Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 17. 12h:09' EZ A 284. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 285. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3395 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 112 0 0 | használod a 112. pszi képességet |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
flh 8 | felt. lőfegyver haszn. 8 |
ff 12 28 | felt. fegyverváltás: 12 28 |
ffk 200 200 | felt.fv.kozkázata: 200 200 |
tv 34 | támadó/véd. varázslat a 34. varázslatot |
lm 1 1 1 | mozogsz 1 1 1 |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
t 290 | támadod a 290. szörnyet |
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Vaskarddal kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
d 2 15 | eldobod a 2. tárgyat (15 darabot) |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar felderítő fejét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Máris repül feléd néhány nyílvessző. 23 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar felderítő jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A varkaudar felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 663 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 93, gyógyulás: 0, összesen: -93 ÉP}
(Továbbmész...) [139,47] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Meglengetve a vaskardot ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák nyakát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a trappoló dinymák kissé megtaszít. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a trappoló dinymák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 445 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a Földrengető testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Földrengető nyakát. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a Földrengető nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A Földrengető megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-26 életerő). A Földrengető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 613 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}
(Továbbmész...) [138,48] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy Ayagira Tanaka. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az Ayagira Tanaka jobb vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vaskarddal párszor kilyukasztod az Ayagira Tanaka jobb lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az Ayagira Tanaka testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az Ayagira Tanaka pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az Ayagira Tanaka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 arany és 2 gyöngymangó, ezenkívül 1 megsemmisítő (ld. enc.). 1 717 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a nektoraf bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a nektoraf testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a nektoraf bal karját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki a nektoraf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 nektoraf faggyút. 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [138,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [137,51] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Már vár itt rád valami. Egy halálhozó.
Tüzet köpsz. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a halálhozó bal oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a halálhozó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 16 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 22 életpontot vesztettél. A halálhozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 halálhozó talizmán. 1 456 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 46 életpontot sebeztél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku futárbérenc nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy gyöngymangó és 2 arany. 1 218 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}
m 4 5 | mozogsz délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [136,53] Fák, mindenütt csak fák. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kék orchideacserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
be 1215 13 | bemész az 1215. épületbe |
135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
49 | |
|
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
|
[123,53] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos.
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [121,54] Bozótos terepre értél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Utad során felfedezel egy móricserjét. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy északi tűzsárkány egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
szk 111 | keresed a 111. szörnyet |
av 13 | alakváltás 13 |
ek 302 3 | t. energia kisütése: 302 3 |
ef 12 503 | energia fejlesztése 12 |
ef 7 507 | energia fejlesztése 7 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, a páncélodat, sisakodat, kesztyűdet, nadrágodat, csizmádat, köpenyedet automatikusan leveszed (egyéb tárgyak, pl. fülbevaló, gyűrű, stb. maradhat), külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY) Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás. |
MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY) Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
AYAGIRA TANAKA (965. ELLENFÉL) A Császár személyes parancsait nem bízzák közönséges futárbérencekre, azt minden esetben Ayagira Tanaka viszi el a címzetthez. Ez a vékony, izgága kis mitugrász nem jelenthet komoly erőpróbát számodra, hiszen alig tűnik erősebb ellenfélnek, mint egy közönséges gárdista. Persze Ayagira Tanaka nem azért a legmegbízhatóbb futár, hogy bárkivel leálljon huzakodni. Ha meg tudod akadályozni, hogy ez a gyorslábú ryuku elfusson, mikor a csata a te javadra billen, nyert ügyed van! |
MEGSEMMISÍTŐ (1540. TÁRGY) A káoszra! Pedig micsoda pénzt kaphattál volna a Yaurr hadvezetéstől egy valódi ryuku császári parancs átadásáért! Sajnos Ayagira Tanakának maradt egy másodperce, hogy ezt a henger alakú, tenyérnyi eszközt beüzemelje. A megsemmisítő mindig a tartalmával együtt válik semmivé... Ha valamilyen csoda folytán sikerül épségben megszerezned, az csakis azért lehet, mert épp üres volt. Persze a magad javára is fordíthatod a felfedezést, hiszen ez a csodás kütyü nem válogat a beléhelyezett tárgyak között. A H 1540 parancs hatására a megsemmisítő magával együtt porrá omlasztja a második paraméterben megadott tárgyadat (legyen az akár átkozott is). A művelet 2 TVP-be kerül, és a harmadik paraméterben megadhatod a kívánt mennyiséget is. |
Erő: | 17 (24) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/1 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 28 (32) | Támadás: | 24 (26) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 76 kg |
