könnyedén azonosítod mindhármat. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. Egy Tguarkhan legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Tüzet köpsz ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Tguarkhan bal oldalát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Tguarkhan testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Vaskarddal párszor kilyukasztod a Tguarkhan testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a Tguarkhan nyakát. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 196, gyógyulás: 0, összesen: -196 ÉP}

A szörny még mindig életben van! A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 265.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+69 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+66 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [4 pontot használtál fel, van még 261.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Vlalshela néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nem túl bonyolult. Íme, egy papírdarab, amin egy titkosírás van, ezt kell megfejtened! A papírról egy, a mínosz-kúpok oldaláról megszokott komplexitású titkosírás köszön vissza. Igen... ez az "a" betű, akkor ez valószínűleg "az" lesz. Ebből sok van, ez talán e betű, igen, "ez"! Néhány perc, és megfejted a teljes titkosírást. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Tölgyfapajzsos Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve jégtroll. A kalandmester int - itt az idő!

Tüzet köpsz ellenfeledre. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a jégtroll testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (26 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal végigvagdosod a jégtroll jeges testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a jégtroll testét. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Vaskarddal végigvagdosod a jégtroll testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a jégtroll jobb lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 620 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 110, gyógyulás: 0, összesen: -110 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shinshela, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy mászókampót! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Csak ennyi? - kérded. Nekilátsz, és lázas munkával legyártasz egy mászókampót 600 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat igen nehéz: Szárnyas Tonnal, egy alakváltó ősmágussal kell Hatalom Kártyáit játszanod. Fél órát kapsz, hogy paklit készíts, aztán leültök játszani. Lényhordával játszol. Sajnos ellenfeled kezd. Már beütöttél nyolcat, amikor Ton leidézi a Mágia létsíkját, tíz percig pasziánszozik, és végül kivégez egy 40-es tűzgolyóval. Kellemetlen! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték).
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 221.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 219.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Gránitvállú Garhin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy arató csattanat leöléséből áll a próba.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az arató csattanat testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az arató csattanat testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vaskarddal megvágod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod az arató csattanat zöld masszáját. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 929 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimkulonmurr néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy tűzfőnix. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Gyémántgyúró Dáin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Továbbmész. Ping! Egy dárda áll az oldaladba. Körülnézel, észrevette-e a kalandmester, de nem! Elmosolyodsz. Hukk! Megbotlasz valamiben, dübörögve feltárul előtted egy verem, alján hatalmas karókkal. Üvöltve zuhansz előre, a karók átdöfnek. (-28 életerő.)
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [30 pontot használtál fel, van még 189.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+71 életerő). [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 187.]

d 268 5 eldobod a 268. tárgyat (5 darabot)
Elhajítasz 5 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[115,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz erőserkentőt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy álomvirágot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [114,62] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal néhányszor súrolod a manaelementál testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Vaskarddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 341, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ovimon-bokrot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy vérfürdető magszim. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 9 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [113,61] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Nyugatra egy mély kút van. Északra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. [33 pontot használtál fel, van még 154.]

m 7 5 6 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[112,60] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy nekrofunt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy sötét motyogó formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 tüskét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [111,61] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ork sámán közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork sámán tömzsi testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}


(Továbbmész...) [110,61] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ragyás burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Megmarkolva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 129.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 129.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[109,60] Még mindig bozótos.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délnyugatról folyik északkeletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [109,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Felfedeztél egy tűzbokrot. Felfedeztél egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Tharr oltárt. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.

(Továbbmész...) [110,58] Továbbra is síkságon vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délre egy tavacska van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy uzbány van - állapítod meg a nyomokból. Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Ügyes voltál, a háló teljesen az uzbány köré tekeredett, esélye sincs a szabadulásra. Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. A kajaellátásodat meglehetősen javítaná, ha meg tudnád szelidíteni ezt a szörnyet. Ideje menni! [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [32 pontot használtál fel, van még 97.]

im 1 imádkozol
Letérdelsz, és istenedhez kezdesz imádkozni. Egy óra telik el buzgó mormolással. Imád meghallgatásra talált! Istened szólít meg: Jól van hű követőm. Templomépítésre alkalmas helyet találsz innét 45 mérföldre (15 lépésre). [30 pontot használtál fel, van még 67.]

szk 102 keresed a 102. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 67.]

av 13 alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 64.]

ef 15 507 energia fejlesztése 15
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3863 206 58 leírod a 3863. kalandozónak a 206. szörnyet az 58. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kacagó szépia. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3863 207 59 leírod a 3863. kalandozónak a 207. szörnyet az 59. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy diuretikus kráken. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

in 3863 208 62 leírod a 3863. kalandozónak a 208. szörnyet a 62. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drónkeselyű. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködcsillagot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]

