145. forduló, 147. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. jan. 11. 9h:08'
EZ A 190. JÁTÉKHETED, 146. FORDULÓD
191. játékheted kezdete: jan. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [12,43] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 297.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 292.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

ef 9 509 energia fejlesztése 9
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-9 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [63 pontot használtál fel, van még 229.]

dd 108 107 1113 eldobod a 108. tárgyat a 107. tárgyat az 1113. tárgyat
Elhajítasz 1 nyílvesszőt. Elhajítasz 1 rövid íjat. Elhajítasz 1 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

flh 18 131 felt. lőfegyver haszn. 18 a 131. tárggyal
Ok, FLH 18 131 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 227.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 225.]

tps 40 TVP spórolása: 40 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [40 pontot használtál fel, van még 185.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 180.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 175.]

v 1 8 12 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 12 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [5 pontot használtál fel, van még 170.]

v 6 8 18 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 165.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy noth szellem!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a noth szellem testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a noth szellem fejét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a noth szellem testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Trákin csákányával néhányszor megcsapod a noth szellem szellemtestét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a noth szellem szellemtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. A noth szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 45, gyógyulás: 42, összesen: -3 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 733 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72806.
[5 pontot használtál fel, van még 160.]

dd 63 eldobod a 63. tárgyat
Elhajítasz 8 tigroszlán fogat. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[11,44] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy Földrengető. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {max. életpontja: 140.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Földrengető jobb karját. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a Földrengető bal lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a Földrengető ragyás bőrét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A Földrengető csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A Földrengető kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-36 életerő). A Földrengető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 467 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 108, gyógyulás: 18, összesen: -90 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy noth szellem száll szembe veled. {támadása: 29.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a noth szellem testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a noth szellem bal lábát. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal többször eltalálod a noth szellem jobb lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a bal oldaladat. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Trákin csákányával párszor keményen megütöd a noth szellem testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Harci kalapáccsal meghorzsolod a noth szellem jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A noth szellem ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 688 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 53, gyógyulás: 42, összesen: -11 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy szubreális vámpír.

Egy a halál szava varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír fejét. (5 támadással 73 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Harci kalapáccsal súrolod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 25, gyógyulás: 26, összesen: +1 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 szárnyas hernyót.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 735 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73006.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [10,45] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy piromenyét. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a piromenyét farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a piromenyét nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét farkát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A piromenyét fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A piromenyét szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 199 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy Thargodan csontváz.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan csontváz testét. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a Thargodan csontváz bal karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Harci kalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan csontváz görbe csontjait. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az élőholt sullár jobb oldalát. (5 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt sullár hatalmas testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt sullár bal hátsó lábát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 pszi követ.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 737 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73206.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy púderszikla van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [9,46] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy karmos tankány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Ököllel többször eltalálod a karmos tankány bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai apró sebet okoznak a bal lábadon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz jobb vállát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a Thargodan csontváz bal karját. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 8 életpontot vesztettél. Ököllel párszor keményen megütöd a Thargodan csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a Thargodan csontváz jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt quwarg.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Trákin csákányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg nyakát. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg testét. (6 támadással 77 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Találsz nála 5 tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 739 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73406.
Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy tündöklő szobor van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss troll nyomok vezetnek északnyugatra. [38 pontot használtál fel, van még 122.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[8,47] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az uzbány jobb vállát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered az uzbány testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Belecsipked az uzbány a jobb karodba és a nyakadba. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 16 életpontot vesztettél. Trákin csákányával néhányszor megcsapod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Trákin csákányával halálos csapásokat osztva péppé vered a dermesztő lidérc áttetsző testét. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Végtagjaid lefagynak (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 lidércesszencia. 1 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Találsz nála 1 galachmitot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 741 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73606.
Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [7,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy ryuku gárdista nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku gárdista testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku gárdista testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy élőholt sullár.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször eltalálod az élőholt sullár jobb oldalát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt sullár bal hátsó lábát. (6 támadással 90 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt sullár testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt sullár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt sullár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. 1 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 137, gyógyulás: 0, összesen: -137 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Marokra fogva a Trákin csákányát a másikra támadsz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris foszladozó testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 varázskövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 743 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 73806.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 40 tüskét.

(Továbbmész...) [6,49] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Ez Valik erdeje. Találsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy csontváz lord volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.
Összeakadsz egy kopasz, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy láncinget, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy optiri agysisakot, egy örökkév. igazgyöngét, egy regeneráló gyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy dermesztő lidérc trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ében dobónyíl. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sokkoló Arc. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [70 pontot használtál fel, van még 52.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[7,50] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy manilla-fát. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 8 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a trikornis bal első lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trikornis jobb hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Patájával a trikornis többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trikornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szubreális vámpír.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Felfénylik az állatvédelem! Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a szubreális vámpír testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Trákin csákányával többször kegyetlenül megütöd a szubreális vámpír jobb oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szubreális vámpír testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Trákin csákányával eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a szubreális vámpír bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt tigris.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt tigris bal oldalát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az élőholt tigris jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 kreiton esszenciát. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 745 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 74006.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+86 életerő.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy trikornis. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.

