146. forduló, 148. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jún. 28. 12h:04'
EZ A 636. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
637. játékheted kezdete: jún. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,36] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Az aranytermő erszény 57 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+131 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+44 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy varkaudar felderítő nyomára vezet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 345.]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 340.]

* 2. KP: ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 330.]

* 3. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 325.]

* 4. KP: v 1 5 0 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 315.]

vps 60 VP spórolása: 60
Félreraktunk, letiltottunk neked 49 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 315.]

mak 1 makró 1

v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 300.]

ek 134 70 4 t. energia kisütése: 134 70 4
Nincs nálad a megadott fémből, ezért nem tudod az áldozatot bemutatni. [5 pontot használtál fel, van még 295.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Biran". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy varkaudar behemót leöléséből áll a próba.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 44 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót bikafejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót jobb lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar behemót leken néhány pofont. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 750 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 8, gyógyulás: 14, összesen: +6 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lamvelplaksók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy tatu ködmönt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! Hozzálátsz a feladathoz. Jócskán megizzadsz, mire elkészítesz egy tökéletes tatu ködmönt 750 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Shintrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Felvinnyog melletted egy parafenomén. Észrevett! Már csöpög is a hátadra a nyála.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 265.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 255.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. Kifizeted a gnómnak a 10 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Bronzhajlító Grindan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. "Törpeszaglásodat", azaz bányászat szakértelmedet teszik próbára. Kőzeteket, érceket raknak le eléd, és meg kell állapítanod, hogy melyik micsoda. No, ez könnyű feladat! Kvazár, szigmium, pulár, pirkit, mithril - sorolod mosolyogva. 625 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve jégtroll. A kalandmester int - itt az idő! (ld. enc.) {max. életpontja: 153-162.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a jégtroll bal vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a jégtroll jeges testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a jégtroll testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A jégtroll Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-14 életpont). A jégtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. (ld. enc.) 2 025 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 55, gyógyulás: 10, összesen: -45 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Sziklahegyi Duirgan néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy tüskecsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy tüskecsapdát 750 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Shintrin. A feladatod a következő. Ez a hármas nehézségű próba a szörnyismeret szakértelmedet teszteli. Feladatod a következő: adva van egy nagy kupac csont. Ezekből rakd össze az eredeti szörny teljes csontvázát, és ezután tarts részletes előadást az adott szörny párzási, étkezési és egyéb szokásairól. Dünnyögve látsz hozzá a nyilvánvalóan hosszú ideig tartó feladathoz. Valamennyire összerakod a csontvázat, de nem az igazi! A kalandmester segít, elmondja, hogy ez egy tüskés harci gromak, de ettől még nem tudsz többet. Bizony, gyakorolni kéne a szörnyismeretet!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[189,36] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy friss csatamező van. Nyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kultúrmasztodon. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 3 205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 46, gyógyulás: 32, összesen: -14 ÉP}


(Továbbmész...) [188,37] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ősdentor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 53.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 54 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősdentor fejét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 67 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Méregfoggal gyengén megszurkálod az ősdentor bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 59 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 298, sebződés: 240, gyógyulás: 67, összesen: -173 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy patakot. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 205.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 37 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}

Folytatod a kutatást. Még semmi! Azért nem adod fel. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc jobb lábát. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal lábát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 13, összesen: +13 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy nómenklatúra jön feléd. {egyik sebzési módja: 4x 2d7.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra trutyis masszáját. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (14 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a nómenklatúra farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra bal vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ököllel néhányszor megcsapod a nómenklatúra jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal eltalálod a nómenklatúra nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol. [20 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[187,36] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy pszi őselementál. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-8 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 923 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 174 pontot kell rákölteni.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 tüskét. Ügyességed TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 173.]

im imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[186,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat q. rohamosztagos. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Alaposan megsorozod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 q. rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a q. rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a q. rohamosztagos torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, az 5 q. rohamosztagos többször is megmar! (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a q. rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a q. rohamosztagos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 q. rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 887 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 486, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) - Akkor neked nem kell a másik csizma sem. - mondod vigyorogva, és lerángatod a lábáról. Egy kicsit akadékoskodik, fenyeget azzal, hogy hívja a szüleit, de végül odébbáll. Sajnos a csizma nem éppen a te méretedre készült, semmit sem tudsz kezdeni vele (eldobod). (+2 gonoszság.)
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy patakot. Délnyugatra egy friss csatamező van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Raia szent lovagja. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 28 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiafolyam varázslatot. 83 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ében nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja bal lábát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel megvagdalod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megdöfködöd a Raia szent lovagja jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Kőkéssel megvagdalod a Raia szent lovagja fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Méregfoggal megérinted a Raia szent lovagja jobb vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Raia szent lovagja fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 3 586 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+39 életerő.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 3 bot. Magadhoz veszed őket.