Ügyesség: | 20 (27) | Védekezés: | 33 (37) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 307/252 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 23 (27) | Varázspont: | 417/68 | Pénz: | 729 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 36/15 | Pszi pont: | 155/1 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 17/61 | szúrófegyverek: | 3/8 | vágófegyverek: | 26/0 (+8%) |
ütőfegyverek: | 3/32 | lőfegyverek: | 24/48 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) (200%) << ököl (#28) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); tüske (#22) max. 1 db (9 -13.); tüske (#22) max. 4 db (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
121,54 mezőn táborozol |
Legfeljebb 50 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 59, 62, 65, 58, 57, 63, 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 196 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/57 | 2. nyomkövetés: | 34/64 (+5%) | 3. mászás: | 5/77 |
4. csapdakészítés: | 14/68 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 8/9 | 6. gyógyítás: | 18/66 (+66%) |
7. titkosírás: | 5/82 | 8. felderítés: | 10/94 | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 13/19 (+18%) | 11. taumaturgia: | 16/47 (+4%) | 12. szerencsejáték: | 2/105 |
13. versengés: | 9/49 (+20%) | 14. zene: | 4/79 | 15. szörnyismeret: | 16/101 |
16. pszi: | 22/6 (+6%) | 17. zárnyitás: | 17/53 | 18. vadászat: | 2/63 |
19. bányászat: | 18/39 (+18%) | 20. úszás: | 1/0 (+100%) | 21. főzés: | 8/97 (+12%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 2 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), trikornis (#104) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
14. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | Quirov (#975) | izomernyesztés (#33) | >> | massza (#217) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | pszi elementál (#221) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | ryuku ostromteknős (#362) | |
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | smaragdgólem (#417) | kisebb tűzlehelet (#110) | >> | tetemember (#123) | |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem (#34) | >> | massza (#217) | védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! |
2.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 40 TU. szükséges még: 10 TU. |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 752 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | csontszurony (#12) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||||
Vágófegyverek | ||||||||
$1 | csontszablya ($64) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | * | vaskard (#2084) | |
Ütőfegyverek | ||||||||
$2 | csontpálca ($329) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | $1 | rövid íj ($107) | ||
Lövedékek | ||||||||
2 | kerek kő (#19) | 4 | mérgezett vasnyíl (#187) | $4 | nyílvessző ($108) | |||
5 | rézgolyó (#343) | 15 | * | tüske (#22) | 6 | vashegyű nyíl (#176) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
$4 | vas dobónyíl ($189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | $1 | rőtmanó kacagány ($714) | 1 | ryuku mellvért (#689) | ||
Sisakok | ||||||||
1 | * | harci maszk (#1739) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
$1 | rejtőköpeny ($277) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | |||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | bíbor erőöv (#291) | 1 | sárga erőöv (#276) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$1 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | ||
$2 | obszidián függő ($195) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 3 | * | halálhozó talizmán (#813) | 3 | * | korinthai talizmán (#814) | |
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | virág szimbólum (#143) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | arany karperec ($194) | 1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | ||
$2 | ezüst karkötő ($158) | $1 | * | obszidián karkötő ($229) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | * | lajstrom medál (#1753) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
8 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 34 csepp tinta (#101), fér még: 46] | ||||||
7 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 34] | ||||||
5 | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 33] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
7 | sullár hólyag (#168) | [bennük 70 csepp spiritusz (#170), fér még: 70] | ||||||
1 | Szent Kulacs (#285) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
10 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 109 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
5 | zöld üveg (#82) | [bennük 25 csepp ragasztó (#83), fér még: 75] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | ásó (#34) | |||
2 | + | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | 1 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | fülemüle síp (#1576) | 5 | gernim balzsam (#1894) | 9 | kaja (#2) | |||
1 | kötél (#92) | $2 | kristálygömb ($265) | 1 | mászókampó (#165) | |||
1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | ||
16 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | shinai gömb (#348) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 2 | távcső (#42) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
31 | álompor (#396) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | bev formázó minta (#299) | |||
$2 | dorony tüdő ($212) | 1 | dözmöng szív (#122) | 51 | drótszőr (#37) | |||
4 | elkarog szőr (#665) | 4 | ezüstdarab (#326) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
1 | galachmit (#310) | $1 | grifftojás ($179) | $2 | gromak bőr ($268) | |||
6 | gyíkfű (#201) | 23 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | jégszív (#282) | 18 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
3 | ¤ | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 49 | madártoll (#112) | ||
1 | moa jádekő (#382) | 1 | mutáns csont (#331) | $1 | nektoraf faggyú ($667) | |||
$3 | óndarab ($85) | 35 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
6 | purifikátor háj (#269) | 4 | + | remák szív (#264) | 13 | rézdarab (#70) | ||
$1 | rinóbőr ($651) | 3 | sallank karom (#128) | $2 | szvó-ektoplazma ($151) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | $1 | + | vapár ág ($110) | 20 | vasérc (#152) | ||
$2 | vízionár szem ($102) |
Összsúly: 98.32 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 49 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | aurach bőr (#658) | 3 | csuklyavirág (#133) | 1 | etra hályog (#712) | 5 | kvazár (#244) | 6 | pular kristály (#239) | $1 | rinóbőr ($651) | 1 | sáfránypor (#211) | 86 | sallank karom (#128) | $2 | szulfagor agyar ($677) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 4 | varázskő (#305) | 1 | vasvért (#164) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
17 | kaja (#2) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
34 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
3 | rézdarab (#70) | 5 | tinta (#101) | 6 | tüske (#22) |
120 | 121 | 122 | 123 | 124 | |
52 | |
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|