A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [52 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

tpf 30 TVP elővétele: 30 pontért
Felszabadítottunk neked 30 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [30 pontot használtál fel, van még 0.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 5, 25.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a sullár. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 287 pontot. A következő körben tehát 294 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KÖZÖS IMA (509. TUDATI KÉPESSÉG)
A tudattársak egymás iránt tanúsított elkötelezettsége és önzetlensége majdnem olyan erős kapcsolat, mint ami a papot az istenéhez köti. Talán bizonyos szempontból még erősebb is annál, hisz az égi mentorok csak nagyon ritkán nyilvánulnak meg közvetlenül követőik előtt, míg a tudattársak gyakran sok-sok éve ismerik egymást, sok csatát éltek át együtt, és kemény viszontagságok, megpróbáltatások edzették őket eltökélt harcostársakká. Ha egy pap imádkozik, segítségül hívhatja hittársait, hogy közösen tegyék ezt. Mindenki tudja, hogy ilyenkor a kapcsolat sokkal erősebb, és ezekre az imákra az istenek szinte mindig külön figyelmet fordítanak. Talán nem nehéz elképzelni, hogy ha egy egész közös tudat imádkozik egyszerre, milyen iszonyatos mentális erők fordulnak az égiek felé! Ha elsajátítottátok a közös ima képességét, bármikor is fohászkodsz majd istenedhez, mindig lesz néhány tudattársad, aki veled fogja mormolni az imát, még ha ezer, meg ezer mérföldre is vagytok egymástól. Ezek az imák pedig mindig külön jutalmat érdemelnek! Ráadásul ilyenkor az agyfröccsentő nevű förmedvény is jobban tart majd tőled. (Mostantól minden imád során, amelyet nem egy küldetés teljesítése miatt végzel, különleges jutalomban részesülsz. (Ha nincs szerencse TF-ed, akkor a szerencse TF-et kapod pluszban, ha meg van, akkor +VP-t)

FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KREITON ESSZENCIA (892. TÁRGY)
Egy rég halott kreiton esszenciáját tartod a kezedben. A ragacsos, pulzáló anyag még mindig mintha élne! Undorodsz tőle, de tudod: ha elnyeled, magadba szívhatod a kreitonok tudásának egy részét. Ha a H 892 paranccsal elhasználod, kapsz 10 fejlesztési pontot. Természetesen, nem átadható.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 146. fordulód.

Erő: 14 (19) Szint: 21 Merészség: 8/5 Magasság: 119 cm
IQ: 24 Támadás: 23 (25) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 14 (18) Menekülés: 35 % Életkor: 104/213 év
Egészség: 15 Életpont: 465/247 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 22 (27) Varázspont: 352/119 Pénz: 1290 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 40/6 Pszi pont: 12/4
Eddig összesen 1585 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 684 TP-t kaptál. Jelenleg 757 831 TP-d van. A következő szinthez még 42 169 TP szükséges. Trófeáid: mocsárivérc, szubreális vámpír, zombi mester. A 113. fordulódban 2000 arany került a bankszámládra. 2040 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6/0 (+63%) szúrófegyverek: 3/10 vágófegyverek: 13/30
ütőfegyverek: 28/40 (+13%) lőfegyverek: 25/49 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) << ököl (#28) << Trákin csákánya (#367)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -12.); tüske (#22) (13 -17.); ubuk tüske (#131) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
99,113 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 110
Kedvenc táborhely: 0,0