(Továbbmész...) [185,37] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy Raia szent lovagja nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. 70 életpontot vesztettél. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+36 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy friss csatamezőt. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. [85 pontot használtál fel, van még 88.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Szisztematikusan motozod meg a nem teljesen undorító hullákat. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű tollas testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 1 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Nicsak, itt van valami érdekes: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mérg. ubuk tüske. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember jön feléd.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember bal lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a tetemember száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. 518 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mágus fejét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 330 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. De nem - ott sem találsz semmit! A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz. [20 pontot használtál fel, van még 68.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[184,37] Továbbra is síkságon vagy. Észreveszel egy borkonyó cserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel jobb hátsó lábát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gólem. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku gólem testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a ryuku gólem testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 67, gyógyulás: 0, összesen: -67 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+39 életerő.)

(Továbbmész...) [183,36] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő.

[40 pontot használtál fel, van még 28.]

kut 30 kutatsz 28 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [28 pontot használtál fel, van még 0.]

m 1 mozogsz északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

vpf 60 VP elővétele: 60
Felszabadítottunk neked 49 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

v 79 elmormolod a 79. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 3 505 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

id 240 95 idomítod a 240. szörnyet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 287 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t)

JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

JÉGSZÍV (282. TÁRGY)
Egy jéglény leölésével hozzájuthatsz a komoly mágikus képességekkel is rendelkező szívéhez. Ez a szerv egyben speciális katalizátor is, mely - ha megfelelő kezekben (testben) van - képes hihetetlen hideg termelésére, a környezet hőjének elvonásával.

PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY)
Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni.

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah ministránsa vagy. Papi hited: 58. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 23 (36) Szint: 22 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 27 (38) Támadás: 40 (42) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 16 (29) Védekezés: 70 (74) Menekülés: 30 % Életkor: 68/68 év
Egészség: 17 (26) Életpont: 491/166 Jellem: gonosz (183) Tul. pont: 6
Szerencse: 21 (51) Varázspont: 475/61 Pénz: 542 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/2 Pszi pont: 27/-1 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1136 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 25 438 TP-t kaptál. Jelenleg 872 412 TP-d van. A következő szinthez még 127 588 TP szükséges. Trófeáid: Raia szent lovagja, kultúrmasztodon, éjkornis.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/44 (+5%) szúrófegyverek: 23/33 (+12%)
vágófegyverek: 20/11 (+6%) ütőfegyverek: 4/69 (+56%) lőfegyverek: 20/79 (+27%)
dobófegyverek: 10/33 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << ököl (#28) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -6.); kerek kő (#19) (7 -9.); tüske (#22) (10 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 .); ében nyílvessző (#848) (17 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
183,36 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/37 (+9%) 2. nyomkövetés: 21/47 3. mászás: 10/52
4. csapdakészítés: 10/67 (+7%) 5. csapdaészlelés: 3/27 6. gyógyítás: 21/99 (+99%)
7. titkosírás: 3/3 8. felderítés: 15/4 (+53%) 9. szörnyidomítás: 4/68
10. teológia: 25/18 (+19%) 11. taumaturgia: 18/65 (+50%) 12. szerencsejáték: 3/53
13. versengés: 8/63 14. harcművészetek: 1/7 15. zene: 9/15
16. szörnyismeret: 11/64 (+27%) 17. pszi: 3/11 (+10%) 18. zárnyitás: 1/37 (+7%)
19. vadászat: 4/6 20. bányászat: 14/35 (+4%) 21. úszás: 9/13
22. főzés: 6/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
11. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ahhoz, hogy megtanulhasd a Sötétség Ceremóniáját, elegendő alapanyagra van szükség. Ölj meg három téfea magofluxot! (számláló: 0)
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: v 12, v 224, p 65 2, ek 134 70 4.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 10 TU. szükséges még: 40 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1277.

Összsúly: 174.80 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 27 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 221 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 ében nyílvessző (#848) 9 kerek kő (#19) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
27 arany (#50) 3 bot (#4) 5 drótszőr (#37)
1 ezüsttőr (#322) 1 jégszív (#282) 8 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 2 mérg. ubuk tüske (#137) 1 tüske (#22)
5 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

182 183 184 185 186 187 188 189 190 191
35
36
37
38
(183,36) ősi csatamező (#263), művészi porolit (#720), oltár
(184,37) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), ryuku gólem (#394)
(185,37) Raia szent lovagja (#239), friss csatamező (#262), 46. jellempróba, oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), dögkeselyű (#174), tetemember (#123), élőholt mágus (#175)
(186,36) q. rohamosztagosok (#242), 36. jellempróba, Raia szent lovagja (#239)
(187,36) pszi őselementál (#258), oltár, művészi porolit (#720)
(188,37) ősdentor (#282), friss csatamező (#262), zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158)
(189,36) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, kultúrmasztodon (#227)
(190,36) varkaudar behemót (#189), jégtroll (#164)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A derit láncvért (1206) nem elveszthető tárgy lett, hasonlóan a Holtak akaratához (1604), féregíz nyakpánthoz (1601) stb., azaz a vámraktár sem veszi el.
* - A kábító nyilacska vételi ára 45-ről 75 aranyra nőtt, az árnyékvessző eladási ára 10-ről 15 aranyra, a vételi ára 40-ről 75 aranyra nőtt. Mindkét tárgy végtelen mennyiségben vehető ezentúl a dűneelf fegyverboltokban.
* - Bekerült a Föld síkjára 2 többszemélyes kaland.
* - Az NJK-któl érthetetlen módon eltűntek a vortex amulettek.

Üzenet küldése a karakternek