Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. szept. 5. 9h:06' EZ A 361. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 362. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3860 |
* 1. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
ba 150 | nem támadod a 150. szörnyet |
ek 273 2 10 | t. energia kisütése: 273 2 10 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az arató csattanat testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az arató csattanat jobb vállát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [127,101] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy dombi yeti nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a dombi yeti testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Agyarával a dombi yeti kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
kt 160 | elkészíted a 160. tárgyat |
kf 160 | kézbeveszed/felveszed a 160. tárgyat |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [125,100] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az ekharion bébi fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod az ekharion bébi jobb oldalát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked az ekharion bébi! (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ryuku buzogánnyal néhányszor megcsapod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted az ekharion bébi testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az ekharion bébi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 104, gyógyulás: 22, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) [124,100] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy nukleáris cickány került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a nukleáris cickány bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nukleáris cickány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megmarkolva a ryuku buzogányt ellenfeledre támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az erszényes elkarog jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az erszényes elkarog száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 908 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 30, gyógyulás: 1, összesen: -29 ÉP}
m 6 6 7 | mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [122,99] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.
(Továbbmész...) [121,98] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy pattanóböde közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (10 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt ellenfeledre ugrasz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered a pattanóböde testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A pattanóböde fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaktusztüskét. 800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}
szk 145 | keresed a 145. szörnyet |
ef 15 512 | energia fejlesztése 15 |
ef 5 511 | energia fejlesztése 5 |
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 3. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: dd 56 119 0 | eldobod az 56. tárgyat a 119. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 13 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 13 pontért |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
MENTÁLIS FELFRISSÜLÉS (512. TUDATI KÉPESSÉG) A tudati energiát immár nemcsak elméd, de akár tested felfrissítésére is képes vagy használni. Ha az EK 40 <TU> parancsot kiadod, a megadott számú tudatpontot átváltod TVP-re 1:5 arányban [azaz 1 TU-ért 5 TVP-t kapsz]. Ezt akkor is automatikusan megteszed, ha fordulód elején tudatpontjaid száma meghaladná azt a mennyiséget, melyet maximálisan kezelni tudsz. 2004. jún. 2-től érvényes korlátozás: Egy körben legfeljebb 2*MXTU/7 TU-t válthatsz így át (de legfeljebb az adott körre kapott TVP 20%-kát). Ha egy körben nem használod ki a teljes keretet, az továbbmegy a következő körre, max. 5 körig halmozhatsz így. Amennyiben tudatod vezetője letiltja számodra az EK parancs használatát, úgy a regenált tudatpontjaid egy részét automatikusan átváltod TVP-re (a fenti arány szerint), és ennek segítségével a maradékot befejleszted a képességbe. (de az utolsó TU-t mindenképpen EF paranccsal kell befejleszteni.) |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 10/3 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 18 | Támadás: | 20 (22) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 303 kg |
Ügyesség: | 18 (20) | Védekezés: | 32 (36) | Menekülés: | 35 % | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 18 | Életpont: | 299/299 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 28 (34) | Varázspont: | 129/9 | Pénz: | 1145 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 36/11 | Pszi pont: | 101/186 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/28 | szúrófegyverek: | 1/14 | vágófegyverek: | 6/52 |
ütőfegyverek: | 27/38 (+1%) | lőfegyverek: | 1/0 | dobófegyverek: | 10/50 (+5%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
121,98 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 57, 59, 63, 64 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 61 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/86 | 2. nyomkövetés: | 27/53 (+11%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 1/44 | 5. csapdakészítés: | 15/17 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 6/21 |
7. gyógyítás: | 33/0 | 8. titkosírás: | 6/16 | 9. felderítés: | 11/6 (+16%) |
10. szörnyidomítás: | 5/88 | 11. teológia: | 6/15 | 12. taumaturgia: | 13/84 |
13. szerencsejáték: | 1/0 | 14. versengés: | 1/0 | 15. harcművészetek: | 1/0 |
16. zene: | 6/0 | 17. szörnyismeret: | 21/61 | 18. pszi: | *19/100 |
19. zárnyitás: | 13/89 | 20. vadászat: | 8/93 (+22%) | 21. bányászat: | 16/14 (+44%) |
22. testépítés: | 17/57 (+14%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért |
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 15 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 9, max: 50) |
manifesztátor (#124), fabontó szójer (#71), vízionár (#66), nómenklatúra (#158), tetemember (#123), szutykos remák (#191), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 10 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): többek közt 94. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): új. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): kész. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 23, 24, 25, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 63, 64, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 16, 47. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 65 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 880 TU szükséges.) |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
18 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
3 | kaja (#2) | 6 | pirkit (#153) | 4 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 4 | kaktusztüske (#114) | 1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | vassisak (#160) | 8 | víz (#27) |
120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|