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 44/35 (+22%) 2. nyomkövetés: 26/92 (+25%) 3. mászás: 4/26
4. csapdakészítés: 13/97 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/28 6. gyógyítás: 45/38 (+33%)
7. titkosírás: 2/13 8. felderítés: 2/64 9. szörnyidomítás: 5/93
10. teológia: 14/34 (+35%) 11. taumaturgia: 14/79 12. zene: 1/0
13. szörnyismeret: 10/96 14. pszi: 2/48 (+4%) 15. vadászat: 11/22 (+33%)
16. vitalitás: 4/42 (+19%) 17. bányászat: 14/19 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219), quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219), vadász quwargot (#241) fedett veremmel (#219), színes dözmöngöt (#78) fedett veremmel (#219)
mászol max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), Pikoló (#7010)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +46 kg teher) státusz: OK
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 745 (limit: 1800), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 74006.
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 597 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
3 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13)
2 Trákin csákánya (#367) 1 * vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 * fúvócső (#20) 1 gnóm nyílpuska (#546)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 1 nyílpuska lövedék (#547) 39 * tüske (#22)
5 ubuk tüske (#131) 28 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 + esszenciakristály (#350) 6 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 láncing (#222) 1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
2 királyi korona (#338) 1 * Krough fejdísze (#1570) 1 vassisak (#160)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 * féregíz nyakpánt (#1601) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
1 szürke bőrkesztyű (#271) 4 tankány karom (#237)
Övek
1 * bíbor erőöv (#291) 1 * kígyóbőr öv (#410)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
1 denevér szimbólum (#140) 1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253)
1 * Tharr Keresztje (#287)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * ezüst papi karkötő (#308)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
11 angyalok gyűrűje (#529) 1 * regeneráló gyűrű (#254) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 30 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 fűszertartó (#210) [bennük 7 csepp sáfránypor (#211), fér még: 8]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 52]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 19 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 1]
6 sullár hólyag (#168) [bennük 65 csepp spiritusz (#170), fér még: 55]
6 szent kehely (#257) [bennük 60 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
1 Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 10]
11 uzbány csőr (#169) [bennük 89 csepp ugh méreg (#166), fér még: 43]
4 vizestömlő (#3) [bennük 80 korty víz (#27), fér még: 0]
3 zöld üveg (#82) [bennük 6 csepp ragasztó (#83), fér még: 54]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76)
3 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1) 1 dobóháló (#221)
1 ezüst kulcs (#184) 1 ezüstszelence (#1602) 2 fáklya (#36)
1 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576) 5 gernim balzsam (#1894)
6 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 4 kaja (#2)
3 keg gomba (#1615) 1 kis vaskulcs (#40) 1 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560) 1 manakristály (#500)
1 márványkulcs (#245) 3 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
3 megsemmisítő (#1540) 1 nagy bronzkulcs (#185) 14 ork csodaszer (#1228)
3 pszi kő (#248) 3 rézkulcs (#75) 2 sáfránykristály (#675)
4 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 távcső (#42) 2 varázskő (#305)
1 vaskulcs (#183) 7 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
8 acélpengőke (#231) 2 alligátorbőr (#661) 1 álompor (#396)
6 amniosz (#203) 14 aurach fog (#657) 6 bordacsont (#16)
1 bruhatagnyelv (#1230) 11 csillezsályalevél (#1253) 1 csuklyavirág (#133)
2 darázsfarok (#654) 2 darázsszárny (#652) 9 dorony tüdő (#212)
3 dözmöng szív (#122) 3 drótszőr (#37) 1 elf csont (#664)
2 elkarog szőr (#665) 3 evaporőr háj (#105) 9 ezüstdarab (#326)
9 fekete gyöngy (#99) 1 fémrúd (#104) 3 fokhagyma (#403)
2 galachmit (#310) 4 grákóbőr (#41) 1 grifftojás (#179)
3 gromak bőr (#268) 2 gyöngymangó (#135) 2 karbin plazma (#199)
1 kreiton esszencia (#892) 8 lidércesszencia (#1074) 260 madártoll (#112)
9 magszim bél (#103) 15 mákrózsa virág (#56) 1 Morgan kristálya (#659)
4 mutáns csont (#331) 2 nektoraf faggyú (#667) 8 óndarab (#85)
3 ormánygőte csont (#21) 53 pirkit (#153) 10 púderkő (#119)
2 pular kristály (#239) 9 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264)
13 rézdarab (#70) 10 rókafarok (#124) 14 sallank karom (#128)
4 sámán erszény (#650) 2 smirglilevél (#29) 21 szárnyas hernyó (#69)
1 szivárványszív (#1529) 1 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676)
17 szvó-ektoplazma (#151) 2 téfea-agy (#172) 15 tigroszlán fog (#63)
2 Tiume batyuja (#660) 7 trikornis szarv (#198) 1 vadász tatu bőr (#15)
5 varányszem (#30) 4 vasérc (#152) 7 vízionár szem (#102)
8 xirnox szív (#213)

Összsúly: 136.29 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 2 gyöngymangó (#135) 1 nyílvessző (#108)
1 rövid íj (#107) 28 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 galachmit (#310) 2 kaja (#2) 1 kreiton esszencia (#892)
1 lidércesszencia (#1074) 1 monstrum vállvédő (#1577) 2 pirkit (#153)
1 pszi kő (#248) 2 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 7 tigroszlán fog (#63) 1 trikornis szarv (#198)
21 tüske (#22) 1 uzbány csőr (#169) 2 varázskő (#305)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

5 6 7 8 9 10 11 12 13
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
(6,49) Raia rúnaköve, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), 24. jellempróba, manifesztátor (#124), Sokkoló Arc (4369. kalandozó)
(7,48) ryuku gárdista (#360), élőholt sullár (#216), élőholt tigris (#766), egy ismeretlen isten rúnaköve
(7,50) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), trikornis (#104), szubreális vámpír (#223), élőholt tigris (#766)
(8,47) Raia oltár, uzbány (#102), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645)
(9,46) karmos tankány (#137), Thargodan csontváz (#297), élőholt quwarg (#202), 34. jellempróba
(10,45) piromenyét (#99), Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 34. jellempróba
(11,44) Földrengető (#7011), noth szellem (#250), szubreális vámpír (#223), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(12,43) noth szellem (#250)

Üzenet küldése a karakternek