* 3. BP: ext 0 0 0 visszadátumozás kérelem
Még nem telt el egy hónap (legutóbb 2016. évben 12. hónapban adtad ki) a parancs utolsó használata óta. [0 pontot használtál fel, van még -4.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 2, 7.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le az uzbány. 2 kaját nyel le a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 284 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KEDVENC TÁBORHELY (503. TUDATI KÉPESSÉG)
Kalandozásaid közben sosem tudhatod biztosan hol ér az este, hol kell álomra hajtanod a fejed. Van mikor gyönyörű erdei tisztáson versz tábort a csobogó patak mellett, de bizony van mikor nincs ilyen szerencséd és egy dögletes bűzű mocsárban, vagy egy hegycsúcson hófúvás közepette kellene kipihenned kalandozásaid fáradalmait. Ilyenkor elgondolkozol azon, milyen jó is volt a kis erdei tisztáson, mennyivel szívesebben lennél most is ott a mocsár, vagy a hegycsúcs helyett. Tudattársaiddal való mentális beszélgetéseitek során kiderült, hogy nekik is vannak kedvenc helyeik, ahol sokkal szívesebben táboroznak, mint máshol és ők is szívesen visszatérnének egy-egy kedvenc táborhelyükre. Közös erővel sikerült megtalálnotok a megoldást. Mostantól a Közös Tudatotok minden tagja megjelölheti a kedvenc táborhelyét és kalandozásai végén, erre az általa megjelölt helyre tud teleportálni, hogy ott tölthesse táborozásának idejét.
Mostantól használhatod a Kedvenc táborhely képességet. Ha egy helyet annyira szimpatikusnak ítélsz, hogy oda feltétlenül vissza szeretnél térni táborozni, akkor nem kell mást tenned, mint az EK 503 parancs kiadásával megjelölni azt Kedvenc táborhelyedként 20 TVP-ért és 6 TU pontért. Jól gondold meg azonban a dolgot, mert egyszerre mindenkinek csak egy Kedvenc táborhelye lehet, amit új Kedvenc táborhelyet választasz, jeled eltűnik a korábbi helyről. Tapasztalataid alapján az igazán kellemes és nyugodt pihenéshez szükséges körülmények csak síkságon, bozótosban, ritka-, és sűrű erdőben adottak, ezért Kedvenc táborhely csak ezeken a tereptípusokon jelölhető meg. A képesség segítségével saját Kedvenc táborhelyedre teleportálhatsz, az EK 503 <X> <Y> paranccsal. Költsége alapesetben 3 TU és 5 TVP. Az elköltendő TU pontok mennyiségét azonban a régi típusú EF-eléssel csökkentheted. 6 TU befejlesztésével kerül eggyel kevesebbe az utazás, de a parancs költsége nem mehet 1 TU alá. A képességet körönként csak egyszer használhatod, és nem keresztezheted vele az Alanori Csatornát, és nem használhatod épületből ill. labirintusból, vagy ha éppen másik teleport hatása alatt állsz. A teleport hatása addig tart, amíg el nem mozdulsz Kedvenc táborhelyed mezejéről. FIGYELEM! Ha a kedvenc táborhely elhagyásakor az első mozgással város mezőre lépsz, nem kerülsz vissza a kiinduló koordinátákra. Az első nem város mezőre lépéskor kerülsz csak vissza.

ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY)
Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 17 (24) Szint: 20 Merészség: 7/1 Magasság: 182 cm
IQ: 28 (32) Támadás: 24 (26) Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 20 (27) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 19 (25) Életpont: 307/300 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 23 (27) Varázspont: 417/136 Pénz: 801 arany Kép. pont: 10
Tudatpont: 36/15 Pszi pont: 155/117
Eddig összesen 1273 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9 811 TP-t kaptál. Jelenleg 558 295 TP-d van. A következő szinthez még 41 705 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, norpadolótika. A 140. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/67 (+4%) szúrófegyverek: 3/16 vágófegyverek: 26/13 (+6%)
ütőfegyverek: 3/32 lőfegyverek: 24/61 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
110,58 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/57 2. nyomkövetés: 35/4 (+20%) 3. mászás: 5/77
4. csapdakészítés: 14/99 (+22%) 5. csapdaészlelés: 8/19 (+10%) 6. gyógyítás: 18/66
7. titkosírás: 5/89 (+7%) 8. felderítés: 10/99 9. szörnyidomítás: 5/0
10. teológia: 13/43 (+24%) 11. taumaturgia: 16/55 (+4%) 12. szerencsejáték: 3/6 (+1%)
13. versengés: 9/49 14. zene: 4/79 15. szörnyismeret: 17/55 (+42%)
16. pszi: 22/13 (+3%) 17. zárnyitás: 17/53 18. vadászat: 2/63
19. bányászat: 18/75 20. úszás: 1/0 21. főzés: 9/11 (+2%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104), öregedést okozó lények (#9095)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
kisebb tűzlehelet (#110)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> Quirov (#975) izomernyesztés (#33) >> massza (#217)
kisebb tűzlehelet (#110) >> pszi elementál (#221) kisebb tűzlehelet (#110) >> ryuku ostromteknős (#362)
kisebb tűzlehelet (#110) >> smaragdgólem (#417) kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
uzbány (#102) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (teljesítve)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 656 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 csontszurony (#12) $1 orgyilkos tőr ($225)
Vágófegyverek
$1 csontszablya ($64) 1 * rövid kard (#171) 1 * vaskard (#2084)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) $2 csontpálca ($329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) $1 rövid íj ($107)
Lövedékek
2 kerek kő (#19) 4 mérgezett vasnyíl (#187) $4 nyílvessző ($108)
5 rézgolyó (#343) 15 * tüske (#22) 6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
$4 vas dobónyíl ($189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) $1 rőtmanó kacagány ($714) 1 ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 * harci maszk (#1739)
Köpenyek
$1 rejtőköpeny ($277) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78) $1 tankány karom ($237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) $2 obszidián függő ($195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
$1 aranylánc ($191) 3 * halálhozó talizmán (#813) 3 * korinthai talizmán (#814)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * virág szimbólum (#143)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$2 arany karperec ($194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 Eldaran karkötője (#373)
$2 ezüst karkötő ($158) $1 * obszidián karkötő ($229)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1)
1 * lajstrom medál (#1753) 1 * varkaudar ékkő (#2168)
Löttyök és porok, tartóstul
8 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 46]
7 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 35]
5 huhogó bibe (#332) [üres, kapacitás: 60]
4 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
8 sullár hólyag (#168) [bennük 70 csepp spiritusz (#170), fér még: 90]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
12 uzbány csőr (#169) [bennük $6 csepp ugh méreg ($166), fér még: 138]
6 vizestömlő (#3) [bennük 116 korty víz (#27), fér még: 4]
5 zöld üveg (#82) [bennük 28 csepp ragasztó (#83), fér még: 72]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 ásó (#34)
2 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894) 6 kaja (#2)
1 kötél (#92) $2 kristálygömb ($265) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) 1 + nyílcsapda (#243)
16 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) $1 shinai gömb ($348)
1 szeksztáns (#32) 2 távcső (#42) 1 varkaudar pálinka (#1137)
2 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
34 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 bev formázó minta (#299)
3 csuklyavirág (#133) $2 dorony tüdő ($212) 1 dözmöng szív (#122)
51 drótszőr (#37) 5 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
6 főnixtoll (#563) 1 galachmit (#310) $1 grifftojás ($179)
6 gyíkfű (#201) 19 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 3 karbin plazma (#199) 3 ¤ kazmár gyökér (#205)
1 kék orchidea (#68) 49 madártoll (#112) $2 magszim bél ($103)
1 moa jádekő (#382) 1 mutáns csont (#331) $1 nektoraf faggyú ($667)
$3 óndarab ($85) 35 pirkit (#153) 1 púderkő (#119)
6 purifikátor háj (#269) 4 + remák szív (#264) 13 rézdarab (#70)
3 sallank karom (#128) $2 szvó-ektoplazma ($151) 4 Thargodan esszencia (#328)
$1 + vapár ág ($110) 20 vasérc (#152) $2 vízionár szem ($102)

Összsúly: 94.25 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
1 aurach bőr (#658) 1 etra hályog (#712) $1 igazgy. fülbevaló ($197)
5 kvazár (#244) 6 pular kristály (#239) $2 rinóbőr ($651)
2 sáfránypor (#211) 86 sallank karom (#128) $2 szulfagor agyar ($677)
1 tudás gyöngye (#522) 4 varázskő (#305) 1 vasvért (#164)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 gromak bőr (#268) 4 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
38 arany (#50) 1 jégszív (#282) 2 magszim bél (#103)
6 ugh méreg (#166) 1 uzbány csőr (#169) 21 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

108 109 110 111 112 113 114 115 116 117
57
58
59
60
61
62
63
64
65
(109,59) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, 31. jellempróba
(109,60) Fairlight rúnaköve, patak, 31. jellempróba
(110,58) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102)
(110,61) ragyás burástyák (#111), oltár, szent tölgyfa (#393), 38. jellempróba
(111,61) oltár, gumifa (#38), 38. jellempróba, ork sámán (#345)
(112,60) oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), 48. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(113,61) uzbány (#102), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Tharr oltár, 25. jellempróba
(114,62) manaelementál (#290), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 43. jellempróba, vérfürdető magszim (#148)
(115,63) manaelementál (#290), csodabazár (#1404), Sheran oltár, 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(115,64) ragyás burástya (#111)
(116,63) kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), ryuku légiós (#361), Tguarkhan (#212), jégtroll (#164), arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek